Dit valt me vies tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb laatst jouw alpaca's verwijderd. Topics met potentie, al staat het jou niet aan, hoef je niet meteen te gaan verneuken natuurlijk.
Dat vind ik wel echt vreselijk.quote:
Jij bent op je pik getrapt met je gehuil over KLB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit luister ik momenteel:
Maar ik tijdens het studeren staat vaak klassieke muziek aan de laatste tijd.
[..]
[..]
Zie de SC-hoeren op hun pikkies zijn getrapt dan.![]()
Wat een lelijk woord, zeg dan gewoon tu quoque. Oh ja, feitje voor je, het hele internet zit vol drogredenen.quote:
Aan die zin ben ik inmiddels in mijn leven wel gewend geraakt. Zowel in de slaapkamer als daar buiten.quote:
Oké ghphquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een lelijk woord, zeg dan gewoon tu quoque. Oh ja, feitje voor je, het hele internet zit vol drogredenen.
Goh, verrassend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt vreselijk.
Nee hoor, gewoon een terechte klacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij bent op je pik getrapt met je gehuil over KLB.
Hellend vlak dit.quote:
Uh, nee.quote:
Optyfen met die laffe zooi.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Pulzzar het volgende:
Dit is de Nederlandse popmuziek van vroeger:
Dit is de Nederlandse popmuziek van nu:
Het is allemaal even kut.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Pulzzar het volgende:
Alleen de titel is al kut.quote:
Gelukkig hadden ze ook goede muziekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Pulzzar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |