Klootzakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker, net nu we besloten hebben daar de boel even te gaan regelen.
[ afbeelding ]
Die is bij de geboorte vooral met zuurkool gevoed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Heatwave die is ook schrijnend dom he?
Je moet 95 wel uit je hoofd zetten als je Ajax kijkt, als je het met die tijd blijft vergelijken dan heb je een zwaar (voetbal) levenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is bij de geboorte vooral met zuurkool gevoed.
Dat zal voor Stijn niet moeilijk zijn, hij was toen nog niet eens geboren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet 95 wel uit je hoofd zetten als je Ajax kijkt, als je het met die tijd blijft vergelijken dan heb je een zwaar (voetbal) leven
wel lullig voor hem, blij dat ik het meegemaakt hebquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal voor Stijn niet moeilijk zijn, hij was toen nog niet eens geboren.
Tja, als je het huidige voetbal met die tijd vergelijkt, dan ben je nog te dom om te poepen waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet 95 wel uit je hoofd zetten als je Ajax kijkt, als je het met die tijd blijft vergelijken dan heb je een zwaar (voetbal) leven
Real in eigen huis vernederen, dat is toch eigenlijk niet meer te geloven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona is een en al dopingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Real in eigen huis vernederen, dat is toch eigenlijk niet meer te geloven.
Ik zou nu hard doping DOPING!!!!einz roepen waarschijnlijk.
Ik was helaas net 7 jaartjes te jong om naar de Europese uitwedstrijden te gaan. Ben vanaf 2002 toch naar zo'n beetje alle Europese uitwedstrijden geweest tot 2010. Ik geloof maar zes of zeven keer uit gewonnen in totaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel lullig voor hem, blij dat ik het meegemaakt heb
Wedstrijden staan online, hij heeft ze vast wel eens gekeken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel lullig voor hem, blij dat ik het meegemaakt heb
Liverpool v Realquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zendt de NOS eigenlijk uit vanavond?
Dat is wel de leukste denk ik, al weet ik niet of Real in de sterkste opstelling gaat spelen.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaaaaatwitter:mrconde twitterde op woensdag 22-10-2014 om 12:37:27Without a long ITT, Chris Froome now talks about skipping the Tour to do a Giro & Vuelta double: http://t.co/b9WOjdMO9x reageer retweet
Real wint toch wel. Liverpool is vrij matig bezig en hadden al moeite met Ludogorets en Baselquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel de leukste denk ik, al weet ik niet of Real in de sterkste opstelling gaat spelen.
Mijne Milaan-Juventus uit vak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:40 schreef S15 het volgende:
Ajax-Bayern in het OS. Mooiste wedstrijd waar ik ooit ben geweest
Ach zo zijn er natuurlijk zoveel mooie wedstrijden. Bekerfinale tegen Utrecht was natuurlijk genieten. De Europese uitwedstrijden in 2002-2003 met als hoogtepunten Roma, Arsenal en Valencia uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |