Valt meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kijk als LB niks tegen drugs had en ik niet dik was hadden we best kunnen daten
Voor zover ik het door heb is het voor haar live and let live, maar ze moet er zelf niks van hebbenquote:
Ik voel me bij iedereen echt immensquote:
Ho, ik zou wel een keer high willen worden hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik het door heb is het voor haar live and let live, maar ze moet er zelf niks van hebben
Oh ik ook, maar ik ben ook niet dik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me bij iedereen echt immens
high of stoned?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ho, ik zou wel een keer high willen worden hoor
Misschien moeten we het een keer in de door jou zo geliefde chocomel gooienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ho, ik zou wel een keer high willen worden hoor
uhhquote:
Slaap lekkerquote:
stoned is meer lichamelijk, high is meer mentaal. Dus het verschil tussen helemaal chill geen reet meer willen voeren en lachkick, vette gesprekken die nergens op slaanquote:
snow is sowieso schattig, maar niet aan roro vertellenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
snow is wel schattig wanneer ze een glaasje teveel op heeft
heb hem gewhatsappt #teamroroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
snow is sowieso schattig, maar niet aan roro vertellen
Euhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
snow is sowieso schattig, maar niet aan roro vertellen
Jij hebt autodeuren van plastic?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd in films in de auto schuilen of achter een deur als ze beschoten wordendie kogels gaan daar door heen hoor suffies
Zie Fb ffquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb nog wat snow nudies
¤2 per stuk ¤7 voor 5
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
¤2 per stuk ¤7 voor 5
Nimmer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
zijn jullie nudes aan het uitwisselen?
Ik bied de helft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
¤2 per stuk ¤7 voor 5
eBay?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:36 schreef d4v1d het volgende:
Jezus, ¤52 euro voor een nieuwe oplader
oplichters.
Universele voor 3 tientjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:36 schreef d4v1d het volgende:
Jezus, ¤52 euro voor een nieuwe oplader
oplichters.
Nikonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, daar past mn dslr batterij niet in he
Oh voor DSLR, dacht laptop ..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, daar past mn dslr batterij niet in he
Reallyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:46 schreef DrNick het volgende:
Jaa, alle achievements van Skyrim gehaald
CONGRATULATIONS.. YOU HAVE EARNED THE NERD BADGEquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:46 schreef DrNick het volgende:
Jaa, alle achievements van Skyrim gehaald
Thanksquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
CONGRATULATIONS.. YOU HAVE EARNED THE NERD BADGE
[ afbeelding ]
Same shitquote:
Echt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
oh, ja dat is ook de enige reden waarom ik skyrim op de PC heb![]()
mods en cheaten alsof mijn leven er vanaf hangt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:03 schreef PartyHard het volgende:
De TT slaat op mijn naam![]()
![]()
![]()
Naamtopic!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
gewoon zo snel mogelijk een huisje kopen en daar kisten vol met zooi te doen die je eventueel later nog kan verkopen gaat primaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:00 schreef DrNick het volgende:
Maar met slechts 300 om te dragen is het echt niet te doen
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef PartyHard het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe UI moet maken of niet
Da's waar, maar dan moet je er zo vaak langs.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon zo snel mogelijk een huisje kopen en daar kisten vol met zooi te doen die je eventueel later nog kan verkopen gaat prima
Quick travel biatchquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan moet je er zo vaak langs.
Hoe werkt ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij bent, succes!
[ afbeelding ]
edit
Dat kan met die link eronder. Maar was maar een ideetje, ander keertje misschienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe je die dingen aanpast.
Niet goed zichtbare UIquote:
Dan krijg ik die standaard pagina.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kan met die link eronder. Maar was maar een ideetje, ander keertje misschien
Het idee is dat je zelf alle zetten bijhouden, en dan kun je er een plaatje van laden met je nieuwe zet..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan krijg ik die standaard pagina.
Ahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het idee is dat je zelf alle zetten bijhouden, en dan kun je er een plaatje van laden met je nieuwe zet..
Hele topic vol schaakmoves
Jep ik ook zo, was maar een garpje, iemand van uit het niets uitdagen voor schakenquote:
Sssst, je mocht het aan niemand vertellenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 03:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sowieso beter, leuker ook omdat je dit zelf bent
Nawhquote:
goedemorgen mevrouw browniequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat wel weer lekker zo deze week
Heb jij uberhaupt wel geslapen trouwens?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi, ik ben superbrak. Heb 5 biertjes gehad, wat is deezzz
Neequote:
Ik haat nietquote:
Okayquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik haat nietvind wel grappig
jajaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik haat nietvind wel grappig
is niet meer zo gezellig als vroegahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, hoi.Keek net even in GRTD, zo verlaten alles.
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is niet meer zo gezellig als vroegah
alles goed met u, jonge dame?
sehr gut. korte werkweek en zoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Ja, gaat best, moet eigenlijk leren voor tentamens enzo.En met u, monsieur?
Nee wij hebben elkaar echt een half jaar niet gesproken ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
VAAAAAJou ben ik al heuuul lang niet tegengekomen hier.
iedereen kent jou toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'geregistreerd op: zaterdag 9 november 2013 @ 23:41'
Aha.
Hiquote:
jep.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker.Heb je ook een beetje vakantie.
Bi-zar. Maar ben ook bijna nooit meer hier, dus dat verklaart veel, denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee wij hebben elkaar echt een half jaar niet gesproken ofzo
Hoe is het?
Nouja, iedereen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen kent jou toch?
of op zn minst je reputatie
de reputatie van liefste vrouw van fok natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, iedereen.En welke reputatie? Dat klinkt eng, joh.
Is 'ie kaduuk?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
hoop alleen dat ik voor het weekend nog een nieuwe bril heb
wie zal het zeggen. hij is in ieder geval wegquote:
Hoi PartyHard, ik ben Omdatappel en ik ben een heus FOK!meisje (ja, ze bestaan). Met mij gaat het prima, met jou?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef PartyHard het volgende:
Hoi omdatappel ik ben PartyHard hoe gaat het met jou?
Dat is LB al.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de reputatie van liefste vrouw van fok natuurlijk
Awesomequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bi-zar. Maar ben ook bijna nooit meer hier, dus dat verklaart veel, denk ik.
Gaat goed! Heb een huisje samen met Furdi, studeren alles. Bevalt wel.En met jou dan?
Huh, hoe kan dat nou weer? Gewoon ineens kwijt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie zal het zeggen. hij is in ieder geval weg
Het wordt spannend tussen jullie hoorquote:
korte samenvatting:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat nou weer? Gewoon ineens kwijt?
Wow wow, wat een ontwikkelingen! Missing out on everything here.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Awesome
Aardig, aardig. Woon nu op mezelf, heb tussen door 4 maanden een vriendin gehad. Alleen dat is net twee weken uit, dus ben nog niet helemaal vrolijk
Tweede plaats is goed genoeg voor mij, hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het wordt spannend tussen jullie hoor
Altijd liev geweest tegen me jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow wow, wat een ontwikkelingen! Missing out on everything here.Klinkt goed, VA'tje! Lekker bezig, ik ben trots.
Dat vrolijk zijn komt vast wel weer. Volgens mij zit je in ieder geval in een heel andere 'flow' dan toen we elkaar regelmatig spraken hier op FOK!. En dat is echt een verbetering.
oke danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe dan. Zou dit niet pikken hoor, LB.
Hè, jakkie, wat stom.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte samenvatting:
hadden wandeling maandag.
ik wilde mijn bril af doen. dus ik rits mijn jas open en duw hem daar in.
de fout was waarschijnlijk dat ik niet de jaszak open ritste, maar de rits onder de armen (jas met airco, jeweetz)
en de bril zal nu ergens op een modderig bospad liggen
i know, maar gaan zoeken is geen beginnen aan denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè, jakkie, wat stom.
Heb je geen reservebril?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd liev geweest tegen me jij
Maar inderdaad. Ookal is het zelfvertrouwen wat ik in 4 maanden heb opgebouwd wel weer weg, maar dat komt wel weer
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke dan
maar toch: appel uber alles
Wat goed dat het met jou prima gaat, Omdatappel. Met mij gaat alles best!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi PartyHard, ik ben Omdatappel en ik ben een heus FOK!meisje (ja, ze bestaan). Met mij gaat het prima, met jou?
In het bos niet, nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, maar gaan zoeken is geen beginnen aan denk ik
dat wel, maar dies niet mooi
nieuwe meteen dinsdag besteld
Ik heb daar wel wat tegenin te brengen, maar achquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Zelfvertrouwen weg? Nergens voor nodig, gekkie! Je bent heus tof, dus zij mist wat, niet jij.
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wat goed dat het met jou prima gaat, Omdatappel. Met mij gaat alles best!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar wel wat tegenin te brengen, maar ach
nja, hoop dat de nieuwe nog een beetje betaald wordt door de verzekering van de oude, die was eigenlijk al verlopen, maar de pearle ging het toch proberenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In het bos niet, nee.
Ohhh, meer luxeprobleempje dan.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef PartyHard het volgende:
Je hebt wel een leuke UI, omdatappel
quote:
Oei, gewaagd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, hoop dat de nieuwe nog een beetje betaald wordt door de verzekering van de oude, die was eigenlijk al verlopen, maar de pearle ging het toch proberen
hoop het ook, die krengen zijn duurquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
[..]
Oei, gewaagd.Hoop het ook voor je!
dat is niet jouw knijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.
[ afbeelding ]
Hoe is hetquote:
Het hele leven is duur.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoop het ook, die krengen zijn duur
dat ook jaquote:
Correct. Mijn knijn ligt lekker te chillen.quote:
Goedgoed, beetje op de bank onder een dekentje met een kop thee, heerlijk.quote:
Weer student, ja. Niet goed voor de portemonnee, maar met een baan vinden schiet het ook niet zo op. Ik ben of te oud voor de simpele dingen, of te onervaren voor de serieuzere dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook ja
Jij was nog student toch?
weer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weer student, ja. Niet goed voor de portemonnee, maar met een baan vinden schiet het ook niet zo op. Ik ben of te oud voor de simpele dingen, of te onervaren voor de serieuzere dingen.Frusti.
Klaar met het één en begonnen met het ander. Zat een paar maanden tussen.quote:
welke opleiding ben je nu begonnen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klaar met het één en begonnen met het ander. Zat een paar maanden tussen.
Nee, 20 pas, vind ik ook nog niet oud, maar sommige mensen denken daar kennelijk anders over.
Fiscaal Recht en Economie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke opleiding ben je nu begonnen dan?
jonkie
Ik ben nu richting mijn ouders om diwali te vieren. Volgende ook tentamens idd, hoop dat ik beetje in de trein kan leren maar ben bang van nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Correct. Mijn knijn ligt lekker te chillen.
[..]
Goedgoed, beetje op de bank onder een dekentje met een kop thee, heerlijk.Hoe gaat het met jou? Heb jij ook bijna tentamens?
Moest even opzoeken wat het is, een soort lichtfeest? Tof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu richting mijn ouders om diwali te vieren. Volgende ook tentamens idd, hoop dat ik beetje in de trein kan leren maar ben bang van niet
toe maar, nerdje appelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fiscaal Recht en Economie.
Zeg dat tegen die mensen.
Ja een soort Indiaas nieuw jaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat het is, een soort lichtfeest? Tof.
Ga lekker in de stiltecoupé zitten, misschien help dat wat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.
[ afbeelding ]
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toe maar, nerdje appel
en tja, ten opzichte van mij was je altijd al een jonkie
Tof! Met veel eten ook, zie ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja een soort Indiaas nieuw jaar
Het is meer dat ik bestanden moet downloaden en het internet is dus kut
dat is vrouwenmishandelingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had net gefrituurde mosselen![]()
Godenvoedsel
i knowquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.
Of jij bent gewoon een oudje.
[..]
Tof! Met veel eten ook, zie ik.
Ohja, dat is naar. WiFi is altijd kut in de trein.
dat tijdelijke begint wel aardig lang te durenquote:
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:
Spread the wordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
Geen dank. Al is het inderdaad wel vrij belachelijk.
Beetje jammer ja. Ach, we zijn niet anders gewend hè.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat tijdelijke begint wel aardig lang te duren
bondage had hem al eerder gepost ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
Geen dank. Al is het inderdaad wel vrij belachelijk.
Doe is normaal joh met je andere UIquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
bondage had hem al eerder gepost ja.Mooi werk.
meld je je toch lekker aan als Devverquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Ach, we zijn niet anders gewend hè.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe is normaal joh met je andere UI
Had ik gedaan, en ik was devver. ik mocht alleen niks doen. Dus dat heeft geen zin.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meld je je toch lekker aan als Devver
dat was vorig jaar ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
meld je je toch lekker aan als Devver
Had ik gedaan, en ik was devver. ik mocht alleen niks doen. Dus dat heeft geen zin.
quote:
Neuh, dit jaar ook nog.quote:
Nu al.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Avengers: Age of Ultron Trailer (Trailer #1) - IMDb
Age of Ultron trailer
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Kan hem alleen niet kijken, zit op kantoor.
Ga naar huisquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Kan hem alleen niet kijken, zit op kantoor.
Gewoon wat lullenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog een presentatie in elkaar flansen maar geen zin
Ja maar dat is het altijdquote:
Waar moet het over gaan ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar dat is het altijd
Moet nog wat deelonderwerpen hebben enzo
Was het maar waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet al weekend hebben sinds 14:30 tot dinsdag
Nou het is geen ''moeten'' maar ik ga het over Unilever doenquote:
neem een koe meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou het is geen ''moeten'' maar ik ga het over Unilever doen
Goed idee welquote:
Yup, sommigen zijn nog mooier als de vrouwen hierquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn er toch zat in Drenthe
RUN!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yup, sommigen zijn nog mooier als de vrouwen hier
Terechte klacht somsquote:
ALLEMAAL NAAR DE BUNKER EINZZZquote:
AL HET SPEK VERBERGENquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAR DE BUNKER EINZZZ
Ja dat ken ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb weken stage gelopen in Dalen, ken je dat?
Dalenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat ken ik
Daar zou ik niet dood gevonden willen worden
Topbaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat voor kutbaan heb jij dan, met zulkse tijden?
Napraten is bier drinken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topbaan
Napraten met de baas, altijd goed.
Daar zit ik nog wel een stukje uit de buurtquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog een presentatie in elkaar flansen maar geen zin
Hoi d4v1dquote:
Dat dacht ikquote:
Voor het Nederlands voetbal moet Feyenoord gewoon winnenquote:
2-1quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal moet Feyenoord gewoon winnen
Sjaquote:
Nice.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga zo wat drinken met een vriend hier.
Ja ik drink alleen als ik weekend heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Ja, jij kan dat. Jij hebt weekend.
Idem.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik drink alleen als ik weekend heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |