Valt meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kijk als LB niks tegen drugs had en ik niet dik was hadden we best kunnen daten
Voor zover ik het door heb is het voor haar live and let live, maar ze moet er zelf niks van hebbenquote:
Ik voel me bij iedereen echt immensquote:
Ho, ik zou wel een keer high willen worden hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik het door heb is het voor haar live and let live, maar ze moet er zelf niks van hebben
Oh ik ook, maar ik ben ook niet dik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me bij iedereen echt immens
high of stoned?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ho, ik zou wel een keer high willen worden hoor
Misschien moeten we het een keer in de door jou zo geliefde chocomel gooienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ho, ik zou wel een keer high willen worden hoor
uhhquote:
Slaap lekkerquote:
stoned is meer lichamelijk, high is meer mentaal. Dus het verschil tussen helemaal chill geen reet meer willen voeren en lachkick, vette gesprekken die nergens op slaanquote:
snow is sowieso schattig, maar niet aan roro vertellenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
snow is wel schattig wanneer ze een glaasje teveel op heeft
heb hem gewhatsappt #teamroroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
snow is sowieso schattig, maar niet aan roro vertellen
Euhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
snow is sowieso schattig, maar niet aan roro vertellen
Jij hebt autodeuren van plastic?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd in films in de auto schuilen of achter een deur als ze beschoten wordendie kogels gaan daar door heen hoor suffies
Zie Fb ffquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb nog wat snow nudies
¤2 per stuk ¤7 voor 5
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
¤2 per stuk ¤7 voor 5
Nimmer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
zijn jullie nudes aan het uitwisselen?
Ik bied de helft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
¤2 per stuk ¤7 voor 5
eBay?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:36 schreef d4v1d het volgende:
Jezus, ¤52 euro voor een nieuwe oplader
oplichters.
Universele voor 3 tientjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:36 schreef d4v1d het volgende:
Jezus, ¤52 euro voor een nieuwe oplader
oplichters.
Nikonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, daar past mn dslr batterij niet in he
Oh voor DSLR, dacht laptop ..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, daar past mn dslr batterij niet in he
Reallyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:46 schreef DrNick het volgende:
Jaa, alle achievements van Skyrim gehaald
CONGRATULATIONS.. YOU HAVE EARNED THE NERD BADGEquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:46 schreef DrNick het volgende:
Jaa, alle achievements van Skyrim gehaald
Thanksquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
CONGRATULATIONS.. YOU HAVE EARNED THE NERD BADGE
[ afbeelding ]
Same shitquote:
Echt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
oh, ja dat is ook de enige reden waarom ik skyrim op de PC heb![]()
mods en cheaten alsof mijn leven er vanaf hangt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:03 schreef PartyHard het volgende:
De TT slaat op mijn naam![]()
![]()
![]()
Naamtopic!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
gewoon zo snel mogelijk een huisje kopen en daar kisten vol met zooi te doen die je eventueel later nog kan verkopen gaat primaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:00 schreef DrNick het volgende:
Maar met slechts 300 om te dragen is het echt niet te doen
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef PartyHard het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe UI moet maken of niet
Da's waar, maar dan moet je er zo vaak langs.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon zo snel mogelijk een huisje kopen en daar kisten vol met zooi te doen die je eventueel later nog kan verkopen gaat prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |