Deze manquote:
Dan nog het solowerk van Bryan Ferry uiteraard.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Deze man![]()
Angel Eyes had ik al jaren niet meer gehoord, thanks voor het posten.
Let's Stick Together is nice.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan nog het solowerk van Bryan Ferry uiteraard.
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Let's Stick Together is nice.![]()
Die Bryan Ferry was wel echt een womanizer he (ken sommige vrouwen die gek van die man zijn).
Nice.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wel andere muziek, maar waar ik ook steeds weer terug op kom zijn de Pixies
Heerlijke muziek
quote:In every dream home a heartache
And every step I take
Takes me further from heaven
Is there a heaven?
I'd like to think so
Standards of living
They're rising daily
But home oh sweet home
It's only a saying
From bell push to faucet
In smart town apartment
The cottage is pretty
The main house a palace
Penthouse perfection
But what goes on
What to do there
Better pray there
Open plan living
Bungalow ranch style
All of it's comforts
Seem so essential
I bought you mail order
My plain wrapper baby
Your skin is like vinyl
The perfect companion
You float my new pool
De luxe and delightful
Inflatable doll
My role is to serve you
Disposable darling
Can't throw you away now
Immortal and life size
My breath is inside you
I'll dress you up daily
And keep you till death sighs
Inflatable doll
Lover ungrateful
I blew up your body
But you blew my mind
Oh those heartaches
Dreamhome heartaches
"but you blew my mind"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef Hyperdude het volgende:
Deze vin ik de beste. Uit fffing 1972!
I blew up your body
But you blew my mind
[..]
Do the strandquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wel andere muziek, maar waar ik ook steeds weer terug op kom zijn de Pixies
Heerlijke muziek
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
We kapen een topic zo
Maar cactus, alleen die tekst al
Kende dit niet als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:17 schreef IJsblock het volgende:
Pixies? Dan mag dit ook niet ontbreken!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze week een jaar dood
mijn uber favoriet
Had ik ook! Klik nu al die nummers aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:06 schreef IJsblock het volgende:
Goede klacht, ik verwar Roxy Music vaak met dit:
Zien eruit als travestieten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef Gewas het volgende:
(van ander album)
[ afbeelding ]
Tietjes
godver alweer een jaar inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze week een jaar dood
mijn uber favoriet
Yupquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:34 schreef JetLife het volgende:
[..]
godver alweer een jaar inderdaad
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Yup![]()
zo gaan die dingen
Gelukkig leeft Iggy nogmijn andere liefde
I drive a GTO, with an uniform, man heerlijk!quote:
Ouwe mannen topic, daar kan jij niet ontbrekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een aardig muziektopic voor de verandering. Mag ook weleens.
Zegt deze kalende boiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ouwe mannen topic, daar kan jij niet ontbreken
Gary is een held.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:53 schreef IJsblock het volgende:
Heeft dezelfde autismevorm als mij, Asperger, volgens mij zijn al mijn jaren 80 en New Wave helden zwaar autistisch....
Hij mag het. Bovendien heb ik al mijn haar nog, dus ik gun hem dat pleziertje.quote:
Oh frankquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij mag het. Bovendien heb ik al mijn haar nog, dus ik gun hem dat pleziertje.
Jawel hoor!quote:
Haaiiiiii!quote:
Foute 80's muziek.quote:
I see you and I raise youquote:
Deze is ook goed van hunquote:
quote:
Ja, als dit ook magquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:18 schreef IJsblock het volgende:
Ook een pareltje:
Is glamrock ook geoorloofd?
Joy divisionquote:
Die zijn ook al lekker lang bezigquote:
Jaaaa, en dan ook die andere ondergewaardeerde hit, Mad World (en niet die cover..)quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Jaaaa, en dan ook die andere ondergewaardeerde hit, Mad World (en niet die cover..)
Ik vond en vind dit nog steeds super, ik ga even die andere goeie van ze zoekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
en deze dan ... Soft Cellgod wat was ik raar in die tijd
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
en deze dan ... Soft Cellgod wat was ik raar in die tijd
Heerlijk nummerquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heerlijk nummerik heb sowieso bij elk nummer van DM echt een gevoel, ik hou van die gasten
gaaf is die he, ik vind die van Nina gaver, maar helemaal maf waren die tweequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef IJsblock het volgende:
Hier ook...jaren 80 komen weer omhoog....
Had er bijna gewoond.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:00 schreef IJsblock het volgende:
Omdat ik dacht dat ze Don't Stop Me Now hadden gecovered van Johnny De Mol...
Als dit kan dan mag dit op zeker:quote:
Oeiiii, moeilijk, is de cover van Cash of het origineel van NIN beter?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
En nog net jaren 80
En mijn persoonlijke held Trent Reznor ...
Ja ik ben helemaal gek van NINquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Oeiiii, moeilijk, is de cover van Cash of het origineel van NIN beter?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Oeiiii, moeilijk, is de cover van Cash of het origineel van NIN beter?
Het lastige is dat dat van Trent een relaas is over zijn verslaving en eigenlijk een lied vol zelfmedelijden isquote:
Mooi he...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef IJsblock het volgende:
Ik ga ook voor Cash, je ziet gewoon dat hij niet lang meer heeft in de clip...
Kippevel all over the place, nog steeds, ik hoor hem zeer regelmatig op StuBru voorbij komen, hij staat hoog in mijn "draai-dit-zo-hard-mogelijk-op-mijn-uitvaart-lijst"quote:
Dit is baasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:06 schreef IJsblock het volgende:
Goede klacht, ik verwar Roxy Music vaak met dit:
Lekker hoor!quote:
Ooooh dat is zo'n lekker nummerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Gouwe ouwe van Jefferson Airplane:
Absoluut, laat die hipsters maar eens zien wat goeie muzak is:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ooooh dat is zo'n lekker nummer
en dan moet deze ook
Ik kan de docu 'I am Divine' aanraden. Staat op netflixquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze, hier zit een verhaal bij, ik ben van 76.... dit was mijn eerste single, ik moest hem hebben... ik was echt nog piepjong... mijn moeder had zoiets van ...ok... doe dan maar ... mijn vader had zoiets van... ik ga geen opa worden
Het is nooit meer goedgekomen hihaho
heeft wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kan de docu 'I am Divine' aanraden. Staat op netflix
Hahahahaha, bij mij twijfelden ze ook aan mijn geaardheid, omdat ik ook van zulke muziek hield, maar bij mij is het later wel goedgekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
deze, hier zit een verhaal bij, ik ben van 76.... dit was mijn eerste single, ik moest hem hebben... ik was echt nog piepjong... mijn moeder had zoiets van ...ok... doe dan maar ... mijn vader had zoiets van... ik ga geen opa worden
Het is nooit meer goedgekomen hihaho
Prince... heb ik alles van staan hier tot en met Diamond en Pearls dan, de hele plaat Purple Rain is fantastisch goed...quote:
Waarom denk je dat iemand daar mee zit? Vind jij het soms vervelend? Zo'n oude man?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef WhineAndShine het volgende:
Ik heb gelezen dat Martin Garrix samen met Bryan Ferry (van Roxy Music) een track hebben gemaakt.
Geen grap. Vinden jullie het nu nog wel cool?
Al Stewart heeft een heel mooi album "Time Passages", met de gelijknamige single als hoogtepunt:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
Twee absolute toppers die ontbreken
quote:
Kwaliteitstopique 2014!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er mist toch echt nog wat echte rock 'n roll![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:07 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Kwaliteitstopique 2014!
Chuck, met no particular place to go
Hehehquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Check, kdaalder is terug.
F&L / religie?!
Die gast van dit topic:
KLB / ATTENTIE MODS!
Een nog steeds levende legende!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Chuck is geweldig. 86 inmiddels en hij treedt nog steeds op
Jammer van "If I Was A Soldier", maar Ultravox wel goed!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens is dit een band die het ontdekken waard is. Midge Ure
Jazeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:10 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Een nog steeds levende legende!
Ook Fats Domino liefhebber?
Ultravox heeft een beetje een rare geschiedenis. Ze begonnen ooit als een punkband met John Foxx als leadzanger. Later werd het meer New Wave en verving Midge Johnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Jammer van "If I Was A Soldier", maar Ultravox wel goed!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze samenwerking mag hier ook niet ontbreken: The highwaymen
Veel beter wordt het niet
Boy George maakt wel aanstekelijke muziek.quote:
Zeker...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Highwaymen, jammer dat de helft wel gestorven is!
Yup, maar die New Wave periode was wel goed en dit is zo legendarisch:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ultravox heeft een beetje een rare geschiedenis. Ze begonnen ooit als een punkband met John Foxx als leadzanger. Later werd het meer New Wave en verving Midge John
Overigens is die punkperiode ook erg goed
Die luister ik nog weleens, dankzij jou. Was een goede suggestie.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boy George maakt wel aanstekelijke muziek.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die luister ik nog weleens, dankzij jou. Was een goede suggestie.
Absoluutquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:21 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Yup, maar die New Wave periode was wel goed en dit is zo legendarisch:
Jazeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had ik die ook wel eens gepost?
In didactisch opzicht niets mis mee, dan blijft het hangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Herhaling van een herhaling dus.
quote:
Toch m'n roeping gemist dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In didactisch opzicht niets mis mee, dan blijft het hangen.
Uiteraardquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog meer mensen die dit kennen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog meer mensen die dit kennen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Chicago mist in dit prachttopic. Kan niet.
Post dan op z'n minst wel een hele goede van Chicago!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Chicago mist in dit prachttopic. Kan niet.
Die ook jaquote:
quote:
Je luistert toch wel een beetje de voor de hand liggende muziek of zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ook ja
Nog een paar die echt missen
Kinks
Frampton natuurlijk, met zijn framptone
Grand funk mag zeker niet ontbreken
En Floyd ook niet
Neil Young natuurlijk_O_
En Cream niet te vergeten
Canned Heat
En nu stop ik er even mee
We kunnen niet allemaal naar gare obscure muziek luisteren, kuthipster.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je luistert toch wel een beetje de voor de hand liggende muziek of zo.
Niet underground rare obscure genoeg voor je?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal naar gare obscure muziek luisteren, kuthipster.
Chigago, Animals,.... straks volgt Bittersweet Harmony nogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet underground rare obscure genoeg voor je?
nou dat zou wat zijn zeg, stel je voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Chigago, Animals,.... straks volgt Bittersweet Harmony nog![]()
Jij haalt je troep toch ook van youtube af lutser.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Chigago, Animals,.... straks volgt Bittersweet Harmony nog![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dat zou wat zijn zeg, stel je voor.
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij haalt je troep toch ook van youtube af lutser.
Klinkt wel lekker. Nog nooit van gehoordquote:
Je kan welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Viel me gewoon op
[..]
Deze snap ik niet.
Klopt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Herhaling van een herhaling dus.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Nog nooit van gehoord
Hier danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Ik luister alleen muziek met minder dan 500 views op youtube.
Stones ripofffffffquote:
metalquote:
Meestal heb ik het kanaal van Braddie gewoon op repeat staan.quote:
en ditquote:
Heb veel hier liggen, maar ik post het eerste dat in mij opkomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig doet sherlock het niet anders was de Limburgse homo beweging ter bevordering van de rechten van metalheads op komen draven.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig doet sherlock het niet anders was de Limburgse homo beweging ter bevordering van de rechten van metalheads op komen draven.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Ik luister alleen muziek met minder dan 500 views op youtube.
lekker met de haren wapperenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jonguh... ik kom uit die scene... jullie kwetsen me
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan wel
posten omdat je denkt dat het niet mainstream is o.i.d. maar het staat allemaal op youtube dus bijzonder is het niet.
Slaap_Zak begint kaal te worden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
oh nee dat kun je tegenwoordig ook al niet meer
Dat vond ik als kind zo'n enge zangeres, omdat ze zo groot was vergeleken met die dude en ook een octaaf lager zong dan hemquote:
Ik probeer mensen af en toe eens verder te laten kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat vond ik als kind zo'n enge zangeres, omdat ze zo groot was vergeleken met die dude en ook een octaaf lager zong dan hem
ja waar is die bitchquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Als houses er was hadden we nog even kunnen grienen om wat muziek.
Ripquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Als houses er was hadden we nog even kunnen grienen om wat muziek.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
En af en toe te laten zien dat er ook veel goede Nederlandse muziek is bijvoorbeeld.
quote:
hahahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Slaap_Zak begint kaal te worden?
Snel slotjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
inb4 Frank over z'n weelderige krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |