quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
VI is alweer aan het rellen, quelle surprisequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ljoen-ophalen-14088/
RELLEN, SPITS NIET GEHAALD, KUIP IN DE FIK.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
VI is alweer aan het rellen, quelle surprise
BESTUUR TEGEN DE MUUR #SCHULDVANIMMERS #VANGEELOUTquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
RELLEN, SPITS NIET GEHAALD, KUIP IN DE FIK.
Immers rendeert niet voldoende als aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Immers krijgt wel altijd de schuld hè. Toornstra heeft afgezien van die vrije trap ook niet veel goed gedaan.
Ok goede analyse, dit hebben we 2 jaar geleden niet gehoord over Immers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Immers rendeert niet voldoende als aanvallende middenvelder.
Hij scoort te weinig en hij creëert nauwelijks tot nooit kansen voor anderen.
Doordat hij daar altijd zonodig moet spelen verneuk je nu 3 spelers die het alle drie beter zouden doen op die positie. Zet Toornstra daar neer en afgezien van het feit dat hij daar meer scoort dan Immers brengt hij ook nog eens gemiddeld 1x per wedstrijd een medespeler in scoringspositie.
Immers kan best bruikbaar zijn in sommige situaties.
Maar om nu Toornstra en Karsdorp te misbruiken op andere posities en Vilhena op de bank te zetten, omdat we de geweldige creatieve aanvallende middenvelder Lexie Immers op 10 hebben rond rennen, kan ik echt niet snappen.
Immers faalt altijd in wedstrijden die er echt om gaan.. kan me niet heugen dat hij goed heeft gespeeld tegen 020, PSV en dat soort wedstrijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Maar om nu Toornstra en Karsdorp te misbruiken op andere posities en Vilhena op de bank te zetten, omdat we de geweldige creatieve aanvallende middenvelder Lexie Immers op 10 hebben rond rennen, kan ik echt niet snappen.
Daarom zeg ik toch ook daarvoor dat ik me er al lange tijd dood aan erger, met je kk avater.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
Ok goede analyse, dit hebben we 2 jaar geleden niet gehoord over Immers.
Scheids gaat af op het oordeel van iemand die er veel verder vanaf staatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef elCholo het volgende:
Ik heb het niet goed gezien en het werd volgens mij ook niet meer herhaald. Maar die zogenaamde overtreding van die strafschop leek er toch buiten. Of had ik het mis?
Mee eens. Hij verdedigt wel goed mee, maar je hebt toch Clasie en El Ahmadi al staan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Immers rendeert niet voldoende als aanvallende middenvelder.
Hij scoort te weinig en hij creëert nauwelijks tot nooit kansen voor anderen.
Doordat hij daar altijd zonodig moet spelen verneuk je nu 3 spelers die het alle drie beter zouden doen op die positie. Zet Toornstra daar neer en afgezien van het feit dat hij daar meer scoort dan Immers brengt hij ook nog eens gemiddeld 1x per wedstrijd een medespeler in scoringspositie.
Geen idee, alhoewel ik het wel zelf heb gemaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat moet dit voorstellen
optyfen met dat VI, als manu die 0-1 erin legt en daar blijft het bij had dat bericht echt niet geplaatst geweest. stond gegarandeerd al klaar voor de wedstrijd, stelletje schijtstokers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ljoen-ophalen-14088/
Immers is de Mulder van het middenveldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Immers faalt altijd in wedstrijden die er echt om gaan.. kan me niet heugen dat hij goed heeft gespeeld tegen 020, PSV en dat soort wedstrijden
Ik vind dat bij Immers ook vaak schijn. Hij komt altijd als een dolle aangestormd maar grijpt dan verdedigend vaak niet goed in of brengt de ploeg in gevaar. Vandaag ook weer een paar keer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef heiden6 het volgende:
Mee eens. Hij verdedigt wel goed mee, maar je hebt toch Clasie en El Ahmadi al staan?
Nooit eerder gelezen dit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef elCholo het volgende:
Ik vind dat bij Immers ook vaak schijn. Hij komt altijd als een dolle aangestormd maar grijpt dan verdedigend vaak niet goed in of brengt de ploeg in gevaar.
Was er binnen en was terecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef elCholo het volgende:
Ik heb het niet goed gezien en het werd volgens mij ook niet meer herhaald. Maar die zogenaamde overtreding van die strafschop leek er toch buiten. Of had ik het mis?
quote:Karsdorp heeft zitten janken: 'Laat mijn team in de steek'
Rick Karsdorp heeft na de met 3-1 verloren wedstrijd tegen HNK Rijeka in de kleedkamer een flink potje zitten janken. „Ik heb wat traantjes gelaten, omdat ik mijn ploeggenoten in de steek heb gelaten”, aldus de verdediger, die na rust werd ingebracht voor de aan zijn achillespees geblesseerde Luke Wilkshire. „De eerste helft deden we het uitstekend. Maar toen ik erin kwam, ging het mis."
In de 65e minuut liet hij Marin Leovac uit zijn rug weglopen. Zijn directe tegenstander kon zonder problemen de bal voorgeven op de levensgevaarlijke spits Andrej Kramaric, die de score openende. „Misschien was dit zo'n slaapmomentje waar vaak over wordt gesproken bij jonge spelers, maar ik had er gewoon moeten staan, klaar.”
Ook bij de 2-1 ging Karsdorp niet vrijuit. Na een verre uittrap van doelman Ivan Vargic beoordeelde hij de situatie verkeerd. „Ik dacht dat Matthew Steenvoorden 'm zou hebben, maar dat had ik mis. Ik had het beter moeten inschatten.”
Uit een vrije trap maakte Jens Toornstra het nog even spannend, maar niet veel later kreeg HNK Rjieka een strafschop die werd verzilverd door Kramaric. Na het laatste fluitsignaal kon Karsdorp wel door de grond zakken. „Deze nederlaag reken ik mezelf enorm aan. Krijg ik eindelijk weer speelminuten, vul ik het zo in... Ik zit er helemaal doorheen en dat zal voorlopig nog zo blijven.”
Triest voor die jongen, maar aan de andere kant is dit wel een stuk EL-ervaring die hij opdoet, leert hier wel snel een harde les.quote:
Zonder Vermeer had je met de rust al achter gestaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef Antaris het volgende:
Ik ben en blijf enorm blij dat we Vermeer hebben. Die stuurt die jonge gasten heel goed aan.
Een paar schitterende reddingen, het is alleen jammer dat we die kansen niet benutten.
Kazim kopte wel goed door toen Manu alleen voor de keeper kwam.
Inderdaad, het had zomaar 4 doelpunten kunnen zijn met Mulder in het doel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zonder Vermeer had je met de rust al achter gestaan
Ach, als hij de volgende keer de fouten niet maakt was het een goede leerschool. In de eredivisie kan je zulke fouten maken, in Europa nietquote:
Tjah 8 miljoen voor je allerbeste speler van de afgelopen 7 jaar met nog een 3 jarig contract. En dan ook nog geen 3 miljoen willen uitgeven voor een vervanger. Ach laat ook maar, ik ga naar bed.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:45 schreef Henrys het volgende:
Is nu wel overduidelijk dat Kazim het niet gaat redden als spits. Fantastische gozer maar te oud om er nog een spits van te maken. Pelle hebben we eigenlijk voor veel te weinig een te makkelijk weg gedaan zijn contract liep tot medio 2017 en het is niet het type om een transfer te forceren lijkt me
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:45 schreef Henrys het volgende:
Is nu wel overduidelijk dat Kazim het niet gaat redden als spits. Fantastische gozer maar te oud om er nog een spits van te maken. Pelle hebben we eigenlijk voor veel te weinig een te makkelijk weg gedaan zijn contract liep tot medio 2017 en het is niet het type om een transfer te forceren lijkt me
Zonder Manu was het Maasgebouw al lang bestormd. Hij is verreweg met Toornstra de beste speler dit seizoenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:04 schreef Maastoren het volgende:
Die Kazim. Lijjkt me een aardige gozert maar voetballen kan 'ie niet. Manu komt ook gewoon tekort voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Verder zsm aub weer met 2 echte buitenspelers spelen en Toornstra gewoon op 10 ipv Immers en Te Vrede in de spits.
Juist wel. Is een spits van het type mooie praatjes maar zsm ervandoor als het ergens anders beter kan. Is z'n goed recht natuurlijk maar je kunt jezelf niet blootstellen aan een verlies van 10 miljoen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:45 schreef Henrys het volgende:
Wat is dit nou weer voor gezeik. En tijdens de interlandperiode was hij nog door blijven trainen en was hij eindelijk 100% zei hij zelfquote:Luke Wilkshire bleef in de rust van het Europa League-duel tegen Rijeka (3-1) in de kleedkamer achter. De rechterverdediger, die werd vervangen door Rick Karsdorp, kampte met een blessure.
Het is nog niet zeker of hij zondag in het duel tegen Cambuur in actie kan komen. 'Luke heeft al een tijdje last van zijn achillespees en kon niet meer voluit gaan', vertelde Fred Rutten daarover. 'Op dit moment kan ik niet zeggen wat dat betekent voor de wedstrijd van zondag tegen Cambuur.'
Aangezien zijn vervanger Karsdorp donderdagavond tegen Rijeka geen goede indruk achterliet, is het nog een raadsel wie Wilkshire, indien hij niet fit genoeg is, zal vervangen.
Alsof ie Karsdorp niet gewoon gaat opstellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gezeik. En tijdens de interlandperiode was hij nog door blijven trainen en was hij eindelijk 100% zei hij zelf
Verdediging: Nelom Kongolo Van Beek Wilkshirequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:53 schreef Cara het volgende:
Dat Nelom linksback staat, drie oude 33+ verdedigers geblesseerd zijn, dat je met een aanvallend talentje meerdere malen op rechtsback moet spelen, dat je geen fatsoenlijke spits hebt, dat je met je 10 op rechtsbuiten staat, dat valt naar mijn mening allemaal van Geel aan te rekenen.
Toen hadden we inderdaad ook geen spitsen en pakte het wel goed uit met Guidetti en Pellè. Oh ja, en toen hadden we ook geen geld en kon er dus helemaal niemand gehaald worden. Volgens mij willen ze nog steeds een renovatie vd Kuip en moet Feyenoord daar ook aardig wat aan bijdragen, ga dus nog maar gewoon uit van een paar kutseizoenen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:16 schreef Sunri5e het volgende:
We missen echt een spits en dit hadden we al 3/4 jaar geleden aan kunnen zien komen.
Hoezo, geld was er wel, we hadden die spits van Rijeka voor 2 miljoen kunnen halen (en we hebben 3 miljoen weggegooid aan Bilal die overbodig is in feite)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toen hadden we inderdaad ook geen spitsen en pakte het wel goed uit met Guidetti en Pellè. Oh ja, en toen hadden we ook geen geld en kon er dus helemaal niemand gehaald worden. Volgens mij willen ze nog steeds een renovatie vd Kuip en moet Feyenoord daar ook aardig wat aan bijdragen, ga dus nog maar gewoon uit van een paar kutseizoenen hoor
Dat is klinkklare onzin aldus Van Geel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoezo, geld was er wel, we hadden die spits van Rijeka voor 2 miljoen kunnen halen (en we hebben 3 miljoen weggegooid aan Bilal die overbodig is in feite)
"Wij van WC-eend"quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is klinklare onzin aldus Van Geel.
Gaan we nu serieus VI geloven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoezo, geld was er wel, we hadden die spits van Rijeka voor 2 miljoen kunnen halen (en we hebben 3 miljoen weggegooid aan Bilal die overbodig is in feite)
Stond nog 0-0, kwam erin bij rust en dat was omdat Wilkshire geblesseerd was. Het was wellicht logischer geweest om Boulahrouz te brengen, alhoewel ik betwijfel of die Kramaric wel had kunnen afstoppenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef Vasion het volgende:
Achterlijke beslissing om Karsdorp in te laten vallen.
Dit soort jonge spelers kunnen hooguit mee voetballen en proberen op het niveau te blijven. Maar om te verwachten dat ze meer gaan brengen op zo'n avond terwijl je nog 1-1 gelijkstaat (?)
Met Boul heb je denk ik iets meer garantie. Deze actie was regelrechte kamikaze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stond nog 0-0, kwam erin bij rust en dat was omdat Wilkshire geblesseerd was. Het was wellicht logischer geweest om Boulahrouz te brengen, alhoewel ik betwijfel of die Kramaric wel had kunnen afstoppen
Dat is toch die gozer van die eigen kool?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met Boul heb je denk ik iets meer garantie. Deze actie was regelrechte kamikaze.![]()
Misschien wel de lekkerste kool die hij ooit gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van die eigen kool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Met 3 vuisten in de kont van Kramaric had hij Boulahrouz er nog uitgelopen. Boulah is, volgens mij, alleen leuk tegen een statische spits, niet tegen een wendbarequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met Boul heb je denk ik iets meer garantie. Deze actie was regelrechte kamikaze.![]()
Tja...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Met 3 vuisten in de kont van Kramaric had hij Boulahrouz er nog uitgelopen. Boulah is, volgens mij, alleen leuk tegen een statische spits, niet tegen een wendbare
Gister al geplaatst.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Luni het volgende:
http://www.vi.nl/premium-(...)-razende-rebel-2.htm
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Luni het volgende:
http://www.vi.nl/premium-(...)-razende-rebel-2.htm
Ik heb het gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
De antwoorden onderaan.
Om nog ff de tijd te doden tot 19.00, wie kent (zonder google) de volgende 8 oud-spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de winnaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je vaker doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
De antwoorden onderaan.
Om nog ff de tijd te doden tot 19.00, wie kent (zonder google) de volgende 8 oud-spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de winnaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had alleen Antal Roth goed, krijg ik nu 1/8 deel?
![]()
Is goed, volgende thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:01 schreef Luni het volgende:
[..]Had alleen Antal Roth goed, krijg ik nu 1/8 deel?
![]()
Dit is echt een gigantisch probleem eigenlijk, de dreiging is er maar dan mist ie zoveel 100% kansen wat ons gewoon punten kost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Net even de samenvatting gezien maar wat missen wij een grote kansen zeg. Manu had vier keer kunnen/moeten scoren...
http://www.tubantia.nl/al(...)-nederland-1.4593147quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:36 schreef heiden6 het volgende:
Feyenoord heeft zelfs 11 seizoenkaarthouders op Texel.
Beetje overmoedig, misschien toch wel beter gewoon Boulahrouz brengen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef Vasion het volgende:
Achterlijke beslissing om Karsdorp in te laten vallen.
Dit soort jonge spelers kunnen hooguit mee voetballen en proberen op het niveau te blijven. Maar om te verwachten dat ze meer gaan brengen op zo'n avond terwijl je nog 1-1 gelijkstaat (?)
Dat Engelsquote:
twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 20:09:17GOAL! Feyenoord-huurling @JoeySleegers weer trefzeker voor FC Eindhoven in het duel met Telstar: 0-1. #telein http://t.co/YFjeGRlndH reageer retweet
Nou zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 20:09:17GOAL! Feyenoord-huurling @JoeySleegers weer trefzeker voor FC Eindhoven in het duel met Telstar: 0-1. #telein http://t.co/YFjeGRlndH reageer retweet
Die zus zou niet misstaan in een Don en Ad filmpjequote:
Friesland, is dat ook Europees uit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanuit Europees gelijk vroeg uit moeten in Friesland is wel slopend.
Wel als het aan de Friezen ligt. Frysk bloed tjoch op dit dat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Friesland, is dat ook Europees uit?
Het gezaag is begonnen.quote:Feyenoord vraagt opheldering van Van Geel inzake Kramaric
Andrej Kramaric deed Feyenoord donderdag pijn, door drie keer te scoren voor HNK Rijeka in het duel met de Rotterdammers. Na de wedstrijd stelden diverse grote media dat de Kroatische spits ook voor Feyenoord had kunnen spelen, maar dat men in ‘Zuid’ afzag van zijn komst voor zo'n twee miljoen euro. Martin van Geel was er als de kippen bij om die verhalen tegen te spreken.
De technisch directeur van Feyenoord, hoofdverantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid, zei dat de berichten over Kramaric onzin waren en dat er tig spitsen waren aangeboden bij Feyenoord. De makkelijk scorende Kroaat was zeker wel duurder dan twee miljoen euro en mocht helemaal niet weg van Rijeka, betoogde hij in een speciaal statement op de officiële clubwebsite van Feyenoord.
Het Algemeen Dagblad blijft echter bij zijn lezing. “Volgens Van Geel was een vertrek van Kramaric onbespreekbaar voor het bescheiden HNK Rijeka. Een lezing die volgens diverse goed ingevoerde bronnen meteen naar het rijk der fabelen kan worden verwezen. Kramaric werd niet alleen bij Feyenoord, maar ook bij AZ, sc Heerenveen, Ajax en PSV onder de aandacht gebracht”, stelt de krant zaterdag.
“Met de nadrukkelijke toevoeging dat de speler volgens een clausule in zijn contract twee miljoen euro moest kosten. Feyenoord kende de aanvaller, maar liet meteen weten niet geïnteresseerd te zijn”, weet de Rotterdamse krant. Men vindt het des te vreemder dat hoofdtrainer Fred Rutten deze week opmerkte dat hij Kramaric best had willen hebben, van de zomer. Van Geel had Kramaric’ zaakwaarnemers echter laten weten dat Feyenoord hem niet zag als een echte spits. Vervolgens haalde men Colin Kazim-Richards.
Het Algemeen Dagblad zegt dat Kramaric met zijn hattrick tegen Feyenoord wel wat teweeg heeft gebracht in Rotterdam. De Raad van Commissarissen wil nu duidelijkheid hebben van technisch directeur Van Geel. Men wil van hem persoonlijk horen hoe de zaak-Kramaric verlopen is en of hij financieel haalbaar was geweest, of niet.
Opportunisme ten top zeg, jezusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:32 schreef Sejt het volgende:
Prima dat Van Geel zijn verantwoording moet afleggen aan de RvC voor het missen van een goede spits. Alleen typisch dat het gebeurt nadat een of andere spits 3x tegen ons scoort.
Ik herinner me nog goed het gerucht rond Kramaric.. kende hem niet maar zijn recente statistieken waren oké. Pas werd hij ook international en scoorde voor Kroatië.. De gedachte waarom we hem niet hebben gehaald en wel een speler als Bilal schoot toen door mijn hoofd. Als je Kazim wel haalt en Kramaric niet dan betekent dat maar 1 ding: je bent familie van Marc Nettoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:32 schreef Sejt het volgende:
Prima dat Van Geel zijn verantwoording moet afleggen aan de RvC voor het missen van een goede spits. Alleen typisch dat het gebeurt nadat een of andere spits 3x tegen ons scoort.
Guidetti had hier kunnen spelen, maar die was niet fit genoeg volgens Van Geel. Loopt ondertussen bijna 1 op 1 bij Celtic/Jong Zweden ..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel heeft goede dingen gedaan maar ik blijf het hem kwalijk nemen dat we geen fatsoenlijke spits hebben.. met zijn nutteloze gegeil op Dost..
Vilhena op 10, eindelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tegen Cambuur waarschijnlijk Vilhena op 10, Karsdorp rechtsback en Boulahrouz centraal.
Er was toch ook een quizvraag hier wanneer Boula z'n debuut ging maken voor het eerste? Ben benieuwd of iemand het goed had.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tegen Cambuur waarschijnlijk Vilhena op 10, Karsdorp rechtsback en Boulahrouz centraal.
Helaasch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef exile79 het volgende:
PIETR: 0 dagen (6 oktober)
Bombvis: 4 dagen (10 oktober)
Anosmos: 6 dagen (12 oktober)
Dekatria: 7 dagen (13 oktober)
Eight: 11 dagen (17 oktober)
yvette1982: 12 dagen (18 oktober)
GekkeGerrit-: 13 dagen (19 oktober)
Caland: 14 dagen (20 oktober)
Slobeend: 18 dagen (25 oktober)
Karelnoord: 21 dagen (27 oktober)
Dr.Mikey - 23 dagen (29 oktober)
ChuckTaylor: 28 dagen (4 november)
Muto: 31 dagen (7 november)
H.FR: 34 dagen (10 november)
SuperHarregarre: 40 dagen (16 november)
Irritatie100: 40-45 dagen (16-20 november)
Satecl: 22 dagen (28 oktober)
Exile79: 1 dag (7 oktober)
Bonus:
Wanneer maakt Boulahrouz zijn basisdebuut voor Feyenoord?
Bombvis: 17 mei
SuperHarregarre: Nooit
Satecl: 19 april
Muto: 22 november
H.FR: 8 februari
Dekatria: 14 december
Slobeend: 21 december
Eight: 1 april
Exile79: 17 mei 10 mei
Gewoon achahbar in de spits.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:50 schreef Caland het volgende:
Toch zet Kazan Manu donderdag alleen voor de keeper en versiert hij slim die vrije trap waar de goal uit viel.
Hij stelt inderdaad wel zwaar teleur in zijn positioneringsvermogenVoor een zelfverklaard spits.
En hij mist ook gewoon teveel kansen.
Nee. Want dat duel had die dwerg nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gewoon achahbar in de spits.
Die zet mijn blinde oma in haar rolstoel nog 1 op 1 met de keeper.
Die kopt alle ballen moeiteloos door ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gewoon achahbar in de spits.
Die zet mijn blinde oma in haar rolstoel nog 1 op 1 met de keeper.
Dit denkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Want dat duel had die dwerg nooit gewonnen.
Je kan hem over de grond gewoon aanspelen hij is zeer balvast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die kopt alle ballen moeiteloos door ja.
Maar het is Cambuur hè, dat zijn geen Friezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel als het aan de Friezen ligt. Frysk bloed tjoch op dit dat.
Te Vrede is wmb een optie om morgen achter te laten in Friesland, laat hem maar bij Cambuur ballen. En Kazim is na dit seizoen transfervrij, dus die komt misschien ook wel onder contract te staan, dus moet je de kans blijven gevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevrede of Achabar mogen wel een kans krijgen ja.
Maar voor hetzelfde geldt stort de boel weer in elkaar,
Aan de andere kant Tevrede en Achabar staan onder contract daar heb je nog wat aan als die beter gaan presteren.
Nee joh ,quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te Vrede is wmb een optie om morgen achter te laten in Friesland, laat hem maar bij Cambuur ballen. En Kazim is na dit seizoen transfervrij, dus die komt misschien ook wel onder contract te staan, dus moet je de kans blijven geven
Ik twijfel ten zeerste of hij basis zou staan bij Cambuurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te Vrede is wmb een optie om morgen achter te laten in Friesland, laat hem maar bij Cambuur ballen. En Kazim is na dit seizoen transfervrij, dus die komt misschien ook wel onder contract te staan, dus moet je de kans blijven geven
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die Kazim kan er toch gewoon niks van, die moet je gratis ook niet willenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zijn we nu alweer vergeten hoe we met zijn allen zaten te kankeren op Te Vrede omdat dat jong geen duel wint, geen bal kan aannemen en niet kan passen? Dan krijg je met Immers en Te Vrede weer 2 mensen centraal voorin die niks kunnen met een bal, dan heb ik nog liever Kazim. En ja, Immers is een twijfelgeval voor morgen / doet niet mee, maar ik neem aan dat een keus voor Te Vrede er weer één gaat zijn voor langere periode + dat Immers zodra hij fit is toch wel in de basis komt te staanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef Te Vrede maar de kans. Al blijft het armoe. Met Pelle of een andere goede spits had Feyenoord nu minstens tweede gestaan en donderdag gewonnen. Maar het is niet anders.
Tja, vandaar mijn voorbehoud dat het met Te Vrede ook behelpen is. Maar ik denk dat hij uiteindelijk meer rendement zal geven dan Kazim. Rutte gaat op termijn ook voor Te Vrede kiezen. Maar hopelijk is er in de winterstop iets mogelijk, al lig je dan waarschijnlijk al weer uit Europa , zelfs in deze zwakke poule. Puur vanwege te weinig scorend vermogen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zijn we nu alweer vergeten hoe we met zijn allen zaten te kankeren op Te Vrede omdat dat jong geen duel wint, geen bal kan aannemen en niet kan passen? Dan krijg je met Immers en Te Vrede weer 2 mensen centraal voorin die niks kunnen met een bal, dan heb ik nog liever Kazim.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:36 schreef Sjarkiee het volgende:
Lex Immers zal morgen (zondag) niet in actie komen voor Feyenoord, dat het in Leeuwarden opneemt tegen SC Cambuur. De middenvelder heeft donderdag tegen HBK Rijeka een hamstringblessure opgelopen en blijft achter in Rotterdam.
Dat maakt de club via de officiële kanalen wereldkundig. Volgens Feyenoord gaat het om een lichte blessure. De kans dat Tonny Vilhena aan de aftrap begint, lijkt hierdoor een stuk groter geworden. Volgens diverse media begint hij zondag als aanvallende middenvelder.
Trainer Fred Rutten heeft in aanloop naar het duel in Leeuwarden nog meer zorgen. Sven van Beek en Joris Mathijsen zijn grote twijfelgevallen in de achterhoede, terwijl Luke Wilkshire tegen Rijeka geblesseerd uitviel. "Ik heb goede hoop dat Luke tegen Cambuur weer inzetbaar is, maar zekerheid hebben we nog niet", zei Rutten eerder al.
Bron: FCupdate.nl
Met Pelle had je geen geld voor Toornstra en Bilal (quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef Te Vrede maar de kans. Al blijft het armoe. Met Pelle of een andere goede spits had Feyenoord nu minstens tweede gestaan en donderdag gewonnen. Maar het is niet anders.
Wat eruggg, geen rechtsbuiten Toornstra, drama.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Pelle had je geen geld voor Toornstra en Bilal ().
Ja. Beter dan Kazim en Te Vrede.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoe zit het met Kramer van Ado, zou hij een aanwinst zijn? Heb 'm niet vaak zien spelen.
Zo'n vermoeden had ik al, zo'n net-niet-goed-genoeg spits.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kramer is een iets langere Te Vrede.
Moet je imo niet aan beginnen, is niet veel beter dan wat we nu hebben lopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoe zit het met Kramer van Ado, zou hij een aanwinst zijn? Heb 'm niet vaak zien spelen.
Pelle was ook nog eens een veel groter talent. Stond alleen lange tijd stil en haalt nu pas z'n full potential. Kramer is geen talent en doet 't alleen wel goed omdat hij langzamerhand meer ervaring pakt maar hij gaat nooit echt goed worden. Dat zit er gewoon niet in, dus dat kan er ook niet uitkomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je imo niet aan beginnen, is niet veel beter dan wat we nu hebben lopen.
Als Kazim geen stappen maakt moet je van de zomer een spits halen die aantoonbaar (veel) beter is. En anders moet je genoegen nemen met wat er nu is, jammer genoeg. Kramer is trouwens ook al 25 (wordt 26), dan zit je als je een echt goede spits bent normaal gesproken niet bij ADO.
Heb bij hem echt zo'n Immers gevoel, prima voor ADO en misschien voor tegen de laatste 10 clubs van de Eredivisie, maar ze hebben allebei niks extra's.
En kom aub niet met ''ja Pelle was ook niks voordat hij op zijn 27e naar Feyenoord kwam'', want Pelle is gewoon een enorme gelukstreffer geweest en een unieke situatie.
Zie in hem echt geen speler die je significant beter gaat maken. Dan heb ik liever dat ze het geld op zak houden en wachten op een betere kans.quote:
Dat begrijp ik nog steeds niet, is het nu nog steeds een mentaliteitprobleem of is hij gewoon niet zo heel erg goed. Hij moet zelf toch wel realiseren dat dit seizoen zn laatste kans is bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ook jammer dat die Achahbar blijkbaar toch daadwerkelijk niets heeft laten zien sinds hij bij de A-selectie zit. Die heb ik soms wat acties zien maken dat je het talent er vanaf zag druipen.
Jammer wel.
Is gewoon geen spits voor 4-3-3. Opgeleid voor de kat z'n viool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog steeds niet, is het nu nog steeds een mentaliteitprobleem of is hij gewoon niet zo heel erg goed. Hij moet zelf toch wel realiseren dat dit seizoen zn laatste kans is bij Feyenoord.
Ik denk dat de kwaliteiten van Dost en Kramer elkaar niet veel ontlopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie in hem echt geen speler die je significant beter gaat maken. Dan heb ik liever dat ze het geld op zak houden en wachten op een betere kans.
Zou ook belachelijk zijn om als Van Geel zijnde aan te geven alleen in het topsegment te kijken
(als in Dost, De Jong, Guidetti en Zapata) en dan in de winter toch maar aan komen kakken met Kramer.
Ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is vak VV een vak waar je gewoon mag zitten waar je wilt? Ik krijg geen rij en stoelnummers bij het bestellen..
Het is dan ook een goede reden om ze beide niet te halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwaliteiten van Dost en Kramer elkaar niet veel ontlopen.
Marokkaanse voetballers hebben echt bijna allemaal mentaliteitsproblemen en kunnen al helemaal niet tegen kritiek. El Ahmadi is echt een uitzonderingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog steeds niet, is het nu nog steeds een mentaliteitprobleem of is hij gewoon niet zo heel erg goed. Hij moet zelf toch wel realiseren dat dit seizoen zn laatste kans is bij Feyenoord.
Mee eens, El Haddadi is volgens mij ook een uitzondering. Om bij Barca door te breken als 19jarige dan moet je mentaliteit wel heel goed zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Marokkaanse voetballers hebben echt bijna allemaal mentaliteitsproblemen en kunnen al helemaal niet tegen kritiek. El Ahmadi is echt een uitzondering
Taarabt,El Hamdaoui, Bakkali, Abdellaoui, Bakkal etc
GOOOOL Trezeguet, assist Goossens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Tortugal het volgende:
John Goossens speelt de komende twee maanden voor FC Pune City in India.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Mee eens, El Haddadi is volgens mij ook een uitzondering. Om bij Barca door te breken als 19jarige dan moet je mentaliteit wel heel goed zijn.
Die gast heeft een Spaanse vader of moeder en is in Spanje geboren en opgegroeid. Hij praat alleen Spaans met een Marrokaans accentje soort van Persie dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Mee eens, El Haddadi is volgens mij ook een uitzondering. Om bij Barca door te breken als 19jarige dan moet je mentaliteit wel heel goed zijn.
Mwoa, ik verwacht dat Excelsior geen punt pakt tegen Twente, dus 4e of 5e waarschijnlijk ja... (moeten we zelf nog wel 'ff' Cambuur-uit winnen natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:29 schreef Freudie het volgende:
Als het een beetje meezit vandaag staan ze gewoon 3e vanavond. Zou mooi zijn, ligt alles gewoon open de rest van het seizoen.
Oppermachtig, gedomineerd, geen kans weggegeven, geen defibrillator nodig gehad was het toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:45 schreef exile79 het volgende:
Vorig jaar 0-2 gewonnen daar. Moet je alleen niet kijken hoe
Ok, als het heel erg meezitquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, ik verwacht dat Excelsior geen punt pakt tegen Twente, dus 4e of 5e waarschijnlijk ja... (moeten we zelf nog wel 'ff' Cambuur-uit winnen natuurlijk).
bij dit soort wedstrijden ga ik altijd voor een 'troostprijs': home or draw dit keer (toch nog 1.7). Als er dan gewoonen wordt interesseert het verloren geld me toch geen ruk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Cambuur is sterk in eigen huis.. dit kalenderjaar maar 2x thuis verloren. Wordt lastig straks, al heb ik bij de toto optimistisch een '2' ingevuld
Leek me ook wel mogelijk weer eens twee vleugels op te stellen, allemaal leuk en aardig dat we nu met een valse buitespeler spelen, en eenbeetje doen alsof dit tactiek was, maar Rutten wilt natuurlijk wel over op twee buitenspelers, als ze een beetje in vorm geraken.quote:
Vilhena 10, Toornstra rechts, Kazim spitsquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:13 schreef Tortugal het volgende:
Te Vrede of Kazim in de spits?
En Toornstra op tien met Boëtius op rechts of Vilhena met Toornstra op rechts?
das wel goed nieuws, met name Van Beek danquote:
Wilkshirequote:Op zondag 26 oktober 2014 11:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
das wel goed nieuws, met name Van Beek dan
Als Toornstra het op rechts goed doet, en meteen een van de zeer weinige spelers is die excelleert, ga je hem toch niet ineens ergens anders zetten. Verander je meteen het hele spel voorinquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:16 schreef Haringkop het volgende:
Toch wel een vreemde keuze om Vilhena achter de spits te zetten. Ik zou zeggen dat Toornstra toch wel het meest heeft afgedwongen om daar te mogen spelen. Daarnaast speel je nu ook wel erg behoudend. Ik had gekozen voor Boetius er bij te zetten.
ik heb er eigenlijk wel vertrouwen inquote:
Hier totaal niet. Met Vilhena ipv Immers gaan we daar makkelijk winnen. Je gaat er nou voetballend zwaar op vooruit, let maar op.quote:
Ach, niet meer of minder dan voor een willekeurige andere uitwedstrijd, dus dat scheeltquote:
Ik denk dat Rutten Toornsta op dit moment te belangrijk vindt op rechtshalf. Wie moet je daar anders neerzetten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:16 schreef Haringkop het volgende:
Toch wel een vreemde keuze om Vilhena achter de spits te zetten. Ik zou zeggen dat Toornstra toch wel het meest heeft afgedwongen om daar te mogen spelen. Daarnaast speel je nu ook wel erg behoudend. Ik had gekozen voor Boetius er bij te zetten.
Cambuur heeft thuis nog weinig steken laten vallen. Alleen Twente kwam zeer lucky langszij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, niet meer of minder dan voor een willekeurige andere uitwedstrijd, dus dat scheelt
Hij wil niet te veel wijzigen om zo de automatismes erin te houden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten Toornsta op dit moment te belangrijk vindt op rechtshalf. Wie moet je daar anders neerzetten?
Ik zeg dan ook niet dat we daar 'even' de punten gaan ophalen, ik zeg dat elke uitwedstrijd van Feyenoord kut is (GAE uit in de competitie even terzijde) en het dus ouderwets matig zal zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur heeft thuis nog weinig steken laten vallen. Alleen Twente kwam zeer lucky langszij.
Wat ik zeg, Boetius erbij. Dan zou je hem of Manu daar kunnen zetten. Tuurlijk doet Toornstra het goed als rechtshalf/buiten, maar ik heb de overtuiging dat hij het achter spits het best tot uiting komt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten Toornsta op dit moment te belangrijk vindt op rechtshalf. Wie moet je daar anders neerzetten?
En goed gespeeld, dus wat dat betreft helemaal triest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt he, alleen omdat die daar een halfjaartje (dacht ik) gespeeld heeft![]()
Precies, zou mooi zijn als hij ze stil kan krijgen vandaagquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En goed gespeeld, dus wat dat betreft helemaal triest.
Denk dat die wedstrijd in De Kuip ze nog dwars zit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt he, alleen omdat die daar een halfjaartje gespeeld heeft![]()
Geen reden. Ze hebben hun debiele dag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik. Waarom wordt Manu uitgefloten?
Dat zou wel kunnen ja, maar dan nogquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Denk dat die wedstrijd in De Kuip ze nog dwars zit.
Dat kan Schaken alleen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Precies, zou mooi zijn als hij ze stil kan krijgen vandaag
Wat een kneuzenpubliekquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen reden. Ze hebben hun debiele dag.
Jaquote:
Die lopen altijd weg hihahoquote:
Gelukkig valt De Ridder niet in, dat is pas een joodquote:
Een tactische ingreep vanwege het geweldige spel van Feyenoord zal het niet zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Niesl het volgende:
Waarom is in de tiende minuut al gewisseld door Cambuur? Eentje door ons onderuit geschoffeld?
Jood de wedstrijd uitgeschopt door Wilkshere.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Niesl het volgende:
Waarom is in de tiende minuut al gewisseld door Cambuur? Eentje door ons onderuit geschoffeld?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef Niesl het volgende:
Wat een eikel trouwens die commentator...
Haten op DE Evertquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef Niesl het volgende:
[..]
"KONG-olo of kon-GO-lo zeggen ze ook wel..."
boeiend!
Jullie houden Cambuur goed uit het spel.quote:
jalalalala cambuur?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon genieten van het scanderende publiek en wellicht meedoen. Zo lastig is de tekst niet
Gelukkig zit er met Tonny in de ploeg meer voetbal in het team.quote:
Zou sowieso op dit moment weinig Feyenoorders kunnen opnoemen met een voldoendequote:
Man kent wel de regels niet, zo bleek net maar weer bij die "terugspeelbal" op Vermeer.quote:
Hij plaatste slechts een vraagteken en ging er verder niet over door. En laten we eerlijk zijn. Dit was ook gewoon de insteek van Wilshere.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Man kent wel de regels niet, zo bleek net maar weer bij die "terugspeelbal" op Vermeer.
Punt is dat alleen een "trap" een terugspeelbal kan zijn. Net zoals bewust terugkoppen mag, mag ook terug-knieën.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij plaatste slechts een vraagteken en ging er verder niet over door. En laten we eerlijk zijn. Dit was ook gewoon de insteek van Wilshere.
Schouder niet nee, bovenarm welquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij begrijp ik hands verkeerd, maar schouder was vroeger toch nooit hands?
Die 1e was dus wel hands, want bovenarm, maar die van net dus niet dan toch? Die kwam bovenop zijn schouder.quote:
2e kon ik niet goed zien, aangezien ik vooral blokjes zit te kijken. Maar vanuit die blokjes leek het wel hands te zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die 1e was dus wel hands, want bovenarm, maar die van net dus niet dan toch? Die kwam bovenop zijn schouder.
Speelt trouwens echt bedroevend, Kazim.
Ben geen fan van Te Vrede, maar vandaag zou ik het zowaar overwegen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef DaMart het volgende:
In de tweede helft Te Vrede dan maar inbrengen? Slechter dan Kazim kan hij onmogelijk zijn...
Teken ik voor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij een kopie van vorig jaar deze wedstrijd.
Ach, toen wonnen we in ieder geval welquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vorig jaar gewoon toch? Prima dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Xasiequote:
Hij is ook heel erg slecht. Niet goed genoeg voor de Eredivisie zelfs.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe slecht moet Te Vrede wel niet worden bevonden om een parodie op een spits het vertrouwen te blijven geven.
Kramer win je de oorlog ook niet mee. Moet wel meteen goed zijn als je een transfersom betaald.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:09 schreef Henrys het volgende:
De zoon van Koeman is een betere scout dan Pierre van Hooijdonk![]()
Gewoon Kramer halen in winter, hebben we tenminste iets wat doorgaat voor spits
Kramer is gelijkwaardig aan te vrede, zonde vanhet geld. Gewoon zoontje koemangod aanstellen als scout.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:09 schreef Henrys het volgende:
De zoon van Koeman is een betere scout dan Pierre van Hooijdonk![]()
Gewoon Kramer halen in winter, hebben we tenminste iets wat doorgaat voor spits
Dit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:13 schreef Bombvis het volgende:
De wedstrijd wordt ook wel doodgefloten hoor, de tering
Ik weet nog dat Paauwe ooit gehaald werd omdat Robert Fuchs net afketste. Toornstra is ook zo'n mooie tweede keuze.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toornstra is echt een fantastische aankoop. Gaan we nog veel plezier aan beleven denk ik.
Tweede keuzes werken harder om zich te bewijzen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Paauwe ooit gehaald werd omdat Robert Fuchs net afketste. Toornstra is ook zo'n mooie tweede keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |