Linex in wax en bass cannon iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:45 schreef ToT het volgende:
Dit is helemaal geniaal!
Welk nummer is dat die op 3:07 begint? Ik WEET dat ik hem heb, maar kan niet op de naam komen.
Flux Pavilion - Bass cannon komt er ook in voor, dat weet ik wel.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Wow ik ga zondag alleen maar Jingles draaien
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Wow ik ga zondag alleen maar Jingles draaien
Is overal wel een klassiekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
Dit is trouwens een klassiekertje van Onzin Radio / X-Radio.
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef ToT het volgende:
Dit is die lange versie!![]()
Deze is echt LEUK!!!!
franse zooi.quote:
En ik maar denken dat die halve minuut nu toch echt wel voorbij zou zijnquote:
Ik zoek zo wel ff een betere versie, alleen weet ik de titel ff niet; ik weet alleen dat het van Pulp Fiction is.quote:
Ja verdommequote:
Whehehe ongeacht de kwaliteit toch maar ff helemaal draaien dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja verdomme![]()
Ik liep achter hier. Dat was een toffe plaat man
Ik zit nog altijd met die klote Schiit Magni. Dus de kwaliteit maakt niet zo veel uit. Voor mij dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ongeacht de kwaliteit toch maar ff helemaal draaien dan?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:27 schreef Geralt het volgende:
Een blokfluit. Dit moest haast wel een goed nummer zijn
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd met die klote Schiit Magni. Dus de kwaliteit maakt niet zo veel uit. Voor mij dan.
Eerlijke mening? Ronduit nee. Ik had heel internet gelezen (echtwaar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is toch een hartstikke goede koptelefoonversterker? Okee eentje in de lagere prijsklasse, maar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |