domme stedelingenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon staan in het gangpad terwijl je een coupe voor jezelf hebt als je even doorloopt![]()
Mensen
Terwijl snijbonen voor jou al een culinair hoogstandje is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
Tijdens de sterrenrestaurantweek dineren bij Calla's en lunchen bij FG restaurant
Je bent zelf een rare snijboon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl snijbonen voor jou al een culinair hoogstandje is.
Zo zeg, kan het even?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf een rare snijboon.
TR gemacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf een rare snijboon.
dat is de enige manier om die zunige Hollanders in een goed restaurant te krijgen, jammer dat die lijkenpikkers alleen gaan als het bijna voor niks isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
Tijdens de sterrenrestaurantweek dineren bij Calla's en lunchen bij FG restaurant
Naja 60 euro voor een lunch (exclusief wijn) vind ik nog steeds aardig aan de prijs moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is de enige manier om die zunige Hollanders in een goed restaurant te krijgen, jammer dat die lijkenpikkers alleen gaan als het bijna voor niks is
Jij lijkt mij meer het type voor zuurkool.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is de enige manier om die zunige Hollanders in een goed restaurant te krijgen, jammer dat die lijkenpikkers alleen gaan als het bijna voor niks is
Allejezus man dat is een week stufiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naja 60 euro voor een lunch (exclusief wijn) vind ik nog steeds aardig aan de prijs moet ik zeggen.
Niet voor zo'n tent maar hoeveel gangen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naja 60 euro voor een lunch (exclusief wijn) vind ik nog steeds aardig aan de prijs moet ik zeggen.
4 gangen lunch voor 44,50 + 15 euro supplement omdat ze 2 sterren hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet voor zo'n tent maar hoeveel gangen?
Die hoed van jou heeft een gezichtje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
60 euro voor een lunch
3 broodjes van de supermarkt, blikje tonijn met bonen en een colatje. En dan lekker aan het strand van mission beach zitten na een lange wandeltocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan geen sterrenmaal tegenop
Ben ook wel een keer geweest maar toen we het menu zagen gewoon normaal gegeten zeg maar, het moet wel de omweg waard zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer het type voor zuurkool.
Wat is dit nou toch weer. Een dagje geen Dven die foto's toont van de bossen en zijn honden, hebben we gelijk een surrogaat te pakken die het dunnetjes imiteert.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
60 euro voor een lunch
3 broodjes van de supermarkt, blikje tonijn met bonen en een colatje. En dan lekker aan het strand van mission beach zitten na een lange wandeltocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hela rekel, vanwaar deze vergelijking waarvan de honden geen brood lusten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is dit nou toch weer. Een dagje geen Dven die foto's toont van de bossen en zijn honden, hebben we gelijk een surrogaat te pakken die het dunnetjes imiteert.
Dat vieze mes. Heb je daar je broodje mee open gesneden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hela rekel, vanwaar deze vergelijking waarvan de honden geen brood lusten?
Uiteraard. Niets vies aan hoor. Beetje patina.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat vieze mes. Heb je daar je broodje mee open gesneden?
Door dit soort weken ook wel buiten kortingsperiodes terug geweest naar enkele restaurants.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook wel een keer geweest maar toen we het menu zagen gewoon normaal gegeten zeg maar, het moet wel de omweg waard zijn.
Dit soort acties zijn zinloos voor de restaurants zelf, ok wat cashflow maar dan houdt het ook wel op
Springen er geen mensen voor de trein?quote:
Dan ben je één van de weinigenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Door dit soort weken ook wel buiten kortingsperiodes terug geweest naar enkele restaurants.
Colaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
60 euro voor een lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier word ik niet vrolijk vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FHF / Gratis af te halen: salontafel "Klubbo" van Ikea
Iets voor jou?
Nee maar ik ken Den Haag sowieso niet zo goed, veel verder dan Savelberg ben ik niet geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Han Ting bijvoorbeeld. Wat een toprestaurant![]()
Ben je daar wel eens geweest?
Echt een aanrader als je eens bijzonder Chinees wilt eten. Enige Nederlandse Chinees met een Michelin ster.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar ik ken Den Haag sowieso niet zo goed, veel verder dan Savelberg ben ik niet geweest
Wattisser?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geschillencomissie man is het op alle punten met ons eens
is het Chinees of fusion?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt een aanrader als je eens bijzonder Chinees wilt eten. Enige Nederlandse Chinees met een Michelin ster.
Je bent zelf smakeloos.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben blij dat kanovinnie niet op Untappd zit. Smakeloos figuur.
Das naar. Ik moet ook nog een nieuwe keuken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat de keukenboer rommelwerk heeft afgeleverd.
Bevalt je kampvuur niet meer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das naar. Ik moet ook nog een nieuwe keuken.
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bevalt je kampvuur niet meer?
Dat vond ik samen met stucadoors de naarste mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das naar. Ik moet ook nog een nieuwe keuken.
Waar heb jij 'm gehaald?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vond ik samen met stucadoors de naarste mensen.
tegelzettersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volendammersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |