Deze man spreekt de waarheid voor zeker 87% misschien wel meer.quote:
INB4 die 4 Apple fanboys waaronder Dimens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid voor zeker 87% misschien wel meer.
Laat maar komen, die scheren we wel even.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
INB4 die 4 Apple fanboys waaronder Dimens.
Windows heeft weer heel andere absoluut verwerpelijke eigenschappen. In mijn ogen is het eigenlijk een non-OS maar dat OS X dat toch een heel erg solide kernel heeft (wat overigens ook wel zo is gebleven) toch zo verneukt kan worden in alleen de shell-laag. Tja dat is gewoon heel erg slecht en misschien zelfs zo groot een faal als dat Microsoft al sinds de oprichting doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:08 schreef Rpol het volgende:
Mijn Windows systeempje draait al 4 jaar zonder problemen. Wel een beetje traag met opstarten, maar dat ben ik zelf ook.
Je hebt vast een recente mac, daar zal het wel gewoon normaal op draaien. Maar ze moeten natuurlijk mensen over laten gaan op de nieuwe mac's en ipads en daarom bouw je gewoon een softwarematige vertraging in met elke nieuwe versie.quote:
Mwahhh zo recent is die niet.. denk nu net een jaar ofzo. Maar snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je hebt vast een recente mac, daar zal het wel gewoon normaal op draaien. Maar ze moeten natuurlijk mensen over laten gaan op de nieuwe mac's en ipads en daarom bouw je gewoon een softwarematige vertraging in met elke nieuwe versie.
iOS8 bijvoorbeeld biedt serieus niets nieuws waardoor het device zo traag kan worden. Of er zijn enorme softwarematige missers gemaakt, of het is bewust gedaan.
if(ipad < 3.0) {
sleep(500);
}
"Het volume 'iMac' is in orde" zegt hijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:13 schreef Ynske het volgende:
Beide is zo op te lossen.
Yosemite permissies en disk controleren en herstellen
Ios 8 back up maken, herstellen als nieuw en backup terug zetten.
Mwoa vrij recent wel. Een computer kun je afschrijven in zo'n 3 jaar. Nou dat is zo ongeveer de leeftijd van deze devices.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:14 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Mwahhh zo recent is die niet.. denk nu net een jaar ofzo. Maar snap wat je bedoelt
dat is de schijf maar heb je ook de schijf bevoegdheden gecontroleerd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
"Het volume 'iMac' is in orde" zegt hij
Het kleine sprankje hoop is weg.
Daar zit inderdaad een foutje in, de permissies op Printers staat niet goed. Kan nooit de complete ellende veroorzaken maar iig bedankt. We zullen zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is de schijf maar heb je ook de schijf bevoegdheden gecontroleerd?
Dit moest ik even een paar keer lezen voordat ik wist wat je bedoelde...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:46 schreef b4kl4p het volgende:
, was altijd een vervend hearthstone speler op de ipad,
Hij verft natuurlijk terwijl hij hearthstone speelt. Wat een multitask talent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dit moest ik even een paar keer lezen voordat ik wist wat je bedoelde...
Niet echt, want hij verliest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij verft natuurlijk terwijl hij hearthstone speelt. Wat een multitask talent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |