abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:21:18 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145878206
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 08:19 schreef Nirak het volgende:
Toch eens langs de winkel dus. Hoewel ik mezelf eigenlijk pas na de verbouwing op andere schoenen wilde tracteren.
Ik kijk van de voren niet online, om de reden die mossel zegt. Maar deze waren wel fijn, dus ik zou wel weer hetzelfde paar willen maar dan in een andere kleurstelling. Zou dat nog ergens te koop zijn vraag ik me nu af..
In dat geval moet je juist wel online kijken. De meeste gewone winkels hebben geen of weinig keuze in kleurstellingen
F means you're fucked
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:04:28 #127
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145878799
YUR: verkoopt jouw RW etixx repen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145878825
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Nirak het volgende:
Heeft iemand hier een beetje verstand van wat overgewicht doet met schoenen? Heb mij saucony's (ride 6 mannen midel) nu 14 maanden en ongeveer 400 km mee gelopen. Heb even gegokt dat ik toch zeker 50-75 km met mijn fellraisers gelopen heb tot nu toe. Ik heb het gevoel dat ze wel aan vervanging toe zijn, mijn wegschoenen.. Niet om de km's maar ivm de demping. En gezien mijn gewicht heb ik dat toch nog wat nodig denk ik ;)

[..]
Toevallig ben ik van de week voor nieuwe schoenen geweest en ik bleek dus 10/15 kilo te zwaar voor de superlichte schoenen die ik had... Ik merk, nu ik wel goede heb, dat de demping en stabiliteit veel beter geschikt zijn.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:06:42 #129
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145878838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:04 schreef Murmeli het volgende:
YUR: verkoopt jouw RW etixx repen?
Ik heb ze nog niet gezien daar... Maar dat soort spul kun je misschien beter online ergens kopen. Scheelt vaak wel, en je hoeft ze toch niet te passen ;)
F means you're fucked
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:09:12 #130
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145878874
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb ze nog niet gezien daar... Maar dat soort spul kun je misschien beter online ergens kopen. Scheelt vaak wel, en je hoeft ze toch niet te passen ;)
Ja, ga ik dat doen!
Tnx
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145879057
@Sem (en eventuele andere lopers)

Ik kreeg gisteren bij de AV een leuk, ludiek loopje te horen namelijk de wintertijdchallenge. Dit wordt gedaan onder andere gedaan in Eindhoven maar als ik de site bekijk door het hele land.

quote:
Tijd winnen voor kinderen met een spierziekte
Het unieke van de Wintertijd Challenge is dat het sportevenement plaatsvindt in het uur dat de wintertijd ingaat (2 uur ‘s nachts) en de klok teruggaat. Dit is het enige moment in het jaar dat je tijd kan winnen. Tijd winnen om behandeling en genezing van spierziekte bij kinderen te realiseren.
Colorruns e.d. trekken mij niet zo maar dit vind ik wel grappig en ludiek. Plus.. het is voor een goede doel die ik graag steun. Als ik zondag zelf geen wedstrijd had, had ik meegedaan.

http://wintertijdchallenge.nl/
pi_145879065
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 08:21 schreef YUR het volgende:

[..]

In dat geval moet je juist wel online kijken. De meeste gewone winkels hebben geen of weinig keuze in kleurstellingen
Heb nu heren model en zou het dames model graag eens proberen.. Weet niet of die leest net zo breed is als het heren model en kan het online weer niet vinden.. Maar ik zal ook online eens kijken naar de heren kleuren :) Weet jij toevallig of de ride 7 de opvolger is van de 6 en vergelijkbaar? Of is online zo'n overstap niet verstandig?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:24:30 #133
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145879148
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:20 schreef Nirak het volgende:

[..]

Heb nu heren model en zou het dames model graag eens proberen.. Weet niet of die leest net zo breed is als het heren model en kan het online weer niet vinden.. Maar ik zal ook online eens kijken naar de heren kleuren :) Weet jij toevallig of de ride 7 de opvolger is van de 6 en vergelijkbaar? Of is online zo'n overstap niet verstandig?
Ik weet niet precies in hoeverre de 7 is veranderd tegenover de 6. Ik zou sowieso een overstap naar een nieuw model niet zomaar doen, want ze willen nog wel eens flinke veranderingen doorvoeren. Zo heeft Brooks eerst mijn geliefde Pure Flow veel smaller gemaakt, en hebben ze nu de pasvorm van de Glycerin helemaal veranderd.

Saucony ken ik persoonlijk niet goed genoeg om het je te kunnen vertellen.
Over het algemeen zijn damesuitvoeringen wel smaller dan herenuitvoeringen
F means you're fucked
pi_145879178
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, ga ik dat doen!
Tnx
Je hebt gezien hoe snel www.sportvoedingwebshop.com is.
Prima service ^O^

Door Daywalker heb ikzelf ook maar een testsetje gemaakt. De 22ste besteld en een dag later had ik alles binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:27:48 #135
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145879213
quote:
Hi all ultra lovers, we need some feed-back on the date for Longhilly Dusk till Dawn, looking at 10th Jan so those doing Big Easy have some recovery. Dusk till Dawn is a 3km loop historic chinese goldfields bush trail, a few ups and downs. Race start 10pm finish 6am. Challenge yourself how many laps in 8 hrs. An event for all running abilities, do your first ultra or come along and only do a few or run all night, there will be an all night BBQ so just come for the food. This event is a fundraiser for High Five-O.
50km bij mij vandaan.... very tempting
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_145879286
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Challenge yourself how many laps in 8 hrs
Klinkt als een ideaal loopje voor mij ;)

Maar waarom zou jij het niet doen?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:34:39 #137
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145879349
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:31 schreef streamnl het volgende:

[..]

Klinkt als een ideaal loopje voor mij ;)

Maar waarom zou jij het niet doen?
omdat het op het randje van ons drukke seizoen is.... maar gaat net lukken denk ik
pi_145879351
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:19 schreef streamnl het volgende:
@Sem (en eventuele andere lopers)

Ik kreeg gisteren bij de AV een leuk, ludiek loopje te horen namelijk de wintertijdchallenge. Dit wordt gedaan onder andere gedaan in Eindhoven maar als ik de site bekijk door het hele land.

[..]

Colorruns e.d. trekken mij niet zo maar dit vind ik wel grappig en ludiek. Plus.. het is voor een goede doel die ik graag steun. Als ik zondag zelf geen wedstrijd had, had ik meegedaan.

http://wintertijdchallenge.nl/
Leuk idee... ik ben alleen niet zo van verstoring van mijn slaapritme dus ik ga lekker genieten van mijn extra uurtje :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145879367
zo lekker rennen in de regen !
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:36:37 #140
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145879389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leuk idee... ik ben alleen niet zo van verstoring van mijn slaapritme dus ik ga lekker genieten van mijn extra uurtje :p
Door dat uur wordtje slaapritme sowieso verstoord. Kunje net zo goed een mooi nieuw PR neerzetten
F means you're fucked
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:37:28 #141
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145879405
quote:

[..]

Dusk to Dawn dus zonder L_T ......
pi_145879462
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Door dat uur wordtje slaapritme sowieso verstoord. Kunje net zo goed een mooi nieuw PR neerzetten
Mwah, dat valt toch wel mee vergeleken met van 2 tot 3 nog eens gaan hardlopen en dan natuurlijk ook niet meteen kunnen slapen :P
Je moet ook nog sponsorgeld ophalen voor die tijd..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145879468
quote:

[..]

I'm with this. Lekker een uurtje langer pitten. Met alle drukte op het werk is dit bijzonder welkom.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:40:28 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145879476
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mwah, dat valt toch wel mee vergeleken met van 2 tot 3 nog eens gaan hardlopen en dan natuurlijk ook niet meteen kunnen slapen :P
Je moet ook nog sponsorgeld ophalen voor die tijd..
Denk in mogelijkheden, niet in grenzen

:+
F means you're fucked
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:47:03 #145
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145879618
De Zevenheuvelenloop is uitverkocht. Wordt vast weer heel gezellig voor iedereen daar. Nu maar hopen dat t een droge dag wordt
F means you're fucked
pi_145880035
Aangezien ik weer hopeloos achterliep met bijlezen, even een multiquote met soms heel oude opmerkingen (qua aantal topics geleden, qua tijd valt het mee in dit tempo):

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan ook niet echt voor een goede tijd ofzo met 't team, meer voor de ervaring.
Dit gaat dus over een 24 uurs race. Kun je deze uitleggen? Je raffelt hem niet af in 23 uur, maar kunt er ook 25 uur over doen? ;)
Ik snap wel dat je afstand bedoelt en niet tijd hoor...

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 07:51 schreef GotC het volgende:
Uit interesse, kijken jullie van tevoren op internet wat een volgende schoen gaat worden? Of gaan jullie naar een hardloopwinkel en laten jullie je verrassen?
Ik ga gewoon naar de hardloopwinkel Tot nu toe Step One. Ze hebben mijn historie daar en de oude schoenen gaan mee voor de slijtage. En dan zie ik wel waar de verkoper mee aankomt. Mijn eerste paar was van Asics, daarna vele Saucony's gehad en nu loop ik (voornamelijk) op New Balance. Ik wissel wel 2 paar schoenen af, dus nu is het het nieuwste paar Saucony's en de New Balance dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 07:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Hieronder hoe de diepe hel loop gaat.. Iets meer "heuvels" denk ik als de 7^^
In ieder geval zijn ze venijniger
Helemaal mee eens! Ik heb ze allebei gelopen en de Diepe Hel is veel pittiger. Zeker de helft van de lopers ging wandelen op het steilste deel. Al heb ik wel begrepen dat het ook nog uitmaakt of de start vanuit Holten of vanuit Nijverdal is (of is dit inmiddels niet meer om en om, het is al een aantal jaren geleden?).

En tenslotte nog eentje zonder quote.... O+ Tukkers O+
Deze Tukker is dan wel verhuisd naar Amersfoort, maar die Twentse roots raak ik niet meer kwijt natuurlijk
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:20:22 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145880346
E.T. had gisteren een schitterende foto van haar looprondje op FB gezet. En nu wil ik ook in dat soort gebieden gaan lopen, er foto's van maken en er over schrijven. Nu.
F means you're fucked
pi_145880426
Diepe Hel Holterbergloop staat op mijn lijstje om ooit nog te lopen. Stond ie al een tijdje trouwens. Maar er zijn gewoon echt te veel leuke loopjes in oktober!
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:27:31 #149
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_145880473
Ter illustratie.. deze foto dus:

De verbeterde versie van het rondje dat ik met Gogo had gelopen, afgelopen zomer ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:32:32 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145880604
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:27 schreef E.T. het volgende:
Ter illustratie.. deze foto dus:
[ afbeelding ]

De verbeterde versie van het rondje dat ik met Gogo had gelopen, afgelopen zomer ;)
Ja die O+
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')