Lekker kort pittig door de ratten aangevreten kapsel.quote:
Nee andersom juistquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Had je gevraagd of ze aangekomen was?
Nee hoor, de structuur van mijn gezicht wordt nog steeds elk jaar beter ondanks dat ik nooit een bolle kop oid had. En op een portretfotos lijk ik wel vaker erg slank, want heb rare uitstekende sleutelbenen die puntig zijn aan de uiteinden.quote:
Mag ik bikinifoto om tot goed oordeel te komen? Mag in dmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, de structuur van mijn gezicht wordt nog steeds elk jaar beter ondanks dat ik nooit een bolle kop oid had. En op een portretfotos lijk ik wel vaker erg slank, want heb rare uitstekende sleutelbenen die puntig zijn aan de uiteinden.
heh wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, de structuur van mijn gezicht wordt nog steeds elk jaar beter ondanks dat ik nooit een bolle kop oid had. En op een portretfotos lijk ik wel vaker erg slank, want heb rare uitstekende sleutelbenen die puntig zijn aan de uiteinden.
zie nu de foto pas. even fappenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Puntige knieën maar dan net ff anders.
Loopt dat nog steeds? Gaat nergens over, want feminisme wordt op FOK! altijd heel raar en extreem gedefinieerd.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Had je gevraagd of ze aangekomen was?
quote:En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Terecht, zo iemand moet je dan alles wat hij niet weet gaan voorkauwen.quote:
Antwoord eens even dan, waar keek ik naar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Terecht, zo iemand moet je dan alles wat hij niet weet gaan voorkauwen.
Over iemand 'moederen' waar je een relatie mee hebt is altijd een slecht idee mi.
een wasmachine aanzetten is niet bepaald rocket science.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |