quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef ace_eleven het volgende:
Even off-topic: [ afbeelding ] Toto-reclame bij dit topic
Oh dat is wel heel zuur Toto. Ik duim voor je dat je hopelijk binnen afzienbare tijd kan zeggen "ja, ik kom eraan"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
Meteen even kort updaten, de pijn is nog altijd aanwezig, verergerd sinds vorige week het ziekenhuisbezoek. Volgende week vrijdag moet ik weer heen en ben ik heel benieuwd welk plan daar uit gaat rollen.
Overigens niet grappig, de afgelopen dagen echt al vijf mailtjes ontvangen van recruiters die me graag willen hebben voor een baan in de volgende steden: Barcelona, Madrid, Belfast, en Munster. Dan is het toch bijzonder klote om op al die mailtjes te moeten reageren met: "I am currently unavailable due to medical circumstances."
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef ace_eleven het volgende:
Dat is er ook wel één voor in de OP ....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ben wel met iets bezig, maar dat mag ik hier helaas niet postenmaar hij werkt prima
Welkom en voor jou ook sterkte!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef raxious het volgende:
Kijk aan, nog meer mensen met dit probleem. Ikzelf ben in 2011 geopereerd aan hetzelfde en ook ik loop nog altijd met een open wond rond.
Alleen is het bij mij nog 'maar' een wondje van pak en beet 1cm, niemand weet wat ze er precies mee moeten doen. Het word niet meer gezien als fistel, omdat het er uitziet als een schaafwond, ik er 'geen' last van heb en het zeer ondiep is. Toch wil het maar niet dicht gaan. Na 2,5 jaar aan middelen erop te hebben gesmeerd bleek bij de Dermatoloog dat ik ook nog een's huid irritatie had opgelopen.
De wond wisselt nog al van grote, de ene keer is ie 1cm, de andere keer 0,5. Ik zit er sterk aan te denken om voor een second opinion te gaan in een ander ziekenhuis.
Het ziekenhuis waar ik nu loop weet nog altijd niks, en ik heb het idee dat ze de wond weer steeds verder open trekken wanneer ik daar op controle kom. Tevens hebben ze 3 dagen na de operatie ( mijn eerste controle ), het voor elkaar weten te krijgen om een ader kapot te trekken waardoor ik behoorlijk wat bloed verloor.
Welkom, helaas. Is het bij jou wel leefbaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef raxious het volgende:
Kijk aan, nog meer mensen met dit probleem. Ikzelf ben in 2011 geopereerd aan hetzelfde en ook ik loop nog altijd met een open wond rond.
Alleen is het bij mij nog 'maar' een wondje van pak en beet 1cm, niemand weet wat ze er precies mee moeten doen. Het word niet meer gezien als fistel, omdat het er uitziet als een schaafwond, ik er 'geen' last van heb en het zeer ondiep is. Toch wil het maar niet dicht gaan. Na 2,5 jaar aan middelen erop te hebben gesmeerd bleek bij de Dermatoloog dat ik ook nog een's huid irritatie had opgelopen.
De wond wisselt nog al van grote, de ene keer is ie 1cm, de andere keer 0,5. Ik zit er sterk aan te denken om voor een second opinion te gaan in een ander ziekenhuis.
Het ziekenhuis waar ik nu loop weet nog altijd niks, en ik heb het idee dat ze de wond weer steeds verder open trekken wanneer ik daar op controle kom. Tevens hebben ze 3 dagen na de operatie ( mijn eerste controle ), het voor elkaar weten te krijgen om een ader kapot te trekken waardoor ik behoorlijk wat bloed verloor.
Tjah, ik ben 23 en krijg al die tijd thuiszorg. Het is in zo verre leefbaar dat ik er geen last van heb, maar het feit is en blijft dat bij alles wat ik doe, of het nu zitten of schijten is ik al in de stress raak als ik iets denk te voelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welkom, helaas. Is het bij jou wel leefbaar?
Oei. Pijnlijk herkenbaar ditquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:37 schreef raxious het volgende:
[..]
Tjah, ik ben 23 en krijg al die tijd thuiszorg. Het is in zo verre leefbaar dat ik er geen last van heb, maar het feit is en blijft dat bij alles wat ik doe, of het nu zitten of schijten is ik al in de stress raak als ik iets denk te voelen.
In de periodes dat het dicht is geweest, leek het telkens weer open te gaan met het toilet bezoek, doordat er stress op kwam te staan. Het ziekenhuis zegt dat het er niks mee te maken heeft, maar het feit dat ik er zo veel haar heb zitten. Daarom moet ik nu ook iedere dag een paar plukken haar eruit trekken.
Dank.quote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef houdjemond het volgende:
Liefdevolle ordinaire niet schattige TVPsterkte Toto
Hope so ....quote:Op maandag 3 november 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis in Oldenzaal, ik ga ervan uit dat ik dan na dat bezoekje weer wat meer weet aangezien de plastisch chirurg als het goed is de MRI-beelden heeft bekeken.
Het zou me compleet niets verbazen als ik voor niks ga hoorquote:
Nah, ik verwacht er allemaal niet zo veel meer van.quote:
Begrijpelijk na allesquote:Op maandag 3 november 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zou me compleet niets verbazen als ik voor niks ga hoorN
[..]
Nah, ik verwacht er allemaal niet zo veel meer van.
Gaat er iemand met je mee?quote:Op maandag 3 november 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zou me compleet niets verbazen als ik voor niks ga hoorN
[..]
Nah, ik verwacht er allemaal niet zo veel meer van.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:09 schreef Ceviche het volgende:
Veel succes vrijdag!! En zoals eerder gezegd: hopelijk is deze arts niet zo'n lamlul.
dankquote:Op maandag 3 november 2014 20:27 schreef BlueMage het volgende:
Veel succes vrijdag ook al verwacht je er niet veel van dan kan het alleen maar meevallen.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
In geval dat de dokter wel een lamlul is
Ja, kut is het zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Sterkte gozer, klinkt echt kut![]()
Hou vol
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:04 schreef ekmef1234 het volgende:
pfff, heel veel sterkte en hou de moed erin.
quote:
thnxquote:
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:48 schreef Ceviche het volgende:
Ah nee, sterkte toto
In ieder geval kan de arts vrijdag zien hoe erg het is, dan snapt hij ook wel dat het zo niet gaat.
Thnxquote:
Klopt, en ik hoop ook dat ze inzien dat het echt leefbaar moet worden want hier is niks leuks aan. Ik wil ze best alternatieven laten proberen als het maar leefbaar wordt. Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:17 schreef komrad het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt en hoe naar het ook is, doordat het nu erg is kun je wel overtuigender laten zien dat het zo niet verder kan.
Dat zou niet nodig moeten zijn, maar je weet nooit.
Veel sterkte toto
Nee ik kan niet meer in het ziekenhuis hier terecht. Dus die doen toch niets.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Kan je niet gewoon naar de SEH gaan?
Dan moeten ze wat doen.
Het tweede. Ik maak wel flink duidelijk dat het niet meer kan zo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe zit je eigenlijk bij zo'n arts? Zo van, kijk ik heb een wond, er zijn superveel artsen die het verneukt hebben, wat gaan we er aan doen? Of meer van, kijk eens wat een enorme wond, dit heb ik nou al jaren, ik kan helemaal niets, ik kan niet goed slapen/zitten/liggen/lopen, dit is een megadrama en mijn leven is naar de klote?
Schop stennis, veel stennis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer in het ziekenhuis hier terecht. Dus die doen toch niets.
[..]
Het tweede. Ik maak wel flink duidelijk dat het niet meer kan zo.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer in het ziekenhuis hier terecht. Dus die doen toch niets.
[..]
Het tweede. Ik maak wel flink duidelijk dat het niet meer kan zo.
Tot op zekere hoogte, anders werkt het toch alleen maar weer averechts. Vannacht weer een vrijwel slapeloze nacht gehad van de pijn, dus het wordt echt tijd dat ze eens iets verzinnen verdomme. Ik word ook gewoon moe van het alleen maar binnen zitten. Of nou ja, afgelopen zaterdag wel even een balletje getrapt, maar dat heb ik meteen weer geweten met een bloedbadquote:
Ik schrik er eigenlijk helemaal niet meer van, het is zo ongeveer normaal aan het worden. En dat klopt zo ongeveer ja. En ook die reactie herken ik. Hoeist bij jou?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Pff, schrik je je dan niet helemaal dood als die wond openscheurt? Ik zat om 3 uur 's nachts aan de telefoon met de huisartsenpost toen. Verbaasde me over hun lauwe reactie...
Heb je dus al meer dan twee jaar niet op je rug kunnen liggen?
En voor de mensen die dit probleem ook hebben...is jullie meest gehoorde reactie ook: 'Waarom gooien ze er niet gewoon een paar hechtingen in?'
Van de wonden weinig last eigenlijk, behalve dat ze niet verder dichtgroeien. Nog geen operatiedatum.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik schrik er eigenlijk helemaal niet meer van, het is zo ongeveer normaal aan het worden. En dat klopt zo ongeveer ja. En ook die reactie herken ik. Hoeist bij jou?
Ja, vervelend is dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Van de wonden weinig last eigenlijk, behalve dat ze niet verder dichtgroeien. Nog geen operatiedatum.
Wel een vreemd verhaal bij de anesthesist. Ik was tijdens de vorige operatie bijna flauwgevallen. Paar keer naar gevraagd hoe dat kon komen: 'Is heel normaal, hebben veel mensen.' Nu blijkt dat ik bij deze operatie aan de bewaking moet liggen, vanwege die reactie. Monitoren of mijn hartslag niet te laag wordt... Ik snap de communicatie van doktoren niet. Zeg gewoon waar het op staat.
Ze willen proberen de cyste schoon te krabben. Bij mij is de cyste niet helemaal weggesneden, maar ze hebben er fenol in gespoten. Dus achter de wonden die zichtbaar zijn, zitten nog fistels die dicht moeten groeien.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat.
Ik heb zelf hyperventilatie en wel een keer een bloeddruk van 202/67 gehad tijdens zo'n aanvaldat was niet fijn. Maar denk maar zo, met zo'n monitor ben je in nog veiligere handen (als het goed is) Wat willen ze bij de nieuwe operatie precies gaan doen?
Huh, dat heb ik werkelijk nog nooit gehoordquote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ze willen proberen de cyste schoon te krabben. Bij mij is de cyste niet helemaal weggesneden, maar ze hebben er fenol in gespoten. Dus achter de wonden die zichtbaar zijn, zitten nog fistels die dicht moeten groeien.
De chirurg geeft dit 'een kans van slagen'. Ik weet niet of ik er veel van verwacht...
Dat ze het schoon gaan krabben? Of die fenol?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik werkelijk nog nooit gehoordklinkt erg pijnlijk...
Beide niet om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dat ze het schoon gaan krabben? Of die fenol?
Het schoonkrabben schijnt niet veel napijn te geven, maar dat zeiden ze de vorige keer ook, dus voor de zekerheid plan ik minimaal een week vrij daarna.
Je krijgt op deze manier niet echt vertrouwen in de medische wereld, hè...
Ik ben 26. En jij? Of zegt je gebruikersnaam dat al?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beide niet om eerlijk te zijn...
Hopelijk geeft het je inderdaad niet veel napijn en helpt het eens... hoe oud ben jij?
Nee hij is kei jong.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ben 26. En jij? Of zegt je gebruikersnaam dat al?
Ook al zo jong nogquote:Op donderdag 6 november 2014 08:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ben 26. En jij? Of zegt je gebruikersnaam dat al?
Thanks, I hope so too!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef Holyme het volgende:
Succes morgen, hopelijk komt er snel actie!
Prima optie jaquote:Op donderdag 6 november 2014 16:40 schreef Maraca het volgende:
Zet hem op TootsMocht hij je niet serieus nemen en een 'loop 't er maar af' opmerking maken, kun je hem altijd nog dit topic doorsturen
Maar zoals ik al eerder zei: we gaan er vooralsnog vanuit dat het geen lamlul isquote:
Ben benieuwd wat hij van de MRI-beelden vindt.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar zoals ik al eerder zei: we gaan er vooralsnog vanuit dat het geen lamlul is
Dat is inderdaad spannend! Mocht hij er nu niks van vinden of je hebt echt het idee dat hij wat lult..dan zeker een second opinion aanvragen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij van de MRI-beelden vindt.
Second... bedoel je niet 100e opinion?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad spannend! Mocht hij er nu niks van vinden of je hebt echt het idee dat hij wat lult..dan zeker een second opinion aanvragen.
Het schijnt alleen niet verstandig te zijn dat te doen bij hetzelfde ziekenhuis omdat deze doktoren elkaar nog wel eens het hand boven het hoofd willen houden. Maar ik weet niet hoe het verzekeringstechnisch zit als je dit bij een ander ziekenhuis doet.
Dit is toch de eerste keer dat naar de MRI-beelden wordt gekeken?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Second... bedoel je niet 100e opinion?
Nee maar snap ik. Maar ik ga er vanuit dat hij ook niet blind is en anders wijs ik het nog liever zelf aan als ik de beelden mag zien
Door hem, ja. Maar die zijn natuurlijk ook al lang en breed bekeken door meerdere artsen in Nijmegen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is toch de eerste keer dat naar de MRI-beelden wordt gekeken?
Thanksquote:
Ah! Zou me ook wel verbazen als dit de eerste keer was dat MRI-beelden gemaakt zouden wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Door hem, ja. Maar die zijn natuurlijk ook al lang en breed bekeken door meerdere artsen in Nijmegen.
[..]
Thanks
Nee, MRI heb ik in augustus al gehad, daarop werd ook aangetoond dat ik enorm veel vocht rondom de wond heb (eigenlijk tot ver in m'n rug nog zelfsquote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Zou me ook wel verbazen als dit de eerste keer was dat MRI-beelden gemaakt zouden wordenAlhoewel ik me in deze reeks eigenlijk nergens meer over verbaas
![]()
Wat kunnen ze verder nog zien op zo'n MRI, naast dat vocht?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, MRI heb ik in augustus al gehad, daarop werd ook aangetoond dat ik enorm veel vocht rondom de wond heb (eigenlijk tot ver in m'n rug nog zelfs)
Ze keken in beginsel of er nog sinus/cysteweefsel aanwezig was, en nog belangrijker, of het bot meedeed. Beide niet het geval. Wel erg veel vocht dus. Op een MRI zien ze zo ongeveer alles, dus als er wat anders had gezeten hadden ze dat ook moeten zien lijkt me.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wat kunnen ze verder nog zien op zo'n MRI, naast dat vocht?
Succes morgen!
Het schijnt ook dat het boven de 40 nauwelijks voorkomt. Maar waarom dat is?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook al zo jong nogNee, ik ben 19
Geen idee, maar dat had ik ook gelezen jaquote:Op donderdag 6 november 2014 18:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat het boven de 40 nauwelijks voorkomt. Maar waarom dat is?
Thnxquote:Op donderdag 6 november 2014 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe laat ben je aan de beurt morgen? Dan duim ik voor je.
Dank jequote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet! Succes jongen!!!
Wazijzegt!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Queller het volgende:
Veel succes morgen! Geef ze van Jetje!
Dank jequote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Queller het volgende:
Veel succes morgen! Geef ze van Jetje!
Nee, wel een capuchonquote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Zet hem op Toto. Neem je je pepperspray mee?
Dank jequote:Op vrijdag 7 november 2014 01:57 schreef houdjemond het volgende:
Beetje laat maar sterkte en succes morgen.
Thanks ouwequote:
Thanks!quote:
Dank je Lien!quote:
Dank je!quote:
Dank je!quote:
Thanks!quote:
Let's hope so... ga ook aangeven dat bij de minste of geringste inspanning de boel openscheurt :xquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:05 schreef komrad het volgende:
Over 26 minuten begint hopelijk het traject naar een definitieve oplossing!
Eindelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Verwachting is dat ik binnen een maand onder het mes ga. Hij heeft er haast bijgezet en zal zelf de operatie gaan uitvoeren in Enschede. Het wordt wel een zware operatie en er is geen enkele garantie dat het opgelost wordt maar ik heb geen enkele andere keuze meer dus ik heb zonder twijfel ingestemd met de operatie.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Verwachting is dat ik binnen een maand onder het mes ga. Hij heeft er haast bijgezet en zal zelf de operatie gaan uitvoeren in Enschede. Het wordt wel een zware operatie en er is geen enkele garantie dat het opgelost wordt maar ik heb geen enkele andere keuze meer dus ik heb zonder twijfel ingestemd met de operatie.
Nou binnen een maand is toch nog vóór het begin van hopelijk een nieuw béter jaar!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Zeg dat.quote:
Nu nog hopen dat het helpt.quote:
Uiteraard is er in het nieuwe jaar ook nog een herstelperiode en vooral cruciale periode hoe m'n lichaam zich houdt...quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou binnen een maand is toch nog vóór het begin van hopelijk een nieuw béter jaar!
Hij had de MRI-beelden nog niet bekeken want Nijmegen had ze verkeerd doorgestuurd (zucht), hij ging dus nog wel kijken. Hij wil ook gewoon die zware operatie doen met alles wegsnijden, al het verkeerde weefsel/vocht weghalen en dan uit de bil huid/weefsel halen om daar in te lappen. De bedoeling is dat ik dan niks meer open heb liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:50 schreef komrad het volgende:
Goed dat er eindelijk iets gebeurd! Welke nieuwe inzichten had hij ?
Ik blijf toch nog wel sceptisch natuurlijk maar het is een beginquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof dat dat goed nieuws is Toto
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:21 schreef Maraca het volgende:
[..]wat mooi nieuws! Natuurlijk is er altijd een 'maar', maar liever dat dan helemaal niks
2015 gaat jouw jaar wordenquote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Spannend! En inderdaad, zoals het nu gaat kan gewoon niet, dus er moet wel iets gebeuren.
Wie weet als de zusters me weer slecht behandelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat klinkt positief! FOK! knokploeg hoeft gelukkig niet in actie te komen
Dat is al snel! Sterkte en laat wat van je horenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dat klinkt wel goed dat je niet met een open wond blijft zitten (ervan uitgaande dat dat allemaal goed verloopt, wat je waarschijnlijk niet durft te hopen, maargoed).
Ik heb een operatiedatum. 19 november al. Hoop dat ik dan op tijd hersteld ben voor de feestdagen.
Dank jequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:07 schreef agenda het volgende:
Toto binnen een maand dat is nu snel toch, hopelijk een goed herstel.
Aspergermeisje ook een datum, ook jij sterkte.
Thanks!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:07 schreef Queller het volgende:
Wow! In elk geval beweging. Ik ga duimen!!
Voor jou ook sterkte! Laat je nog iets weten hier?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dat klinkt wel goed dat je niet met een open wond blijft zitten (ervan uitgaande dat dat allemaal goed verloopt, wat je waarschijnlijk niet durft te hopen, maargoed).
Ik heb een operatiedatum. 19 november al. Hoop dat ik dan op tijd hersteld ben voor de feestdagen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Cat22 het volgende:
Actie!![]()
Zal vast niet makkelijk zijn, maar hopelijk wel de weg naar een beter leven. We tellen mee af!
Heel veel succesquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Enschede.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi man. Waaro is de operatie dan?
Gaan we met een Fok! delegatie kerstliedjes zingenquote:
Ghehequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaan we met een Fok! delegatie kerstliedjes zingen
En als de operatie geslaagd is:quote:
quote:
En frietjes bakkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaan we met een Fok! delegatie kerstliedjes zingen
Is wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Voor jou ook sterkte! Laat je nog iets weten hier?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling.Ik volg dit topic sowieso wel.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling.Ik volg dit topic sowieso wel.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik lees dit topic nu pas ondanks dat ik al een aantal jaar op FOK! post, maar wil je, ondanks dat ik vreemd ben voor je misschien, heel veel succes wensen!
Dank je!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef TimeJumper het volgende:
Binnen een maand al opererenZo die arts onderneemt tenminste actie.
Ik ga zo erg voor je duimen Toto, dat het allemaal volgens "het boekje" verloopt !!
Ik heb toevallig in Portugal gewoond, daar ben ik ook wezen kijken maar daar konden ze ook niks. Ik word volgende maand weer geopereerd en hopelijk lost dat het dan eindelijk eens op. Thanks voor 't meedenken!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:44 schreef Ludacriss het volgende:
Klinkt misschien stom maar soms werkt het om medische hulp in het buitenland te zoeken. Wellicht Duitsland? Werkt het qua zorg toch wat anders, ook qua denken.
Hele goede post! Ik kopieer hem voor mezelf in een kladblokjequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed dat er schot in de zaak zit, Toto. Ik vind het zo ontzettend jammer dat het zo ver heeft moeten komen omdat je eerste paar artsen niet gewoon hebben doorgepakt, maar ben blij dat sinds je in de academie bent geweest er toch zicht is op in ieder geval handelen.
Nog een tip: voor je operatie zal je opgeroepen worden bij de pré-operatieve screening van de anesthesiologie. Dit is een gesprek waar ik in jouw geval wel even de tijd voor zou nemen. Het wordt een vrij uitgebreide operatie en ik neem aan dat je achteraf nog zeker een paar dagen in het ziekenhuis zal verblijven. Pijnstilling is hierbij redelijk essentieel. Het zal niet pijnvrij zijn, achteraf, maar aan de andere kant, je hebt nu ook al heel veel pijn, dus het zou me niets verbazen als je je achteraf direct beter voelt.
Het mooiste zou zijn als je een ruggenprik zou krijgen voor de operatie, waar achteraf een pompje aan wordt gezet zodat je continue pijnstilling hebt in het verdoofde gebied. Een epiduraal heet dat. Ik durf alleen niet te zeggen of dat bij jou mogelijk is, gezien het feit dat er zoveel vocht ook in je rug zit. Ik denk het eerlijk gezegd niet, want het laatste wat je wil is de mogelijkheid dat er een infectie in je ruggenmerg terecht komt. Soms willen plastisch chirurgen het ook niet, omdat het de doorbloeding van het verdoofde gebied verandert.
In jouw geval kom je denk ik sneller uit op een morfinepompje, die je zelf kunt bedienen. Bespreek dit, op de anesthesiepoli. Zorg dat je niet met een standaardgesprek wordt afgescheept. Indien het gesprek met een anesthesiemedewerker (en dus niet de anesthesioloog zelf is), en je geen duidelijk beeld hebt van hoe de pijnstilling post-operatief gaat zijn, vraag dan om een gesprek met de anesthesioloog zelf. Zolang er een goede medewerker zit moet dat niet hoeven, maar maakt wel duidelijk dat je al lange tijd chronische pijn hebt, en daarom achteraf adequate pijnstilling wil.
Komt dus weer neer op je mond opentrekken tijdens het gesprek. Schrijf iig op een blaadje de opties "epiduraal" en "morfinepomp" op, zodat je dat niet vergeet.
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
BAM BAM BAM EN TOETERTJESDe weg omhoog is gevonden Toto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |