Ik kan de docu 'I am Divine' aanraden. Staat op netflixquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze, hier zit een verhaal bij, ik ben van 76.... dit was mijn eerste single, ik moest hem hebben... ik was echt nog piepjong... mijn moeder had zoiets van ...ok... doe dan maar ... mijn vader had zoiets van... ik ga geen opa worden
Het is nooit meer goedgekomen hihaho
heeft wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kan de docu 'I am Divine' aanraden. Staat op netflix
Hahahahaha, bij mij twijfelden ze ook aan mijn geaardheid, omdat ik ook van zulke muziek hield, maar bij mij is het later wel goedgekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze, hier zit een verhaal bij, ik ben van 76.... dit was mijn eerste single, ik moest hem hebben... ik was echt nog piepjong... mijn moeder had zoiets van ...ok... doe dan maar ... mijn vader had zoiets van... ik ga geen opa worden
Het is nooit meer goedgekomen hihaho
Prince... heb ik alles van staan hier tot en met Diamond en Pearls dan, de hele plaat Purple Rain is fantastisch goed...quote:
Waarom denk je dat iemand daar mee zit? Vind jij het soms vervelend? Zo'n oude man?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef WhineAndShine het volgende:
Ik heb gelezen dat Martin Garrix samen met Bryan Ferry (van Roxy Music) een track hebben gemaakt.
Geen grap. Vinden jullie het nu nog wel cool?
Al Stewart heeft een heel mooi album "Time Passages", met de gelijknamige single als hoogtepunt:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
Twee absolute toppers die ontbreken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |