Schaatsen PP, maar het ijs up hill is meestal water iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt niet mee om tegen een berg op te zwemmen.
The Wisdom of Wesley Snipes: 7 Quotes to Live Byquote:
Ik deed even een vrije vertaling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Schaatsen PP, maar het ijs up hill is meestal water idd
OK dat magquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik deed even een vrije vertaling.
Net als ik ga slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze komen altijd wat traag op gang die TH delen.
Lien hou op met zeuren daaroquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel als iemand ernaar vraagt, dan is een half antwoord zo... Half.
"You can put a cat in an oven, but that don't make it a biscuit."quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
The Wisdom of Wesley Snipes: 7 Quotes to Live By
By CRACKED September 23, 2007 151,813 views
Read more: http://www.cracked.com/ar(...)y.html#ixzz3GtyGC1lq
Japanse Lupine werkt beter Fann.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Lien hou op met zeuren daaro
ik zit net aan de Chinese Thee om Zen te worden
stuur maar een pakketjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Japanse Lupine werkt beter Fann.
wat moet ik nou met zaadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PM je adres maar dan stuur ik wel wat zaad.
Dan koop ik wel een kan en klare joint, want ik kan niet draaien ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Planten volgend jaar half april.
Dan rook je weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan koop ik wel een kan en klare joint, want ik kan niet draaien ook
Da's ouderwets, een vaporizer heet zo'n ding.quote:
Ken ik niet Pietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's ouderwets, een vaprizer heet zo'n ding.
Ik kan wel plaatje posten maar dat zegt niet veel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik niet Pietmoet ik weer googelen
Ik ken het alleen uit filmsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan wel plaatje posten maar dat zegt niet veel.
Kan nooit slechter zijn dan die klote medicijnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt echt prima zo'n ding, geen tabak meer nodig en medicinaal verantwoord.
Ik zou het gewoon in je sig zetten. Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef FANN het volgende:
![]()
in mijn haar smeren ... ik weet het weer
neu... laat maarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon in je sig zetten. Succes gegarandeerd!
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Lien hou op met zeuren daaro
ik zit net aan de Chinese Thee om Zen te worden
Ja, maar ik ga dat topic niet lopen te verstieren hoor, vind ik zonde...quote:
Maar ja, als jij een half antwoord geeft, dan ontstaat er zo'n discussie, die pas stopt als het een keer duidelijk is. En dat duurt soms. Ik houd niet van half werk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dat topic niet lopen te verstieren hoor, vind ik zonde...
volgend keer zal ik wel uitgebreider antwoorden.
Want je ziet wel iets in een 22 jarige?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dat topic niet lopen te verstieren hoor, vind ik zonde...
volgend keer zal ik wel uitgebreider antwoorden.
ik heb nog een keer nagelezen daaro, maar wat zou je dan nog voor uitleg willen hebben dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, als jij een half antwoord geeft, dan ontstaat er zo'n discussie, die pas stopt als het een keer duidelijk is. En dat duurt soms. Ik houd niet van half werk.
ander topic Chuf....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je ziet wel iets in een 22 jarige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |