Dan ben je één van de weinigenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Door dit soort weken ook wel buiten kortingsperiodes terug geweest naar enkele restaurants.
Colaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
60 euro voor een lunch
3 broodjes van de supermarkt, blikje tonijn met bonen en een colatje. En dan lekker aan het strand van mission beach zitten na een lange wandeltocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan geen sterrenmaal tegenop
hier word ik niet vrolijk vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FHF / Gratis af te halen: salontafel "Klubbo" van Ikea
Iets voor jou?
Nee maar ik ken Den Haag sowieso niet zo goed, veel verder dan Savelberg ben ik niet geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Han Ting bijvoorbeeld. Wat een toprestaurant![]()
Ben je daar wel eens geweest?
Echt een aanrader als je eens bijzonder Chinees wilt eten. Enige Nederlandse Chinees met een Michelin ster.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar ik ken Den Haag sowieso niet zo goed, veel verder dan Savelberg ben ik niet geweest
Wattisser?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geschillencomissie man is het op alle punten met ons eens
is het Chinees of fusion?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt een aanrader als je eens bijzonder Chinees wilt eten. Enige Nederlandse Chinees met een Michelin ster.
Je bent zelf smakeloos.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben blij dat kanovinnie niet op Untappd zit. Smakeloos figuur.
Das naar. Ik moet ook nog een nieuwe keuken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat de keukenboer rommelwerk heeft afgeleverd.
Bevalt je kampvuur niet meer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das naar. Ik moet ook nog een nieuwe keuken.
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bevalt je kampvuur niet meer?
Dat vond ik samen met stucadoors de naarste mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das naar. Ik moet ook nog een nieuwe keuken.
Waar heb jij 'm gehaald?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vond ik samen met stucadoors de naarste mensen.
tegelzettersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volendammersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |