Deze man spreekt de waarheid voor zeker 87% misschien wel meer.quote:
INB4 die 4 Apple fanboys waaronder Dimens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid voor zeker 87% misschien wel meer.
Laat maar komen, die scheren we wel even.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
INB4 die 4 Apple fanboys waaronder Dimens.
Windows heeft weer heel andere absoluut verwerpelijke eigenschappen. In mijn ogen is het eigenlijk een non-OS maar dat OS X dat toch een heel erg solide kernel heeft (wat overigens ook wel zo is gebleven) toch zo verneukt kan worden in alleen de shell-laag. Tja dat is gewoon heel erg slecht en misschien zelfs zo groot een faal als dat Microsoft al sinds de oprichting doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:08 schreef Rpol het volgende:
Mijn Windows systeempje draait al 4 jaar zonder problemen. Wel een beetje traag met opstarten, maar dat ben ik zelf ook.
Je hebt vast een recente mac, daar zal het wel gewoon normaal op draaien. Maar ze moeten natuurlijk mensen over laten gaan op de nieuwe mac's en ipads en daarom bouw je gewoon een softwarematige vertraging in met elke nieuwe versie.quote:
Mwahhh zo recent is die niet.. denk nu net een jaar ofzo. Maar snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je hebt vast een recente mac, daar zal het wel gewoon normaal op draaien. Maar ze moeten natuurlijk mensen over laten gaan op de nieuwe mac's en ipads en daarom bouw je gewoon een softwarematige vertraging in met elke nieuwe versie.
iOS8 bijvoorbeeld biedt serieus niets nieuws waardoor het device zo traag kan worden. Of er zijn enorme softwarematige missers gemaakt, of het is bewust gedaan.
if(ipad < 3.0) {
sleep(500);
}
"Het volume 'iMac' is in orde" zegt hijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:13 schreef Ynske het volgende:
Beide is zo op te lossen.
Yosemite permissies en disk controleren en herstellen
Ios 8 back up maken, herstellen als nieuw en backup terug zetten.
Mwoa vrij recent wel. Een computer kun je afschrijven in zo'n 3 jaar. Nou dat is zo ongeveer de leeftijd van deze devices.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:14 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Mwahhh zo recent is die niet.. denk nu net een jaar ofzo. Maar snap wat je bedoelt
dat is de schijf maar heb je ook de schijf bevoegdheden gecontroleerd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
"Het volume 'iMac' is in orde" zegt hij
Het kleine sprankje hoop is weg.
Daar zit inderdaad een foutje in, de permissies op Printers staat niet goed. Kan nooit de complete ellende veroorzaken maar iig bedankt. We zullen zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is de schijf maar heb je ook de schijf bevoegdheden gecontroleerd?
Dit moest ik even een paar keer lezen voordat ik wist wat je bedoelde...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:46 schreef b4kl4p het volgende:
, was altijd een vervend hearthstone speler op de ipad,
Hij verft natuurlijk terwijl hij hearthstone speelt. Wat een multitask talent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dit moest ik even een paar keer lezen voordat ik wist wat je bedoelde...
Niet echt, want hij verliest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij verft natuurlijk terwijl hij hearthstone speelt. Wat een multitask talent.
Uhuh, en het is op sterven na dood, nu echt echt ECHT!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:42 schreef Huisdealer het volgende:
Apple is fucking kut geworden sinds de dood van Steve Jobs, same shit elke keer weer.
En? was dit het?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een foutje in, de permissies op Printers staat niet goed. Kan nooit de complete ellende veroorzaken maar iig bedankt. We zullen zien.
Ja, heel vervelend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:08 schreef Flammie het volgende:
Het probleem wat ik heb is dat sinds yosemite, ik telkens mijn keyboards opnieuw moet instellen omdat deze (en de settings) niet opgeslagen worden. Dat had ik eerder nooit. Volgens mij snappen ze bij Apple niet dat sommige lui meerdere talen voor hun werk nodig hebben (thai, myanmar, korean, japans, chinees). Met apple over gebeld en geen oplossing voor vooralsnog maar zodra er oplossing is ben ik de 1e die teruggebeld zal worden. Yeah.. right..
GNNNNIIIIIII
Dan maar weer teurg naar Windows in de tussentijd. Op werk gebruiken ze apples
Vorige keren ging het altijd goed alleen bij laatste update niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend.
Maar hoe onprofessioneel ben je dan dat je een nieuw OS installeert voor je werk voor het getest te hebben? En dat is de schuld van de OS-maker (ongeacht wie)?
Dat is dan ook meer een stok waar anti-apple-mensen mee slaan om te flamen, dat beweert verder niemand, dat ALLES altijd maar vlekkeloos gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:13 schreef Flammie het volgende:
Het is eigenlijk gewoon de zoveelste smet op iets wat altijd feilloos moet werken en waar nooit problemen mee zijn.
Ik hoor dat altijd apple fans zeggen though.. dat apple ALTIJD werkt en nooit problemen heeft. Windows crashed om de haverklap en is des duivels.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook meer een stok waar anti-apple-mensen mee slaan om te flamen, dat beweert verder niemand, dat ALLES altijd maar vlekkeloos gaat.
Zeker bij een nieuw OS zijn er kinderziektes, of het nou Apple, Windows, Linux of Unix is.
Ik hoor eigenlijk alleen anti mensen roepen dat apple mensen dat roepenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik hoor dat altijd apple fans zeggen though.. dat apple ALTIJD werkt en nooit problemen heeft. Windows crashed om de haverklap en is des duivels.
Kijk die videos anders eens van die applestore openings en die happenings. Voorla die interviews. Windows is kut en crashed om de haverklap en apple zijn nooit problemen mee. Dat zijn toch echt lui die Apples kopen afaik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk alleen anti mensen roepen dat apple mensen dat roepen.
Ik werk al jaren met Apple en Windows en er zijn minder issues met OS X, maar ze zijn er natuurlijk weldegelijk.
True, maar dat soort mensen bestaan ook bij Samsung hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk die videos anders eens van die applestore openings en die happenings. Voorla die interviews. Windows is kut en crashed om de haverklap en apple zijn nooit problemen mee. Dat zijn toch echt lui die Apples kopen afaik.
Samsung boeit me niks. Imo zijn apple telefoons beter dan samsungs met uitzondering van de nieuwe note 4. Android vind ik verder goed (en persoonlijk fijner dan iOS) maar ik ben meer van de PC vs mac. Mac maakt imo wel betere laptops/notebooks though.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dat soort mensen bestaan ook bij Samsung hoor.
Apple weet wel goed een hype te creeren, maar ja, daar hebben ze hun PR-afdeling voor, die mensen zijn gewoon goed in hun werk.
Dit is wel een heel specifiek probleem waar 99,9999% van de gebruikers geen last van heeft. Vervelend dat het niet werkt maar het is geen basisfunctionaliteit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:08 schreef Flammie het volgende:
Het probleem wat ik heb is dat sinds yosemite, ik telkens mijn keyboards opnieuw moet instellen omdat deze (en de settings) niet opgeslagen worden. Dat had ik eerder nooit. Volgens mij snappen ze bij Apple niet dat sommige lui meerdere talen voor hun werk nodig hebben (thai, myanmar, korean, japans, chinees). Met apple over gebeld en geen oplossing voor vooralsnog maar zodra er oplossing is ben ik de 1e die teruggebeld zal worden. Yeah.. right..
GNNNNIIIIIII
Dan maar weer teurg naar Windows in de tussentijd. Op werk gebruiken ze apples
Als jarenlange gebruiker van Windows XP en Windows 7 kan ik zeggen dat dit niet mijn ervaring is. Sterker nog, deze versies zijn, sinds dat ik Windows 98 had, nog nooit gecrashed bij mij.quote:
Wat heeft een Microsoft Windows OS met Samsung te maken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dat soort mensen bestaan ook bij Samsung hoor.
Nou ja ik ook niet hoor.. het zijn niet mijn worden en mijn ervaring is ook andersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef roodborst het volgende:
[..]
Als jarenlange gebruiker van Windows XP en Windows 7 kan ik zeggen dat dit niet mijn ervaring is. Sterker nog, deze versies zijn, sinds dat ik Windows 98 had, nog nooit gecrashed bij mij.
Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef roodborst het volgende:
[..]
Als jarenlange gebruiker van Windows XP en Windows 7 kan ik zeggen dat dit niet mijn ervaring is. Sterker nog, deze versies zijn, sinds dat ik Windows 98 had, nog nooit gecrashed bij mij.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:28 schreef roodborst het volgende:
[..]
Wat heeft een Microsoft Windows OS met Samsung te maken?
Met Windows zelf zijn er ook niet veel issues, de meeste issues zijn er in combinatie met de hardware. En voor Windows zijn er gigantisch meer hardware configuraties te bedenken dan voor een mac, dat is zowel de kracht van Windows als de zwakte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk al jaren met Apple en Windows en er zijn minder issues met OS X, maar ze zijn er natuurlijk weldegelijk.
Dan klopt het toch? Minder wil niet zeggen geen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met Windows zelf zijn er ook niet veel issues, de meeste issues zijn er in combinatie met de hardware. En voor Windows zijn er gigantisch meer hardware configuraties te bedenken dan voor een mac, dat is zowel de kracht van Windows als de zwakte.
Het klopt ook maar ik heb niet het idee dat er veel meer issues met Windows zelf zijn dan met OSXquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan klopt het toch? Minder wil niet zeggen geen.
Nou ja, opzich is dat wel zo denk ik, maar juist idd omdat mensen het op zoveel verschillende hardware installeren heb je meer kans op fouten. Cheap-ass mobo's, kut RAM etc, dat sluit je uit als je zelf je hardware levert natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het klopt ook maar ik heb niet het idee dat er veel meer issues met Windows zelf zijn dan met OSX
Voornamelijk een zwakte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met Windows zelf zijn er ook niet veel issues, de meeste issues zijn er in combinatie met de hardware. En voor Windows zijn er gigantisch meer hardware configuraties te bedenken dan voor een mac, dat is zowel de kracht van Windows als de zwakte.
Niets aan de hand op mijn MacBook Air uit 2011. Yosemite draait als een dollequote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:18 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mwoa vrij recent wel. Een computer kun je afschrijven in zo'n 3 jaar. Nou dat is zo ongeveer de leeftijd van deze devices.
Niet mee eens, het is voornamelijk een kracht en dat zie je dan ook terug in het marktaandeel bij pc/laptop.quote:
HEt klinkt als een cliche maar meestal zijn dit soort problemen bij van die cheap charlies. Als je een goede computer wil moet je accepteren dat je meer moet dokken dan 750 euro. Mac heeft eigenlijk geen echte rotzooi, windows wel, want er is ook een pricerange van 300 euro. Als ik een PC koop is die altijd 1000 euro+ en zelfbouw. Als je een mac koopt zit je ook in die prijsklasse (voor dezelfde specs wel iets duurder nog steeds) maar er is geen echte crap. DE notebooks van apple vind ik sowieso van betere kwaliteit. Ik verkies echter nog altijd een desktop PC (dus een goede en geen 250 euro prul) boven een mac. Android verkies ik boven iOS maar samsung vind ik niks (Behalve de note 4)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich is dat wel zo denk ik, maar juist idd omdat mensen het op zoveel verschillende hardware installeren heb je meer kans op fouten. Cheap-ass mobo's, kut RAM etc, dat sluit je uit als je zelf je hardware levert natuurlijk.
Maar ook OS X kan over zijn nek gaan van bepaalde dingen natuurlijk, het blijven computers, dat zijn net mensen.
Klopt, voor 1000 kan je een i5 4970K halen met een R9 290, 240 GB SSD en een HDD voor er bij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
HEt klinkt als een cliche maar meestal zijn dit soort problemen bij van die cheap charlies. Als je een goede computer wil moet je accepteren dat je meer moet dokken dan 750 euro. Mac heeft eigenlijk geen echte rotzooi, windows wel, want er is ook een pricerange van 300 euro. Als ik een PC koop is die altijd 1000 euro+ en zelfbouw. Als je een mac koopt zit je ook in die prijsklasse (voor dezelfde specs wel iets duurder nog steeds) maar er is geen echte crap.
Alleen maar een commerciële kracht dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is voornamelijk een kracht en dat zie je dan ook terug in het marktaandeel bij pc/laptop.
Ik heb zelf ook een i7 PC met Windows thuis hoor, zelfbouw incl waterkoeling etc.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
HEt klinkt als een cliche maar meestal zijn dit soort problemen bij van die cheap charlies. Als je een goede computer wil moet je accepteren dat je meer moet dokken dan 750 euro. Mac heeft eigenlijk geen echte rotzooi, windows wel, want er is ook een pricerange van 300 euro. Als ik een PC koop is die altijd 1000 euro+ en zelfbouw. Als je een mac koopt zit je ook in die prijsklasse (voor dezelfde specs wel iets duurder nog steeds) maar er is geen echte crap. DE notebooks van apple vind ik sowieso van betere kwaliteit. Ik verkies echter nog altijd een desktop PC (dus een goede en geen 250 euro prul) boven een mac. Android verkies ik boven iOS maar samsung vind ik niks (Behalve de note 4)
Dus als ik goedkoop een goede computer wil hebben, dan ben ik beter af bij Apple? Dat hoor je ook niet vaak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
HEt klinkt als een cliche maar meestal zijn dit soort problemen bij van die cheap charlies. Als je een goede computer wil moet je accepteren dat je meer moet dokken dan 750 euro. Mac heeft eigenlijk geen echte rotzooi, windows wel, want er is ook een pricerange van 300 euro. Als ik een PC koop is die altijd 1000 euro+ en zelfbouw. Als je een mac koopt zit je ook in die prijsklasse (voor dezelfde specs wel iets duurder nog steeds) maar er is geen echte crap. DE notebooks van apple vind ik sowieso van betere kwaliteit. Ik verkies echter nog altijd een desktop PC (dus een goede en geen 250 euro prul) boven een mac. Android verkies ik boven iOS maar samsung vind ik niks (Behalve de note 4)
Gezien het marktaandeel wel maar het is natuurlijk ook wel een kracht dat een os zoveel verschillende configuraties ondersteunt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen maar een commerciële kracht dus?
Ik erger mij voornamelijk aan de inconsistenties van de interface.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een i7 PC met Windows thuis hoor, zelfbouw incl waterkoeling etc.
Maar werk ook met Mac, thuis en op mijn werk, ik heb nergens echt grote problemen mee eigenlijk, er zijn altijd wel kleine issues, maar nooit iets onwerkbaars.
Doe je video editing?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een i7 PC met Windows thuis hoor, zelfbouw incl waterkoeling etc.
Maar werk ook met Mac, thuis en op mijn werk, ik heb nergens echt grote problemen mee eigenlijk, er zijn altijd wel kleine issues, maar nooit iets onwerkbaars.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:55 schreef Eyip het volgende:
Een krachtige pc hebben voor wat internetten en wat downloaden.![]()
Ja maar ik game graag en daarom een pc met alles erop en eraan voor 1200 euro![]()
Apple willen hebben omdat appel. Kom je net van de middelbare school af om te gaan studeren, ga je met dat soort kinderachtige shit bezig houden.
Apple is leuk voor zwaardere bewerkingen foto's, film, muziek. Meer niet.
Een iMac zou ik nu niet echt aanraden voor zwaardere bewerkingen, een mac(book) pro weer wel (afhankelijk van de software natuurlijk)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:55 schreef Eyip het volgende:
Apple is leuk voor zwaardere bewerkingen foto's, film, muziek. Meer niet.
Voor de eindgebruiker heeft het geen meerwaarde. Die talloze configuraties hebben meer nadelen dan voordelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien het marktaandeel wel maar het is natuurlijk ook wel een kracht dat een os zoveel verschillende configuraties ondersteunt.
Ik zie hier niks verkeerds aan. Lijkt me nogal logisch dat je krachtige hardware nodig hebt om te gamen. En dat kost wat ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:55 schreef Eyip het volgende:
Een krachtige pc hebben voor wat internetten en wat downloaden.![]()
Ja maar ik game graag en daarom een pc met alles erop en eraan voor 1200 euro![]()
Neuh, gaming op dat ding voornamelijk.quote:
Die configuraties geven mensen met een kleine beurs ook de mogelijkheid om een pc aan te schaffen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor de eindgebruiker heeft het geen meerwaarde. Die talloze configuraties hebben meer nadelen dan voordelen.
Waarom i7 danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gaming op dat ding voornamelijk.
Waarom niet? Het kan, dus ik doe het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom i7 danIk wil niet als een klootzak klinken maar dat een i7 Is toch alleen voor video editing beter vanwege hyperthreading, je kon ook een i5 nemen, want de i7 geeft wat dat betreft(gamen) dezelfde performance.
Consolequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Eyip het volgende:
Krachtige hardware nodig om te gaymen. Ga naar buiten of koop een spelcomputer.
Het is helemaal niet nodig bedoel ik, om die extra 100 uit te geven terwijl een i5 volstaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan, dus ik doe het.
Ik raad een puget aan voor datquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Een iMac zou ik nu niet echt aanraden voor zwaardere bewerkingen, een mac(book) pro weer wel (afhankelijk van de software natuurlijk)
Nodig niet, kwaad kan het zeker niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nodig bedoel ik, om die extra 100 uit te geven terwijl een i5 volstaat.
Maar het Is jouw geld.
Dat komt door die honderden configuraties. Met enkele configuraties is dat ook mogelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die configuraties geven mensen met een kleine beurs ook de mogelijkheid om een pc aan te schaffen.
Het is natuurlijk ook niet meer zo erg als in de jaren 90, de huidige hardware is behoorlijk gestandaardiseerd.
Ik ben ook helemaal klaar met Apple met de laatste updates. Alles is zo traag als dikke poep, of functionaliteiten die er gewoon mee stoppen. Ik krijg zomaar een Android 2.x gevoel bij de instabiliteit en traagheid door de laatste versies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:46 schreef b4kl4p het volgende:
Yosemite is een grote dikke trage bende: mijn werk mac. die ik nooit had moeten updaten. is sinds de update niet meer vooruit te branden.
Zelfde geldt voor mijn iPad 2, was altijd een vervend hearthstone speler op de ipad, maar sinds iOS 8 is dat gewoon niet fijn speelbaar meer en de internet verbinding valt de hele tijd weg waardoor ik potjes verlies.
De iPad reset ik sinds iOS8 zo'n 4x per dag, voorheen deed ik dat nooit. De mac met OSX, tja ik begin gelijkenissen met windows te zien. Meerdere malen geforceerd afsluiten wat sinds 10.10 niet meer betrouwbaar is en soms programma's niet meer afsluit.
Een aantal dagen geleden heb ik bij het afsluitproces moeten blijven zitten omdat hij telkens bleef vragen of ik programma X wilde afsluiten, zelfs de crash helper van adobe loopt de heletijd vast waardoor je die geforceerd moet afsluiten wat ook weer niet werkt.
Het is echt bar en bar slecht geworden, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de 100% gratis extra spytools die je gratis bij je mac geleverd krijgt: Yosimite stuurt alles wat je hebt en doet door naar apple EN (juist ja) microsoft.
Mensen blijf hier van weg, want ik kan al niet meer terug. Downgraden naar iOS 7 is geblocked mijn werkmac gaat in het weekend terug naar Mavericks.
Sterkte en niet haten, dit is een echte hele terechte klacht. Niet een standaard apple klachtje.
Dat ding lijkt me echt zo bazig. Geen geld voor helaas en mijn desktop ervoor verkopen doe ik ook niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met Apple met de laatste updates. Alles is zo traag als dikke poep, of functionaliteiten die er gewoon mee stoppen.
Mijn Surface 3 Pro is wat dat betreft een ware verademing
De Surface 3 Pro heeft bijna al mijn apparaten in huis gekannibaliseerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat ding lijkt me echt zo bazig. Geen geld voor helaas en mijn desktop ervoor verkopen doe ik ook niet.
Wil ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De Surface 3 Pro heeft bijna al mijn apparaten in huis gekannibaliseerd.
- Desktop PC
- Laptop
- 2x HTPC
- Ipad
Binnenkort gaat het spul op Marktplaats. Kan ik daar een mooie Surface docking station setup voor aanschaffen
[ afbeelding ]
Alsof jij producten van Apple hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met Apple met de laatste updates. Alles is zo traag als dikke poep, of functionaliteiten die er gewoon mee stoppen. Ik krijg zomaar een Android 2.x gevoel bij de instabiliteit en traagheid door de laatste versies.
Mijn Surface 3 Pro is wat dat betreft een ware verademing
Ik heb een iPad2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof jij producten van Apple hebt.
Zozo, een iPad van 3 generaties terug, apart zeg dat die niet zo snel is als een nieuwe.quote:
Is wel grappig want sinds ik op dit forum kom, heb ik alleen maar negatieve uitingen over Apple van je gezien. Even wat sherlocken en ik blijk nog gelijk te krijgen ook.quote:
Ja want als je privé een iPad 2 heb wil dat direct zeggen dat je nooit met nieuwere apparatuur werktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo, een iPad van 3 generaties terug, apart zeg dat die niet zo snel is als een nieuwe.
Hoe performt de Surface 1 vergeleken met de 3?
Klopt! De iPad zat in een kerstpakket. Heb het altijd al een beperkt ding gevonden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is wel grappig want sinds ik op dit forum kom, heb ik alleen maar negatieve uitingen over Apple van je gezien. Even wat sherlocken en ik blijk nog gelijk te krijgen ook.
Knap, ik doe hier alle Applehardware en er is eigenlijk maar weinig mee. Grootste problemen komen doordat users zelf Yosemite hebben geinstalleerd en onze VPN software het niet meer doet, maar goed, dat lost support wel weer op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ja want als je privé een iPad 2 heb wil dat direct zeggen dat je nooit met nieuwere apparatuur werkt
Zakelijk gezien krijg ik meer Apple apparaten in mijn handen dan mijn lief is. Ik heb inmiddels genoeg Apple ellende gezien en dat neemt het laatste jaar significant toe kan ik je vertellen.
Nooit gebruikt dus omdat je vooroordelen had.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt! De iPad zat in een kerstpakket. Heb het altijd al een beperkt ding gevonden.
Die neemt niemand serieus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:57 schreef Barachem het volgende:
Altijd die userfanwars tussen Apple en Windows gebruikers.
En wij Linux en andere OS gebruikers zijn de lachende derde partij.
Nee, ik geef alle producten een eerlijke kans. Apple heeft een fantastische uitstraling alleen IOS en OSX sluiten gewoon niet bij mijn persoonlijke wensen en eisen aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nooit gebruikt dus omdat je vooroordelen had.
Het probleem ligt dus niet bij Apple.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nee, ik geef alle producten een eerlijke kans. Apple heeft een fantastische uitstraling alleen IOS en OSX sluiten gewoon niet bij mijn persoonlijke wensen en eisen aan.
Jawel,Apple is niet in staat om een product aan te bieden die bij mijn wensen aansluiten, iets wat Microsoft met de Surface 3 Pro bijvoorbeeld wel lukt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het probleem ligt dus niet bij Apple.
Ja, basisgebruik idd. Maar wat is dan nog het voordeel precies? Het werkt wel idd, maar je moet een nieuw OS leren (beheren, installeren) en je voegt geen voordelen toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Vooroordelen? Ubuntu volstaat tegenwoordig prima voor basis gebruik.
Meer ook eigenlijk niet. Leuk voor je webserver dat Linux maar verder ook eigenlijk niet meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Vooroordelen? Ubuntu volstaat tegenwoordig prima voor basis gebruik.
Nou, das mooi toch? Dan koop je dat en bitch je niet over Apple dat voor miljoenen mensen WEL aanlsluit op hun wensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Jawel, zij zijn in staat om een product aan te bieden die bij mijn wensen aansluiten, iets wat Microsoft met de Surface 3 Pro bijvoorbeeld wel lukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |