quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja![]()
ik dacht even dat ik erin zou blijven. maar 30 seconden later ging het weer
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:02 schreef Murmeli het volgende:
zo. ik mag niet meer klagen over mijn verlies aan snelheid door de blessure.
heb weer mijn favoriete 5 km wedstrijdje tegen mezelf gehouden. ging best goedNais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat ligt eraan. Ik loop ook in groepen maar niet op de baan, dan is het weer heel andersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Regelmatig ben ik oprecht blij dat ik niet bij een loopgroepje zit.
Net schaatstrainingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat mag bij ons niet op de baan, er wordt elk rondje doorgedraaid zodat er iemand anders voorop loopt. Als er niemand net zo hard als mijn gevoel loopt, loop ik alleen. Vorige keer beviel dat eigenlijk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat dit wat verlichting brengt
The remedy is the experience.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:02 schreef Murmeli het volgende:
zo. ik mag niet meer klagen over mijn verlies aan snelheid door de blessure.
heb weer mijn favoriete 5 km wedstrijdje tegen mezelf gehouden. ging best goedLekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mr Q is ook competitiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat denk je? 25:54!![]()
#zoektoveralcompetitie
Hahaha!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat denk je? 25:54!![]()
#zoektoveralcompetitie
Wij hebben geen competitie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja man. Gezellig altijd thuis![]()
@Murmel: supersnellerd
Oh qua snelheid zijn we geen partij voor elkaar, dat scheelt. Two different leagues.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wij hebben geen competitie.
Ik ben altijd sneller.
En over een tijdje is hij weer sneller.
Tsja
Idem! Start jij eerder? Ik 14:30quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:33 schreef Corniel het volgende:
Tering, ik voel al de hele week een opbouwende wedstrijdspanning voor zaterdag. Ik hoop maar dat het er niet toe leidt dat ik als een malloot van start ga.
Gisteren kon ik me op de baan ook al niet inhouden. Ik was van plan de 2 en 1 km blokken met een langzamere groep te lopen, maar dat werden 3:41, 3:37 en 3:31...
Wel leuk om daar Quoi en Arquero te zien. Zijn er nog anderen die spontaan zin hebben in een 10 km of HM?
Pijll en ik officieel ook niet, maar nu hij gruwelijk uit vorm is wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh qua snelheid zijn we geen partij voor elkaar, dat scheelt. Two different leagues.
Errrrg veel zin om te rennen overigens. Nog even opgezocht of ik kon gaan rennen naar afspraak vanavond, maar 25+ km is wat overdreven. Zaterdag mag ik over de Lekdijk
Dat laatste vond ik wel meevallen. Dat mooiste is erg gehyped.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die heuvels daar ook niet zo bijzonder, maar de omgeving is wel mooi.
Ik heb in een ver verleden al eens wat gelopen bij jullie in de buurt:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zwabber zal zijn bezoekje binnenkort aan de UK nog lang heugen... en vervolgens nooit meer z'n hardloopschoenen meenemen als hij nog eens in de buurt komt.![]()
Stiekem loopt er een mooie route met niet al te veel hoogteverschil in onze achtertuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn hamstrings en de baan zijn nog steeds echt geen vriendjes
Nee, we starten gelijk. Ik denk wel dat jij eerder gaat finishen.quote:
Ik ben benieuwd of de 920 een snellere gps fix heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef pijll het volgende:
[..]
Welke kleur?
Dan moeten we weer eens samen gaan lopen om te kijken wie de beste heeft...
Nope, geld was op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Meteen een zwembroek en een racefiets gekocht?
De wit/rode. Tegen de tijd dat ie binnen is ben jij waarschijnlijk weer met hardloopvakantiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef pijll het volgende:
[..]
Welke kleur?
Dan moeten we weer eens samen gaan lopen om te kijken wie de beste heeft...
| 1 2 | [b]9 november 2014 - [url=http://www.a4run.nl/]A4Run(Steenbergen)[/url][/b] [*] thelaudprince - HM |
BTW, voordeel is dat de 920XT geen touchscreen heeftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Meteen een zwembroek en een racefiets gekocht?
Ik vind het touchscreen van de 610 juist fijn. Druk ik tenminste niet op de verkeerde knoppen. Want ik druk echt heel vaak op stop ipv reset of op reset ipv licht en al dat soort ongein.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
BTW, voordeel is dat de 920XT geen touchscreen heeft
Leuk, een HM!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef thelaudprince het volgende:
[ code verwijderd ]
Wil iemand dit toevoegen aan de OP of uitleggen hoe het moet ?
Me too hahaha, wordt mijn 8equote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Leuk, een HM!
Als 't kon, zou ik ze elk weekend ergens lopen, is (tot nu toe) meest favoriet qua afstand
Oh dan krijgt ie van mij een brilletje. Een witte of rode, voor bij zijn garminquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef Corniel het volgende:
@Zwabber: fiets mag je lenen. Een zwembroek zal ik je cadeau doen als je inschrijft voor een triatlon.
Pijll mag niet meer met hardloopvakantie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nope, geld was op.
[..]
De wit/rode. Tegen de tijd dat ie binnen is ben jij waarschijnlijk weer met hardloopvakantie![]()
(verwachte leveringsdatum is tussen 17 en 23 november, maar ik ga er vanuit dat het volgend jaar wordt).
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden al eens wat gelopen bij jullie in de buurt:Ah, dat wist ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is alleen die tweede nog een beetje in de buurt. De andere twee zijn hetzelfde als wanneer je in Parijs zou lopen en dan zeggen dat je in de buurt van Utrecht zat.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ik ben ook erg blij met dat dingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vind het touchscreen van de 610 juist fijn. Druk ik tenminste niet op de verkeerde knoppen. Want ik druk echt heel vaak op stop ipv reset of op reset ipv licht en al dat soort ongein.
Nu nog een polsslagmeter inbouwen en we zijn een heel eind.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:33 schreef hatsaflats het volgende:
Hè hè, ze zijn eindelijk zo slim om smart watches stand-alone gps mee te geven: http://arstechnica.com/ga(...)music-functionality/
en een accu die een dag meegaat...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nu nog een polsslagmeter inbouwen en we zijn een heel eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |