Ik ga geen "kruidenboter zelf maken is echt de moeite waard-discussie" houdenquote:
Best wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel moeite is dat niet. daarbij is het vaak goedkoper en lekkerder om het zelf te maken
nee, weet je hoeveel werk het is om boter te maken..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga geen "kruidenboter zelf maken is echt de moeite waard-discussie" houden
Jawel, aardappelen meestal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nom, geen koolhydraten zoals rijst/aardappelen etc?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een soort rosti met ui, ei en spekjes![]()
Ja uiteraard, hallo kfc![]()
OMG WAT SPANNEND KAN NOG OP HET ALLERLAATSTE MOMENT VERANDEREN EINS
Nee, ik heb nog nooit boter gekarnd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, weet je hoeveel werk het is om boter te maken..
Toch geen gekookte hm?quote:
Ja erg lekkere aardappelvariatiequote:
pureequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch geen gekookte hm?
* rilt
Koop ze vaak wel kant en klaar van aviko ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja erg lekkere aardappelvariatie
Lekkahquote:
BOKSquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop ze vaak wel kant en klaar van aviko ofzosoms doe ik er chilivlokken over of cayenne peper
ik wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit boter gekarnd.
newbies, groentjes en figuren die nat achter de oren zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BOKS
Mensen die dat te pittig vinden
In een boerenkiel?quote:
En nooit de genoegens van pittige tonen in het eten kunnen verdragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
newbies, groentjes en figuren die nat achter de oren zijn
Ja want alle nep brabo's lopen in een boerenkiel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, wederom: geen nep brabo.
en het moest, het was een excursie met de basisschool
tijdens carnavalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja want alle nep brabo's lopen in een boerenkiel.
Fuck logic
Den Bosch alleen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens carnaval
boeren lopen niet met een boerenkiel
Ze missen wat. Ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nooit de genoegens van pittige tonen in het eten kunnen verdragen
Ja, beetje van die halven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |