In dat geval moet je juist wel online kijken. De meeste gewone winkels hebben geen of weinig keuze in kleurstellingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:19 schreef Nirak het volgende:
Toch eens langs de winkel dus. Hoewel ik mezelf eigenlijk pas na de verbouwing op andere schoenen wilde tracteren.
Ik kijk van de voren niet online, om de reden die mossel zegt. Maar deze waren wel fijn, dus ik zou wel weer hetzelfde paar willen maar dan in een andere kleurstelling. Zou dat nog ergens te koop zijn vraag ik me nu af..
Toevallig ben ik van de week voor nieuwe schoenen geweest en ik bleek dus 10/15 kilo te zwaar voor de superlichte schoenen die ik had... Ik merk, nu ik wel goede heb, dat de demping en stabiliteit veel beter geschikt zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Nirak het volgende:
Heeft iemand hier een beetje verstand van wat overgewicht doet met schoenen? Heb mij saucony's (ride 6 mannen midel) nu 14 maanden en ongeveer 400 km mee gelopen. Heb even gegokt dat ik toch zeker 50-75 km met mijn fellraisers gelopen heb tot nu toe. Ik heb het gevoel dat ze wel aan vervanging toe zijn, mijn wegschoenen.. Niet om de km's maar ivm de demping. En gezien mijn gewicht heb ik dat toch nog wat nodig denk ik
[..]
Ik heb ze nog niet gezien daar... Maar dat soort spul kun je misschien beter online ergens kopen. Scheelt vaak wel, en je hoeft ze toch niet te passenquote:
Ja, ga ik dat doen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien daar... Maar dat soort spul kun je misschien beter online ergens kopen. Scheelt vaak wel, en je hoeft ze toch niet te passen
Colorruns e.d. trekken mij niet zo maar dit vind ik wel grappig en ludiek. Plus.. het is voor een goede doel die ik graag steun. Als ik zondag zelf geen wedstrijd had, had ik meegedaan.quote:Tijd winnen voor kinderen met een spierziekte
Het unieke van de Wintertijd Challenge is dat het sportevenement plaatsvindt in het uur dat de wintertijd ingaat (2 uur ‘s nachts) en de klok teruggaat. Dit is het enige moment in het jaar dat je tijd kan winnen. Tijd winnen om behandeling en genezing van spierziekte bij kinderen te realiseren.
Heb nu heren model en zou het dames model graag eens proberen.. Weet niet of die leest net zo breed is als het heren model en kan het online weer niet vinden.. Maar ik zal ook online eens kijken naar de heren kleurenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
In dat geval moet je juist wel online kijken. De meeste gewone winkels hebben geen of weinig keuze in kleurstellingen
Ik weet niet precies in hoeverre de 7 is veranderd tegenover de 6. Ik zou sowieso een overstap naar een nieuw model niet zomaar doen, want ze willen nog wel eens flinke veranderingen doorvoeren. Zo heeft Brooks eerst mijn geliefde Pure Flow veel smaller gemaakt, en hebben ze nu de pasvorm van de Glycerin helemaal veranderd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heb nu heren model en zou het dames model graag eens proberen.. Weet niet of die leest net zo breed is als het heren model en kan het online weer niet vinden.. Maar ik zal ook online eens kijken naar de heren kleurenWeet jij toevallig of de ride 7 de opvolger is van de 6 en vergelijkbaar? Of is online zo'n overstap niet verstandig?
Je hebt gezien hoe snel www.sportvoedingwebshop.com is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50km bij mij vandaan.... very temptingquote:Hi all ultra lovers, we need some feed-back on the date for Longhilly Dusk till Dawn, looking at 10th Jan so those doing Big Easy have some recovery. Dusk till Dawn is a 3km loop historic chinese goldfields bush trail, a few ups and downs. Race start 10pm finish 6am. Challenge yourself how many laps in 8 hrs. An event for all running abilities, do your first ultra or come along and only do a few or run all night, there will be an all night BBQ so just come for the food. This event is a fundraiser for High Five-O.
Klinkt als een ideaal loopje voor mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Challenge yourself how many laps in 8 hrs
omdat het op het randje van ons drukke seizoen is.... maar gaat net lukken denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klinkt als een ideaal loopje voor mij
Maar waarom zou jij het niet doen?
Leuk idee... ik ben alleen niet zo van verstoring van mijn slaapritme dus ik ga lekker genieten van mijn extra uurtje :pquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:19 schreef streamnl het volgende:
@Sem (en eventuele andere lopers)
Ik kreeg gisteren bij de AV een leuk, ludiek loopje te horen namelijk de wintertijdchallenge. Dit wordt gedaan onder andere gedaan in Eindhoven maar als ik de site bekijk door het hele land.
[..]
Colorruns e.d. trekken mij niet zo maar dit vind ik wel grappig en ludiek. Plus.. het is voor een goede doel die ik graag steun. Als ik zondag zelf geen wedstrijd had, had ik meegedaan.
http://wintertijdchallenge.nl/
Door dat uur wordtje slaapritme sowieso verstoord. Kunje net zo goed een mooi nieuw PR neerzettenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk idee... ik ben alleen niet zo van verstoring van mijn slaapritme dus ik ga lekker genieten van mijn extra uurtje :p
Dusk to Dawn dus zonder L_T ......quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk idee... ik ben alleen niet zo van verstoring van mijn slaapritme dus ik ga lekker genieten van mijn extra uurtje :p
Mwah, dat valt toch wel mee vergeleken met van 2 tot 3 nog eens gaan hardlopen en dan natuurlijk ook niet meteen kunnen slapenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Door dat uur wordtje slaapritme sowieso verstoord. Kunje net zo goed een mooi nieuw PR neerzetten
I'm with this. Lekker een uurtje langer pitten. Met alle drukte op het werk is dit bijzonder welkom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Denk in mogelijkheden, niet in grenzenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, dat valt toch wel mee vergeleken met van 2 tot 3 nog eens gaan hardlopen en dan natuurlijk ook niet meteen kunnen slapen
Je moet ook nog sponsorgeld ophalen voor die tijd..
Dit gaat dus over een 24 uurs race. Kun je deze uitleggen? Je raffelt hem niet af in 23 uur, maar kunt er ook 25 uur over doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan ook niet echt voor een goede tijd ofzo met 't team, meer voor de ervaring.
Ik ga gewoon naar de hardloopwinkel Tot nu toe Step One. Ze hebben mijn historie daar en de oude schoenen gaan mee voor de slijtage. En dan zie ik wel waar de verkoper mee aankomt. Mijn eerste paar was van Asics, daarna vele Saucony's gehad en nu loop ik (voornamelijk) op New Balance. Ik wissel wel 2 paar schoenen af, dus nu is het het nieuwste paar Saucony's en de New Balance dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:51 schreef GotC het volgende:
Uit interesse, kijken jullie van tevoren op internet wat een volgende schoen gaat worden? Of gaan jullie naar een hardloopwinkel en laten jullie je verrassen?
Helemaal mee eens! Ik heb ze allebei gelopen en de Diepe Hel is veel pittiger. Zeker de helft van de lopers ging wandelen op het steilste deel. Al heb ik wel begrepen dat het ook nog uitmaakt of de start vanuit Holten of vanuit Nijverdal is (of is dit inmiddels niet meer om en om, het is al een aantal jaren geleden?).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Hieronder hoe de diepe hel loop gaat.. Iets meer "heuvels" denk ik als de 7^^
In ieder geval zijn ze venijniger
Ja diequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:27 schreef E.T. het volgende:
Ter illustratie.. deze foto dus:
[ afbeelding ]
De verbeterde versie van het rondje dat ik met Gogo had gelopen, afgelopen zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |