Schaatsen PP, maar het ijs up hill is meestal water iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt niet mee om tegen een berg op te zwemmen.
The Wisdom of Wesley Snipes: 7 Quotes to Live Byquote:
Ik deed even een vrije vertaling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Schaatsen PP, maar het ijs up hill is meestal water idd
OK dat magquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik deed even een vrije vertaling.
Net als ik ga slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze komen altijd wat traag op gang die TH delen.
Lien hou op met zeuren daaroquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel als iemand ernaar vraagt, dan is een half antwoord zo... Half.
"You can put a cat in an oven, but that don't make it a biscuit."quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
The Wisdom of Wesley Snipes: 7 Quotes to Live By
By CRACKED September 23, 2007 151,813 views
Read more: http://www.cracked.com/ar(...)y.html#ixzz3GtyGC1lq
Japanse Lupine werkt beter Fann.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Lien hou op met zeuren daaro
ik zit net aan de Chinese Thee om Zen te worden
stuur maar een pakketjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Japanse Lupine werkt beter Fann.
wat moet ik nou met zaadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PM je adres maar dan stuur ik wel wat zaad.
Dan koop ik wel een kan en klare joint, want ik kan niet draaien ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Planten volgend jaar half april.
Dan rook je weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan koop ik wel een kan en klare joint, want ik kan niet draaien ook
Da's ouderwets, een vaporizer heet zo'n ding.quote:
Ken ik niet Pietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's ouderwets, een vaprizer heet zo'n ding.
Ik kan wel plaatje posten maar dat zegt niet veel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik niet Pietmoet ik weer googelen
Ik ken het alleen uit filmsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan wel plaatje posten maar dat zegt niet veel.
Kan nooit slechter zijn dan die klote medicijnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt echt prima zo'n ding, geen tabak meer nodig en medicinaal verantwoord.
Ik zou het gewoon in je sig zetten. Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef FANN het volgende:
![]()
in mijn haar smeren ... ik weet het weer
neu... laat maarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon in je sig zetten. Succes gegarandeerd!
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dat topic niet lopen te verstieren hoor, vind ik zonde...quote:
Maar ja, als jij een half antwoord geeft, dan ontstaat er zo'n discussie, die pas stopt als het een keer duidelijk is. En dat duurt soms. Ik houd niet van half werk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dat topic niet lopen te verstieren hoor, vind ik zonde...
volgend keer zal ik wel uitgebreider antwoorden.
Want je ziet wel iets in een 22 jarige?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dat topic niet lopen te verstieren hoor, vind ik zonde...
volgend keer zal ik wel uitgebreider antwoorden.
ik heb nog een keer nagelezen daaro, maar wat zou je dan nog voor uitleg willen hebben dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, als jij een half antwoord geeft, dan ontstaat er zo'n discussie, die pas stopt als het een keer duidelijk is. En dat duurt soms. Ik houd niet van half werk.
ander topic Chuf....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je ziet wel iets in een 22 jarige?
Nee, nu was het klaar. Jij begint er hier weer over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nog een keer nagelezen daaro, maar wat zou je dan nog voor uitleg willen hebben dan?
Ze weten nu wat SC is, zelf dat het de 40+ SC was waar ik dat plaatje had gezien, wat mist
er dan nog volgens jou?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nu was het klaar. Jij begint er hier weer over.
Ja, toch?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, nou breekt mijn fucking klomp, hoor FANN.quote:
gelukkig, wat een pokkeuit is ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil gewoon mijn oude ui terug, de oude deisyy ui, dus jij moet je ui maar veranderen chufi.
Jawel, spinazie is heel gezond en lekker enzo.quote:
komt door de theequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou breekt mijn fucking klomp, hoor FANN.
Ik zit voorlopig nog een paar dagen mobiel en dan kan ik niet bij mijn usericon-managerquote:
Blijf je gewoon een paar dagen wegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig nog een paar dagen mobiel en dan kan ik niet bij mijn usericon-manager
Of je geeft mij even je gegevens, ik zal geen Dm's lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan ik Danny ff pm-en dat hij mijn oude ui teug zet voor me
Moet iemand mn BugsBunny editten dat ie door de free abos heen kan ..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil gewoon mijn oude ui terug, de oude deisyy ui, dus jij moet je ui maar veranderen chufi.
Heb jij een speciale band met stripfiguren?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet iemand mn BugsBunny editten dat ie door de free abos heen kan ..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je geeft mij even je gegevens, ik zal geen Dm's lezen
Misschien kan Madmaster dat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet iemand mn BugsBunny editten dat ie door de free abos heen kan ..
[ afbeelding ]
allemaal gore DM's in de rondte sturen onder jouw naamquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik kan natuurlijk eerst al mijn pm's en dm's wissen, maar wie weet ga je je als een sloerie gedragen onder mijn naam
Nee niet speciaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een speciale band met stripfiguren?
wie is dat dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet speciaal.
Hier ouwe kennis van me
[ afbeelding ]
En me opgeven als Milf voor die 22-jarigequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
allemaal gore DM's in de rondte sturen onder jouw naam
MM is statenloos?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn huidige werd vorig jaar aangepast door die staatloze gast ..
Welke staatloze gast?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn huidige werd vorig jaar aangepast door die staatloze gast ..
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En me opgeven als Milf voor die 22-jarige
Oproepje in KPD sorteert een wat groter effect. Heb nog wel een bijpassende pic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
En me opgeven als Milf voor die 22-jarige
Dat heb ik al vaker gemeld.. Ooit nog zn buurmeisje gedaan...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... is een oude kennis van je dus
Toe maar...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gemeld.. Ooit nog zn buurmeisje gedaan...
Senzune? Waarom is hij staatloos dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom zo niet op zn naam... volgens mij heeft ie met PP Leandra nog geholpen
FHFquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
PP heeft Leandra geholpen....ik wil het allemaal niet weten....TMI.
Een 22-jarige piept mij net iets teveelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oproepje in KPD sorteert een wat groter effect. Heb nog wel een bijpassende pic.
Stuur je je gegevens maar door, dan fixen we dat heel zorgvuldig voor je
Ja die... Die had toch problemen met zn verblijfsvergunning en zo ...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Senzune? Waarom is hij staatloos dan?
Daarom ook een oproepje in KPD, zodat we je wensen wat specifieker af kunnen stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Een 22-jarige piept mij net iets teveel
Volgens mij was het allemaal een stuk minder spannend dan jij nu stelt, hij stond bij een gemeente onterecht uit- of ingeschreven, that's all.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die... Die had toch problemen met zn verblijfsvergunning en zo ...
Hij had wel een probleem toen daarmee maar hoe het zit weet ik niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Senzune? Waarom is hij staatloos dan?
Hij kreeg zn geslacht ook al nooit duidelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom ook een oproepje in KPD, zodat we je wensen wat specifieker af kunnen stellen.![]()
Senzune heeft trouwens een streepje door zijn naam.
Ik heb niet zoveel te wensen op dat gebied.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom ook een oproepje in KPD, zodat we je wensen wat specifieker af kunnen stellen.![]()
Senzune heeft trouwens een streepje door zijn naam.
Je HOEFT toch niet persé te veranderenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
Maar ik heb ff tijd schijnt.. Ik kijk zelf wel ff om een bestaand UI te edtten
Laat je raderen eens draaien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
zegt mij weer niks dat hele Senzune niet
ja ik klikte op die link van King en toen zag ik de Ava, nu weet ik het weer..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je raderen eens draaien.
[ afbeelding ]
Maar serieus, ik kan me niet eens herinneren dat ze in deze SC posttequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je raderen eens draaien.
40+ / [40+ SC #193] Stampot in juli
Dat had ik dus goed onthouden, een gedoe met de gemeente.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup en al een jaartje niet gepost.
Chufi had gelijk over dat statenloos
Senzune was een hij, met die geile avaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar serieus, ik kan me niet eens herinneren dat ze in deze SC postte![]()
dat is best treurig....
Ja zie je... dat bedoel ik dus, dat wist ik niet en nu vergis ik me weerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Senzune was een hij, met die geile ava
Nope, ik wacht tot jij terug bent....samen oplossen is leuker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Dat had ik dus goed onthouden, een gedoe met de gemeente.
Ben je er ook al achter waarom hij een ban heeft, Inspector Gadget?
Die kan ik me vaaaaaaaaaag herinneren daar was ook iets mee, maar ik weet niet meer watquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, ik wacht tot jij terug bent....samen oplossen is leuker.![]()
Zag ook nog Margo37 voorbij flitsen.....Leandra haar grote vriendin.
En prima gozert irl.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Senzune was een hij, met die geile ava
Volgens Leandra had ze een andere SC verziekt (zal wel RLS/SHO ofzo zijn geweest) en toen Margo hier binnen kwam hobbelen ging Leandra even heel subtiel en vriendelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
Die kan ik me vaaaaaaaaaag herinneren daar was ook iets mee, maar ik weet niet meer wat
Best heftig, raar dat ik dat vergeten benquote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Senzune het volgende:
Eigenlijk kom ik tot de conclusie dat mijn leven grofweg in puin ligt.
ow...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens Leandra had ze een andere SC verziekt (zal wel RLS/SHO ofzo zijn geweest) en toen Margo hier binnen kwam hobbelen ging Leandra even heel subtiel en vriendelijkvertellen wat ze daar van vond.
Ook nog iets met puberproblemen geloof ik, maar dat stond daar weer los van.
Er zijn best wel wat vrouwen op FOK! die opzettelijk een neutraal/mannelijk icon instellen om vervelende DM's/PM's tegen te gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
Is ook gevaarlijk als je een hij aanziet voor een zij trouwens
Ik weet het van eentje die dat deed, nu niet meer geloof ik, maar ja, kan best dat er veel meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn best wel wat vrouwen op FOK! die opzettelijk een neutraal/mannelijk icon instellen om vervelende DM's/PM's tegen te gaan.
heb ik dan ook verdrongenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je het feestje zelf meegemaakt.
Ik vermoed dat het over een gedoetje over de kerstpakketten in FHF gaat/ging, ik mis ook wat posts in dit topic FHF / Kerstpakkettenactie 2013.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, ik wacht tot jij terug bent....samen oplossen is leuker.![]()
Zag ook nog Margo37 voorbij flitsen.....Leandra haar grote vriendin.
Nou als ik die foto zie dan denk ik, fiets 'm erin Chufquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
Die komt hier ook uit de buurt moet ik geloven
Godverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als ik die foto zie dan denk ik, fiets 'm erin Chuf
Gaan we grappig doen ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als ik die foto zie dan denk ik, fiets 'm erin Chuf
Die kwam uit Utopia overgevlogen toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
En ja, Margo37, die zag ik laatst hier ook ergens, maar Leandra zag ik toen niet
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver
Die weet wel wat ze met zaad moet
Volgens mij niet, zij heeft een tijdje in de RLS-SC gezeten nadat die ontploft was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Die kwam uit Utopia overgevlogen toch?
ow godquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zit nog gewoon op FOK! .... in de cos.
King is al op zoekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zij heeft een tijdje in de RLS-SC gezeten nadat die ontploft was.
Die foto ken ik nog ergens van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
We hadden ook een Tonja, zag ik net...
[ afbeelding ]
die was van Tekenen met Tonja, dat weet ik nog wel, maar dat bestaat niet meer geloof ik...
Van deze SC denk ik?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die foto ken ik nog ergens van.
.... Not .. ok 1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, begin jij maar.... alle mooie herinneringen die je hebt enzo
STaat bij mij ook ergens op een schijf... Waarom en wanneer... Mogelijk was het een korte hosselquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die foto ken ik nog ergens van.
Je wilt niet weten wat ik tegenkom.quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
STaat bij mij ook ergens op een schijf... Waarom en wanneer... Mogelijk was het een korte hossel
Die goeie ouwe tijd!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik tegenkom.
ER en Heks die aan het kibbelen zijn of groente ook gevoel heeft.APK die het antwoord geeft, terwijl jij met Tonja en Laysa aan het discusseren bent over katten die ten toongesteld worden.
Ik ben weer even terug in de realiteit....this was too much memory lane.
Ik was toch de hosselaar... Ja dan krijg je dat soort fotos...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee toch?die foto stuurde ze rond ofzo?
Die foto staat in je geheugen gegrift nu?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n fotografisch geheugen is soms best lastig.
Nee, ik onthoud de meest nutteloze dingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Die foto staat in je geheugen gegrift nu?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n zoekfunctie is soms best lastig.
en die foto was niet nutteloos genoeg?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, ik onthoud de meest nutteloze dingen.
Soms moet het heel slecht worden voordat het heel goed kan gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy die boos op mij werd.![]()
Geen linkjes.
Boos op jou?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy die boos op mij werd.![]()
Geen linkjes.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ik die naam moest lezen, Ben de Bielzen, Ben Debiel-zen, Bende Biel Zen?
4 namen en ik jeb van ze geoord, mee gehosseld ... APK dan niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik tegenkom.
ER en Heks die aan het kibbelen zijn of groente ook gevoel heeft.APK die het antwoord geeft, terwijl jij met Tonja en Laysa aan het discusseren bent over katten die ten toongesteld worden.
Ik ben weer even terug in de realiteit....this was too much memory lane.
Die foto is uit de oude doos en wanneer ik erg mijn best doe, weet ik ook weer waarom maar ben lui.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
en die foto was niet nutteloos genoeg?
Uit Alkmaar met zn speedcar op batterijeenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Zij deed het toch een tijdje met bendebielzen?
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ik die naam moest lezen, Ben de Bielzen, Ben Debiel-zen, Bende Biel Zen?
Zo te zien is het bedtijd voor jouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
4 namen en ik jeb van ze geoord, mee gehosseld ... APK dan niet natuurlijk
Ik kan me niet voorstellen dat je met Laysa of ER aan het hosselen bent geweest...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
4 namen en ik jeb van ze geoord, mee gehosseld ... APK dan niet natuurlijk
Sjoef gaat gewoon door.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te zien is het bedtijd voor jou
bergenbelzenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Zij deed het toch een tijdje met bendebielzen?
Ik heb wel iets onder de leden iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te zien is het bedtijd voor jou
En daar ga je nog onleesbaarder en onsamenhangender van posten?quote:
Ging over die opgezette katten, waarvan jij vond dat ze achter een spoiler moesten. Ik was het daar niet mee eens, tenzij we Patty Brard ook achter een spoiler gingen zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Soms moet het heel slecht worden voordat het heel goed kan gaan![]()
Doe maar een linkje dm-en dan.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging over die opgezette katten, waarvan jij vond dat ze achter een spoiler moesten. Ik was het daar niet mee eens, tenzij we Patty Brard ook achter een spoiler gingen zetten.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot het bittere (onleesbare) eind.
Ribben gingen wel... Been werd stijver en stijver ,,, Kon bijna niet meer op staan, maar nu gaat het al weer beter ..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe ist met de ribben?
Heb je pijnstillers genomen?
Klink niet zo fijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ribben gingen wel... Been werd stijver en stijver ,,, Kon bijna niet meer op staan, maar nu gaat het al weer beter ..
Soms moet ik ook heel erg om mezelf lachen als ik het terugleesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging over die opgezette katten, waarvan jij vond dat ze achter een spoiler moesten. Ik was het daar niet mee eens, tenzij we Patty Brard ook achter een spoiler gingen zetten.![]()
Ik zat net hardop te lachen toen ik het teruglas.
Heel gemeen maar ikzit nu heel erg te lachenquote:
Een helm opzetten op die E-bike lijkt me ook goed idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Heel gemeen maar ikzit nu heel erg te lachen![]()
om mijn eigen opmerking nog wel![]()
Maar effe serieus, gewoon even morgen langs de Huisarts?
Straks zit er iets scheef of net goed.. beter snel bij zijn dan.
Ik ben redelijk medisch onderbouwd en de vorige keer ging het mis , want toen ging ik bijna van mn stokkie... Maar nu niet ... Kon rustig naar huis fietsen ..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Klink niet zo fijnen je knie is al niet goed, misschien even naar laten kijken morgen?
Liefst door een dokter, de buurvrouw weet er dan weer minder vanaf...
Het is zijn been Piet, daar helpt geen helm tegenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een helm opzetten op die E-bike lijkt me ook goed idee.
O ja, je vader was tandarts, daarom heb jij verstand van knieën.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben redelijk medisch onderbouwd en de vorige keer ging het mis , want toen ging ik bijna van mn stokkie... Maar nu niet ... Kon rustig naar huis fietsen ..
Bij chufi waarschijnlijk welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is zijn been Piet, daar helpt geen helm tegen
Maar nu heb je een stijf been, als dat morgen nog zo erg is zou ik er toch maar effe naarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben redelijk medisch onderbouwd en de vorige keer ging het mis , want toen ging ik bijna van mn stokkie... Maar nu niet ... Kon rustig naar huis fietsen ..
OK ja misschien... wel .. heb ook wel een paars oog .. Had dan wel een integraal helm moeten zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een helm opzetten op die E-bike lijkt me ook goed idee.
Ik val midden in een interessante discussie, zie ik...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar nu heb je een stijf 3e been, als dat morgen nog zo erg is zou ik er toch maar effe naar
laten kijken, voor de zekerheid..
In A'dam fietsen is levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is zijn been Piet, daar helpt geen helm tegen
Ja en zelfs nog het hele menselijke lichaam mogen bestuderen ,,,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, je vader was tandarts, daarom heb jij verstand van knieën.
Dat zal lang geleden zijn geweest...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en zelfs nog het hele menselijke lichaam mogen bestuderen ,,,
In de tussentijd is er heel wat veranderdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal lang geleden zijn geweest...
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verbaast me niet dat jij die leuk vindt.
Je begint nu wel raar te lullen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
maar we hebben hier geen COS dus onbruikbaar hiero
Ik kan het zelf nog prima volgenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je begint nu wel raar te lullen.
Die zoekfunctie is soms echt über-geil!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
![]()
krijg nou wat, ik en in ieder geval consequent
Kan ik alvast een paar longen reserveren voor over een jaartje of 20?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Iemand nog ledematen ? Via een kennisje van vroeger
ik zat te lezen daaro wel grappig.. maar kan ik me totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet herinnerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zoekfunctie is soms echt über-geil!
deelt ze niertjes uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Heb je een been? Het is een beetje donker hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Laat Piet maar dat pakketje opsturen, dan is die angst zo weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
ik zat te lezen daaro wel grappig.. maar kan ik me totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet herinneren
dat vind ik best eng
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat Piet maar dat pakketje opsturen, dan is die angst zo weg.
quote:
Jullie weten niet wat ledematen zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik alvast een paar longen reserveren voor over een jaartje of 20?
Je moet ook niet te kieskeurig zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Chufi zijn tandarts-kennis zal het allemaal wel goed komen! [ afbeelding ]
Ik heb geen tandheelkunde gedaan, Fysio dus alle botjes mogen bestuderen ... echte ... Niet erg fris ...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Chufi zijn tandarts-kennis zal het allemaal wel goed komen! [ afbeelding ]
Teveel thee is ook niet zonder gevaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]ik ga nog wel een koppie thee zetten en dan ga ik pitten...
See you later allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach, kip kluif je ook af...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen tandheelkunde gedaan, Fysio dus alle botjes mogen bestuderen ... echte ... Niet erg fris ...
Wanneer ik wat stijf ben dan heb ik dochter met opleiding.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen tandheelkunde gedaan, Fysio dus alle botjes mogen bestuderen ... echte ... Niet erg fris ...
Ik heb in dienst anderhalf jaar op een polikliniek gewerkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgekloven waren ze inmiddels... Bakje arm .... EN soms moest je bij elkaar voelen ....
Mooi toch PP .. Mn zus ook maar woont wat ver uit de buurtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik wat stijf ben dan heb ik dochter met opleiding.
Opleiding MM geprepareerde botjes etc .. Knobbeltje daar is voor de aanhechting van die spier en dat soort dingenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in dienst anderhalf jaar op een polikliniek gewerkt.
Van blaren tot aan afgerukte vingers en verdwenen oogbollen.
Alles went, minder dan dat was saai...
Blijft zij achter of gaat ze mee ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Maarre... Mw. MM vind een schofthoogte van 1.60 wat laag.
Ze is zelf wat hoger dan dat, Piet.
I know, ik heb ook lichamen mogen ontleden op de uni in Groningen, dankzij de arts die we in dienst hadden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Opleiding MM geprepareerde botjes etc .. Knobbeltje daar is voor de aanhechting van die spier en dat soort dingen
Ook niks verrassend te halen daarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat ze weer mee...
Enjoy MMquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Mijn luiken vallen dicht, mijn vakantie begint...
Vrouwen blijven altijd lastig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Maarre... Mw. MM vind een schofthoogte van 1.60 wat laag.
Ze is zelf wat hoger dan dat, Piet.
Ik vermoed nu dat MM erger probeert te voorkomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen blijven altijd lastig.
Die witte 3/4 Arabier van me lijkt groter wanneer ie wakker is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed nu dat MM erger probeert te voorkomen
Gaat lukken, hoewel ik nu nog niet weg ben.quote:
Misschien is dat wel een juist combi.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die witte 3/4 Arabier van me lijkt groter wanneer ie wakker is.
Zo snel ben ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt het wat verkloot met die snelle acties.
Is óók een mooitjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zo snel ben ik niet.
De oudste van mijn zus:
[ afbeelding ]
De halve marathon A 'damquote:
Anders is het te ver.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom maar de helft?
de scheve schuitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |