Quick travel biatchquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan moet je er zo vaak langs.
Hoe werkt ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij bent, succes!
[ afbeelding ]
edit
Dat kan met die link eronder. Maar was maar een ideetje, ander keertje misschienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe je die dingen aanpast.
Niet goed zichtbare UIquote:
Dan krijg ik die standaard pagina.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kan met die link eronder. Maar was maar een ideetje, ander keertje misschien
Het idee is dat je zelf alle zetten bijhouden, en dan kun je er een plaatje van laden met je nieuwe zet..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan krijg ik die standaard pagina.
Ahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het idee is dat je zelf alle zetten bijhouden, en dan kun je er een plaatje van laden met je nieuwe zet..
Hele topic vol schaakmoves
Jep ik ook zo, was maar een garpje, iemand van uit het niets uitdagen voor schakenquote:
Sssst, je mocht het aan niemand vertellenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 03:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sowieso beter, leuker ook omdat je dit zelf bent
Nawhquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat wel weer lekker zo deze week
Heb jij uberhaupt wel geslapen trouwens?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi, ik ben superbrak. Heb 5 biertjes gehad, wat is deezzz
Neequote:
Ik haat nietquote:
Okayquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik haat nietvind wel grappig
jajaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik haat nietvind wel grappig
is niet meer zo gezellig als vroegahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, hoi.Keek net even in GRTD, zo verlaten alles.
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is niet meer zo gezellig als vroegah
alles goed met u, jonge dame?
sehr gut. korte werkweek en zoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Ja, gaat best, moet eigenlijk leren voor tentamens enzo.En met u, monsieur?
Nee wij hebben elkaar echt een half jaar niet gesproken ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
VAAAAAJou ben ik al heuuul lang niet tegengekomen hier.
iedereen kent jou toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'geregistreerd op: zaterdag 9 november 2013 @ 23:41'
Aha.
Hiquote:
jep.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker.Heb je ook een beetje vakantie.
Bi-zar. Maar ben ook bijna nooit meer hier, dus dat verklaart veel, denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee wij hebben elkaar echt een half jaar niet gesproken ofzo
Hoe is het?
Nouja, iedereen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen kent jou toch?
of op zn minst je reputatie
de reputatie van liefste vrouw van fok natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, iedereen.En welke reputatie? Dat klinkt eng, joh.
Is 'ie kaduuk?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
hoop alleen dat ik voor het weekend nog een nieuwe bril heb
Hoi PartyHard, ik ben Omdatappel en ik ben een heus FOK!meisje (ja, ze bestaan). Met mij gaat het prima, met jou?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef PartyHard het volgende:
Hoi omdatappel ik ben PartyHard hoe gaat het met jou?
Dat is LB al.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de reputatie van liefste vrouw van fok natuurlijk
Awesomequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bi-zar. Maar ben ook bijna nooit meer hier, dus dat verklaart veel, denk ik.
Gaat goed! Heb een huisje samen met Furdi, studeren alles. Bevalt wel.En met jou dan?
Huh, hoe kan dat nou weer? Gewoon ineens kwijt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie zal het zeggen. hij is in ieder geval weg
Het wordt spannend tussen jullie hoorquote:
korte samenvatting:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat nou weer? Gewoon ineens kwijt?
Wow wow, wat een ontwikkelingen! Missing out on everything here.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Awesome
Aardig, aardig. Woon nu op mezelf, heb tussen door 4 maanden een vriendin gehad. Alleen dat is net twee weken uit, dus ben nog niet helemaal vrolijk
Tweede plaats is goed genoeg voor mij, hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het wordt spannend tussen jullie hoor
Altijd liev geweest tegen me jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow wow, wat een ontwikkelingen! Missing out on everything here.Klinkt goed, VA'tje! Lekker bezig, ik ben trots.
Dat vrolijk zijn komt vast wel weer. Volgens mij zit je in ieder geval in een heel andere 'flow' dan toen we elkaar regelmatig spraken hier op FOK!. En dat is echt een verbetering.
oke danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe dan. Zou dit niet pikken hoor, LB.
Hè, jakkie, wat stom.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte samenvatting:
hadden wandeling maandag.
ik wilde mijn bril af doen. dus ik rits mijn jas open en duw hem daar in.
de fout was waarschijnlijk dat ik niet de jaszak open ritste, maar de rits onder de armen (jas met airco, jeweetz)
en de bril zal nu ergens op een modderig bospad liggen
i know, maar gaan zoeken is geen beginnen aan denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè, jakkie, wat stom.
Heb je geen reservebril?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd liev geweest tegen me jij
Maar inderdaad. Ookal is het zelfvertrouwen wat ik in 4 maanden heb opgebouwd wel weer weg, maar dat komt wel weer
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke dan
maar toch: appel uber alles
Wat goed dat het met jou prima gaat, Omdatappel. Met mij gaat alles best!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi PartyHard, ik ben Omdatappel en ik ben een heus FOK!meisje (ja, ze bestaan). Met mij gaat het prima, met jou?
In het bos niet, nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, maar gaan zoeken is geen beginnen aan denk ik
dat wel, maar dies niet mooi
nieuwe meteen dinsdag besteld
Ik heb daar wel wat tegenin te brengen, maar achquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Zelfvertrouwen weg? Nergens voor nodig, gekkie! Je bent heus tof, dus zij mist wat, niet jij.
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wat goed dat het met jou prima gaat, Omdatappel. Met mij gaat alles best!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar wel wat tegenin te brengen, maar ach
nja, hoop dat de nieuwe nog een beetje betaald wordt door de verzekering van de oude, die was eigenlijk al verlopen, maar de pearle ging het toch proberenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In het bos niet, nee.
Ohhh, meer luxeprobleempje dan.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef PartyHard het volgende:
Je hebt wel een leuke UI, omdatappel
quote:
Oei, gewaagd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, hoop dat de nieuwe nog een beetje betaald wordt door de verzekering van de oude, die was eigenlijk al verlopen, maar de pearle ging het toch proberen
hoop het ook, die krengen zijn duurquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
[..]
Oei, gewaagd.Hoop het ook voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |