Jaaaa, en dan ook die andere ondergewaardeerde hit, Mad World (en niet die cover..)quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Jaaaa, en dan ook die andere ondergewaardeerde hit, Mad World (en niet die cover..)
Ik vond en vind dit nog steeds super, ik ga even die andere goeie van ze zoekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
en deze dan ... Soft Cellgod wat was ik raar in die tijd
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
en deze dan ... Soft Cellgod wat was ik raar in die tijd
Heerlijk nummerquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heerlijk nummerik heb sowieso bij elk nummer van DM echt een gevoel, ik hou van die gasten
gaaf is die he, ik vind die van Nina gaver, maar helemaal maf waren die tweequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef IJsblock het volgende:
Hier ook...jaren 80 komen weer omhoog....
Had er bijna gewoond.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:00 schreef IJsblock het volgende:
Omdat ik dacht dat ze Don't Stop Me Now hadden gecovered van Johnny De Mol...
Als dit kan dan mag dit op zeker:quote:
Oeiiii, moeilijk, is de cover van Cash of het origineel van NIN beter?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
En nog net jaren 80
En mijn persoonlijke held Trent Reznor ...
Ja ik ben helemaal gek van NINquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Oeiiii, moeilijk, is de cover van Cash of het origineel van NIN beter?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Oeiiii, moeilijk, is de cover van Cash of het origineel van NIN beter?
Het lastige is dat dat van Trent een relaas is over zijn verslaving en eigenlijk een lied vol zelfmedelijden isquote:
Mooi he...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef IJsblock het volgende:
Ik ga ook voor Cash, je ziet gewoon dat hij niet lang meer heeft in de clip...
Kippevel all over the place, nog steeds, ik hoor hem zeer regelmatig op StuBru voorbij komen, hij staat hoog in mijn "draai-dit-zo-hard-mogelijk-op-mijn-uitvaart-lijst"quote:
Dit is baasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:06 schreef IJsblock het volgende:
Goede klacht, ik verwar Roxy Music vaak met dit:
Lekker hoor!quote:
Ooooh dat is zo'n lekker nummerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Gouwe ouwe van Jefferson Airplane:
Absoluut, laat die hipsters maar eens zien wat goeie muzak is:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ooooh dat is zo'n lekker nummer
en dan moet deze ook
Ik kan de docu 'I am Divine' aanraden. Staat op netflixquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze, hier zit een verhaal bij, ik ben van 76.... dit was mijn eerste single, ik moest hem hebben... ik was echt nog piepjong... mijn moeder had zoiets van ...ok... doe dan maar ... mijn vader had zoiets van... ik ga geen opa worden
Het is nooit meer goedgekomen hihaho
heeft wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kan de docu 'I am Divine' aanraden. Staat op netflix
Hahahahaha, bij mij twijfelden ze ook aan mijn geaardheid, omdat ik ook van zulke muziek hield, maar bij mij is het later wel goedgekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze, hier zit een verhaal bij, ik ben van 76.... dit was mijn eerste single, ik moest hem hebben... ik was echt nog piepjong... mijn moeder had zoiets van ...ok... doe dan maar ... mijn vader had zoiets van... ik ga geen opa worden
Het is nooit meer goedgekomen hihaho
Prince... heb ik alles van staan hier tot en met Diamond en Pearls dan, de hele plaat Purple Rain is fantastisch goed...quote:
Waarom denk je dat iemand daar mee zit? Vind jij het soms vervelend? Zo'n oude man?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef WhineAndShine het volgende:
Ik heb gelezen dat Martin Garrix samen met Bryan Ferry (van Roxy Music) een track hebben gemaakt.
Geen grap. Vinden jullie het nu nog wel cool?
Al Stewart heeft een heel mooi album "Time Passages", met de gelijknamige single als hoogtepunt:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
Twee absolute toppers die ontbreken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |