Henkie Krol komt wel uit Tilburgquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de prijs van valse nicht van het jaar staat hij toch wel voor op Albert Verlinden
Ik denk dat Arsenal ook wel wint.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:55 schreef hafcfan het volgende:
Toto voor vanavond
Winst Real, over 2,5 goal bij Dortmund, winst Atleti, over 2,5 goal bij Real en winst Juve.
Klopt ja. En saind is eenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen echte brabo. En inderdaad, al heb ik de keuze voor tilburg wel overwogen. Als ik naar Amsterdam was gegaan had ik thuis blijven wonen en was ik op zeker minder volwassen geworden. Kapi is zeeuw toch?
LR ik wil met jou graag de ban van Dven bespreken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die strafschop voor Schalke in de laatste seconde van de wedstrijd
Vrienden van kapi wonen in mijn huisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. En saind is een
[ afbeelding ]
Dan zie je kapi dus ook regelmatig?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vrienden van kapi wonen in mijn huis
Wat studeer je?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vrienden van kapi wonen in mijn huis
Nee, die is hier nog nooit geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zie je kapi dus ook regelmatig?
De zus van stijn.quote:
Biologie of geneeskunde? Zal wel niet, pretstudie waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, die is hier nog nooit geweest
[..]
De zus van stijn.
Uiteraard een sociale alpha studie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biologie of geneeskunde? Zal wel niet, pretstudie waarschijnlijk
Nog één zo'n opmerking en Nap klaagt je aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biologie of geneeskunde? Zal wel niet, pretstudie waarschijnlijk
Robert Gesink gaat winnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tour 2015 ook kasseien en bonussecondes.
Froome![]()
![]()
Hij is dan ook op zijn hoofd gevallenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich ook vaak volkomen debiel.
Daar voor was het een volstrekt normale jongen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is dan ook op zijn hoofd gevallen
Hij is wel de eerste Nederlandse gastarbeider in Bulgarije, een pionier zou ik hem willen noemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar voor was het een volstrekt normale jongen moet ik zeggen.
Heeft ze nou een buiksnor?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel de eerste Nederlandse gastarbeider in Bulgarije, een pionier zou ik hem willen noemen
Hij heeft nu meer tijd om zijn geïmporteerde blaarkop te melken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar voor was het een volstrekt normale jongen moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |