quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax Friday Hooligans
WE NEVER SURRENDER
THEY DON'T LIKE US WE DON'T CARE
quote:
quote:
Fylax zoekt een vriend!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Fylax heeft mijn homo-kant weten te raken.
No homo
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is vast zo'n actie van 4chan met hun Tyrone kloons. Was toen een heel ding.
Kan een MOD de TT in dat veranderen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT
Fylax is fantastisch
ik vond het ook geinig om jou vanaf de zijlijn te zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jawas wel geinig om vanaf de zijlijn te zien
Nee, want dat is niet mijn meningquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan een MOD de TT in dat veranderen?
hihiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vond het ook geinig om jou vanaf de zijlijn te zien
Jij verneukt dit topic en pakte daarom expres de OP.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet mijn mening
Ja dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij verneukt dit topic en pakte daarom expres de OP.
Johannes had de lapo.
Ik was net bezig met een bijzonder scherpe TTquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij verneukt dit topic en pakte daarom expres de OP.
Johannes had de lapo.
Raids zijn niet meer toegestaan op de chans tegenwoordig. Was voorheen echt vermakelijk om dat soort threads te volgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jawas wel geinig om vanaf de zijlijn te zien
Precies. Ik vind dit niet kunnen. Bah, beetje gaan hunten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een bijzonder scherpe TT
Ik vind 4chan wel echt een onoverzichtelijke zooi btwquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Raids zijn niet meer toegestaan op de chans tegenwoordig. Was voorheen echt vermakelijk om dat soort threads te volgen.
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind 4chan wel echt een onoverzichtelijke zooi btw
haha toneelstukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Er is wel wat meer gebeurd.. hij doorziet jouw toneelstukje ook.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Er is wel wat meer gebeurd.. hij doorziet jouw toneelstukje ook.
hier wel hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:25 schreef Fylax het volgende:
weetje op habbo had je zo'n heel bekend forum en daar mochten ze me ook al niet.
Is het ook wel. Altijd wel geweest. Het nodigt ook niet echt uit om mee te posten, meer lurken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind 4chan wel echt een onoverzichtelijke zooi btw
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is het ook wel. Altijd wel geweest. Het nodigt ook niet echt uit om mee te posten, meer lurken.
bodybuilding.com heeft soms ook klassiekertjesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is het ook wel. Altijd wel geweest. Het nodigt ook niet echt uit om mee te posten, meer lurken.
Er staat nergens in de algemene voorwaarden van FOK! dat ik hier niet mag posten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rot gewoon op uit deze SC als je niet normaal kunt doen.
hun tindertopic is leukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
bodybuilding.com heeft soms ook klassiekertjes
wauw.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er staat nergens in de algemene voorwaarden van FOK! dat ik hier niet mag posten.
Jij hebt daarbij zelf ook zat SC's verneukt, dus wat ga je tegen mij zeiken
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zeg je nou bij elke post vanm een mod 'dit'?
Als over tien jaar het jubileum van deze SC wordt gevierd met een mooi compilatie boek sta jij mooi voor schut.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als over tien jaar het jubileum van deze SC wordt gevierd met een mooi compilatie boek sta jij mooi voor schut.
ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nog niet gezienIk kom daar soms doordat een topic ineens razend populair wordt
Dan ben je dit al lang weer vergeten :0quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als over tien jaar het jubileum van deze SC wordt gevierd met een mooi compilatie boek sta jij mooi voor schut.
Dit verraad gaan wij nooit vergeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan ben je dit al lang weer vergeten :0
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan ben je dit al lang weer vergeten :0
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien een aantal oude sluiten dan
ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stop dan met posten hier?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat kan prima in een van de bestaande SC's.
Die functioneren nog prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pardon???quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die functioneren nog prima.
Een SC die voortkomt uit een en al kliekje is sowieso niet verstandig lijkt mij.
dit is slow genoegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
SC Staat voor SlowCHat, Paxcon.
Als je hier gewoon gezellig post is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:36 schreef d4v1d het volgende:
Maar misschien neem ik het wel te serieus
Je weet best wat een kliekje is en dat jij, pacxon, Johannes en nog een boel andere een groot kliekje zijnquote:
Beertjes zijn leuk. Goed idee. Plaats nog maar meer pics over beren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:36 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over beren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen is welkomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een SC die voortkomt uit een en al kliekje is sowieso niet verstandig lijkt mij.
Alle SC's zijn dat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
15.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zag jouw foto's voorbij komen ergens.. ben jij 12?
Ik wil ook wel een vriend van jou worden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je weet best wat een kliekje is en dat jij, pacxon, Johannes en nog een boel andere een groot kliekje zijn
ah liefquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daarmee wou ik impliciet zeggen dat jij mijn favoriete mod bent
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle SC's zijn dat.
Ik heb een TR gezet bij ONZ SC en Radio 49 om te sluiten
Nou nee. Daarbij mag iedereen hier mee posten. Isaac hoort toch ook niet bij ons ''zogenaamde kliekje'' en die mag ook gewoon lekker meeposten. En jij mag dat ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je weet best wat een kliekje is en dat jij, pacxon, Johannes en nog een boel andere een groot kliekje zijn
Ik word liever vriendjes met diegene uit je UI.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een vriend van jou worden hoor
Precies. Als wij al een kliekje zijn, zijn die topics het al helemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle SC's zijn dat.
Zal ik ook nog een TR plaatsen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle SC's zijn dat.
ga je nog antwoord geven of watquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik word liever vriendjes met diegene uit je UI.
doei gr gr
Oh, een vriend van Jessica is een vriend van mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik word liever vriendjes met diegene uit je UI.
doei gr gr
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies. Als wij al een kliekje zijn, zijn die topics het al helemaal.
Geen dank schat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, een vriend van Jessica is een vriend van mij.
Ik heb nu al een vriend gemaakt, allemaal dankzij de Fylax SC
Fylax, bedankt. Dankzij jou heb ik eindelijk vrienden
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:38 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jij hebt eigenhandig radio49 kapot gemaakt sukkeltje
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:40 schreef hugecooll het volgende:
Maarre ff zonder ongein, dat R49-gedoe hou je maar in R49
Heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:40 schreef hugecooll het volgende:
Voor de boel hier weer helemaal uit de hand escaleert
nog steeds?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:38 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jij hebt eigenhandig radio49 kapot gemaakt sukkeltje
Dit is echt een geweldige SCquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, een vriend van Jessica is een vriend van mij.
Ik heb nu al een vriend gemaakt, allemaal dankzij de Fylax SC
Fylax, bedankt. Dankzij jou heb ik eindelijk vrienden
waarom? Ik ben het gewoon niet met hun eens en loop daar weg. Jij blijft er over doorzeuren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee.
En als je vindt dat ik dat gedaan heb, heeft Fokker het ook gedaan.
Leuk om te horen dat jullie het zo fijn hebben hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is echt een geweldige SC
Mijn leven heeft weer zin gekregen
Wordt FOK! eindelijk weer eens een beetje leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:40 schreef hugecooll het volgende:
Voor de boel hier weer helemaal uit de hand escaleert
Mod heeft gesproken, we kunnen verder DM'en over dit onderwerp als je dat wilt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom? Ik ben het gewoon niet met hun eens en loop daar weg. Jij blijft er over doorzeuren.
Nee bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mod heeft gesproken, we kunnen verder DM'en over dit onderwerp als je dat wilt?
Hoe heb je zoveel rijst gemaakt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nasi gemaakt voor 100 mensen leuk he
Lekker de Euroborg gek makenquote:
Alles wat je over had ook weer in bakjes gedaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nasi gemaakt voor 100 mensen leuk he
Het was niet erg lekker dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben er niet allemaal van gegeten. Maar gewoon een grote pan
De vuilnisbak inquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles wat je over had ook weer in bakjes gedaan?
Snap niet waarom die mensen gaan fluiten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker de Euroborg gek maken
GGMM zit nog vaker in het stadionquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet waarom die mensen gaan fluiten.
Ik zou gaan juichen als Nick dat deed en ik zat in het stadion.
Ze missen gewoon Zeefuikgodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet waarom die mensen gaan fluiten.
Ik zou gaan juichen als Nick dat deed en ik zat in het stadion.
In welk stadion?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
GGMM zit nog vaker in het stadion
De winnaar krijgt gratis nasi met meloenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeefuik vs Willems sprintwedstrijd
[..]
Wij zijn geen kliekje. en al helemaal geen kliekje in onzquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
Er is echt een heel ding gaande schijnbaar. Er zijn waarschijnlijk weer een aantal kliekjes in ONZ waardoor deze SC zo hard loopt. Ik heb echt zo'n gegronde hekel aan kliekjes hier, dat verneukt echt de sfeer gewoon. En daarom is ONZ zo lang niet leuk als het was.
onz is dood johquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
Er is echt een heel ding gaande schijnbaar. Er zijn waarschijnlijk weer een aantal kliekjes in ONZ waardoor deze SC zo hard loopt. Ik heb echt zo'n gegronde hekel aan kliekjes hier, dat verneukt echt de sfeer gewoon. En daarom is ONZ zo lang niet leuk als het was.
Leuk idee, maar nee haha.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een geweldig idee.
fylaxforum.nl en daar gewoon een nieuw FOK! beginnen met je eigen radiozender
Ik teken hier voor, en ben bereid de domein kosten op me te nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een geweldig idee.
fylaxforum.nl en daar gewoon een nieuw FOK! beginnen met je eigen radiozender
Ze waren in Urukwee voor een andere spelerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
blijft wel grappig dat suarez bij fc groningen heeft gespeeld
Maak maar over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik teken hier voor, en ben bereid de domein kosten op me te nemen
maar hij komt aankomend weekend weer in actie lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze waren in Urukwee voor een andere speler
dromenvangertje op 0:44quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html
Rustig broederquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
Feestje bij fc Games Rodriguezquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar hij komt aankomend weekend weer in actie lol
wat een treurnisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En Arjen Robbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
blijft wel grappig dat suarez bij fc groningen heeft gespeeld
Iedereen mag hier meeposten, we gaan zelfs in op Fokker, alhoewel hij zeer negatief doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen mag hier meeposten, we gaan zelfs in op Fokker, alhoewel hij zeer negatief doet.
Etsu op 1:50quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat deze SC er gewoon voor de lol was, gewoon omdat het kan. Blijkt later dat een aantal users in de ONZ-SC hem niet kunnen uitstaan. Hoe bedoel je flashback.quote:
Het is ook voor de lol? Daarbij mogen de mensen die mij niet mogen uit de ONZ SC mij al eerder niet in andere topics. En in sommige andere forums mogen mensen mij ook niet. Dit is geen kliekje. Gewoon een gezellig topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon serieus dat deze SC er gewoon voor de lol was, gewoon omdat het kan. Blijkt later dat een aantal users in de ONZ-SC hem niet kunnen uitstaan. Hoe bedoel je flashback.
Mja, ik weet eigenlijk niet of hij verwachtte dat deze SC lang zal bestaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon serieus dat deze SC er gewoon voor de lol was, gewoon omdat het kan. Blijkt later dat een aantal users in de ONZ-SC hem niet kunnen uitstaan. Hoe bedoel je flashback.
Ik had wel verwacht dat deze SC een lang leven zou hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of hij verwachtte dat deze SC lang zal bestaanleek me ook meer een gimmick. Maar echt een kliekje is het niet echt, geloof ik
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat deze SC een lang leven zou hebben.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Had altijd al m'n eigen SC gewild enzo.
Dit is gewoon voor de lol! Gezelligheid kent geen tijdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat deze SC er gewoon voor de lol was, gewoon omdat het kan. Blijkt later dat een aantal users in de ONZ-SC hem niet kunnen uitstaan. Hoe bedoel je flashback.
Deze SC niet, het zal waarschijnlijk ook zeker niet eens de mogelijkheid krijgen om een kliekje te worden maar de ONZ-SC lijkt daarentegen wel aardig in de kliek te zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of hij verwachtte dat deze SC lang zal bestaanleek me ook meer een gimmick. Maar echt een kliekje is het niet echt, geloof ik
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit is gewoon een verkapte NACHTBAGGER
Laat de gifs maar komen dan!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit is gewoon een verkapte NACHTBAGGER
jij bent toch niet zoals die mensen in dat filmpje of wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon voor de lol! Gezelligheid kent geen tijd
Ik wil ook een vriend worden van jou Oerbeer, kan dat?
Ah, maar dat zijn kliekjes in de zin van mensen die elkaar ook irl kennen en zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Deze SC niet, het zal waarschijnlijk ook zeker niet eens de mogelijkheid krijgen om een kliekje te worden maar de ONZ-SC lijkt daarentegen wel aardig in de kliek te zitten.
Die mensen die Nick uitfluiten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij bent toch niet zoals die mensen in dat filmpje of wel?
komt omdat ze allemaal in groningen wonenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, maar dat zijn kliekjes in de zin van mensen die elkaar ook irl kennen en zo.
Wij als Fylax distantiëren zich van nachtbagger.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
JAWEL REVOLUTIE
WE TAKIN OVER
tinderquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
Tering debielen die mannen uit Groningen. Allemaal roepen ze dikke kont, dikke tieten. Stelletje kasthomo's
Maar ik ken Pax en Mortaxx ook in het echt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, maar dat zijn kliekjes in de zin van mensen die elkaar ook irl kennen en zo.
Paxcon doet dat niet. Hij is liev.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
Tering debielen die mannen uit Groningen. Allemaal roepen ze dikke kont, dikke tieten. Stelletje kasthomo's
Mhm jullie zijn ook te sociaal voor FOK!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik ken Pax en Mortaxx ook in het echt.
Gelukkig ben ik er nog om Groningen nog enig niveau te geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
ik wilde altijd op de nsdap stemmen maar dat kan helaas niet meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat jij op de pvv stemde POWERLOUNGEN?
Wil je hier even mee ophouden aub?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:56 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Dit topic moet:
• Open blijven
• Dicht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waaropquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
E kkhomo ga eens antwoord geven
Mag het misschien iets minder?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
Post gewoon normaal mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom. valt de uitslag je tegen?
moest lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij zou een slechte slager zijn
Lief van je.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe ik toch ook? Ik scheld je dit keer niet uit ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 03:01:11 ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij zou een slechte slager zijn
Er zijn ook kliekjes van users die elkaar helemaal niet IRL kennen maar die hier op een soort wolk zitten met z'n allen en users buitensluiten. Dat is wel eens vaker het geval geweest hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou wel willen, maar kan me dit keer inhouden.
Alcohol vrij
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:58 schreef d4v1d het volgende:
BAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij sluiten niemand buiten. We willen wel dat iedereen gezellig doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn ook kliekjes van users die elkaar helemaal niet IRL kennen maar die hier op een soort wolk zitten met z'n allen en users buitensluiten. Dat is wel eens vaker het geval geweest hier.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:58 schreef d4v1d het volgende:
is dat een penis in die onderste foto. BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet alleen in ONZ, ik jou vertellen.,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn ook kliekjes van users die elkaar helemaal niet IRL kennen maar die hier op een soort wolk zitten met z'n allen en users buitensluiten. Dat is wel eens vaker het geval geweest hier.
Dus dan heb je nu nog effectief 2 uur aan slaap, als ik mijn CALCULATOR erbij pak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, ik moet om 5 uur wakker worden
Is dat een penis?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat een penis in die onderste foto. BAN
Klopt helemaal, maar ik heb al 1 uur geslapenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dus dan heb je nu nog effectief 2 uur aan slaap, als ik mijn CALCULATOR erbij pak.
Weet ik. Maar voor ONZ maak ik mij nou eenmaal graag drukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in ONZ, ik jou vertellen.,
Mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jou zien we nooit meer terug.
ik ben je vriendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
d4v1d heeft mij ontvriend
Ik ben ontroostbaar
pedo :squote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zou haar hard doen ondanks haar leeftijd.
watquote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jaartje wachten en ontvoeren naar Spanjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Eensch, nu heb je nog wat gevoel. Dit word met een jaar of 2 een grote echoputquote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Verbaast me niets met jouw afkomstquote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je zal genoeg tijd hebben daar over na te denken tijdens je ban, jij niet-vriend van mequote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:02 schreef d4v1d het volgende:
Het zag er niet als een penis uit op die foto vond ik
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:03 schreef Klaploper het volgende:
Mijn topics bevatten nog minder poep dan dit.
Jij weet mijn afkomst helemaal niet, schaap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verbaast me niets met jouw afkomst
Ik hoorde die vocaroo dus weet genoegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij weet mijn afkomst helemaal niet, schaap.
Je begint over schaap dus ik heb een vermoeden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij weet mijn afkomst helemaal niet, schaap.
Het Gooi?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde die vocaroo dus weet genoeg
Maar ik ben geen Marokkaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde die vocaroo dus weet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |