quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
fylax kan toch echt niet ouder dan 12 zijn ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Gebaseerd op je verhalen wel ja, maar je bent toch met haar.
Mo-dus.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga het paard van je vriendin borstelen.
Je bent verdomme zelf een beetje zurig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed
Het gehakt van de ah komt uit Afrika en kan ingevroren max 2 jaar oud zijn
Als het in de winkel ligt dan is het dus niet meer vers, maar wel net ontdooit
Ik vond gehakt van de ah ook nooit zo lekker
Beetje zurig ofzo in vergelijking met ander soort gehakt
Precies dit. Laatst gehakt gekocht, lag een halve dag in de koelkast en ik kon het wegkankeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed
Het gehakt van de ah komt uit Afrika en kan ingevroren max 2 jaar oud zijn
Als het in de winkel ligt dan is het dus niet meer vers, maar wel net ontdooit
Ik vond gehakt van de ah ook nooit zo lekker
Beetje zurig ofzo in vergelijking met ander soort gehakt
Zaterdag feestjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, verder nog iets leuks te vertellen?
Je moet ook geen gehakt kopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit. Laatst gehakt gekocht, lag een halve dag in de koelkast en ik kon het wegkankeren.
Ik vind dat vers/niet vers best een non-discussiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit. Laatst gehakt gekocht, lag een halve dag in de koelkast en ik kon het wegkankeren.
Ik houd niet van hardquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest googlen.
thrillogy is wat harder
Maar er staat toch niet voor niets een houdbaarheids datum op? Als ik vers gehakt wil dan ga ik wel naar de slager. Alhoewel ze er daar ook vast mee zullen sjoemelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dat vers/niet vers best een non-discussie
Je hebt bijvoorbeeld drijvende visfabrieken. Die vangen vis en vriezen ze gelijk in en zo. Dan zou het niet meer vers zijn omdat de visjes niet vanuit de zee naar je bord zijn geteleporteerd?
Kun je me vertellen waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je moet ook geen gehakt kopenmaar vegetarisch gehakt
Die houdbaarheidsdatum is wettelijk verplichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar er staat toch niet voor niets een houdbaarheidsdatum op? Als ik vers gehakt wil dan ga ik wel naar de slager. Alhoewel ze er daar ook vast mee zullen sjoemelen.
Ah oke. Kan het eens proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is net zo lekker en er is geen dierenleed aan te pas gekomen.
Ik heb het echte vleesliefhebbers laten proeven, en die vonden het zeer goed te doen :-). Het moet gewoon goed klaargemaakt zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Ah oke. Kan het eens proberen natuurlijk.
Zeggen ze ook alleen maar om van je gezeik af te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb het echte vleesliefhebbers laten proeven, en die vonden het zeer goed te doen :-). Het moet gewoon goed klaargemaakt zijn.
in wat voor gerecht maak je het dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb het echte vleesliefhebbers laten proeven, en die vonden het zeer goed te doen :-). Het moet gewoon goed klaargemaakt zijn.
Gewoon alles waar je normaal ook gehakt in gebruikt. Spaghetti, moussaka, Mexicaanse wraps, lasagne.... Maar ik vind het zelf ook lekker om het te bakken en dan van alles erdoor gooien, roerbakgroente, rijst, etcquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor gerecht maak je het dan?
Onder andere je hondquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eet je helemaal geen vlees?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon alles waar je normaal ook gehakt in gebruikt. Spaghetti, moussaka, Mexicaanse wraps, lasagne.... Maar ik vind het zelf ook lekker om het te bakken en dan van alles erdoor gooien, roerbakgroente, rijst, etc
vegetarische knakworstenquote:
soms geen vlees vind ik niet erg, helemaal niet zou ik niet willen, maar goed. dat kan ieder voor zich uitmakenquote:
daar zit sowieso al nauwelijks vlees inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vegetarische knakworsten
Vegetarische kroketten
Vegetarische bitterballen
Ik snap het wel dat sommige mensen het niet kunnen volhouden. Maar zelf vind ik vlees sinds klein af aan al niet zo interessant. En kan ik heel gemakkelijk missen. Dus waarom nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms geen vlees vind ik niet erg, helemaal niet zou ik niet willen, maar goed. dat kan ieder voor zich uitmaken
Even gefixed voor je.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vegetarische meuk + knakworsten
Vegetarische meuk + paneermeel
Vegetarische meuk + paneermeel
Vegetarische meuk + kerrie
Je hebt het allemaal
Gewoon keel doorsnijden z'n moer en bloed eruit laten stromen. Vlees is goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vegetarische knakworsten
Vegetarische kroketten
Vegetarische bitterballen
Vegetarische 'kip'kerrie
Je hebt het allemaal
a zemmel, hallal is dan ook weer nergens goed voor ;s ;squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon keel doorsnijden z'n moer en bloed eruit laten stromen. Vlees is goed
Geef wat tips&tricks dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen die uitspraken doen zonder er verstand van te hebben....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
a zemmel, hallal is dan ook weer nergens goed voor ;s ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |