quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax Friday Hooligans
WE NEVER SURRENDER
THEY DON'T LIKE US WE DON'T CARE
quote:
quote:
Fylax zoekt een vriend!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Fylax heeft mijn homo-kant weten te raken.
No homo
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is vast zo'n actie van 4chan met hun Tyrone kloons. Was toen een heel ding.
Kan een MOD de TT in dat veranderen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT
Fylax is fantastisch
ik vond het ook geinig om jou vanaf de zijlijn te zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jawas wel geinig om vanaf de zijlijn te zien
Nee, want dat is niet mijn meningquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan een MOD de TT in dat veranderen?
hihiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vond het ook geinig om jou vanaf de zijlijn te zien
Jij verneukt dit topic en pakte daarom expres de OP.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet mijn mening
Ja dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij verneukt dit topic en pakte daarom expres de OP.
Johannes had de lapo.
Ik was net bezig met een bijzonder scherpe TTquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij verneukt dit topic en pakte daarom expres de OP.
Johannes had de lapo.
Raids zijn niet meer toegestaan op de chans tegenwoordig. Was voorheen echt vermakelijk om dat soort threads te volgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jawas wel geinig om vanaf de zijlijn te zien
Precies. Ik vind dit niet kunnen. Bah, beetje gaan hunten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een bijzonder scherpe TT
Ik vind 4chan wel echt een onoverzichtelijke zooi btwquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Raids zijn niet meer toegestaan op de chans tegenwoordig. Was voorheen echt vermakelijk om dat soort threads te volgen.
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind 4chan wel echt een onoverzichtelijke zooi btw
haha toneelstukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Er is wel wat meer gebeurd.. hij doorziet jouw toneelstukje ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |