Henkie Krol komt wel uit Tilburgquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de prijs van valse nicht van het jaar staat hij toch wel voor op Albert Verlinden
Ik denk dat Arsenal ook wel wint.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:55 schreef hafcfan het volgende:
Toto voor vanavond
Winst Real, over 2,5 goal bij Dortmund, winst Atleti, over 2,5 goal bij Real en winst Juve.
Klopt ja. En saind is eenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen echte brabo. En inderdaad, al heb ik de keuze voor tilburg wel overwogen. Als ik naar Amsterdam was gegaan had ik thuis blijven wonen en was ik op zeker minder volwassen geworden. Kapi is zeeuw toch?
LR ik wil met jou graag de ban van Dven bespreken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die strafschop voor Schalke in de laatste seconde van de wedstrijd
Vrienden van kapi wonen in mijn huisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. En saind is een
[ afbeelding ]
Dan zie je kapi dus ook regelmatig?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vrienden van kapi wonen in mijn huis
Wat studeer je?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vrienden van kapi wonen in mijn huis
Nee, die is hier nog nooit geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zie je kapi dus ook regelmatig?
De zus van stijn.quote:
Biologie of geneeskunde? Zal wel niet, pretstudie waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, die is hier nog nooit geweest
[..]
De zus van stijn.
Uiteraard een sociale alpha studie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biologie of geneeskunde? Zal wel niet, pretstudie waarschijnlijk
Nog één zo'n opmerking en Nap klaagt je aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biologie of geneeskunde? Zal wel niet, pretstudie waarschijnlijk
Robert Gesink gaat winnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tour 2015 ook kasseien en bonussecondes.
Froome![]()
![]()
Hij is dan ook op zijn hoofd gevallenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich ook vaak volkomen debiel.
Daar voor was het een volstrekt normale jongen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is dan ook op zijn hoofd gevallen
Hij is wel de eerste Nederlandse gastarbeider in Bulgarije, een pionier zou ik hem willen noemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar voor was het een volstrekt normale jongen moet ik zeggen.
Heeft ze nou een buiksnor?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel de eerste Nederlandse gastarbeider in Bulgarije, een pionier zou ik hem willen noemen
Hij heeft nu meer tijd om zijn geïmporteerde blaarkop te melken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar voor was het een volstrekt normale jongen moet ik zeggen.
Hij gaat waarschijnlijk 50 biertjes in 2 dagen untappen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft nu meer tijd om zijn geïmporteerde blaarkop te melken.
Vandaag staat hij nog op 0quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk 50 biertjes in 2 dagen untappen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft nu meer tijd om zijn geïmporteerde blaarkop te melken.
Je kunt ook inchecken via de website.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is zijn telefoontoestel verouderd. Kan de beste overkomen.
En dan met mijn laptop zeker in de kroeg gaan zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt ook inchecken via de website.
Kun je ook makkelijker op FOK.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan met mijn laptop zeker in de kroeg gaan zitten.
Koop gewoon een nieuwe pokkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan met mijn laptop zeker in de kroeg gaan zitten.
Ga met je flippie man. Tiel is nie vielquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. En saind is een
[ afbeelding ]
Groepsdrukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Buitendam het volgende:
Een bier-tt met Stijn als TS?
De fuck is er aan de hand met de wereld?
Een achievement die Stijn moest unlocken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Buitendam het volgende:
Hij zat gisteren nog braaf met een sterrenmunt-thee en bakje kruidnootjes op de bank voetbal te kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Buitendam het volgende:
Jij hebt het zeker nodig om je woon- werkverkeer te declareren?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je volgend jaar een factuur wilt krijgen om je ov chipkaart op te laden moet je 25 euro betalen![]()
![]()
NS
nou nou nou. Alkmaar is ook een mooie stad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef JanCees het volgende:
Kankerzooi
Staat een trein in de fik tussen zaandam en hoorn. Moet ik helemaal via alkmaar godverdomme
Nee krijg gewoon vrij reizen kaartquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker nodig om je woon- werkverkeer te declareren?
Ben ik even blij dat ik al 1,5 jaar niet dagelijks met de trein moet. Elke dag weer in een volgepropte treinquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef JanCees het volgende:
Kankerzooi
Staat een trein in de fik tussen zaandam en hoorn. Moet ik helemaal via alkmaar godverdomme
JR wie?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja DP jij hebt de rol van JR Style overgenomen als wielerhater![]()
Iedereen even lachen jongens.
Ik vertrek meestal voor de spits. En op de terugweg heb ik ook altijd wel plek door helemaal naar de voor of achterkant te lopen. Iedereen gaat altijd binnen 10 meter rond de trap staanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik al 1,5 jaar niet dagelijks met de trein moet. Elke dag weer in een volgepropte trein
Ja idd. Ene kant helemaal vol en aan de andere kant niet eens de helft daarvan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vertrek meestal voor de spits. En op de terugweg heb ik ook altijd wel plek door helemaal naar de voor of achterkant te lopen. Iedereen gaat altijd binnen 10 meter rond de trap staan
Duh, chickies spotten niks anders..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vertrek meestal voor de spits. En op de terugweg heb ik ook altijd wel plek door helemaal naar de voor of achterkant te lopen. Iedereen gaat altijd binnen 10 meter rond de trap staan
Gewoon staan in het gangpad terwijl je een coupe voor jezelf hebt als je even doorlooptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd. Ene kant helemaal vol en aan de andere kant niet eens de helft daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |