quote:
nou nee stoom is irritantquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb jij wel een fetisj voor ofnie, vieze machinist.
NS tuig heeft een stopcontact in cabine? Waar zijn de stopcontacten in de rest van de trein?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:
geen stopcontact in de cabine om mijn telefoon op te laden enzo
Gewoon even je telefoon in het stoom houden dan laadt hij wel op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:
geen stopcontact in de cabine om mijn telefoon op te laden enzo
tuurlijk wat dacht jij danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
NS tuig heeft een stopcontact in cabine? Waar zijn de stopcontacten in de rest van de trein?
wees blij dat er niet een mooie auto voor verkracht isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsof die auto nog niet lelijk genoeg was
Fuckin smart.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tuurlijk wat dacht jij dan![]()
ze waren op zoek naar ideeën om om geld te besparen. ik had als idee ingezonden om bij elke stoel een stopcontact te plaatsen zodat iedereen zijn/haar telefoon inplugt maar ipv op te laden trekt de trein dan de accu's leeg zodat er minder stroom van de bovenleiding afgenomen hoeft te worden.
ik wacht nog op antwoord
Oké.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEIEMIDDAGGGG
hallo gastonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEIEMIDDAGGGG
knip het er uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik smeer net brinta in mn haar.
Top.
Lekker kort pittig door de ratten aangevreten kapsel.quote:
Nee andersom juistquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Had je gevraagd of ze aangekomen was?
Nee hoor, de structuur van mijn gezicht wordt nog steeds elk jaar beter ondanks dat ik nooit een bolle kop oid had. En op een portretfotos lijk ik wel vaker erg slank, want heb rare uitstekende sleutelbenen die puntig zijn aan de uiteinden.quote:
Mag ik bikinifoto om tot goed oordeel te komen? Mag in dmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, de structuur van mijn gezicht wordt nog steeds elk jaar beter ondanks dat ik nooit een bolle kop oid had. En op een portretfotos lijk ik wel vaker erg slank, want heb rare uitstekende sleutelbenen die puntig zijn aan de uiteinden.
heh wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, de structuur van mijn gezicht wordt nog steeds elk jaar beter ondanks dat ik nooit een bolle kop oid had. En op een portretfotos lijk ik wel vaker erg slank, want heb rare uitstekende sleutelbenen die puntig zijn aan de uiteinden.
zie nu de foto pas. even fappenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Puntige knieën maar dan net ff anders.
Loopt dat nog steeds? Gaat nergens over, want feminisme wordt op FOK! altijd heel raar en extreem gedefinieerd.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Had je gevraagd of ze aangekomen was?
quote:En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Terecht, zo iemand moet je dan alles wat hij niet weet gaan voorkauwen.quote:
Antwoord eens even dan, waar keek ik naar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Terecht, zo iemand moet je dan alles wat hij niet weet gaan voorkauwen.
Over iemand 'moederen' waar je een relatie mee hebt is altijd een slecht idee mi.
een wasmachine aanzetten is niet bepaald rocket science.quote:
Maar die 39876359 knopjes op hun dashboard snappen ze altijd wel. Heeeeeel gek.quote:
Oohquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Chai het volgende:
Ja trein internet is slecht. En nee hoor, maar vond dat grappig om het zo te laten lijken nav die vorige 'luierpic' waarin er subtiel twee boobies in beeld vallen.
luierpic?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Chai het volgende:
Ja trein internet is slecht. En nee hoor, maar vond dat grappig om het zo te laten lijken nav die vorige 'luierpic' waarin er subtiel twee boobies in beeld vallen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit weer eens zo'n losgeslagen dorpsgek in userfoto's, deze keer met een luierfetisj.
Post #84quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat is uitslapen en luieren leuk!!
[ afbeelding ]
You bet your black ass I can.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ooh. Denk dat krio het wel kan waarderen
.
Net m'n haar afgeknipt/10quote:
Ja ik heb geen idee of het al lang loopt, zie het net voor het eerst, maar die discussiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Loopt dat nog steeds? Gaat nergens over, want feminisme wordt op FOK! altijd heel raar en extreem gedefinieerd.
wil niet in de OP. Ik stuur hem je later welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:53 schreef Robophatt het volgende:
kk chai waarom heb je die foto nou verwijderd
stuur maar op FB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
wil niet in de OP. Ik stuur hem je later wel
Had ik 'm net zo goed niet op z'n fatsoen kunnen aansprekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
wil niet in de OP. Ik stuur hem je later wel
Knappe man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die doodgeschoten Canadees van gister leek op je.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef Bassen het volgende:
[..]
Nu niet meer afvallen, lekker lichaam zo.
Hmm, weet niet, kan ook gewoon de pasvorm van de beha zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar ik weet dat die BH te groot is.
Wat weet jij nouquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm, weet niet, kan ook gewoon de pasvorm van de beha zijn.
Oh ja, want beha's zijn er vanwege mannen. Nou dat zal lekker paardrijden zeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat weet jij noujij hebt al je BH's verbrand.
Als je op Mozy zit te hobbelen houd je hem ook niet aan toch. Om over doggy nog maar te zwijgen, dan vliegen ze alle kanten op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, want beha's zijn er vanwege mannen. Nou dat zal lekker paardrijden zeg.
Niet als je haar met haar gezicht in het matras duwtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je op Mozy zit te hobbelen houd je hem ook niet aan toch. Om over doggy nog maar te zwijgen, dan vliegen ze alle kanten op.,
.
Rude awakening als fat girls afvallen en ze ineens geen grote tetten meer hebben hm.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar ik weet dat die BH te groot is.
icame.gifquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je op Mozy zit te hobbelen houd je hem ook niet aan toch. Om over doggy nog maar te zwijgen, dan vliegen ze alle kanten op.,
.
Nee Fasquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Ja, kan het niet goed omschrijven. Zo week en die glanzende kop. Echt zo'n dier lijkt het.Op plaatjes ziet het er wel oké uit.
De post vooraf is het mooiste zie ik nuquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Voor de vrouwen hier: vinden jullie een penis soms niet wat van een schaaldier weghebben?
Niet eens gelezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Rude awakening als fat girls afvallen en ze ineens geen grote tetten meer hebben hm.
5.8/10quote:
1.3/10quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga het paard van je vriendin borstelen.
Kan je al een dressuurproefje voorlezen?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die doodgeschoten Canadees van gister leek op je.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
fylax kan toch echt niet ouder dan 12 zijn ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Gebaseerd op je verhalen wel ja, maar je bent toch met haar.
Mo-dus.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga het paard van je vriendin borstelen.
Je bent verdomme zelf een beetje zurig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed
Het gehakt van de ah komt uit Afrika en kan ingevroren max 2 jaar oud zijn
Als het in de winkel ligt dan is het dus niet meer vers, maar wel net ontdooit
Ik vond gehakt van de ah ook nooit zo lekker
Beetje zurig ofzo in vergelijking met ander soort gehakt
Precies dit. Laatst gehakt gekocht, lag een halve dag in de koelkast en ik kon het wegkankeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed
Het gehakt van de ah komt uit Afrika en kan ingevroren max 2 jaar oud zijn
Als het in de winkel ligt dan is het dus niet meer vers, maar wel net ontdooit
Ik vond gehakt van de ah ook nooit zo lekker
Beetje zurig ofzo in vergelijking met ander soort gehakt
Zaterdag feestjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, verder nog iets leuks te vertellen?
Je moet ook geen gehakt kopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit. Laatst gehakt gekocht, lag een halve dag in de koelkast en ik kon het wegkankeren.
Ik vind dat vers/niet vers best een non-discussiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit. Laatst gehakt gekocht, lag een halve dag in de koelkast en ik kon het wegkankeren.
Ik houd niet van hardquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest googlen.
thrillogy is wat harder
Maar er staat toch niet voor niets een houdbaarheids datum op? Als ik vers gehakt wil dan ga ik wel naar de slager. Alhoewel ze er daar ook vast mee zullen sjoemelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dat vers/niet vers best een non-discussie
Je hebt bijvoorbeeld drijvende visfabrieken. Die vangen vis en vriezen ze gelijk in en zo. Dan zou het niet meer vers zijn omdat de visjes niet vanuit de zee naar je bord zijn geteleporteerd?
Kun je me vertellen waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je moet ook geen gehakt kopenmaar vegetarisch gehakt
Die houdbaarheidsdatum is wettelijk verplichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar er staat toch niet voor niets een houdbaarheidsdatum op? Als ik vers gehakt wil dan ga ik wel naar de slager. Alhoewel ze er daar ook vast mee zullen sjoemelen.
Ah oke. Kan het eens proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is net zo lekker en er is geen dierenleed aan te pas gekomen.
Ik heb het echte vleesliefhebbers laten proeven, en die vonden het zeer goed te doen :-). Het moet gewoon goed klaargemaakt zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Ah oke. Kan het eens proberen natuurlijk.
Zeggen ze ook alleen maar om van je gezeik af te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb het echte vleesliefhebbers laten proeven, en die vonden het zeer goed te doen :-). Het moet gewoon goed klaargemaakt zijn.
in wat voor gerecht maak je het dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb het echte vleesliefhebbers laten proeven, en die vonden het zeer goed te doen :-). Het moet gewoon goed klaargemaakt zijn.
Gewoon alles waar je normaal ook gehakt in gebruikt. Spaghetti, moussaka, Mexicaanse wraps, lasagne.... Maar ik vind het zelf ook lekker om het te bakken en dan van alles erdoor gooien, roerbakgroente, rijst, etcquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor gerecht maak je het dan?
Onder andere je hondquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eet je helemaal geen vlees?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon alles waar je normaal ook gehakt in gebruikt. Spaghetti, moussaka, Mexicaanse wraps, lasagne.... Maar ik vind het zelf ook lekker om het te bakken en dan van alles erdoor gooien, roerbakgroente, rijst, etc
vegetarische knakworstenquote:
soms geen vlees vind ik niet erg, helemaal niet zou ik niet willen, maar goed. dat kan ieder voor zich uitmakenquote:
daar zit sowieso al nauwelijks vlees inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vegetarische knakworsten
Vegetarische kroketten
Vegetarische bitterballen
Ik snap het wel dat sommige mensen het niet kunnen volhouden. Maar zelf vind ik vlees sinds klein af aan al niet zo interessant. En kan ik heel gemakkelijk missen. Dus waarom nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms geen vlees vind ik niet erg, helemaal niet zou ik niet willen, maar goed. dat kan ieder voor zich uitmaken
Even gefixed voor je.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vegetarische meuk + knakworsten
Vegetarische meuk + paneermeel
Vegetarische meuk + paneermeel
Vegetarische meuk + kerrie
Je hebt het allemaal
Gewoon keel doorsnijden z'n moer en bloed eruit laten stromen. Vlees is goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vegetarische knakworsten
Vegetarische kroketten
Vegetarische bitterballen
Vegetarische 'kip'kerrie
Je hebt het allemaal
a zemmel, hallal is dan ook weer nergens goed voor ;s ;squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon keel doorsnijden z'n moer en bloed eruit laten stromen. Vlees is goed
Geef wat tips&tricks dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen die uitspraken doen zonder er verstand van te hebben....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
a zemmel, hallal is dan ook weer nergens goed voor ;s ;s
Echt he, hekel aan die mensen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen die uitspraken doen zonder er verstand van te hebben....
ieh kijk deze boeler zogenaamd thuglife zijn. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elee jidde...kijk deze mietje geïnteresseerd doen in zogenaamd vegetarisch.
eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom gewoon mensen slachten en op eten, zijn er toch genoeg van.
nee, eerst criminelen en adoptiekinderenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst al die vegetariërs opeten, toch net koeien, stel herbivoren.
Ik snijd je keel doorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst al die vegetariërs opeten, toch net koeien, stel herbivoren.
kutwijf, daarom zette je dat in mijn foboquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
swag = secretly we are gay
ik zou rennen.....
Hahaha nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:43 schreef Matip het volgende:
[..]
ieh kijk deze boeler zogenaamd thuglife zijn. Wat is je punt?
Klopt, ik moet ontzuurd wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent verdomme zelf een beetje zurig.
Het woord vers heeft sowieso zn waarde verloren en de werkelijkheid ligt sowieso anders dan de verwachting van de consument.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dat vers/niet vers best een non-discussie
Je hebt bijvoorbeeld drijvende visfabrieken. Die vangen vis en vriezen ze gelijk in en zo. Dan zou het niet meer vers zijn omdat de visjes niet vanuit de zee naar je bord zijn geteleporteerd?
Of Asiansquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, eerst criminelen en adoptiekinderen
Is ook zo, je wil gewoon een blank dierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woord vers heeft sowieso zn waarde verloren en de werkelijkheid ligt sowieso anders dan de verwachting van de consument.
Ik had in ieder geval niet verwacht dat dit gehad uit Afrika (Botswana en Namibie) kwam en maximaal 2 jaar oud kan zijn.
Wil absoluut niet zeggen dat ik tegen invriezen ben, maar gewoon een totaal andere verwachting die je als consument hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeggen ze ook alleen maar om van je gezeik af te zijn.
" Ge moet oewe " en dan kreeg je 9/10 nu afgestudeerd met mager zesje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"oe moe oe bakkes houwe" is dan meer afdoende?
Oh ja.. kak.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Ge moet oewe " en dan kreeg je 9/10 nu afgestudeerd met mager zesje.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, chinezen willen toch allemaal geen dochter, dus die kunnen gewoon gefarmed worden
Vage nistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:01 schreef Gridlok het volgende:
Maar ben je nou vegetariër of veganist SG?
Elke dag babi-pangangquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, chinezen willen toch allemaal geen dochter, dus die kunnen gewoon gefarmed worden
Lees je tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:43 schreef Matip het volgende:
[..]
ieh kijk deze boeler zogenaamd thuglife zijn. Wat is je punt?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, we zijn hier om te leren.
Ik hoef geen chinees mensenvlees.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat? vlees is vlees, als het maar correct op de verpakking staat
Biefstuk mediumrare met sjalotjes, lenteuitjes en knoflookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg nu al honger als ik aan vlees denk. ( Ja jouw fleish)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lees je toch
"Ieh". Mancard verlopen?
dat magquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen chinees mensenvlees.
ehh.. ja dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Biefstuk mediumrare met sjalotjes, lenteuitjes en knoflookof bedoel je dat niet?
Is dat slang voor een bepaald standje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond ga ik roast pork maken.
Even zien of dat een beetje te nassen is
In Oost-Brabant welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat slang voor een bepaald standje?
Vegetariër. Ik eet wel eieren, drink melk etcquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:01 schreef Gridlok het volgende:
Maar ben je nou vegetariër of veganist SG?
Correctquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kutwijf, daarom zette je dat in mijn fobo
dat hij een lui varken isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net van mijn collega te horen dat hij op vrijdag een niet- werkendag heeft
Wat is dit?_!
Valt nog mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vegetariër. Ik eet wel eieren, drink melk etc
OMG ik wil beef jerky makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij een lui varken is
ideaal voor roast pork
Helmondquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oost-BrabantMidden Brabant is where it's at.
Goeie comeback, echt waar. Dit zegt meer over jou dan over mij. Maar dat geeft verder niet, kun jij ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lees je toch
"Ieh". Mancard verlopen?
Wel of geen vis?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vegetariër. Ik eet wel eieren, drink melk etc
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG ik wil beef jerky maken
Of mijn piemel?quote:
*Ontvriendquote:
Zelf maken schijnt goedkoper te zijnquote:
quote:
quote:
quote:
OMG hallo ja nee ik wil metquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG hallo ja nee ik wil met
hehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Matip en Che_ ga vooral verder, pak ik even de popcorn erbij
Vrouwen, hihihihihihihihihihihi en hiquote:
Nu wachten op de comebackquote:
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misbruik mijn quotes niet voor jouw ranzigheden
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon keel doorsnijden z'n moer en bloed eruit laten stromen. Vlees is goed
nu wachten op het bod van 267quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus.. ik een spelconsole aanbieden.. bod van 265, dikke prima.
Krijg ik een bod van 266.
Ik ga even in dat hoekje huillachen.
Doei.
Ze zouden nog 266,01 bieden als dat mogelijk was.quote:
ik vond dat wij het hier best lang volhielden om hier niet over te beginnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:30 schreef -supergirl- het volgende:
Grap meeste gemaakt: hahahahahahah je bent vegetariër haahha dus je pijpt ook niet huehuehue
?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Goeie comeback, echt waar. Dit zegt meer over jou dan over mij. Maar dat geeft verder niet, kun jij ook niets aan doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
?
Post zonder inhoud. Net als je hoofd.
Wie is wij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond dat wij het hier best lang volhielden om hier niet over te beginnen
wij, de mensen die op dit moment in dit topic aanwezig zijn, dom wichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is wij?
Jij en al je persoonlijkheden of ben je de koning?
Mwehehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is wij?
Jij en al je persoonlijkheden of ben je de koning?
Spreek voor je zelf, Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij, de mensen die op dit moment in dit topic aanwezig zijn, dom wicht
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen, hihihihihihihihihihihi en hi
Dat hoort hier nie bij, komt m'n zwager uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helmond_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf, Zuid-Limburg
bakkes dicht als je niets zinnigs te zeggen hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf, Zuid-Limburg
En voorzichtig op de trap he.. het regent.
Wauw, deze metafoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Zou mijn citroen bumper tegen je clio kofferbak duwen
Helmond is het afvoerputje van Brabant?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat hoort hier nie bij, komt m'n zwager uit( die nu ook hier woont )
Heet niet voor niks Helmond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helmond is het afvoerputje van Brabant?
Nee :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wakker uit je schoonheids-slaapje ?
Ok :$quote:
Niet goed opgelet, het is:quote:
quote:
Hellepoort.quote:
ik ben geen nep brabo zoals jij hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet goed opgelet, het is:
[..]
Ik ben goed he, somsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw, deze metafoor
Even dweilen, brb
Boks de kikkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geslapen van 21:00 ofzo tot 10:30. #ritmeterug
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben geen nep brabo zoals jij he
Hehehe :squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben goed he, soms:s
Opgewonden geworden vanwege dweilen
Wat ga je voor eten maken vandaag?quote:
Schouderkarbonade, zwitserse aardappelschotel :S en snijbonen (ofzo)quote:
nat gewordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schouderkarbonade, zwitserse aardappelschotel :S en snijbonen (ofzo)
Jij?
Zwitserse aardappelschotel? details pls.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij?
zwitserse aardappelschotel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij?
Wat eet u vanavond?quote:
Dat is een soort rosti met ui, ei en spekjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zwitserse aardappelschotel? details pls.
Ben jij een beetje een kluivert?
Ik weet het nog niet !![]()
Soort rostiquote:
ah oke, maar dan niet samengeperst tot schijf maar gewoon los?quote:
Ik had gedacht aan balletjes in tomatesaus met brocoli.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat eet u vanavond?
Inb4 je moeder
AH verkoopt dat, is van Aviko.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, maar dan niet samengeperst tot schijf maar gewoon los?
misschien nog een idee voor bij de schintzel straks
Zou het?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alleen de AH, maar 4ebe maakt dat toch zeker zelf..
Nee dat zijn rostirondjes, ook lekkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, maar dan niet samengeperst tot schijf maar gewoon los?
misschien nog een idee voor bij de schintzel straks
Waarom zoveel moeite doen terwijl je het gewoon kant&klaar kan kopen.quote:
nu heb ik zin in kartoffelpufferquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat zijn rostirondjes, ook lekker![]()
De rosti die ik bedoel is gewoon losse rosti ja
zo veel moeite is dat niet. daarbij is het vaak goedkoper en lekkerder om het zelf te makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen terwijl je het gewoon kant&klaar kan kopen.
Nom, geen koolhydraten zoals rijst/aardappelen etc?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik had gedacht aan balletjes in tomatesaus met brocoli.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga geen "kruidenboter zelf maken is echt de moeite waard-discussie" houdenquote:
Best wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel moeite is dat niet. daarbij is het vaak goedkoper en lekkerder om het zelf te maken
nee, weet je hoeveel werk het is om boter te maken..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga geen "kruidenboter zelf maken is echt de moeite waard-discussie" houden
Jawel, aardappelen meestal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nom, geen koolhydraten zoals rijst/aardappelen etc?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een soort rosti met ui, ei en spekjes![]()
Ja uiteraard, hallo kfc![]()
OMG WAT SPANNEND KAN NOG OP HET ALLERLAATSTE MOMENT VERANDEREN EINS
Nee, ik heb nog nooit boter gekarnd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, weet je hoeveel werk het is om boter te maken..
Toch geen gekookte hm?quote:
Ja erg lekkere aardappelvariatiequote:
pureequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch geen gekookte hm?
* rilt
Koop ze vaak wel kant en klaar van aviko ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja erg lekkere aardappelvariatie
Lekkahquote:
BOKSquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop ze vaak wel kant en klaar van aviko ofzosoms doe ik er chilivlokken over of cayenne peper
ik wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit boter gekarnd.
newbies, groentjes en figuren die nat achter de oren zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BOKS
Mensen die dat te pittig vinden
In een boerenkiel?quote:
En nooit de genoegens van pittige tonen in het eten kunnen verdragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
newbies, groentjes en figuren die nat achter de oren zijn
Ja want alle nep brabo's lopen in een boerenkiel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, wederom: geen nep brabo.
en het moest, het was een excursie met de basisschool
tijdens carnavalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja want alle nep brabo's lopen in een boerenkiel.
Fuck logic
Den Bosch alleen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens carnaval
boeren lopen niet met een boerenkiel
Ze missen wat. Ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nooit de genoegens van pittige tonen in het eten kunnen verdragen
Ja, beetje van die halven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |