Ik veeg tegenwoordig mn reet af met recensies. Ze kunnen me allemaal wat. 150 euro tegen de muur op gezeken door recensiesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:44 schreef ToT het volgende:
Maar over deze 2 heb ik ernstig goede recensies gelezen, vandaar!
Begin klonk lekker. Nu niet meer zo vind ikquote:
ik moet ook ff kijken voor een ander, ik word ook doodonelukkig van dat dingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
PIJN_AAN_MN_OREN!!!!
Die kon ik max een half uur op hebben en dan moest ie echt af wegens pijnlijke oorschelpen.
Brennie kan er volgens mij wel langer naar luisteren. Ik heb geen groter oren trouwens
Snap ik idd!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik veeg tegenwoordig mn reet af met recensies. Ze kunnen me allemaal wat. 150 euro tegen de muur op gezeken door recensies![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Begin klonk lekker. Nu niet meer zo vind ik
Gelukkig ben ik niet de meeste mensenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zodra dingen definitief zijn zal het zeker gemeld worden
Je kent mij nog niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor nieuws je doelt, maar mocht je vriendin wellicht zwanger zijn dan zou ik dat niet betitelen als goed nieuws
Nee, maar wel muziek gerelateerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Weer een nieuwe band in de pocket, neem ik aan?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zodra dingen definitief zijn zal het zeker gemeld worden
Kloptquote:
Er zijn natuurlijk ook voordelenquote:Vriendinnen doe ik niet aan... Te veel gezeik![]()
Zolang ze niet van mij zijn vind ik ze geweldigquote:En kinderen
Voordelen heb ik fuckbuddies voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Er zijn natuurlijk ook voordelen
[..]
Zolang ze niet van mij zijn vind ik ze geweldig![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |