Mwah. Hij is aardig door de wol geverfd met de Balijbrug in the neighbourhood, vergeet dat nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zwabber zal zijn bezoekje binnenkort aan de UK nog lang heugen... en vervolgens nooit meer z'n hardloopschoenen meenemen als hij nog eens in de buurt komt.![]()
Stiekem loopt er een mooie route met niet al te veel hoogteverschil in onze achtertuin.
Nemen we hem mee Snape Hill op, daarna langs Thaal en dan Pinfold Lane weer op!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zwabber zal zijn bezoekje binnenkort aan de UK nog lang heugen... en vervolgens nooit meer z'n hardloopschoenen meenemen als hij nog eens in de buurt komt.![]()
Stiekem loopt er een mooie route met niet al te veel hoogteverschil in onze achtertuin.
En daarna een potje Quidditch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nemen we hem mee Snape Hill op, daarna langs Thaal en dan Pinfold Lane weer op!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En daarna een potje Quidditch?
Ik heb ook wel zin om die laatste 4 km boven de 12 per uur naar beneden te denderen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:43 schreef YUR het volgende:
Ik heb wel heul goede herinneringen aan de laatste 4 kilometers van de Zevenheuvelenloop. Dat knalde destijds lekker door
Heb t ff opgezocht....mijn laatste 4 km gingen in 4m33, 4m31, 4m20 en tot slot 4m11.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om die laatste 4 km boven de 12 per uur naar beneden te denderen eigenlijk.
nice, nou ja, op zoiets hoop ik dus ook, als zullen mijn tijden ietsje langzamer zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb t ff opgezocht....mijn laatste 4 km gingen in 4m33, 4m31, 4m20 en tot slot 4m11.
Wordt nog best lastig om die tijd van 2 jaar geleden ooit te verbeteren
Tuurlijk zijn die heuvels daar ook niet zo bijzonder, maar de omgeving is wel mooi.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Na >half jaar in Barnsley en omgeving te hebben gelopen vond ik de heuvels van de 7^^ ook echt geen flikker meer waard, terwijl ze enkele jaren daarvoor nog de Mount Everest leken. Blijft een mooie loop verder die ik graag nog wel met enige regelmaat zou willen doen. WantNijmegen
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die heuvels daar ook niet zo bijzonder, maar de omgeving is wel mooi.
Ah, wij gaan de weg op voor 3 x (5-4-3-2-1) op 80%quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:06 schreef hatsaflats het volgende:
Straks eerst maar weer op de baan hupsen.
yep!quote:
Ik moet iets van 2000, 1600, 1200, 800, ofzo. Tempo staat ergens op een ingewikkeld schema, maar ik ga gewoon op gevoel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, wij gaan de weg op voor 3 x (5-4-3-2-1) op 80%
[..]
yep!
Ik loop ook meestal een beetje achterin de groep op gevoel. Komt het bijna altijd goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moet iets van 2000, 1600, 1200, 800, ofzo. Tempo staat ergens op een ingewikkeld schema, maar ik ga gewoon op gevoel.
Dat mag bij ons niet op de baan, er wordt elk rondje doorgedraaid zodat er iemand anders voorop loopt. Als er niemand net zo hard als mijn gevoel loopt, loop ik alleen. Vorige keer beviel dat eigenlijk wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop ook meestal een beetje achterin de groep op gevoel. Komt het bijna altijd goed.
Wat stom? Dat betekent dat je dus iemand anders' tempo moet aanhouden als je niet voorop loopt, want het volgende rondje moet jij voorop, dus je mag niet afhaken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat mag bij ons niet op de baan, er wordt elk rondje doorgedraaid zodat er iemand anders voorop loopt. Als er niemand net zo hard als mijn gevoel loopt, loop ik alleen. Vorige keer beviel dat eigenlijk wel.
Wat mossel zegt... iedereen heeft toch z'n eigen tempo? Of iedereen moet toevallig net precies op hetzelfde niveau zitten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat mag bij ons niet op de baan, er wordt elk rondje doorgedraaid zodat er iemand anders voorop loopt. Als er niemand net zo hard als mijn gevoel loopt, loop ik alleen. Vorige keer beviel dat eigenlijk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:02 schreef Murmeli het volgende:
zo. ik mag niet meer klagen over mijn verlies aan snelheid door de blessure.
heb weer mijn favoriete 5 km wedstrijdje tegen mezelf gehouden. ging best goedHoly malony!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je bijna dood?
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |