Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Nirak het volgende: ik probeerde het mobiel ook, maar lukt niet. voorheen lukte me dat wel vreemd genoeg.. Ik had ook een mooie titel: Waar Pijll faalt en niemand helpt
Die titel ontkracht zichzelf meteen... Behalve als Pijll een dag later alsnog het topic zou openen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik zie het inderdaad op mn scherm, maar dat is niet te doen om daar steeds naar te kijken tijdens het lopen.
Ik vind vooral de interval functie prettig, niet zelf hoeven rekenen.
Op bepaalde tempo's leren lopen + leren aanvoelen welk tempo je loopt, daar is een horloge handig voor. En dan kijk je bijv elke km even op je horloge. Ik zie niet in waarom je dit zou afraden?
Op bepaalde tempo's leren lopen + leren aanvoelen welk tempo je loopt, daar is een horloge handig voor. En dan kijk je bijv elke km even op je horloge. Ik zie niet in waarom je dit zou afraden?
ik loop idd op een gevoel
maar wat ik bedoelde is dat ik het niet fijn vind om steeds op mn horloge te moeten kijken tijdens het lopen omdat ik merk dat ik dan van houding verander
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Nirak het volgende: ik probeerde het mobiel ook, maar lukt niet. voorheen lukte me dat wel vreemd genoeg.. Ik had ook een mooie titel: Waar Pijll faalt en niemand helpt
Dat had ik vanmorgen ook, daarom comp aangeslingerd
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Bedankt Guard!
Ik had als titel, Bijna voorjaar... Maar die bewaar ik dan nog wel een paar maanden.
Net zelf nog even geintervald. Door een issue met het niet indrukken dan wel het verkeerde knopje indrukken stond mijn horloge 5 minuten lang ongewenst op pauze, dus toen ik heb ik maar even een lange rustperiode gepakt en ben ik segment PR jacht gegaan (voor de Strava gebruikers wel bekend). En dat is gelukt Nu tot de halve van Woudrichem maar geen tempo werk meer, paar keer wat duurloopjes en een bescheiden fartlek of zo... En dan in de Vestigingstad maar eens "kwalificeren" voor startvak C
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
maar wat ik bedoelde is dat ik het niet fijn vind om steeds op mn horloge te moeten kijken tijdens het lopen omdat ik merk dat ik dan van houding verander
Ik vind dat prima te doen.. kijk elke minuut even of zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Vanmiddag naar de fysio geweest die m'n rug heeft onderzocht (na de nodige marteling om erachter te komen wat de boosdoener precies was) en het oordeel is een vastzittende tussenribspier waardoor m'n wervelkolom dat probeert te compenseren, die daardoor dus vast zit. Als ik het goed begrepen heb helaas was de tijd toen om, maar morgen gaat ie m losmaken.
Nu op de bank met een rug die nog meer pijn doet door t porren en pielen. Maar heuj, weet nu wat het is! Hopelijk morgen beter
Kom ik weer aan met de tomtom
Daarbij kun je een tempo instellen met afwijking (dus zeg + of - 10 seconden). Vervolgens krijg je vibratie seintjes om aan te geven of je eronder of erboven zit. Hoef je in theorie niet te kijken...
In de praktijk vergeet ik steeds welk seintje wat is en kijk ik toch wel.