Driemaal is scheepsrecht no?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Morgen tentamen strafprocesrecht. Bets in DM.
Bij de lunch heb ik zowel filet als pindakaas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel te zoet. Net als de rest.
Vroeger was ik er dol op, maar m'n vader niet. Nu heb ik het van hem 'overgenomen' en kots ik van ieder pakje/potje met zoetigheid en neem ik liever gewoon broodje filet american, eiersalade of ham
filet en pindakaas combineren waardeloos.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de lunch heb ik zowel filet als pindakaas.
In de ochtend thee en brood met appelstroop.
Filet met een ei en pindakaas met vlokken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
filet en pindakaas combineren waardeloos.
Ging laatst in New York even langs één van de beste bageltenten van NY (volgens de NY Times). Daar bagels met sun dried tomatoe cream cheese, strawberry cream cheese, blueberry cream cheese en bacon & cheddar cream cheese gegeten.quote:
Erik is natuurlijk een fattie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
filet en pindakaas combineren waardeloos.
De nasmaak van ene werkt de ander volkomen tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Erik is natuurlijk een fattie.
HA, fattiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de lunch heb ik zowel filet als pindakaas.
In de ochtend thee en brood met appelstroop.
Ik zou ook eens een klachtenbrief moeten schrijven.. hebben een prachtige nieuwe bieb maar het personeel hier loopt gewoon uitgebreid te telefoneren en de laatste post te bespreken op Facebook en weet ik al niet wat. En die eerstejaars die gebruiken de bieb ook als werkplek waar ze samen 'huiswerk' maken, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:51 schreef Maharbal het volgende:
http://www.stunnish.com/g(...)t-letter-to-airline/
Heerlijk stuk.
Ik gok de Van Schilfgaarde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:27 schreef Etsu het volgende:
joosie ties welk boek hebben we nodig voor rechtspersonen en personenvennootschappen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:27 schreef Etsu het volgende:
joosie ties welk boek hebben we nodig voor rechtspersonen en personenvennootschappen?
What ^^ said.. Van de NV en BV dus lijkt me. Was in mijn jaar wel zo, maarja.. ze willen nog weleens veranderen qua voorgeschreven literatuur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik gok de Van Schilfgaarde.
Pff, er staat dat het via nestor wordt bekend gemaakt en het vak is nog niet open en ik wil boeken bestellen voor handelsrechtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
What ^^ said.. Van de NV en BV dus lijkt me. Was in mijn jaar wel zo, maarja.. ze willen nog weleens veranderen qua voorgeschreven literatuur.
Handels staat los van RPPV heur. Dus voor handels gewoon kern v/h ondernemingsrecht kopen/lenen uit de bieb + intellectueel eigendom scoren naast insolventierechtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pff, er staat dat het via nestor wordt bekend gemaakt en het vak is nog niet open en ik wil boeken bestellen voor handelsrecht
later dan maar
Dat snap ik, maar ik wilde tegelijk bestellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Handels staat los van RPPV heur. Dus voor handels gewoon kern v/h ondernemingsrecht kopen/lenen uit de bieb + intellectueel eigendom scoren naast insolventierecht
Waarom als handels in blok 2 begint en RPPV pas in blok 4quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik wilde tegelijk bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |