Jij houdt zeker van elektronische kutmuziek?quote:
Nee, offtopic SC-gedoe moet natuurlijk worden aangemoedigd.quote:
Ja dat is ook gewoon zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, offtopic SC-gedoe moet natuurlijk worden aangemoedigd.Geef nou maar toe, je bent niks meer dan een vieze SC-hoer.
Alsof jij ooit van je leven een fatsoenlijke post gemaakt hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, offtopic SC-gedoe moet natuurlijk worden aangemoedigd.Geef nou maar toe, je bent niks meer dan een vieze SC-hoer.
Frank houdt tenminste wel van alpaca's.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef RetRy32 het volgende:
Als ik hugecooll hoor krijg ik gelijk een emogif op mijn smoel.
Jouw "ontopic" posts zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van elektronische kutmuziek?
Zeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ook wel een fijne plaat.
quote:
Frank_Derby is sowieso een aardige man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frank houdt tenminste wel van alpaca's.
Dit luister ik momenteel:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van elektronische kutmuziek?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij ooit van je leven een fatsoenlijke post gemaakt hebt. Rot op man, ga ergens anders relnichten.
Zie de SC-hoeren op hun pikkies zijn getrapt dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jouw "ontopic" posts zijn
"TS is een mongool"
"Fail"
"goed topic"
Mooie jijbak. Hulde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit luister ik momenteel:
Maar ik tijdens het studeren staat vaak klassieke muziek aan de laatste tijd.
[..]
[..]
Zie de SC-hoeren op hun pikkies zijn getrapt dan.![]()
Ik heb laatst jouw alpaca's verwijderd. Topics met potentie, al staat het jou niet aan, hoef je niet meteen te gaan verneuken natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frank houdt tenminste wel van alpaca's.
Heb je wel eens foto's gezien van Frank z'n interieur? Het schijnt dat de eikenhouten met koper afgezette relax fauteuil 5 cm verzakking veroorzaakt heeft van de hele straat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Frank_Derby is sowieso een aardige man.
Een gozer waarmee je met een blikje bier zou gaan schaken op het balkon van zijn goedkope flat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |