18 januari, dan beter nog twee maanden wachten voor Aldo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Conor McGregor Meets Dennis Siver in Boston
Conor in Boston
Zijn honger een beetje stillen met Siver en meteen door naar het trainings camp voor Aldoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
18 januari, dan beter nog twee maanden wachten voor Aldo.
Hoeveel spinning backkicks per minuut gaan dat worden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Conor McGregor Meets Dennis Siver in Boston
Conor in Boston
1, daarna is Siver KOquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoeveel spinning backkicks per minuut gaan dat worden?
Ja met dat rangeverschil is een takedown eigenlijk het enige dat Siver kan proberen. Z'n grappling zag er wel erg goed uit z'n vorige match trouwens, maar volgens mij moet je Connor op de grond ook niet onderschatten.quote:
Stephens vecht al tegen Oliveira, Bermudez tegen Lamas, Elkins en Guida zijn allebei lager geranked dan Siver en geen top 10. Lentz was idd een goede optie geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:44 schreef McNulty het volgende:
Ricardo Lamas
Nik Lentz
Jeremy Stephens
Clay Guida
Darren Elkins
Allemaal betere worstelaars dan Siver. McConnor krijgt gewoon een makkelijke match-up.
Elkins en Guida zijn wel lager gerankt, maar zouden een moeilijkere uitdaging geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Stephens vecht al tegen Oliveira, Bermudez tegen Lamas, Elkins en Guida zijn allebei lager geranked dan Siver en geen top 10. Lentz was idd een goede optie geweest.
#kanonenvoerquote:
Ik misschien ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef Hooidraad het volgende:
Ik denk er zowaar over na om live te gaan kijken.
I miss the old days
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dave Jansen (ook op die card) won via dec.
Hoe laat is UFC 179 eigenlijk?
ik heb dat al vertelt, maar je bent te lui om 3 posts naar boven te scrollen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat? Jij weet dat altijd, als enige dus vertel?
Ohja, goed dat je het in hoofdletters en vetgedrukt hebt gepost, kan niet missen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb dat al vertelt, maar je bent te lui om 3 posts naar boven te scrollen!
Laatste poging om toch nog een gooi te doen naar de belt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Tazmaniac het volgende:
José Aldo vs. Chad Mendes
Glover Teixeira vs. Phil Davis
Fábio Maldonado vs. Hans Stringer
Darren Elkins vs. Lucas Martins
Carlos Diego Ferreira vs. Beneil Dariush
5/5
Die hoop heb ik al opgegeven. Picks zijn zoals ik ze ziequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste poging om toch nog een gooi te doen naar de belt?
Ik moet vroeg picken, heb 2 verjaardagen vandaag dus denk niet dat ik er dan aan denk..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven. Picks zijn zoals ik ze zie
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Tazmaniac het volgende:
José Aldo vs. Chad Mendes
Glover Teixeira vs. Phil Davis
Fábio Maldonado vs. Hans Stringer
Darren Elkins vs. Lucas Martins
Carlos Diego Ferreira vs. Beneil Dariush
5/5
Dan moet je overwegen om wat geld in te zetten, je pickt namelijk 4 underdogsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven. Picks zijn zoals ik ze zie
Betting days are over na mijn pijnlijke verlies met Poirierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Dan moet je overwegen om wat geld in te zetten, je pickt namelijk 4 underdogs
hehe, had je ook niet moeten doen nadat ie een paar op rij bijna ko ging bij iedere matchquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Betting days are over na mijn pijnlijke verlies met Poirier
True that, got carried away a bit, muchquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:59 schreef Broempoe het volgende:
[..]
hehe, had je ook niet moeten doen nadat ie een paar op rij bijna ko ging bij iedere match![]()
Soms is betten wel leuk, maar ik zou ook niet zo vlug een groot bedrag plaatsen op één fight. eerder een paar euro's verspreidt over verschillende fights als je er waarde in ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hun klok terug aan het zetten.
Main is coming up!
ik dacht alquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wintertijd, het is eigenlijk 3:53.
Main Card bedoelde ik ook man.
McGregor gaat Aldo KOen in de eerste ronde. He predicts these things.quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
ikvrees voor aldo zijn verlies maar ik wet niet of het vanavond a komt of later maar het zal niet lang duren
conor gaat verliezen van siverquote:Op zondag 26 oktober 2014 03:21 schreef Nober het volgende:
[..]
McGregor gaat Aldo KOen in de eerste ronde. He predicts these things.
There's no man alive that will beat Conor, I am talking fact.quote:
Wat heb jij gezopen?quote:
We hebben meer McGregors nodig, Dana en ik zijn het eens. Zometeen Stringer by KO in de eerste ronde.quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
Dioe elkins is net butthead van beavis and butthead
Heleboel door mekaar mcgregor is wel nice ja dikke hype ahter fights maar eerst zien of hij echt top 3 material is misschin dat siver hem wel hard een tkok geeft met een liverkickquote:Op zondag 26 oktober 2014 03:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat heb jij gezopen?
[..]
We hebben meer McGregors nodig, Dana en ik zijn het eens. Zometeen Stringer by KO in de eerste ronde.
Aldo vs Swanson II zou veel logischer zijn als ze beide winnen maar die verrekte McGregor zit er tussen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heleboel door mekaar mcgregor is wel nice ja dikke hype ahter fights maar eerst zien of hij echt top 3 material is misschin dat siver hem wel hard een tkok geeft met een liverkick
Ja daar ben ik het wel m ee eens cub heeft een goede streak met goede tegestandersquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo vs Swanson II zou veel logischer zijn als ze beide winnen maar die verrekte McGregor zit er tussen.
Dan krijg je sowieso gelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik heb aldo gepicked maar op mendes gewed
en jij moet lekker gaan breien verrekte terig kneusquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:20 schreef Nober het volgende:
Nederlanders moeten lekker gaan kickboksen.
Lekker man!quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
Davis is saai met zijn gekke kut schouders
bader texieira i sal geweest dummyquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker man!
Jones vs Davis
Bader vs Teixeira
@danawhite make it happen!
Ja als alles wat al geweest is niet nog eens mag waarom hebben we dadelijk dan Aldo vs Mendes TWEE!?quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
bader texieira i sal geweest dummy
quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja als alles wat al geweest is niet nog eens mag waarom hebben we dadelijk dan Aldo vs Mendes TWEE!?
Dadelijk nog de press conference zonder Brazilianen, alles dus in het Engels.quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
waarom blijf ik heirvoor op man saaie kut
aldo is brazilliaan horquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Dadelijk nog de press conference zonder Brazilianen, alles dus in het Engels.
ja en makkelijk te worstelneuken vieze mietquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:55 schreef THEFXR het volgende:
lol, hij wil andy, is buiten zijn eigen klasse
Pettis en Velasquez zijn Mexicanen, binnenkort Khabib en McGregor kampioen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:58 schreef THEFXR het volgende:
dadelijk mendes winnen, hebben die amerikano's alle belts
ja die gast is 2 keer zo breed geworden in een jaar man maargoed aldo is ook kei hard aan de roids dus, maar denk wel dat aldo weer een ko moet krijgen omadt hij hhij wel eens een 5 rounder kan verlizenquote:
gewoon USA paspoort, dummiequote:Op zondag 26 oktober 2014 05:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Pettis en Velasquez zijn Mexicanen, binnenkort Khabib en McGregor kampioen.
Run this town is wel een bazen tekstquote:Op zondag 26 oktober 2014 05:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Zat al te denken, waar ken ik het van?
Rihanna danals ze nou live zong daar...
Niks daarvan, laat Mendes die belt maar pakken.quote:
en slordig met zijn apen handenquote:Op zondag 26 oktober 2014 05:20 schreef Geo4kant het volgende:
Mendes vecht veel dommer dan in zijn eerste fight man
Hij is nu wel al in ronde 3.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:20 schreef Geo4kant het volgende:
Mendes vecht veel dommer dan in zijn eerste fight man
knap ja nadat hij zowat ko was na de bel ben benieuwd of aldo het vol kan houden maarja hij zal wel weer 3-0 voor komen en dan cruizenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We gaan door tot iemand jou ingehaald heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We gaan door tot iemand jou ingehaald heeft.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We gaan door tot iemand jou ingehaald heeft.
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op zondag 26-10-2014 om 07:09:06Toasting whiskey to a phenomenal contest. Respect and congrats to both competitors. Rest up well. The King is coming. http://t.co/IY2gc2tKtZ reageer retweet
Meanwhile, Chad Mendes opted to go another route for his walkout tune choosing the song "Country Boy" by Aaron Lewis (former lead singer of Staind) along with George Jones and Charlie Daniels.quote:
godver de tyfus, wat is dit voor rotzooi?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:48 schreef superniger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ebola en aids bij elkaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver de tyfus, wat is dit voor rotzooi?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik laat dikke Geo wel vanaf 10 meter op je springen!
Ik kan niet wachten!quote:"I've basically been cleared to start doing some sparring and training as long as it is light. I have to be cautious of anything explosive movement-wise or doing anything too quickly. I can run, hit mitts and do plenty of other things. I just can't go 100 percent on anything yet. I can do jiu-jitsu from the ground but I have to be careful with explosive takedowns and things like that. All of my training partners have been great and know I'm not 100 percent right now, so they've been able to get their work in without putting my knee in danger. Right now, I'm looking at getting back into the cage in March or April. That's the plan and I'm working hard to make that happen."
Aankondiging?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:44 schreef Tazmaniac het volgende:
De aankondiging voor 17 november bedoel ik dus
Ben er wel blij mee, OSP heeft meer aan een overwinning op Rua in Brazilië dan op Francimar Barroso. Verder is het ook maar een matige kut card.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:42 schreef THEFXR het volgende:
Jimi Manuwa injured, Ovince St. Preux steps in against Shogun Rua
weer een main wat uitvalt
0-2 voor Eddie, kut begin van je UFC carriere.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:42 schreef RipMcPants het volgende:
Benson Henderson vs. Eddie Alvarez co-headlines UFC Fight Night 59 in Boston
Sowieso goede card verder
Dat was echt nice.quote:
Net zoals Bendo zou winnen van RDA, right?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
0-2 voor Eddie, kut begin van je UFC carriere.
Die kans is aanwezig, maar ik zie Eddie zeker wel voor een upset zorgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
0-2 voor Eddie, kut begin van je UFC carriere.
Hopelijk denken de bookies er zo ook over, lekker cashen met Bendo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Net zoals Bendo zou winnen van RDA, right?
Wel een grappige touch dat de vrouw verkleed was als de baldfather met een Iquote:
3 x weed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef THEFXR het volgende:
CSAC: Four fighters, including Rob Emerson, fail post-bout drug tests at Bellator 127
http://mmajunkie.com/2014(...)ests-at-bellator-127
Keith Berry - Elevated testosterone levels and weed
Nick Moghaddam - Elevated testosterone levels and weed
Rob Emerson - prescription drug Modafinil
Fernando Gonzalez - weed
Voor BJJ basics is deze video heel erg fijn. Even over het accentje heen komenquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand een goede link naar basistechnieken in MMA?
quote:
Dank, zal de serie even kijken wanneer ik er de tijd voor heb.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Voor BJJ basics is deze video heel erg fijn. Even over het accentje heen komen
Tering, dat ga je toch niet serieus (live) kijken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:38 schreef THEFXR het volgende:
Invicta FC 9 takes place Saturday, November 1st, from the River Center in Davenport, Iowa and will airs exclusively on UFC Fight Pass.
Invicta FC 9 (Live on UFC Fight Pass, 02:00 uur)
-Barb Honchak vs. Takayo Hashi
-Mizuki Inouevs. Karolin a Kowalkiewicz
-Raquel Pa’aluhi vs. Kaitlin Young
-Nicdali Rivera-Calanoc vs. Jodie Esquibel
-Amber Brown vs. Liz McCarthy
-Amanda Bell vs. Maria Hougaard Djursaa
-Andrea K. Lee vs. Shannon Sinn
-Jamie Moyle vs. Jenny Liou
-Maegan Goodwin vs. Kelly McGill
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Tering, dat ga je toch niet serieus (live) kijken?
Je kan net zo goed mannen posten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
26,43%quote:In 2013 the UFC put on 386 fights, with 101 injuries changing or cancelling fights.
quote:
ze moet niet zeuren, ze zit zelf ook aan de roids, dusss.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:00 schreef Nober het volgende:
Rousey wil dat ze Cyborg arresteren
http://www.foxsports.com/(...)tsmtw:fscom:ufconfox
"That girl in my eyes should be charged with attempted negligent homicide," Rousey told Ariel Helwani on "The MMA Hour." "By coming into the cage with performance-enhancing drugs, [it] is the equivalent of walking in there with a weapon. It's not about who hits a ball farther or something like that. The only reason why we're allowed to do MMA is because the human potential of how it is right now, we can say that it's safe. But if you keep putting PEDs people, it's going to become less and less safe."
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze moet niet zeuren, ze zit zelf ook aan de roids, dusss.
whaha, zelfs hunt kreeg hem niet KO.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef Happel het volgende:
Struve gaat inderdaad snel KO als hij vast blijft houden aan zijn manier van vechten.
quote:Last week the California State Athletic Commission announced that four fighters failed PED tests at Bellator 127. A partial list of the penalties was released at the time, but now CSAC Executive Officer Andy Foster has released the full suspensions and fines.
Keith Berry:
Fail: Tested positive for elevated testosterone levels, and marijuana.
Penalty: Split decision win over Joe Pacheco changed to a No Contest. Suspended for 300 days. Fined $2,500.
Rob Emerson:
Fail: Tested positive for the prescription drug Provigil (Modafinil), which has been prohibited by WADA for a decade.
Penalty: Suspended for 270 days. Fined $2,500. Emerson lost a unanimous decision to Rafael Silva so the result will stand.
Fernando Gonzalez:
Fail: Tested positive for cannabinoids.
Penalty: Suspended for 30 days. Fined $315 ($100 plus the $215 cost of testing). Gonzalez’s victory over Karo Parisyan was not overturned.
Nick Moghaddam:
Fail: Tested positive for elevated testosterone levels, and marijuana.
Penalty: Suspended for 300 days. Fined $1,000. Moghaddam lost fight to Ray Sloan by unanimous decision, so the fight result stands.
[ Bericht 36% gewijzigd door THEFXR op 06-11-2014 02:01:24 ]
Wilde net vragen of jullie die kennen.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef THEFXR het volgende:
Oud-freefighter Hans Nijman geliquideerd in Beverwijk
http://www.parool.nl/paro(...)d-in-Beverwijk.dhtml
Yups, vroeger had je op RTL4 zo'n programma van Maya Ecksteen, volgens mij heette dat Ooggetuige, waarin ze hem en Willy Peeters volgde naar een Pancrase event in Japan.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:34 schreef pmponer het volgende:
Ik heb hem ooit wel zien vechtten op vhs band
Harde gozer volgens mij ... verkeerde vijanden zo te zien.
Verkeerde vrienden ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:34 schreef pmponer het volgende:
Ik heb hem ooit wel zien vechtten op vhs band
Harde gozer volgens mij ... verkeerde vijanden zo te zien.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
UFC moet weer terug naar the old days van ring girls ipv die travo's
Tja, +375 underdog... Dan mag je dat wel verwachtenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weinig liefde voor bisping hier.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef J--Star het volgende:
Luke Rockhold vs. Michael Bisping
Ross Pearson vs. Al Iaquinta
Robert Whittaker vs. Clint Hester
Soa Palelei vs. Walt Harris
Maurício Rua vs. Ovince St. Preux
Ian McCall vs. John Lineker
Warlley Alves vs. Alan Jouban
Cláudio Silva vs. Leon Edwards
Juliana Lima vs. Nina Ansaroff
Van die 3 heeft Souza er mijns inziens het meeste recht op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:57 schreef Nober het volgende:
Weidman (c) vs Belfort #3
Silva #1 vs Diaz
Machida #4 vs Dollaway #10
Souza #2, Romero #6 en waarschijnlijk Rockhold #5 moeten allemaal maar gaan wachten op een title shot?
Ik heb mijn picks aangepast aan de nieuwe situatiequote:The MMA injury bug can strike at any point, including after the weigh-ins.
Top UFC flyweight contender Ian McCall was set to face off against Brazilian John Lineker in the co-main event spot on Saturday's UFC Fight Night 56 in Uberlandia, Brazil. Both McCall and Lineker had made the contracted weight limits on Friday. However, UFC President Dana White teased on Friday McCall might be out of the bout with an unspecified illness.
The UFC confirmed and made that news official early Saturday morning with a release.
"With flyweight contender Ian McCall taking ill after Friday's weigh-ins in Uberlandia, Brazil, he has been forced to withdraw from his UFC Fight Night co-main event against John Lineker," they said.
No replacement will be sought for Lineker.According to the UFC, UFC Fight Night 56 will proceed with just 10 bouts. The updated fight card is as follows:
Main card:
Ovince Saint Preux vs. Mauricio Rua
Alan Jouban vs. Warlley Alves
Leon Edwards vs. Claudio Silva
Jorge de Oliveira vs. Dhiego Lima
Nina Ansaroff vs. Juliana Lima
Bron: http://www.mmafighting.co(...)t-ufc-fight-night-56
First of all ian got drug tested BEFORE brazil, his test came back clean but showed an extremely high white blood cell count, he was sick before he went to brazil and than traveled 30 hours to get there, cut weight, made weight, and is still trying to fight. The UFC has em on anti biotics so lets give him some fucking time before we jump to conclusions can we? I just talked to em earlier he was gonna get some rest he would fucking crawl into the cage if he had to, you think he went through all this to not get paid? jesus. Lets get some positive vibes going his way hoping they let em fight tomorrow.quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:08 schreef RipMcPants het volgende:
Ian McCall out of his bout with John Lineker at UFC Fight Night 56
[..]
Ik heb mijn picks aangepast aan de nieuwe situatie
quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:08 schreef RipMcPants het volgende:
Ian McCall out of his bout with John Lineker at UFC Fight Night 56
The MMA injury bug can strike at any point, including after the weigh-ins.
Top UFC flyweight contender Ian McCall was set to face off against Brazilian John Lineker in the co-main event spot on Saturday's UFC Fight Night 56 in Uberlandia, Brazil. Both McCall and Lineker had made the contracted weight limits on Friday. However, UFC President Dana White teased on Friday McCall might be out of the bout with an unspecified illness.
The UFC confirmed and made that news official early Saturday morning with a release.
"With flyweight contender Ian McCall taking ill after Friday's weigh-ins in Uberlandia, Brazil, he has been forced to withdraw from his UFC Fight Night co-main event against John Lineker," they said.
No replacement will be sought for Lineker.According to the UFC, UFC Fight Night 56 will proceed with just 10 bouts. The updated fight card is as follows:
Main card:
Ovince Saint Preux vs. Mauricio Rua
Alan Jouban vs. Warlley Alves
Leon Edwards vs. Claudio Silva
Jorge de Oliveira vs. Dhiego Lima
Nina Ansaroff vs. Juliana Lima
Bron: http://www.mmafighting.co(...)t-ufc-fight-night-56
Ik heb mijn picks aangepast aan de nieuwe situatie
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Let op, casual. En zet je quote alert aan.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
The Time is Nowquote:
quote:Last week, the UFC teased fans with a vague announcement for a “can’t-miss” event on November 17 in Las Vegas. On Wednesday, the planet’s premier mixed martial arts promotion shed a little light on the top secret extravaganza.
The organization’s biggest superstars will join UFC president Dana White (pictured) at The Smith Center for the Performing Arts at 2PM local time to unveil the UFC’s entire 2015 calendar, along with a “very special announcement.”
The event, which the UFC has dubbed “THE TIME IS NOW,” is free and open to the public. In addition, it will be streamed live on UFC.com.
Lyoto Machida, CB Dollaway, Jon Jones, Daniel Cormier, Conor McGregor, Dennis Siver, Anderson Silva, Nick Diaz, Chris Weidman, Vitor Belfort, Ronda Rousey and Cat Zingano will accompany White on stage.
Nou nou, de hele kalender voor 2015, en nog iets speciaals, de eerste maand van 2016. De Amerikanen vinden dit vast fantastisch.quote:
Die kan niet eens winnen van Henderson zwaar overschat die man.quote:
Ik zal het stokje niet overnemen. Misschien iemand anders, of rip..quote:Op zondag 9 november 2014 13:08 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Rip heeft nog kans
Ik zal er meteen bij vermelden dat dit voor mij voorlopig het laatste seizoen is als TUP Master, heeft iemand nog zin om het stokje over te nemen? Of houden we even helemaal op met TUP?
Naja dit leek mij meer ongelukkig.. verliest zijn evenwicht en toen klapperde een vuist meerdere malen op zijn slaap..quote:Op zondag 9 november 2014 18:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Rua moet zsm met pensioen en wat zegt dit over Dan Henderson...
Pfff.. alweer een 'end of an era'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |