SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal dadelijk nog even een gifje opzoeken van Veltman in de bekerfinale.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet jezelf niet verder voor schut en ga weg.![]()
Rot nou maar op, Dirk-Kuijt. Je bent over je houdbaarheidsdatum heen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk nog even een gifje opzoeken van Veltman in de bekerfinale.![]()
Hoeft niet ga maar gewoon terug naar dat rattennest waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk nog even een gifje opzoeken van Veltman in de bekerfinale.![]()
Eens + de actie van El Ghazi na zijn doelpunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Riedewald en de wissel van Sightorsson waren de spaarzame hoogtepunten.![]()
Wat vond je van Andersen ouwe geilneef?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk nog even een gifje opzoeken van Veltman in de bekerfinale.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deed z'n ding vanavondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vond je van Andersen ouwe geilneef?![]()
Wat een laffe wanvertoning.Ajax speelde geen moment met de intentie om die wedstrijd te winnen, maar puur en alleen om niet met al te grote cijfers te verliezen. Ajax-onwaardig.
Deed me een beetje denken aan de instelling destijds van PSV onder Ronald Koeman, die ook op die manier Europees voetbalden.![]()
Is gewoon onkunde, heeft niks met een wil te maken. We moeten hopen dat er wat van die pareltjes uit de A1 snel doorstoten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een laffe wanvertoning.Ajax speelde geen moment met de intentie om die wedstrijd te winnen, maar puur en alleen om niet met al te grote cijfers te verliezen. Ajax-onwaardig.
Deed me een beetje denken aan de instelling destijds van PSV onder Ronald Koeman, die ook op die manier Europees voetbalden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
Deed me een beetje denken aan de instelling destijds van PSV onder Ronald Koeman, die ook op die manier Europees voetbalden.
Ja, jij hebt er wel kijk op. Jij had graag een aanval vol op de aanval gezien met inschuivende verdedigers?![]()
Nee, wel met spelers voorin dioe acties durven te maken en aansluitende middenvelders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er wel kijk op. Jij had graag een aanval vol op de aanval gezien met inschuivende verdedigers?
Kijk, je hebt toch 95% kans dat je gaat verliezen: Toon dan gewoon individuele lef en ga een paar keer langs die verdedigers en ga er gewoon volop voor.
Ik zie Ajax liever ballen tonen en dan misschien 8-2 op je kloten krijgen, ipv dit laffe gedoe, waardoor Barca het helemaal rustig aan kan doen en zonder inspanning 3-1 wint.
Dit is NIKS.![]()
Dan ga je er met 8-0 afquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, wel met spelers voorin dioe acties durven te maken en aansluitende middenvelders.
Kijk, je hebt toch 95% kans dat je gaat verliezen: Toon dan gewoon individuele lef en ga een paar keer langs die verdedigers en ga er gewoon volop voor.
Ik zie Ajax liever ballen tonen en dan misschien 8-2 op je kloten krijgen, ipv dit laffe gedoe, waardoor Barca het helemaal rustig aan kan doen en zonder inspanning 3-1 wint.
Dit is NIKS.
blablablabla![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, wel met spelers voorin dioe acties durven te maken en aansluitende middenvelders.
Dit is NIKS.
Oke, dan zijn we snel uitgepraat.![]()
Op zich wel mee eens tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, dan zijn we snel uitgepraat.blablablabla![]()
Is wel vermakelijker om naar te kijken dan deze matigheidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, dan zijn we snel uitgepraat.![]()
Nou ja, op deze manier wordt het toch nog 2-1, en het blijft voetbal, wie weet valt die 2-2 nog net.![]()
Dus? Je verliest sowieso. Dan hebben de spelers zich individueel tenminsten even echt kunnen meten met verdedigers van dat niveau. Gewoon als doelstelling hebben dat je er 5x langs gaat en een voorzet geeft. Mislukt het 5x? Jammer dan. Blijven proberen. Je moet je toch ontwikkelen, en dat doe je alleen door het te DOEN.quote:
Waarom train je al die jaren, om vervolgens in de belangrijke wedstrijden NIET voor de actie te gaan, maar weer laf een balletje terug op een back te geven!? Jongens als Kishna en El Ghazi hebben in principe een individuele actie. Die laatste probeerde het tenminste nog, maar eigenlijk hoor je dat de hele wedstrijd dus na te streven.
Ga je op je bek, dan ga je op bek. Pech gehad. Maar juist in dit soort wedstrijden verwacht toch niemand dat je wint, dus ga dan op zijn minst gewoon lekker je acties maken en risico's in dat spel gooien (voorin, niet achterin natuurlijk. Ik vraag niet of Cillessen even 8 man uitkapt, het veld oversteekt, en die bal in de kruizing stift. Kom nou. Het is geen Ed de Goeij).
Je moet niet bang zijn om uitgelachen te worden omdat je compleet wordt afgemaakt. Je moet bang zijn om uitgelachen te worden omdat je te fucking laf bent om daadwerkelijk te voetballen.
Ajax speelde geen moment om te winnen. Ze speelden om met niet al grote cijfers ingemaakt te worden. Nou, gefeliciteerd, dat is gelukt. Iedereen heeft een 5-je of misschien een 6-je gescoord, niet afgegaan, en volgend weekend staat er weer een topper tegen... Go Ahead Eagles op het programma...(!) Toe maar.![]()
Ik volg Ajax niet maar heb toch een vraag.
Het beleid van Overmars is toch gewoon met het idee om geld over te houden om de ArenA te kopen van de gemeente?
Als er geen kosten zijn voor de huur en misschien inkomsten uit de verhuur, dan kunnen de salarissen omhoog..?![]()
Nou, alle acties die ik zag gingen verkeerd dus het was deels zeker onkunde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus? Je verliest sowieso. Dan hebben de spelers zich individueel tenminsten even echt kunnen meten met verdedigers van dat niveau. Gewoon als doelstelling hebben dat je er 5x langs gaat en een voorzet geeft. Mislukt het 5x? Jammer dan. Blijven proberen. Je moet je toch ontwikkelen, en dat doe je alleen door het te DOEN.
Waarom train je al die jaren, om vervolgens in de belangrijke wedstrijden NIET voor de actie te gaan, maar weer laf een balletje terug op een back te geven!? Jongens als Kishna en El Ghazi hebben in principe een individuele actie. Die laatste probeerde het tenminste nog, maar eigenlijk hoor je dat de hele wedstrijd dus na te streven.
Ga je op je bek, dan ga je op bek. Pech gehad. Maar juist in dit soort wedstrijden verwacht toch niemand dat je wint, dus ga dan op zijn minst gewoon lekker je acties maken en risico's in dat spel gooien (voorin, niet achterin natuurlijk. Ik vraag niet of Cillessen even 8 man uitkapt, het veld oversteekt, en die bal in de kruizing stift. Kom nou. Het is geen Ed de Goeij).
Je moet niet bang zijn om uitgelachen te worden omdat je compleet wordt afgemaakt. Je moet bang zijn om uitgelachen te worden omdat je te fucking laf bent om daadwerkelijk te voetballen.
Ajax speelde geen moment om te winnen. Ze speelden om met niet al grote cijfers ingemaakt te worden. Nou, gefeliciteerd, dat is gelukt. Iedereen heeft een 5-je of misschien een 6-je gescoord, niet afgegaan, en volgend weekend staat er weer een topper tegen... Go Ahead Eagles op het programma...(!) Toe maar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:13 schreef louter_genieten het volgende:
Ik volg Ajax niet maar heb toch een vraag.
Het beleid van Overmars is toch gewoon met het idee om geld over te houden om de ArenA te kopen van de gemeente?
Als er geen kosten zijn voor de huur en misschien inkomsten uit de verhuur, dan kunnen de salarissen omhoog..?
En het stadion is niet ineens gratis als je hem koopt. Huur is echt niet veel goedkoper dan eigendom. Ajax is een voetbalclub en moet zich richten op voetbal, niet op vastgoed.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wat een zuurkool in dit topic. Ik vind het al eerlijk gezegd knap genoeg dat Ajax in de competitie 17 punten uit een loodzwaar programma haalt. Nu kan Ajax rustig naar de winterstop werken en punten pakken. Spel biedt er naar mijn inziens genoeg hoop voor om de koppositie te kunnen pakken.![]()
Ja hoor gaat ook gebeuren, in de CL heb je toch niets te zoeken behalve ervaring, zeker niet tegen deze tegenstander.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een zuurkool in dit topic. Ik vind het al eerlijk gezegd knap genoeg dat Ajax in de competitie 17 punten uit een loodzwaar programma haalt. Nu kan Ajax rustig naar de winterstop werken en punten pakken. Spel biedt er naar mijn inziens genoeg hoop voor om de koppositie te kunnen pakken.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een zuurkool in dit topic. Ik vind het al eerlijk gezegd knap genoeg dat Ajax in de competitie 17 punten uit een loodzwaar programma haalt. Nu kan Ajax rustig naar de winterstop werken en punten pakken. Spel biedt er naar mijn inziens genoeg hoop voor om de koppositie te kunnen pakken.
Gisteren toch genoten van de invalbeurt van Riedewald. Zet die jongen er maar lekker in tegen GAE, Urk en Dordrecht. Speelde met lef en durf. Ook Andersen liet bij vlagen zien dat hij toch wel erg veel talent heeft. Laat hem maar lekker op het middenveld staan, dat gaat zich later dit seizoen uit betalen. Ik heb erg veel vertrouwen in Andersen.
Over de eerste helft zullen we het maar niet hebben![]()
![]()
Hopen op EL en dan een wat gunstigere loting. Volgens mij gaat er in de winterstop nog wel wat gebeuren qua transfers. Wie weet..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor gaat ook gebeuren, in de CL heb je toch niets te zoeken behalve ervaring, zeker niet tegen deze tegenstander.![]()
denk maar niet dat er grootse dingen komen. hopelijk laten ze zich niet gek maken door de opportune mediaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Hopen op EL en dan een wat gunstigere loting. Volgens mij gaat er in de winterstop nog wel wat gebeuren qua transfers. Wie weet..![]()
Met Sinkgraven zal ik al heel erg blij zijn. Verder laat ik me verrassen en heb ik ook niet zo snel iemand die we zouden kunnen oppikken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk maar niet dat er grootse dingen komen. hopelijk laten ze zich niet gek maken door de opportune media![]()
Ik had toch graag gezien dat we na zoveel jaren het niveau van onze concurrenten ongelooflijk ontstegen warenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n Sinkgraven kan je wel vast kopen en daar laten, aankopen in de winterstop heeft verder alleen maar zin als ze er meteen staanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk maar niet dat er grootse dingen komen. hopelijk laten ze zich niet gek maken door de opportune media![]()
In de Eredivisie? Ach, moet je kijken wat er elk jaar vertrekt en wat we er voor terugkrijgen. Als dit team kampioen wordt, dan levert Frank gewoon een wereldprestatie!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had toch graag gezien dat we na zoveel jaren het niveau van onze concurrenten ongelooflijk ontstegen waren![]()
Zolang je spelers niet vast kan houden en dus niet op kwaliteit kan doorselecteren zal dat moeilijk blijvenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had toch graag gezien dat we na zoveel jaren het niveau van onze concurrenten ongelooflijk ontstegen waren![]()
Heerenveen speelt toch hetzelfde type spel? En ik vind hem wekelijks uitblinken. Geef die jongen maar een kansquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Sinkgraven kan je wel vast kopen en daar laten, aankopen in de winterstop heeft verder alleen maar zin als ze er meteen staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:05 schreef S15 het volgende:
[..]
Heerenveen speelt toch hetzelfde type spel? En ik vind hem wekelijks uitblinken. Geef die jongen maar een kansbeter na een normale voorbereiding dan na 3 wedstrijden geblesseerd afhaken
![]()
Dat zal toch wel mee vallen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]beter na een normale voorbereiding dan na 3 wedstrijden geblesseerd afhaken
Maar goed, wat jij oppert, vind ik ook prima hoor. Vastleggen en nog een half jaartje in Heerenveen laten spelen. Toch hoop ik dat er in de winter nog iemand bij komt.![]()
Absoluut, maar met spelers als Sigthorsson, Schöne, Klaassen, Serero, Moisander, Van Rhijn, Boilesen die toch al heel lang bij de selectie zitten en jongens met de ervaring van Viergever en Zimling mag je toch wel meer verwachten dan ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:04 schreef S15 het volgende:
[..]
In de Eredivisie? Ach, moet je kijken wat er elk jaar vertrekt en wat we er voor terugkrijgen. Als dit team kampioen wordt, dan levert Frank gewoon een wereldprestatie!![]()
Maar wie van deze spelers hebben nou écht het Ajax niveau? Klaassen, maar die speelt eigenlijk pas sinds een jaar in Ajax1. En Schöne, doet het als rechtsbuiten boven verwachting, maar is eigenlijk ook geen Ajax materiaal. Van Rhijn speelt dit seizoen prima en Boilesen zit in de dip die Van Rhijn vorig jaar had.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut, maar met spelers als Sigthorsson, Schöne, Klaassen, Serero, Moisander, Van Rhijn, Boilesen die toch al heel lang bij de selectie zitten en jongens met de ervaring van Viergever en Zimling mag je toch wel meer verwachten dan dit
De rest hoort niet in Ajax1.![]()
Ik denk niet dat iedereen het hier mee eens is, maar ik vond Milik bij vlagen goed spelen. Zeker tegen het einde zoveel meer vuur dan Kolbein.![]()
Eens hoor dat Milik een paar wedstrijden de kans moet krijgen, maar het is natuurlijk niet te vergelijken he. Het laatste half uur liet Barca het helemaal lopen. Als Milik gisteren in de basis had gestaan, had hij ook geen bal goed geraakt in de eerste helft natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:33 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik denk niet dat iedereen het hier mee eens is, maar ik vond Milik bij vlagen goed spelen. Zeker tegen het einde zoveel meer vuur dan Kolbein.![]()
![]()
we zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Eens hoor dat Milik een paar wedstrijden de kans moet krijgen, maar het is natuurlijk niet te vergelijken he. Het laatste half uur liet Barca het helemaal lopen. Als Milik gisteren in de basis had gestaan, had hij ook geen bal goed geraakt in de eerste helft natuurlijk![]()
daar kreeg ik ook een glimlach vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:40 schreef Assassin92 het volgende:
Enige wat ik over de wedstrijd wil zeggen: Riedewald 👍![]()
Mwah, dat weet ik nog zo net niet, hij kan gewoon voetballen, een pass geven, de bal vast houden, een voorzet geven etc allemaal dingen die Siggy gewoon niet kanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Eens hoor dat Milik een paar wedstrijden de kans moet krijgen, maar het is natuurlijk niet te vergelijken he. Het laatste half uur liet Barca het helemaal lopen. Als Milik gisteren in de basis had gestaan, had hij ook geen bal goed geraakt in de eerste helft natuurlijk.
Ajax had echt niet opeens wel een kans gehad de eerste helft met hem, dat beweer ik niet, maar er waren minder kansloze acties en passes geweest van het niveau G-elftal.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik ben het met je eens dat hij voetballend waarschijnlijk meer had toegevoegd, maar ik zal wel eens willen weten hoeveel ballen Sigthorsson in zijn voeten heeft gehad. Ik denk dat die op één hand te tellen zijn, dus heel veel verschil had het niet uitgemaakt. Het ging van achter uit al helemaal mis, aangezien we alleen maar de lange bal speelden de eerste helft. Is ook niet zo vreemd natuurlijk met Zimling op VM.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik nog zo net niet, hij kan gewoon voetballen, een pass geven, de bal vast houden, een voorzet geven etc allemaal dingen die Siggy gewoon niet kan.
Ajax had echt niet opeens wel een kans gehad de eerste helft met hem, dat beweer ik niet, maar er waren minder kansloze acties en passes geweest van het niveau G-elftal.![]()
Hoorde eigenlijk 's middags in de Youth League te spelen. Vervolgens valt hij in, speelt met durf, denkt vooruit. Daar kan ik wel van genieten, ook al weet ik ook wel dat Barca het liet lopen en dat één zwaluw geen zomer maakt. Maar laat hem maar lekker spelen tegen GAE en Dordrecht, tenzij Serrero weer fit is. Wat meer voetbal van achter uit tegen die teams, is meer dan welkom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kreeg ik ook een glimlach van![]()
Ja, de doelstelling was toch ooit om progressie te boeken in Europa? De selectie is ieder jaar minder, kampioen zul je vast wel weer worden maar het is er niet beter op geworden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:04 schreef S15 het volgende:
[..]
In de Eredivisie? Ach, moet je kijken wat er elk jaar vertrekt en wat we er voor terugkrijgen. Als dit team kampioen wordt, dan levert Frank gewoon een wereldprestatie!![]()
Je mist een hoop lopende mensen. Het voetbal vernuft hoe te bewegen als team zit er gewoon niet in. Kijk naar Bayern. Als iemand op het middenveld de bal heeft zie je continu 4 of 5 man in beweging in plaats van pas in beweging te komen als je zelf eventueel zin hebt om de bal te krijgen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik denk dat ze gokken op de lichting die nu in de A1 speelt. Daar heb ik ook mijn hoop op gevestigd. Tot die tijd willen ze niet teveel aankopen doen, zodat die de talenten niet in de weg zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, de doelstelling was toch ooit om progressie te boeken in Europa? De selectie is ieder jaar minder, kampioen zul je vast wel weer worden maar het is er niet beter op geworden.![]()
Ja, leuke gok,maar met een beetje pech breken die precies door op het moment dat je voor het eerst in 4 jaar geen CL speeltquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gokken op de lichting die nu in de A1 speelt. Daar heb ik ook mijn hoop op gevestigd. Tot die tijd willen ze niet teveel aankopen doen, zodat die de talenten niet in de weg zitten..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja zo lust ik er nog wel 410. Als je spelers aankoopt is het ook maar afwachten hoe ze het gaan doen. Het is altijd een gok.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leuke gok,maar met een beetje pech breken die precies door op het moment dat je voor het eerst in 4 jaar geen CL speelt.
![]()
Die talenten zullen ook gewoon klop krijgen in de CL of ze worden opgehaald voordat ze echt kunnen uitblinken in de CL.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gokken op de lichting die nu in de A1 speelt. Daar heb ik ook mijn hoop op gevestigd. Tot die tijd willen ze niet teveel aankopen doen, zodat die de talenten niet in de weg zitten.![]()
Het is sowieso afwachten wie van de jongens van de A1 echt gaan doorbreken. Talent is er meer dan genoeg en het moet wel heel raar lopen willen een Nouri, Van de Beek, Cerny en Muric (om er maar een paar te noemen) het niet gaan redden. Maar ook dat blijft natuurlijk een gok. Ik heb er in ieder geval enorm veel vertrouwen in en mochten supporters (zoals HW) graag een leuke wedstrijd van Ajax willen zien, kom dan eens op zaterdag naar de Toekomst.![]()
Hebt gewoon een combinatie nodig van ervaring en talent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel 410. Als je spelers aankoopt is het ook maar afwachten hoe ze het gaan doen. Het is altijd een gok.
Overigens maar snel die Skingraven kopen voordat hij straks 15 miljoen kost of PSV er mee van door gaat. Desnoods nog een halfjaar in Heerenveen houden.![]()
Het is gewoon de harde realiteit dat wij niet kunnen opboksen tegen een Barca, Man City, Bayern of Real. Johan Cruijff kan zoveel roepen, maar denken dat wij de CL nog een keer gaan winnen in de huidige opzet is natuurlijk volstrekt debiel. Met een gunstige loting zou een kwartfinale tot de mogelijkheden kunnen behoren. Daarna is het wel klaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die talenten zullen ook gewoon klop krijgen in de CL of ze worden opgehaald voordat ze echt kunnen uitblinken in de CL.![]()
Of gewoon fluitend domineren in de Eredivisie, maar dat is ook elke week billen knijpen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Het is gewoon de harde realiteit dat wij niet kunnen opboksen tegen een Barca, Man City, Bayern of Real. Johan Cruijff kan zoveel roepen, maar denken dat wij de CL nog een keer gaan winnen in de huidige opzet is natuurlijk volstrekt debiel. Met een gunstige loting zou een kwartfinale tot de mogelijkheden kunnen behoren. Daarna is het wel klaar.![]()
Dat is eerder in dit topic ook al geopperd jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hebt gewoon een combinatie nodig van ervaring en talent.
Overigens maar snel die Skingraven kopen voordat hij straks 15 miljoen kost of PSV er mee van door gaat. Desnoods nog een halfjaar in Heerenveen houden.
En ja je hebt een combinatie daarvan nodig, maar het moet ook haalbaar zijn. Helaas zitten topspelers er niet op te wachten om op een gure zondagmiddag naar de fucking Adelaarshorst te gaan. Zelfs een uitgerangeerde Heitinga en Van der Vaart willen niet terugkomen (godzijdank). Maar het geeft maar aan dat Ajax alleen nog interessant is voor aanstormende talenten.
En ik ben er best trots op als ik in Europa al die ex-Ajacieden zie schitteren![]()
![]()
Eens, maar het is wel bedroevend dat er een TD zit die vervolgens geen selectie kan/wil samenstellen waar je in ieder geval de ED mee kan domineren, en leuk aantrekkelijk voetbal kan spelen. Want daar is echt niet die hele 120 mio voor nodig, voor een kwart had je je leuk kunnen versterken. Toch wat spelertjes waar Ajax niks in zag die het nu bij concurrenten toch best leuk doen. Guardado, Ziyech, Mokotjo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Het is gewoon de harde realiteit dat wij niet kunnen opboksen tegen een Barca, Man City, Bayern of Real. Johan Cruijff kan zoveel roepen, maar denken dat wij de CL nog een keer gaan winnen in de huidige opzet is natuurlijk volstrekt debiel. Met een gunstige loting zou een kwartfinale tot de mogelijkheden kunnen behoren. Daarna is het wel klaar.
Hoop echt dat ze Sinkgraven halen, en niet daar weer iedere euro 2x om willen keren, en hij uiteindelijk dan bij Twente of PSV zit![]()
![]()
Eens, ze gokken erop dat ze wel weer kampioen worden ipv van zekerheid dat je kampioen wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar het is wel bedroevend dat er een TD zit die vervolgens geen selectie kan/wil samenstellen waar je in ieder geval de ED mee kan domineren, en leuk aantrekkelijk voetbal kan spelen. Want daar is echt niet die hele 120 mio voor nodig, voor een kwart had je je leuk kunnen versterken. Toch wat spelertjes waar Ajax niks in zag die het nu bij concurrenten toch best leuk doen. Guardado, Ziyech, Mokotjo.
Hoop echt dat ze Sinkgraven halen, en niet daar weer iedere euro 2x om willen keren, en hij uiteindelijk dan bij Twente of PSV zit![]()
Als je die drie spelers vergelijkt met Zimling dan hadden we beter één van hen kunnen halen ja. Echter denk ik dat Ajax gokt op Bazoer. Daar hebben ze enorm veel vertrouwen in. Ik juich dit beleid wel toe hoor. De echte vruchten van de jeugdopleiding worden over 1 a 2 jaar pas geplukt. Dan kunnen we kijken of de fluwelen revolutie zin heeft gehad. Tot die tijd is het nog even behelpen. Dat we in die tijd al vier keer op rij kampioen zijn geworden is lekker en mooi. Ik ben wel blij met dit beleid van Ajax. Blijkbaar ben ik één van de weinigen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar het is wel bedroevend dat er een TD zit die vervolgens geen selectie kan/wil samenstellen waar je in ieder geval de ED mee kan domineren, en leuk aantrekkelijk voetbal kan spelen. Want daar is echt niet die hele 120 mio voor nodig, voor een kwart had je je leuk kunnen versterken. Toch wat spelertjes waar Ajax niks in zag die het nu bij concurrenten toch best leuk doen. Guardado, Ziyech, Mokotjo.
Zekerheid dat je kampioen wordt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens, ze gokken erop dat ze wel weer kampioen worden ipv van zekerheid dat je kampioen wordt.![]()
![]()
Dat heb je natuurlijk nooit. Maar goed, hoe had jij het gedaan. Wie had jij gehaald afgelopen transferperiode? Mokotjo en Ziyech? Had je dan de zekerheid dat je kampioen was geworden? We gaan nu toch niet net doen of zij wereldtoppers zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat is totaal ondenkbaar he?![]()
Liever wachten op een talent uit de jeugd dan Ziyech halen. Daarbij rendeert hij alleen in 4-3-3 met punt naar voren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk nooit. Maar goed, hoe had jij het gedaan. Wie had jij gehaald afgelopen transferperiode? Mokotjo en Ziyech? Had je dan de zekerheid dat je kampioen was geworden? We gaan nu toch niet net doen of zij wereldtoppers zijn?![]()
Toch nog iemand die het snaptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever wachten op een talent uit de jeugd dan Ziyech halen.![]()
![]()
Ziyech had Klaassen in de weg gezeten. Is geen 6. Guardado ook niet, al gaat ie daar 100% zeker zo misbruikt worden in Eindhoven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever wachten op een talent uit de jeugd dan Ziyech halen. Daarbij rendeert hij alleen in 4-3-3 met punt naar voren.
Mokotjo > Zimling op die positie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Maar het HOEFT niet behelpen te zijn, dat is een beetje het punt. Niemand zou klagen als we <20 mio op de bank hadden, óf er een idee was wat te doen met al dat geld. Maar nu wordt enerzijds nog het 'tussenjaar' verhaal opgehangen, terwijl er wel spelers gekocht worden, die dan vrijwel allemaal (op een enkeling na) van bedenkelijk niveau zijn. Je had ook slim in kunnen kopen, en dan hadden we niet al 3 maanden lopen foeteren en naar pure ellende zitten kijken op sommige momenten. Je had de eerste club kunnen worden met 5 kampioenschappen op rij. Dat zie ik ondertussen toch vrij somber in, zeker aangezien PSV wél goed heeft gekeken waar ze konden verbeteren, en nu de potjes waar ze eerder punten lieten liggen wél gewoon winnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Als je die drie spelers vergelijkt met Zimling dan hadden we beter één van hen kunnen halen ja. Echter denk ik dat Ajax gokt op Bazoer. Daar hebben ze enorm veel vertrouwen in. Ik juich dit beleid wel toe hoor. De echte vruchten van de jeugdopleiding worden over 1 a 2 jaar pas geplukt. Dan kunnen we kijken of de fluwelen revolutie zin heeft gehad. Tot die tijd is het nog even behelpen. Dat we in die tijd al vier keer op rij kampioen zijn geworden is lekker en mooi. Ik ben wel blij met dit beleid van Ajax. Blijkbaar ben ik één van de weinigen.![]()
Is nu wel beter dan Andersen, maar Maher + De Boer had sowieso gefaald.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Overmars gaat bij elke positie na of je daar een speler voor moet halen of niet. Wel wanneer de jeugddoorstroom op die positie wat minder is. Niet wanneer er een goede jeugdstroom is en je deze speler onnodig vast legt met lange verbintenissen. Dat maakt de huur van bepaalde spelers ook wat begrijpelijker.quote:![]()
Is nog wel beter dan Andersen ja. Maar vorig jaar was het sowieso niets. Daarbij ben ik er van overtuigd dat Andersen dit seizoen nog heel belangrijk voor Ajax wordt, mits hij op het middenveld speelt. Klaassen is onomstreden wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is nu wel beter dan Andersen, maar Maher + De Boer had sowieso gefaald.![]()
Andersen moet nog iets volwassener worden maar je ziet dat het er al aan komt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Is nog wel beter dan Andersen ja. Maar vorig jaar was het sowieso niets. Daarbij ben ik er van overtuigd dat Andersen dit seizoen nog heel belangrijk voor Ajax wordt, mits hij op het middenveld speelt. Klaassen is onomstreden wat mij betreft.![]()
Ze worden gehuurd om het gat op te vullen. Waarom denk jij dat Milik en Zimling gehuurd worden? Juist, volgend jaar willen ze daar met Zivkovic en Bazoer spelen. Prima ontwikkeling wat mij betreft. Alleen kun je vraagtekens zetten bij de kwaliteit van de gehuurde spelers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het HOEFT niet behelpen te zijn, dat is een beetje het punt. Niemand zou klagen als we <20 mio op de bank hadden, óf er een idee was wat te doen met al dat geld. Maar nu wordt enerzijds nog het 'tussenjaar' verhaal opgehangen, terwijl er wel spelers gekocht worden, die dan vrijwel allemaal (op een enkeling na) van bedenkelijk niveau zijn. Je had ook slim in kunnen kopen, en dan hadden we niet al 3 maanden lopen foeteren en naar pure ellende zitten kijken op sommige momenten. Je had de eerste club kunnen worden met 5 kampioenschappen op rij. Dat zie ik ondertussen toch vrij somber in, zeker aangezien PSV wél goed heeft gekeken waar ze konden verbeteren, en nu de potjes waar ze eerder punten lieten liggen wél gewoon winnen.![]()
Dat was een beetje mijn punt. Aanvallende middenvelders zijn niet nodig. Qua VM's is het echter dun, Bazoer komt echt nog tekort en Viergever vind ik niet goed genoeg voor die positie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Is nog wel beter dan Andersen ja. Maar vorig jaar was het sowieso niets. Daarbij ben ik er van overtuigd dat Andersen dit seizoen nog heel belangrijk voor Ajax wordt, mits hij op het middenveld speelt. Klaassen is onomstreden wat mij betreft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Andersen wordt fucking belangrijk na de winterstop en wordt verkocht in de laatste week van augustus![]()
En Zimling vind ik dus ook niet goed genoeg. Als, en dat is slechts als, want ik ga er nog steeds vanuit dat Ajax kampioen wordt, jullie geen kampioen worden zal het denk ik toch aan de 6-positie liggen. En aan Siggy natuurlijk, mocht ie blijven spelen en blijven spelen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zoals Riedewald gisteren inviel, biedt misschien weer wat perspectief. Afwachten maar. Dat jochie is ook nog maar 18.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een beetje mijn punt. Aanvallende middenvelders zijn niet nodig. Qua VM's is het echter dun, Bazoer komt echt nog tekort en Viergever vind ik niet goed genoeg voor die positie.![]()
Ik denk dat de Boer voor Serero of Riedewald op die positie gaat kiezen, eigenlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Zimling vind ik dus ook niet goed genoeg. Als, en dat is slechts als, want ik ga er nog steeds vanuit dat Ajax kampioen wordt, jullie geen kampioen worden zal het denk ik toch aan de 6-positie liggen. En aan Siggy natuurlijk, mocht ie blijven spelen en blijven spelen![]()
Nou ja, dat laatste dus. Áls je gaat versterken, waarom dan in godsnaam iedere keer met volk wat eigenlijk maar afwachten is of ze het niveau aankunnen? Ik verwacht echt geen Eto'o ofzo, maar kom op zeg, met 120 mio op de bank kan je dan best wat beters halen dan een Zimling, 4gever, en Milik. En nee, geen boehoe die lui komen niet. Die komen wel, PSV weet ze nl. ook aan te trekken (de Jong, Guardado). Niet dat we die twee spelers moeten aantrekken, maar volgens Ajax kiezen 'dat soort spelers' (nog niet 32+, in buitenland gevoetbald, international) niet meer voor Nederland. Das dus gewoon gelul. Nou is Eindhoven achtergesteld gebied uiteraard, maar nog wel Nederland.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Ze worden gehuurd om het gat op te vullen. Waarom denk jij dat Milik en Zimling gehuurd worden? Juist, volgend jaar willen ze daar met Zivkovic en Bazoer spelen. Prima ontwikkeling wat mij betreft. Alleen kun je vraagtekens zetten bij de kwaliteit van de gehuurde spelers.![]()
Zimling valt idd door de mand, die had ik idd hoger ingeschat. Hij brengt gewoon niets, ik had meer Poulsen verwacht zeg maar.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat lijkt me duidelijk ja. Zimling is onbegrijpelijk. Ondanks dat hij tegen PSG wel aardig speelde de tweede helft. Voetballend voegt hij echt helemaal niets toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Zimling vind ik dus ook niet goed genoeg. Als, en dat is slechts als, want ik ga er nog steeds vanuit dat Ajax kampioen wordt, jullie geen kampioen worden zal het denk ik toch aan de 6-positie liggen. En aan Siggy natuurlijk, mocht ie blijven spelen en blijven spelen![]()
Serero wordt ook gemakkelijk overlopen. Riedewlad kan ik niet over oordelen, ik ken die jongen alleen een klein beetje als LB die ineens 2 golazo's maakt, maar niet als VM.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Boer voor Serero of Riedewlad op die positie gaat kiezen, eigenlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tegen de kleinere ploegen kan het geen kwaad om Serero op te stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serero wordt ook gemakkelijk overlopen. Riedewlad kan ik niet over oordelen, ik ken die jongen alleen een klein beetje als LB die ineens 2 golazo's maakt, maar niet als VM.![]()
Nogmaals Ajax wil geen spelers meer kopen die de jeugd in de weg zitten. Zoals Ajacied422 al aangeeft, elke positie wordt bekeken of er een talent aan zit te komen en of die jongens al klaar zijn voor Ajax1. Viergever kan op drie posities spelen, heeft Europese ervaring. Die aankoop is te rechtvaardigen. Ik gaf net al aan dat Zimling en Milik gehuurd zijn en dat je je daar dus geen echte buil aan kunt vallen. Ze gaan er dus vanuit dat binnen een jaar daar een jeugdspeler doorbreekt. Helaas valt Zimling tegen, maar goed, van Poulsen had ook niemand verwacht dat hij nog zo belangrijk zou zijn. Het blijft een gokje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste dus. Áls je gaat versterken, waarom dan in godsnaam iedere keer met volk wat eigenlijk maar afwachten is of ze het niveau aankunnen? Ik verwacht echt geen Eto'o ofzo, maar kom op zeg, met 120 mio op de bank kan je dan best wat beters halen dan een Zimling, 4gever, en Milik. En nee, geen boehoe die lui komen niet. Die komen wel, PSV weet ze nl. ook aan te trekken (de Jong, Guardado). Niet dat we die twee spelers moeten aantrekken, maar volgens Ajax kiezen 'dat soort spelers' (nog niet 32+, in buitenland gevoetbald, international) niet meer voor Nederland. Das dus gewoon gelul. Nou is Eindhoven achtergesteld gebied uiteraard, maar nog wel Nederland.![]()
Weten jullie ook niet dat Ajax een buffer probeert te creëren voor het geval de CL misgelopen wordt?![]()
Ik lees net dat je de zekerheid op een kampioenschap gewoon kunt kopen, dus die buffer is nergens voor nodigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten jullie ook niet dat Ajax een buffer probeert te creëren voor het geval de CL misgelopen wordt?![]()
![]()
Ik snap het wel, maar mijn hele punt is dat áls je dan zegt 'we gaan op die-en-die positie versterken', je dan ook moet versterken. Je kan een keer een tegenvallertje hebben, en goed; Viergever kan je niet echt veel fout mee doen, hij gaat het verschil niet maken maar nuttige spelers die multi inzetbaar is. Maar een spits of CVM had men wel even wat beters mogen halen... Daar is gewoon een TD en scouting voor. Want we gaan dus 'versterken' op die positie, en wat er komt is vervolgens geen 'versterking'... Tjah...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Nogmaals Ajax wil geen spelers meer kopen die de jeugd in de weg zitten. Zoals Ajacied422 al aangeeft, elke positie wordt bekeken of er een talent aan zit te komen en of die jongens al klaar zijn voor Ajax1. Viergever kan op drie posities spelen, heeft Europese ervaring. Die aankoop is te rechtvaardigen. Ik gaf net al aan dat Zimling en Milik gehuurd zijn en dat je je daar dus geen echte buil aan kunt vallen. Ze gaan er dus vanuit dat binnen een jaar daar een jeugdspeler doorbreekt. Helaas valt Zimling tegen, maar goed, van Poulsen had ook niemand verwacht dat hij nog zo belangrijk zou zijn. Het blijft een gokje.![]()
We kunnen er lang of kort over lullen, maar ik blijf achter het huidige beleid staan.
De jeugd heeft de toekomst![]()
![]()
Tuurlijk, het zijn geen geweldenaren die ze aangetrokken hebben en ik had ook liever een topper zien komen. Maar feit blijft dat ik wel achter beleid sta. Dat de spelers die ze halen niet de versterkingen zijn waarop gehoopt werd, staat daar wat mij betreft los van. En er staat echt wel weer iemand anders op die op 6 gaat spelen hoor. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar mijn hele punt is dat áls je dan zegt 'we gaan op die-en-die positie versterken', je dan ook moet versterken. Je kan een keer een tegenvallertje hebben, en goed; Viergever kan je niet echt veel fout mee doen, hij gaat het verschil niet maken maar nuttige spelers die multi inzetbaar is. Maar een spits of CVM had men wel even wat beters mogen halen... Daar is gewoon een TD en scouting voor. Want we gaan dus 'versterken' op die positie, en wat er komt is vervolgens geen 'versterking'... Tjah...![]()
Hoeveel gaat die zijn, 250 mio? Kom op zeg, je bent een fuckin voetbalclub, geen vermogensbeheerder. Je moet een selectie hebben die CL-waardig is, niet piepelen en hopen dat dat net aan goedkomt, en anders dat gat dichten met je centjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De vraag is altijd een beetje of het op tijd is. Vorige 4x wel, dit jaar vrees ik van niet. Maar uiteindelijk is de jeugd de oplossing hoor, je verkeert (naar mijn idee) in ieder geval nu een luxepositie dat je de strijd om het kampioenschap íets makkelijker had kunnen maken. Ook omdat het voor je jeugd niet heel erg opschiet als je geen CL speelt. Mooiste leerschool uiteindelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zijn geen geweldenaren die ze aangetrokken hebben en ik had ook liever een topper zien komen. Maar feit blijft dat ik wel achter beleid sta. Dat de spelers die ze halen niet de versterkingen zijn waarop gehoopt werd, staat daar wat mij betreft los van. En er staat echt wel weer iemand anders op die op 6 gaat spelen hoor. Daar ben ik van overtuigd.![]()
Het is niet anders. Het verschil tussen Barca en Ajax is simpelweg te groot.
Deze nederlaag is niet erg. Leuk voor El-Ghazi dat hij een CL-doelpunt heeft gemaakt. Op naar het weekend voor de competitie.Op naar die 5e titel op rij!![]()
We hebben al een behoorlijk zwaar programma gehad hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vraag is altijd een beetje of het op tijd is. Vorige 4x wel, dit jaar vrees ik van niet. Maar uiteindelijk is de jeugd de oplossing hoor, je verkeert (naar mijn idee) in ieder geval nu een luxepositie dat je de strijd om het kampioenschap íets makkelijker had kunnen maken. Ook omdat het voor je jeugd niet heel erg opschiet als je geen CL speelt. Mooiste leerschool uiteindelijk.
We moeten nu de komende acht wedstrijden eigenlijk minimaal 20 punten halen, dan staan we met de winterstop gewoon in de buurt bij psv of misschien zelfs al wel voor op ze.![]()
60 miljoen liquide middelen, totale vlotte activa 85 miljoen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Overigens is het een fabel dat ajax 120 miljoen op de bank heeft. Eerder 50 miljoen.
Edit: Oh nee! Er is nog een halfjaarverslag.
70 miljoen liquide middelen, totale vlotte activa 105 miljoen.
Ajax beschikt dus gewoon op korte termijn over 105 miljoen euro.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
ja want tussentijds geeft ajax niets uit of worden kortlopende schulden niet afgelostquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
60 miljoen liquide middelen, totale vlotte activa 85 miljoen.
Edit: Oh nee! Er is nog een halfjaarverslag.
70 miljoen liquide middelen, totale vlotte activa 105 miljoen.
Ajax beschikt dus gewoon op korte termijn over 105 miljoen euro.![]()
Poulsen heb ik in zijn eerste wedstrijden ook vervloekt, laten we niet te snel conclusies trekkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Zimling valt idd door de mand, die had ik idd hoger ingeschat. Hij brengt gewoon niets, ik had meer Poulsen verwacht zeg maar.![]()
Ook weer zo natuurlijk, maar hij komt niet echt over als de ervaren controlerende speler op het moment iig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Poulsen heb ik in zijn eerste wedstrijden ook vervloekt, laten we niet te snel conclusies trekkenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heb ik iets gemist dat Ajax gisteren zich wel blijkt te hebben aangepast aan Barcelona? Het was toch gewoon 4-3-3, weliswaar met iets aangepaste accenten, maar totaal naïef. De backs liepen namelijk nog steeds mee naar voren bijvoorbeeld.
Ik snap dat je in de basis uitgaat van een eigen filosofie maar tegen een aantal clubs zoals Barcelona, Real en Bayern moet je niet de illusie hebben dat je zo resultaten boekt. Resultaatvoetbal is een vies woord in NL maar tegen dit soort ploegen is het bij wijze van uitzondering wel geoorloofd. Waarschijnlijk verlies je dan nog steeds maar ik vond het vooral stuitend hoe kinderlijk naïef je gisteravond aan de kant werd getikt, dat was met een 4-5-1 waarschijnlijk al een stuk minder geweest.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Naja 90 min op eigen helft is ook niet wat je wilt. En waarschijnlijk verlies je dan nog steedsWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ach ja, Roma, de nummer 2 van italie met 8 keer de begroting van Ajax, gaat er nog veel harder af dan Ajax.... het is allemaal betrekkelijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nou weet ik niet of Ajax dat beter had gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, Roma, de nummer 2 van italie met 8 keer de begroting van Ajax, gaat er nog veel harder af dan Ajax.... het is allemaal betrekkelijk.![]()
![]()
Ja want Ajax geeft ook echt 20 miljoen uit aan overhead in een paar maanden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja want tussentijds geeft ajax niets uit of worden kortlopende schulden niet afgelostI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik stelde nog een aantal vragen aan je de vorige pagina. Roepen dat het allemaal kut is, is heel makkelijk, maar kom jij eens met wat antwoorden op die vragen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Ajax dat beter had gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk nooit. Maar goed, hoe had jij het gedaan. Wie had jij gehaald afgelopen transferperiode? Mokotjo en Ziyech? Had je dan de zekerheid dat je kampioen was geworden? We gaan nu toch niet net doen of zij wereldtoppers zijn?![]()
Doe eens niet zo mans, het is een vrijblijvend forum waar mensen mogen posten wat en hoe ze willen en ze zijn geen verantwoording aan jou schuldigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:12 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik stelde nog een aantal vragen aan je de vorige pagina. Roepen dat het allemaal kut is, is heel makkelijk, maar kom jij eens met wat antwoorden op die vragen.
[..].
Get woke, go broke!![]()
Zo, die heb je nu mooi te pakken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:12 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik stelde nog een aantal vragen aan je de vorige pagina. Roepen dat het allemaal kut is, is heel makkelijk, maar kom jij eens met wat antwoorden op die vragen.
[..]![]()
Dan mag ik ook naar antwoorden vragen toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mans, het is een vrijblijvend forum waar mensen mogen posten wat en hoe ze willen en ze zijn geen verantwoording aan jou schuldig.
![]()
![]()
mag wel, komt nogal kansloos over natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan mag ik ook naar antwoorden vragen toch?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee vooruit voetballen kan hij niet, dat kon Poulsen ook niet maar die compenseerde dat met strijd en zijn verdedigende werk, dat heb ik bij Zimling nog niet gezien, bij een talentje kan je dan wel geduld hebben maar bij zo'n gast mag dat niet ontbrekenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo natuurlijk, maar hij komt niet echt over als de ervaren controlerende speler op het moment iig.![]()
Ik vind het vooral kansloos dat iedereen zit te zeiken hoe kut het wel niet is, maar als je dan een discussie aan wil gaan, houden ze er over op. Ik dacht dat dit een discussieforum was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mag wel, komt nogal kansloos over natuurlijk.![]()
Ja leuk, zekerheid is misschien overdreven. Maar bijvoorbeeld met een Mokotjo en een Ziyech die beiden beter zijn dan Serero en Zimling en Frank als trainer ben je bijna zeker van een kampioenschap. Aangezien de selectie min of meer intact is op Blind na.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kansloos dat iedereen zit te zeiken hoe kut het wel niet is, maar als je dan een discussie aan wil gaan, houden ze er over op. Ik dacht dat dit een discussieforum was.
Ik denk nog steeds dat je gewoon kampioen gaat worden maar had gewoon graag versterking gezien, zeker met al die knaken op de bank. Domineren in Nederland moet gewoon kunnen, Frank zou met het elftal van PSV fluitend kampioen worden en iedere andere trainer zou met Ajax voor plek 3/4 strijden ofzo.![]()
Maar die spelers houden de ontwikkeling van de jeugd tegen. Je legt ze beiden voor vier jaar vast. Ajax hoopt volgend seizoen (of misschien zelfs na de winterstop al) eigen jeugd in te passen. Moet dat dan maar geblokkeerd worden, omdat wij zonodig met geld willen smijten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk, zekerheid is misschien overdreven. Maar bijvoorbeeld met een Mokotjo en een Ziyech die beiden beter zijn dan Serero en Zimling en Frank als trainer ben je bijna zeker van een kampioenschap. Aangezien de selectie min of meer intact is op Blind na.
Ik denk nog steeds dat je gewoon kampioen gaat worden maar had gewoon graag versterking gezien, zeker met al die knaken op de bank. Domineren in Nederland moet gewoon kunnen, Frank zou met het elftal van PSV fluitend kampioen worden en iedere andere trainer zou met Ajax voor plek 3/4 strijden ofzo.![]()
A1 speelde barça compleet weg volgens de engelse commentatoren op Eurosport. DAT is het beleid. Met elk jaar 400 miljoen extra te besteden kan mijn demente oma ook nog wel een winnend team formeren![]()
![]()
Ja, tuurlijk zou het zo moeten, maar wat zegt het als diezelfde A1 van Ajax binnenkort bij Barca speelt en de A1 van Barca het eerste toch niet haalt omdat ze voor miljoenen kopen voor het eerstequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
A1 speelde barça compleet weg volgens de engelse commentatoren op Eurosport. DAT is het beleid. Met elk jaar 400 miljoen extra te besteden kan mijn demente oma ook nog wel een winnend team formeren.
Dan hou je de situatie dat je alleen bij de A1 van barca kan winnen en het eerste altijd patje blijft krijgen.
Get woke, go broke!![]()
Ik denk dat ze toch wel verrast waren met het vertrek van Blind, daar hadden ze beter op kunnen anticiperen, al weet ik niet of Mokotjo wel de oplossing was geweest, bij Feyenoord faalde hij en met alle respect bij Zwolle en Twente is het moeten minderquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk, zekerheid is misschien overdreven. Maar bijvoorbeeld met een Mokotjo en een Ziyech die beiden beter zijn dan Serero en Zimling en Frank als trainer ben je bijna zeker van een kampioenschap. Aangezien de selectie min of meer intact is op Blind na.
dat zag er goed uit al werd de voorsprong ondanks de 10 man knullig weggegevenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
A1 speelde barça compleet weg volgens de engelse commentatoren op Eurosport. DAT is het beleid. Met elk jaar 400 miljoen extra te besteden kan mijn demente oma ook nog wel een winnend team formeren![]()
Het zegt dat bewondering voor de prestaties van Ajax in Europa de laatste jaren meer op z'n plaats is dan het gezeik dat op internet vaak de overhand heeft. Steeds worden je beste spelers verkocht en steeds staan er weer nieuwe op. En dat is echt niet alleen dankzij Frank.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zou het zo moeten, maar wat zegt het als diezelfde A1 van Ajax binnenkort bij Barca speelt en de A1 van Barca het eerste toch niet haalt omdat ze voor miljoenen kopen voor het eerste.
Dan hou je de situatie dat je alleen bij de A1 van barca kan winnen en het eerste altijd patje blijft krijgen.
![]()
De hele organisatie staat nu als een huis. De A1 is de eerste lichting van de fluwelen revolutie die door moet komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zegt dat bewondering voor de prestaties van Ajax in Europa de laatste jaren meer op z'n plaats is dan het gezeik dat op internet vaak de overhand heeft. Steeds worden je beste spelers verkocht en steeds staan er weer nieuwe op. En dat is echt niet alleen dankzij Frank.![]()
Tuurlijk is dat opzich knap, maar geef toe, het niveau is bedroevend soms, weggetikt tegen fnoord, eerste helft twente kansloos en pas beter toen die moe werden, 3 keer niet winnen (5-1 patje zelfs) van PEC met een begroting van een krat bier....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zegt dat bewondering voor de prestaties van Ajax in Europa de laatste jaren meer op z'n plaats is dan het gezeik dat op internet vaak de overhand heeft. Steeds worden je beste spelers verkocht en steeds staan er weer nieuwe op. En dat is echt niet alleen dankzij Frank.
Dat kan toch echt niet als je Ajax bent vind ik. In europa snap ik het prima, maar in NL moet je gewoon elke wedstrijd de beste zijn en kan je een keer tegen een nederlaag aanlopen, nu is elke tegenstander gewoon gelijkwaardig of beter..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Helemaal mee eens, zolang een Barca of Real gewoon voor 300,400 miljoen aan topspelers blijft halen blijf je 9 van de 10 keer kansloos. En Bayern heeft stiekem toch ook best veel miljoenen geinvesteerd en doet het ook echt niet alleen maar met eigen jeugd. Robben, Ribery, Gotze en Lewandowski alleen al kosten zo'n 150 miljoen bij elkaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zou het zo moeten, maar wat zegt het als diezelfde A1 van Ajax binnenkort bij Barca speelt en de A1 van Barca het eerste toch niet haalt omdat ze voor miljoenen kopen voor het eerste.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het nut van het halen van Mokotjo en Ziyech zou zijn geweest dat je ten eerste je eigen selectie breder/beter maakt en er voor zorgt dat ze in ieder geval niet je concurrentie sterker maken. Wat dat betreft is Bayern ook een mooi voorbeeld, die kopen binnen Duitsland ook de betere spelers bij concurrenten weg om zo zelf dominant te blijven.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kan je niet helemaal vergelijken want ten eerste zijn het topspelers en ten tweede betaalt Bayern een top salarisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Het nut van het halen van Mokotjo en Ziyech zou zijn geweest dat je ten eerste je eigen selectie breder/beter maakt en er voor zorgt dat ze in ieder geval niet je concurrentie sterker maken. Wat dat betreft is Bayern ook een mooi voorbeeld, die kopen binnen Duitsland ook de betere spelers bij concurrenten weg om zo zelf dominant te blijven.![]()
Ik denk dat, dat wel meevalt. Aangezien die talenten er sowieso niet direct staan en de kans op een terugval wel heel groot is. Duurt meestal wel even voordat ze echt van waarde zijn, zie Klaassen, Blind of Van Rhijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar die spelers houden de ontwikkeling van de jeugd tegen. Je legt ze beiden voor vier jaar vast. Ajax hoopt volgend seizoen (of misschien zelfs na de winterstop al) eigen jeugd in te passen. Moet dat dan maar geblokkeerd worden, omdat wij zonodig met geld willen smijten?![]()
Dat Feyenoord was toen wel heel erg slecht. Daarbij kon je natuurlijk verwachten dat Blind zou vertrekken, beste man van Ajax en een goed WK, hadden ze eerder moeten zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel verrast waren met het vertrek van Blind, daar hadden ze beter op kunnen anticiperen, al weet ik niet of Mokotjo wel de oplossing was geweest, bij Feyenoord faalde hij en met alle respect bij Zwolle en Twente is het moeten minder![]()
Blijkbaar is het vertrouwen in de A-jeugd zo groot dat ze er vanuit gaan dat die jongens er wel snel staan. En wat ik van die jongens heb gezien, stemt mij dat ook hoopvol. Maar goed, het blijft afwachten. Net zoals het afwachten was geweest of een Mokotjo en Ziyech er wel zouden staan bij Ajax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat wel meevalt. Aangezien die talenten er sowieso niet direct staan en de kans op een terugval wel heel groot is. Duurt meestal wel even voordat ze echt van waarde zijn, zie Klaassen, Blind of Van Rhijn bijvoorbeeld.![]()
Ik weet niet of de drijfveer moet zijn om de concurrenten niet sterker te maken maar dat je er zelf beter van wordt. Bayern koopt natuurlijk wel absolute top bij concurrentie weg. Wij hadden dan destijds bijvoorbeeld Ruiz van Twente moeten kopen of een Bony van Vitesse maar die zijn onhaalbaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Het nut van het halen van Mokotjo en Ziyech zou zijn geweest dat je ten eerste je eigen selectie breder/beter maakt en er voor zorgt dat ze in ieder geval niet je concurrentie sterker maken. Wat dat betreft is Bayern ook een mooi voorbeeld, die kopen binnen Duitsland ook de betere spelers bij concurrenten weg om zo zelf dominant te blijven.
Met het dik gedrukte gedeelte ben ik het mee eens.![]()
Het gaat meer om de verhouding binnen een land, tuurlijk liggen de salarissen en spelerskwaliteiten hier lager, maar het gaat erom dat je binnen die verhoudingen de bovenliggende partij blijftquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je niet helemaal vergelijken want ten eerste zijn het topspelers en ten tweede betaalt Bayern een top salaris
In dat licht was de transfer van Vermeer natuurlijk ook vreemd, je geeft een van je concurrenten een betere keeper zowat cadeau. Snap dat ze Kenneth niet op de bank wilden laten verpieteren maar had hem dan naar het buitenland laten gaan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ajax heeft duidelijk een stap achteruit gedaan vergeleken met de concurenten dit seizoen. In ieder geval op t middenveld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat meer om de verhouding binnen een land, tuurlijk liggen de salarissen en spelerskwaliteiten hier lager, maar het gaat erom dat je binnen die verhoudingen de bovenliggende partij blijft
Twente Mokotjo / Ziyech
Psv guardado
Feyenoord El Ahmadi / Toornstra
Ajax zimling![]()
![]()
We hebben inmiddels wel gezien dat het niveau van A naar het 1e wel heel groot is, zeker als je er direct zou moeten staan. Ik geloof nooit dat die jongens van de A jeugd direct het verschil gaan maken. Komt er straks weer zo'n kut clubje van allemaal 28+ ers dat er fysiek vol op kletst en ze weten het niet meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het vertrouwen in de A-jeugd zo groot dat ze er vanuit gaan dat die jongens er wel snel staan. En wat ik van die jongens heb gezien, stemt mij dat ook hoopvol. Maar goed, het blijft afwachten. Net zoals het afwachten was geweest of een Mokotjo en Ziyech er wel zouden staan bij Ajax.
Je moet gewoon een balans hebben, een ervaring speler op elke linie heb je in mijn ogen gewoon nodig. En dan geen Serero, Siggy of een Boilessen.![]()
Dat is Ajax toch nog steeds, er loopt weinig rond in de eredivisie wat ik bij Ajax zou willen zien, als Frank eenmaal de juiste balans heeft te pakken komt het allemaal weer goed (nationaal gezien dan)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat meer om de verhouding binnen een land, tuurlijk liggen de salarissen en spelerskwaliteiten hier lager, maar het gaat erom dat je binnen die verhoudingen de bovenliggende partij blijft
In dat licht was de transfer van Vermeer natuurlijk ook vreemd, je geeft een van je concurrenten een betere keeper zowat cadeau. Snap dat ze Kenneth niet op de bank wilden laten verpieteren maar had hem dan naar het buitenland laten gaan.![]()
El Ahmadi en Toornstraquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax heeft duidelijk een stap achteruit gedaan vergeleken met de concurenten dit seizoen. In ieder geval op t middenveld.
Twente Mokotjo / Ziyech
Psv guardado
Ajax zimlingkom op zeg. Als Andersen zich door ontwikkelt en Riedewald of Serero gaat het goed doen op 6 dan heeft Ajax gewoon het beste middenveld hoor.
![]()
Namen vergelijken, tja dat werkt dus nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax heeft duidelijk een stap achteruit gedaan vergeleken met de concurenten dit seizoen. In ieder geval op t middenveld.
Twente Mokotjo / Ziyech
Psv guardado
Ajax zimling![]()
Heb je ook helemaal gelijk in. Maar Ziyech en Mokotjo zijn dat in mijn ogen ook niet. Het valt gewoon niet mee om betaalbare ervaren kwaliteit te halenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We hebben inmiddels wel gezien dat het niveau van A naar het 1e wel heel groot is, zeker als je er direct zou moeten staan. Ik geloof nooit dat die jongens van de A jeugd direct het verschil gaan maken. Komt er straks weer zo'n kut clubje van allemaal 28+ ers dat er fysiek vol op kletst en ze weten het niet meer.
Je moet gewoon een balans hebben, een ervaring speler op elke linie heb je in mijn ogen gewoon nodig. En dan geen Serero, Siggy of een Boilessen.![]()
![]()
Ajax, plek 2, twente 5, fnoord 8.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Twente Mokotjo / Ziyech
Psv guardado
Ajax zimling.
Get woke, go broke!![]()
Als als als.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
El Ahmadi en Toornstrakom op zeg. Als Andersen zich door ontwikkelt en Riedewald of Serero gaat het goed doen op 6 dan heeft Ajax gewoon het beste middenveld hoor.
Zoals het er nu staat lijkt het nergens op en alle spelers die ik noem hadden het beter gedaan dan zimling.![]()
Zimling is helemaal geen basisspeler dus ik snap niet waarom je hem er bijhaaltquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als als als.
Zoals het er nu staat lijkt het nergens op en alle spelers die ik noem hadden het beter gedaan dan zimling.![]()
Scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax, plek 2, twente 5, fnoord 8..
![]()
![]()
Omdat het ging over het versterken van je selectie en dat de "grote" aankoop voor het middenveld van ajax was deze transferperiodequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zimling is helemaal geen basisspeler dus ik snap niet waarom je hem er bijhaalt![]()
Haha.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
El Ahmadi en Toornstrakom op zeg. Als Andersen zich door ontwikkelt en Riedewald of Serero gaat het goed doen op 6 dan heeft Ajax gewoon het beste middenveld hoor.
![]()
Voor de Eredivisie zeker wel in mijn ogen, die gok had je best kunnen nemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in. Maar Ziyech en Mokotjo zijn dat in mijn ogen ook niet. Het valt gewoon niet mee om betaalbare ervaren kwaliteit te halen![]()
het is gewoon een kwestie van balans en daar is Frank nou net een meester in, komt allemaal goed en je gaat me toch niet vertellen dat Feyenoord kampioen wordt?quote:![]()
Die hebben geluk gehad met Pelle en die Zweedse homo, gebeurt ook niet weer. Gaan gewoon achter Twente, PSV en Ajax eindigen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van balans en daar is Frank nou net een meester in, komt allemaal goed en je gaat me toch niet vertellen dat Feyenoord kampioen wordt?![]()
Bij Feyenoord is de balans ook ver te zoeken maar ik ben wel van mening dat ons middenveld beter is ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van balans en daar is Frank nou net een meester in, komt allemaal goed en je gaat me toch niet vertellen dat Feyenoord kampioen wordt?
Dat was imo ook wel vrij duidelijk in de eerste ontmoeting.![]()
De kans dat Feyenoord kampioen wordt is groter dan de kans van Ajax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van balans en daar is Frank nou net een meester in, komt allemaal goed en je gaat me toch niet vertellen dat Feyenoord kampioen wordt?
Blij doen met je Riedewald.
Kil, Clasie, Toornstra, Vilhena, Achahbar.
Dat zijn talenten voor het middenveld.![]()
Ja en nog verliezen, wat moet dat kut zijn voor een Feyenoord supporter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de balans ook ver te zoeken maar ik ben wel van mening dat ons middenveld beter is ja.
je hebt misschien betere middenvelders alleen klopt het niet zo samen, al moet ik zeggen dat Klaassen beter is dan wie er dan ook bij de concurrentie rond looptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de balans ook ver te zoeken maar ik ben wel van mening dat ons middenveld beter is ja.
Daar leer je mee leven he, maar je opmerking voegt verder niet veel toe aan de discussie waar ik gewoon op normale toon aan deelneem.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja en nog verliezen, wat moet dat kut zijn voor een Feyenoord supporter.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De kans dat Feyenoord kampioen wordt is groter dan de kans van Ajax.
![]()
Riedewald is wel een neger he, dus je zou hem juist geweldig moeten vindenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoe komt Riedewald trouwens ineens in beeld voor die VM-positie? Heeft De Boer daar iets over gezegd?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stiekem hoop ik nog steeds op een echte spits in de winterstop. Als je dan binnen, zeg, een punt of 7 van de koploper staat en je zet eindelijk eens toornstra op 10, dan durf ik nog te dromen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt misschien betere middenvelders alleen klopt het niet zo samen, al moet ik zeggen dat Klaassen beter is dan wie er dan ook bij de concurrentie rond loopt![]()
Ja, Frank vindt dat meer een VM.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komt Riedewald trouwens ineens in beeld voor die VM-positie? Heeft De Boer daar iets over gezegd?![]()
Hij kon daar altijd al uit de voeten, al blijft centrale verdediger zijn natuurlijke positie alleen heeft hij daar Denswil voor zich.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komt Riedewald trouwens ineens in beeld voor die VM-positie? Heeft De Boer daar iets over gezegd?![]()
Hij kan er spelen en is van alle verdedigend ingestelde talenten het verst momenteel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komt Riedewald trouwens ineens in beeld voor die VM-positie? Heeft De Boer daar iets over gezegd?quote:Over Jairo Riedewald is Frank de Boer zeer te spreken, zo liet de Ajax coach weten tijdens de persconferentie. De pas 18-jarige verdediger manifesteert zich de laatste tijd steeds beter. ,,Ik ben heel tevreden over hem. Ik kan echt genieten van zijn manier van spelen. Hij zit heel dichtbij een basisplek”
De Boer ziet in de jongeling vooral een linksachter en een controlerende middenvelder. ,,Voor de positie van centrale verdediger heeft Stefano Denswil nu nog een streepje voor. Die speelt ook steeds beter. Ik mag zeker niet klagen over mijn opties achterin. Ik kijk steeds wat het beste voor het team is.”![]()
Komt Fischer eigenlijk na de winterstop weer terug?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kan er spelen en is van alle verdedigend ingestelde talenten het verst momenteel.
[..]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
In december zal het wel 100 zijn denk ik. Tweede halfjaar minder inkomsten dus dan daalt het weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Overigens is het een fabel dat ajax 120 miljoen op de bank heeft. Eerder 50 miljoen.![]()
0-1.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat zijn talenten voor het middenveld.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voorronde CL nu al opgevenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jammer mensen, gewoon op die 3e plaats richten![]()
![]()
Nee die gaat naar Real.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt Fischer eigenlijk na de winterstop weer terug?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is niet persé 100 op de bank he. 100 miljoen zou beschikbaar moeten zijn mits Ajax alles vordert e.d.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In december zal het wel 100 zijn denk ik. Tweede halfjaar minder inkomsten dus dan daalt het weer.![]()
Klopt, of we moeten 3 potjes winnen. Klinkt eigenlijk niet heel onmogelijk hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je de tweede plaats bedoelt, ja. Lijkt me nu onmogelijk![]()
Eigenlijk wel hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, of we moeten 3 potjes winnen. Klinkt eigenlijk niet heel onmogelijk haha![]()
Barcelona thuis winnen we altijd. Apoel thuis is een zekerheidje en psg uit vol erop zijn 3 punten niet onmogelijk![]()
Siggy
Moisander
Zimling
Dan ben je bij voorbaat keihard kansloos. Zet dan meteen jeugd erin zoals Denswil/Riedewald/Milik. Daarnaast was Kishna beschamend zwak...![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Barcelona thuis winnen we altijd. Apoel thuis is een zekerheidje en psg uit vol erop zijn 3 punten niet onmogelijk![]()
![]()
Ruilen voor Jantjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Moisander zou in de belangstelling staan van Tottenham.![]()
![]()
![]()
![]()
Strik er om en gaan. Money in zhe bankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
![]()
![]()
Strik eromheen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Mooi, dan kan je Denswil gelijk doorploppen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens De Boer was hij nogal onder de indruk van de ambiance, op zich niet onlogisch natuurlijk omdat het nog altijd maar een pikkie is feitelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef Syntix het volgende:
Daarnaast was Kishna beschamend zwak...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Prima, maar dan moet hij voortaan z'n arrogante bakkes houden, en al helemaal niet denken dat hij de nieuwe CR7 gaat wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens De Boer was hij nogal onder de indruk van de ambiance, op zich niet onlogisch natuurlijk omdat het nog altijd maar een pikkie is feitelijkVooralsnog doet bv. een El Ghazi het stukken beter. Fischer komt er ook weer aan. Dus Kishna kan het nog weleens lastig gaan krijgen.
![]()
Het is juist alleen maar goed als die jongens denken dat ze dat niveau kunnen benaderen. Ronaldo is ook het grote voorbeeld van Ghazi maar daar hoor ik je dan weer niet over?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet hij voortaan z'n arrogante bakkes houden, en al helemaal niet denken dat hij de nieuwe CR7 gaat wordenVooralsnog doet bv. een El Ghazi het stukken beter. Fischer komt er ook weer aan. Dus Kishna kan het nog weleens lastig gaan krijgen.
![]()
Nee, dat is helemaal niet goed, want dat gaat hij dus arrogrant rondzwerven over het veld zonder zijn man te dekken etc.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is juist alleen maar goed als die jongens denken dat ze dat niveau kunnen benaderen. Ronaldo is ook het grote voorbeeld van Ghazi maar daar hoor ik je dan weer niet over?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die loopt er minder mee te koop naar mijn weten. Kishna speelde vorig jaar 2 potjes en stond toen met z'n arrogante harses voor de camera's van de NOS te blaten over dat hij er echt aan kwam en de nieuwe CR7 ging worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is juist alleen maar goed als die jongens denken dat ze dat niveau kunnen benaderen. Ronaldo is ook het grote voorbeeld van Ghazi maar daar hoor ik je dan weer niet over?
El Ghazi stelt zich in ieder geval iets bescheidener op, wat prima is voor jeugd. Je mag best wat kapsones hebben, maar laat het dan ook zien.![]()
Volgens mij zijn zowel El Ghazi en Kishna redelijk vol van zichzelf maar uit El Ghazi dat meer binnen de ploeg (bij die pingel tegen NAC bijvoorbeeld) en Kishna laat zich dat vooral in de media ontvallen.
Kishna doet me denken aan een jonge Van Persie op de een of andere manierOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
teveel persaandacht voor die jochies, alles wordt opgeblazen, we zien of het wat wordt met ze, is het nu iig nog veel te vroeg voorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zijn zowel El Ghazi en Kishna redelijk vol van zichzelf maar uit El Ghazi dat meer binnen de ploeg (bij die pingel tegen NAC bijvoorbeeld) en Kishna laat zich dat vooral in de media ontvallen.
Kishna doet me denken aan een jonge Van Persie op de een of andere manier![]()
En waardoor komt al die persaandacht? Omdat de huidige spelers totaal niet zijn wat je van Ajax verwacht. Iedereen blijft maar hopen op jeugd die doorstroomt en het dan gaat maken. -> druk op de jeugd en publiciteit voor de jeugd die het "lijkt" te gaan maken.
Zou je een team hebben dat niet complete bagger was dan zou dit veel minder zijn, aangezien de jeugd zich dan echt omhoog zou moeten knokken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe hij terugkomt. Voor hem, Klaassen, Serero, Boilesen en van Rhijn is dat toch eigenlijk het jaar dat ze een stap moeten gaan zettenquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zou blij zijn als hij weer terug is. In ieder geval iemand die ook van buiten de zestien eens durft te schieten.![]()
Door Serero en Boilesen kun je iig al een streep zetten. Van Rhijn en Klaassen vind ik met afstand de beste Ajacieden tot nu toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe hij terugkomt. Voor hem, Klaassen, Serero, Boilesen en van Rhijn is dat toch eigenlijk het jaar dat ze een stap moeten gaan zetten![]()
Volledig mee eens, ik meen het, echt waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door Serero en Boilesen kun je iig al een streep zetten. Van Rhijn en Klaassen vind ik met afstand de beste Ajacieden tot nu toe.![]()
Een streep zetten door Boilesen gaat me iets te ver.. Waarschijnlijk hadden jullie een half jaar geleden ook een streep door Van Rhijn gezet![]()
Hoop dat het nog wat wordt met Boilesen. Hij lijkt alles wel te hebben, maar aan het einde van de rit heeft ie tot nog toe te weinig rendement en te veel fouten.![]()
Ze zullen het wel weer weggeven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:08 schreef Nober het volgende:
Ajax nu 0-2 voor tegen Barcelona, is op Eurosport.
Edit: 1-2.![]()
Het wachten is op een nieuwe Cruijff of van Basten of Bergkamp of Kluivert of 261 anderen die allemaal meer kwaliteit hadden dan de huidige selectie.
Wie dit leest is gek![]()
Nee hoor, heb altijd gezegd dat Van Rhijn er weer bovenop zou komen vond hem zelfs in het tweede gedeelte van vorig seizoen al stukken beter spelen. Boilesen is blessure gevoelig, kan niet verdedigen en ontzettend wisselvallig. Streep doorheen en door selecteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef wieisboos het volgende:
Een streep zetten door Boilesen gaat me iets te ver.. Waarschijnlijk hadden jullie een half jaar geleden ook een streep door Van Rhijn gezet![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het wachten is op een nieuwe Cruijff of van Basten of Bergkamp of Kluivert of 261 anderen die allemaal meer kwaliteit hadden dan de huidige selectie.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker in het verleden blijven leven, ga zo door.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het wachten is op een nieuwe Cruijff of van Basten of Bergkamp of Kluivert of 261 anderen die allemaal meer kwaliteit hadden dan de huidige selectie.![]()
Mja ik hoop toch wel weer eens op een spelersgroep die in de eredivisie overtuigend het gros van de wedstrijden wint.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het verleden blijven leven, ga zo door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tsja, Groningen hoopt ook op een nieuwe Robben en zo wil elke club zo een type speler maarja. Waar kan je ze vinden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het wachten is op een nieuwe Cruijff of van Basten of Bergkamp of Kluivert of 261 anderen die allemaal meer kwaliteit hadden dan de huidige selectie.graag op anoniem![]()
De laatste maanden van Moisander.quote:Moisander: 'Droom van een topcompetitie'
Niklas Moisander keerde twee jaar geleden terug naar Ajax en zei toentertijd dat hij wellicht zijn carrière bij de recordkampioen wilde afsluiten. In een interview met Voetbal Internationals geeft de verdediger echter aan dat zijn ambities zijn veranderd.
'Het kan zijn dat ik straks weer behoefte heb aan een nieuwe prikkel. Ik droom nog steeds van een transfer naar een topcompetitie. Maar omdat Ajax zo goed bij me past, zal ik kritisch zijn. Ik ga geen degradatievoetbal spelen in een grotere competitie. Dat trekt me niet en het past niet bij mijn speelstijl. Het moet een mooie club zijn die een centrumverdediger zoekt met voetballend vermogen. Dan zou ik de uitdaging graag aangaan', aldus Moisander.
De Fin denkt dat hij en de club in de winterstop al de koppen bij elkaar gaan steken. 'In de winterstop zullen ze bij de club bepalen wat ze willen. Niemand is gebaat bij een situatie waarin ik op de bank terechtkom, dus als de tijd rijp is, gaan we daar rustig over nadenken. Er zit geen druk op, er is wederzijds respect, dus daar komen we vast wel uit. Ajax heeft met Nick Viergever, Stefano Denswil en Jaïro Riedewald goede opvolgers klaarstaan. Maar voorlopig zijn ze nog niet van me af.'![]()
Dus grote talenten zijn volgens jou iets uit het verleden en zullen bij Ajax niet meer boven komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het verleden blijven leven, ga zo door.Wie dit leest is gek![]()
Die laatste zin kan behoorlijk letterlijk geïnterpreteerd wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De laatste maanden van Moisander.![]()
![]()
Goed plan, laten we het 19-jarige talent gaan bashen in plaats van iemand die wekelijks faalt terwijl hij het meest ervaren is en tot de sterkhouders zou moeten horenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:25 schreef Class het volgende:
Liever Kishna bashen, gelukkig deed Frank dat gisteren al door hem te wisselen.![]()
"talent"quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Goed plan, laten we het 19-jarige talent gaan bashen in plaats van iemand die wekelijks faalt terwijl hij het meest ervaren is en tot de sterkhouders zou moeten horen![]()
Van Persie was op die leeftijd al belangrijk voor Feyenoord dat toen de UEFA cup won.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Kishna doet me denken aan een jonge Van Persie op de een of andere manier![]()
En Van Nistelrooy speelde bij FC Den Bosch, wat is je punt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Persie was op die leeftijd al belangrijk voor Feyenoord dat toen de UEFA cup won.![]()
Kishna staat pas sinds dit seizoen zo nu en dan in de basis, is nog een lange periode geblesseerd geweest, dus ja, wellicht komt het iets later bij die jongen. Dat afbranden meteen van al die spelers die er pas 'net' in staan.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Dat staat er toch? van Persie had rede om vol van zichzelf te zijn, Kishna niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En Van Nistelrooy speelde bij FC Den Bosch, wat is je punt?![]()
Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Class het volgende:
[..]
Dat staat er toch? van Persie had rede om vol van zichzelf te zijn, Kishna niet.![]()
Dit enige die afgebrand mag worden is siggie, die presteerde als 3 jaar structureel nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Kishna staat pas sinds dit seizoen zo nu en dan in de basis, is nog een lange periode geblesseerd geweest, dus ja, wellicht komt het iets later bij die jongen. Dat afbranden meteen van al die spelers die er pas 'net' in staan.
Laat talenten lekker fouten maken en leren. Zolang ze maar kritisch op zichzelf zijn en niet naast de schoenen gaan lopen
hardcoholic![]()
Daley Blind heb ik ook zo vaak lopen vervloeken toen hij begon. Zag werkelijk niets in die gast. Sindsdien mij voorgenomen om niet elke jonge speler af te krakenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit enige die afgebrand mag worden is siggie, die presteerde als 3 jaar structureel niet
Laat talenten lekker fouten maken en leren. Zolang ze maar kritisch op zichzelf zijn en niet naast de schoenen gaan lopen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
ongelooflijk die Blind. Ik heb meerdere malen gedacht dat die gozer bij onze plaatselijke derde klasser niet in de basis zou staan. Nu mis ik hem bij ons alles Ajax. Wat een baasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daley Blind heb ik ook zo vaak lopen vervloeken toen hij begon. Zag werkelijk niets in die gast. Sindsdien mij voorgenomen om niet elke jonge speler af te kraken![]()
precies, dat dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ongelooflijk die Blind. Ik heb meerdere malen gedacht dat die gozer bij onze plaatselijke derde klasser niet in de basis zou staan. Nu mis ik hem bij ons alles Ajax. Wat een baas
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Serero is gewoon niveau ajax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door Serero en Boilesen kun je iig al een streep zetten. Van Rhijn en Klaassen vind ik met afstand de beste Ajacieden tot nu toe.
Hij gaat alleen niet veel hoger komen![]()
Als Olympiakos wat oudere spelers kan hebben met een lager budget, zelfs met geldschieter, moeten wij dat ook.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Als Olympiakos wat oudere spelers kan hebben met een lager budget, zelfs met geldschieter, moeten wij dat ook.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ok.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Als Olympiakos wat oudere spelers kan hebben met een lager budget, zelfs met geldschieter, moeten wij dat ook.![]()
Neger wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Als Olympiakos wat oudere spelers kan hebben met een lager budget, zelfs met geldschieter, moeten wij dat ook.![]()
Dat zouden er sowieso wat meer moeten doen ja. Daley werd zelfs uitgefloten door een stel debielen. Dat hij het niveau niet aan kon en toch opgesteld werd, daar kon die jongen helemaal niets aan doen. Bewonderenswaardig hoe hij zich teruggeknokt heeft. Ik heb echt diep, diep respect voor Daley. En bovenal een échte Ajacied. Nooit een onvertogen woord over onze club of "supporters" gehoord, terwijl hij daar toch wel wat redenen voor had wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daley Blind heb ik ook zo vaak lopen vervloeken toen hij begon. Zag werkelijk niets in die gast. Sindsdien mij voorgenomen om niet elke jonge speler af te kraken
Ik kan me nog een wedstrijd bij Willem II (dacht ik) herinneren. Met Colin. Dat was echt een dramatische speler, die jongen kon er echt helemaal niets van. Hij werd de hele wedstrijd vanuit het uitvak belachelijk gemaakt. Wij wonnen, de spelers kwamen ons bedanken, maar hij liep teleurgesteld weg door de reactie's van bepaalde personen in het uitvak. Dat vond ik wel vrij triest. Je hoeft die jongen echt niet toe te zingen, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat spelers van onze club, zich niet welkom voelen bij ons. Bepaalde uitzonderingen daar gelaten natuurlijk![]()
![]()
Zal wel heel langzaam gebracht gaan worden, maar spelers keren soms ook veel sterker terug na blessures. Deze man komt er welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe hij terugkomt. Voor hem, Klaassen, Serero, Boilesen en van Rhijn is dat toch eigenlijk het jaar dat ze een stap moeten gaan zetten![]()
![]()
als hij zelf maar rustig blijft, zijn drang om zichzelf te bewijzen heeft hem al vaker in de weg gezetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:32 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zal wel heel langzaam gebracht gaan worden, maar spelers keren soms ook veel sterker terug na blessures. Deze man komt er wel![]()
Zegt meer over ajax dan over blindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ongelooflijk die Blind. Ik heb meerdere malen gedacht dat die gozer bij onze plaatselijke derde klasser niet in de basis zou staan. Nu mis ik hem bij ons alles Ajax. Wat een baas![]()
Dat is dus niet voldoende, ik vind hem ook geen niveau Ajax eerlijk gezegd, niet slim genoegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Serero is gewoon niveau ajax.
Ja klopt want blind is nog steeds een slechte spelerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:32 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zegt meer over ajax dan over blind![]()
![]()
Echte Ajacied gaat niet naar ManUquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat zouden er sowieso wat meer moeten doen ja. Daley werd zelfs uitgefloten door een stel debielen. Dat hij het niveau niet aan kon en toch opgesteld werd, daar kon die jongen helemaal niets aan doen. Bewonderenswaardig hoe hij zich teruggeknokt heeft. Ik heb echt diep, diep respect voor Daley. En bovenal een échte Ajacied. Nooit een onvertogen woord over onze club of "supporters" gehoord, terwijl hij daar toch wel wat redenen voor had wat mij betreft.
Ik kan me nog een wedstrijd bij Willem II (dacht ik) herinneren. Met Colin. Dat was echt een dramatische speler, die jongen kon er echt helemaal niets van. Hij werd de hele wedstrijd vanuit het uitvak belachelijk gemaakt. Wij wonnen, de spelers kwamen ons bedanken, maar hij liep teleurgesteld weg door de reactie's van bepaalde personen in het uitvak. Dat vond ik wel vrij triest. Je hoeft die jongen echt niet toe te zingen, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat spelers van onze club, zich niet welkom voelen bij ons. Bepaalde uitzonderingen daar gelaten natuurlijk![]()
![]()
Ook niet Europese top.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja klopt want blind is nog steeds een slechte speler![]()
Streep er doorheen en iemand met potentie daar neer zetten dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Serero is gewoon niveau ajax.
Die moet de zwakheden achterin bij Feyenoord wel oplossen ja. Best wel armoedig wat daar rondloopt.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch wel jammer dat Ajax uit pot 1 niet Arsenal geloot heeft, daar had je zeker thuis best kans tegen gehad om van te winnen.
Maar volgens mij was het pouletechnisch gezien lastig om een Spaanse topploeg te ontlopen uit pot 1.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo kennen we Vermeer weer, veels te ver uit zijn goal.
Get woke, go broke!![]()
Zo kennen we Feyenoord ook weer, kansloos verliezen in Europa.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:27 schreef HeatWave het volgende:
Zo kennen we Vermeer weer, veels te ver uit zijn goal.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan hard roepen dat wij OOK met 3-1 verlorenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo kennen we Feyenoord ook weer, kansloos verliezen in Europa..
Get woke, go broke!![]()
Liever met 3-1 verliezen van een Spaanse grootmacht dan van de nummer 2 uit Kroatië die met slechts 10 clubs een competitie vormen, niet waar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan hard roepen dat wij OOK met 3-1 verloren.
![]()
dat mag je niet zeggen!!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever met 3-1 verliezen van een Spaanse grootmacht dan van de nummer 2 uit Kroatië die met slechts 10 clubs een competitie vormen, niet waar?![]()
nee dan wordt LitmanenAFCA boos.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik bemoei nietHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee hoor word niet boos over een post op een forum. Je moet je alleen kapot schamen dat je zoiets uit je botte kop krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee dan wordt LitmanenAFCA boos.![]()
dat duurde langquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor word niet boos over een post op een forum. Je moet je alleen kapot schamen dat je zoiets uit je botte kop krijgt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als jij een pak slaag van Barça minder erg vind dan verliezen of gelijkspelen in de EL moet je je echt schamen.quote:![]()
Je kan het verlies tegen Barca meer in perspectief plaatsen dan zo'n kansloze nederlaag van Feyenoord lijkt me.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij een pak slaag van Barça minder erg vind dan verliezen of gelijkspelen in de EL moet je je echt schamen.![]()
''pak slaag''quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij een pak slaag van Barça minder erg vind dan verliezen of gelijkspelen in de EL moet je je echt schamen., ga lekker met henk, ria en de kids in een camper door montenegro touren.
![]()
Lieve schat als Barça Echt doorzet ga je er met 5 of 6-1 vanaf hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''pak slaag'', ga lekker met henk, ria en de kids in een camper door montenegro touren.
![]()
Als ze hun kansen hadden afgemaakt was het al 6-1 geweest, laat staan als ze de hele wedstrijd zouden zijn doorgegaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lieve schat als Barça Echt doorzet ga je er met 5 of 6-1 vanaf hoor.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Daarom, gewoon mondje dicht over de andere clubs.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als ze hun kansen hadden afgemaakt was het al 6-1 geweest, laat staan als ze de hele wedstrijd zouden zijn doorgegaan.![]()
Het enige wat je kan zeggen is dat het gewoon jammer is dat PSV/Feyenoord het zo slecht doen want die punten zijn hard nodig. Er is nog geen kind overboord want alle drie kunnen ze nog een ronde verder komen in de Europa league.. maar punten onderweg oppikken zou al fijn zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom, gewoon mondje dicht over de andere clubs.
Met de scores van de laatste 3 jaar sta je gewoon 16de. Dat is niet eens een directe CL plek waard. (en ook maar 1 voorronde plek)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Boeiend, Ajax verloor in 2013 ook met 4-0. Ik heb er totaal geen moeite mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lieve schat als Barça Echt doorzet ga je er met 5 of 6-1 vanaf hoor.![]()
Inderdaad. Weggespeeld worden door Barcelona in Camp Nou is niet meer dan logisch, verliezen van Rijeka en thuis gelijkspelen tegen Panatinaikos is dieptriest.quote:![]()
aan het eind van het jaar wordt er wel weer afgerekend. Jullie waren de afgelopen vier jaar inderdaad de beste.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad. Weggespeeld worden door Barcelona in Camp Nou is niet meer dan logisch, verliezen van Rijeka en thuis gelijkspelen tegen Panatinaikos is dieptriest.
Maar in de 9 wedstrijden in de eredivisie waren jullie niet veel beter of minder dan PSV (wel beter dan Feyenoord over het algemeen) dus ja, waar sta je dan uiteindelijk.. ik weet niet of Ajax of PSV wel had gewonnen van Rijeka eigenlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lijkt me dat Ajax wel al die kansen met o.a Milik had verzilverd. Dieptriest hoeveel kansen er warenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
aan het eind van het jaar wordt er wel weer afgerekend. Jullie waren de afgelopen vier jaar inderdaad de beste.
Maar in de 9 wedstrijden in de eredivisie waren jullie niet veel beter of minder dan PSV (wel beter dan Feyenoord over het algemeen) dus ja, waar sta je dan uiteindelijk.. ik weet niet of Ajax of PSV wel had gewonnen van Rijeka eigenlijk.![]()
Maar die zou waarschijnlijk niet spelen. Siggy en Kishna missen wel veel..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Ajax wel al die kansen met o.a Milik had verzilverd. Dieptriest hoeveel kansen er waren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zie het liefst voorlopigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zou waarschijnlijk niet spelen. Siggy en Kishna missen wel veel..
schone - milik - el ghazi
serero/andersen - riedewald - klaassen
boilesen/viergever - denswil - veltman - van rhijn
cillessen
Maar ja. ik zou dat echt een prachtige basis vinden. Frons niet.
![]()
Zie TTquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag hopen dat Frank toch met die basis gaat spelen tot de winterstop.
![]()
We hebben toch een apart topic over de Europese wedstrijden van feyenoord en psv? Waarom wordt dat dan hier gepost. Verder hebben wij genoeg aan onze eigen club. Morgen eerst GAE maar eens verslaan, wat waarschijnlijk nog lastig zat wordten zondag rustig afwachten wat de andere clubs doen.
![]()
zal wel meevallen dat lastige morgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:12 schreef S15 het volgende:
We hebben toch een apart topic over de Europese wedstrijden van feyenoord en psv? Waarom wordt dat dan hier gepost. Verder hebben wij genoeg aan onze eigen club. Morgen eerst GAE maar eens verslaan, wat waarschijnlijk nog lastig zat wordten zondag rustig afwachten wat de andere clubs doen.
![]()
Dat zal dan voor het eerst zijn dit jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel meevallen dat lastige morgen![]()
![]()
daar kunnen ze de ruimtes klein houden, dat lukt in de Arena niet, wordt een eenvoudige overwinning.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat zal dan voor het eerst zijn dit jaar![]()
Ik had het meer over Ajax zelf. Zou de eerste wedstrijd dit jaar zijn die we eenvoudig winnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kunnen ze de ruimtes klein houden, dat lukt in de Arena niet, wordt een eenvoudige overwinning.![]()
je hebt toch ook met een tegenstander te maken, Kowet is geen PSVquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had het meer over Ajax zelf. Zou de eerste wedstrijd dit jaar zijn die we eenvoudig winnen.![]()
Nee, maar Heracles, NAC, Groningen en PEC zijn ook geen psv. Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar met een 2-0 overwinning ben ik op het moment al meer dan tevreden. Eerst maar eens een aantal overwinningen op rij behalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt toch ook met een tegenstander te maken, Kowet is geen PSV![]()
2-0 kan je toch ook eenvoudig behalen? Komt allemaal goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee, maar Heracles, NAC, Groningen en PEC zijn ook geen psv. Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar met een 2-0 overwinning ben ik op het moment al meer dan tevreden. Eerst maar eens een aantal overwinningen op rij behalen.![]()
![]()
Ik vertrouw op jouquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
2-0 kan je toch ook eenvoudig behalen? Komt allemaal goed
Lekker daggie trouwens morgen. Vroeg de kroeg in, dan om 18.00 El Clasico kijken en daarna hup hup naar de Arena.![]()
Laten we maar hopen dan schone snel bijtekent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:20 schreef StarGazer het volgende:
Tommy Oar?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=227732Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat doe je moeilijk manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee, maar Heracles, NAC, Groningen en PEC zijn ook geen psv. Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar met een 2-0 overwinning ben ik op het moment al meer dan tevreden. Eerst maar eens een aantal overwinningen op rij behalen.. Fucking Go Ahead. Die moet je net als vorig seizoen weer met 6-0 de boot insmijten als je een beetje redelijk voetbal speelt. Ook met Sigthorsson.
![]()
Weet jij nog hoe die 6-0 tot stand kwam? Waardeloze eerste helft en na 5 goede minuten net na rust stonden we 4-0 voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk man. Fucking Go Ahead. Die moet je net als vorig seizoen weer met 6-0 de boot insmijten als je een beetje redelijk voetbal speelt. Ook met Sigthorsson.
En ja, dat moet inderdaad, maar ik zou er niet te veel op rekenen.![]()
Onzinnig opzich hoor, maar GaE kan wel winnen van PEC, dat is Ajax al 3 keer niet gelukt.
Get woke, go broke!![]()
Werd een doelpunt van GAE niet onterecht afgekeurd in de eerste helft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Weet jij nog hoe die 6-0 tot stand kwam? Waardeloze eerste helft en na 5 goede minuten net na rust stonden we 4-0 voor
En ja, dat moet inderdaad, maar ik zou er niet te veel op rekenen.'Wish I was old and a little sentimental'
Waar staat dat wij ze vrezen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, jullie vrezen voor GAE. Man man man man
Forum Opties Forumhop: Hop naar: