Gaat zijn gangetje.quote:
Ja de combi koptelefoon - versterker kan enorm verschillen: wat voor de ene perfect is, is voor de ander ronduit kut, terwijl andere weer zo ongeveer universeel overal goed mee zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eerlijke mening? Ronduit nee. Ik had heel internet gelezen (echtwaar?Ja echtwaar
) en dacht dat dit mijn versterker voor mn Beyer ging zijn. Niet dus. Een flutding eerste klas. Zijn geld, iets van 150 euro ofzo dacht ik, totaal niet waard.
Sinds ik dat ding heb denk ik serieus dat ELKE headphone amp reviewer nog nooit van zijn leven een koptelefoon gehoord heeft op een deftige stereo amp. Mijn ouwe Marantz PM53 (wat toch ook nooit echt de topklasse was in zijn tijd; gewoon een leuke middenmotor van een gulden of 1200 destijds dacht ik) doet het echt heel heel heel erg veel beter.
De Magni is een kutding. Althans in combi met een Beyer DT770 Pro 250 ohm. Wellicht dat ie met andere koptelefoons wel aardig klinkt, maar meer dan gewoon aardig kan ik me eigenlijk niet eens voorstellen.Schiit Magni
Laat ik het anders stellen. Mijn Beyer klinkt op dat kutding hetzelfde als mijn Sennheiser HD205 op die Marantz klonk zo een beetje. Ik heb niet het idee dat ik een koptelefoon van 150 euro op mn harses hebquote:
Oh? Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje.
Misschien binnenkort goed nieuws te melden...
Ik weet niet op wat voor nieuws je doelt, maar mocht je vriendin wellicht zwanger zijn dan zou ik dat niet betitelen als goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje.
Misschien binnenkort goed nieuws te melden...
Misschien een keer een Sennheiser Orpheus + bijbehorende tube amp aanschaffen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Mijn Beyer klinkt op dat kutding hetzelfde als mijn Sennheiser HD205 op die Marantz klonk zo een beetje. Ik heb niet het idee dat ik een koptelefoon van 150 euro op mn harses heb
De HD205 kost 30 euro.
ik weet precies hoe hij klinktquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Mijn Beyer klinkt op dat kutding hetzelfde als mijn Sennheiser HD205 op die Marantz klonk zo een beetje. Ik heb niet het idee dat ik een koptelefoon van 150 euro op mn harses heb
De HD205 kost 30 euro.
Ik had het over die amp; niet over mn Beyer!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet precies hoe hij klinkt
Ik heb er namelijk eentje op mijn hoofd nu,e n ja het is een kutdng
Ik moet gesloten hebben; niet (half)openquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een keer een Sennheiser Orpheus + bijbehorende tube amp aanschaffen?
Plus die kost 30 millequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet gesloten hebben; niet (half)open
en ik had het over de HD205quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had het over die amp; niet over mn Beyer!
PIJN_AAN_MN_OREN!!!!quote:
Ja over ear is idd fijner ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:43 schreef Geralt het volgende:
@ToT: gesloten én over ear ipv on ear. Maargoed, met mn koptelefoon ben ik meer dan content. Alleen niet met deze amp. Ik ga ook niet nog een keer een koptelefoon amp kopen. Ze kunnen me wat. Die Schiit Audio zou probleemloos tot 600 ohm aan moeten kunnen sturen en hoewel het aansturen niet zo zeer het probleem is klinkt het gewoon nergens naar. Ze kunnen me wat. Gewoon weer een gouwe ouwe stereo versterker op mn bureau bij de computer en ju. Veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |