Hopelijk is dit toch weer mogelijk op termijn, ik duim voor goed nieuws volgende week van de dokter.quote:Meteen even kort updaten, de pijn is nog altijd aanwezig, verergerd sinds vorige week het ziekenhuisbezoek. Volgende week vrijdag moet ik weer heen en ben ik heel benieuwd welk plan daar uit gaat rollen.
Overigens niet grappig, de afgelopen dagen echt al vijf mailtjes ontvangen van recruiters die me graag willen hebben voor een baan in de volgende steden: Barcelona, Madrid, Belfast, en Munster. Dan is het toch bijzonder klote om op al die mailtjes te moeten reageren met: "I am currently unavailable due to medical circumstances."
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef ace_eleven het volgende:
Even off-topic: [ afbeelding ] Toto-reclame bij dit topic
Hoop 't ook en thnxquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef agenda het volgende:
[..]
Hopelijk is dit toch weer mogelijk op termijn, ik duim voor goed nieuws volgende week van de dokter.
Oh dat is wel heel zuur Toto. Ik duim voor je dat je hopelijk binnen afzienbare tijd kan zeggen "ja, ik kom eraan"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
Meteen even kort updaten, de pijn is nog altijd aanwezig, verergerd sinds vorige week het ziekenhuisbezoek. Volgende week vrijdag moet ik weer heen en ben ik heel benieuwd welk plan daar uit gaat rollen.
Overigens niet grappig, de afgelopen dagen echt al vijf mailtjes ontvangen van recruiters die me graag willen hebben voor een baan in de volgende steden: Barcelona, Madrid, Belfast, en Munster. Dan is het toch bijzonder klote om op al die mailtjes te moeten reageren met: "I am currently unavailable due to medical circumstances."
Dat is er ook wel één voor in de OP ....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ben wel met iets bezig, maar dat mag ik hier helaas niet postenmaar hij werkt prima
Welkom en voor jou ook sterkte!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef raxious het volgende:
Kijk aan, nog meer mensen met dit probleem. Ikzelf ben in 2011 geopereerd aan hetzelfde en ook ik loop nog altijd met een open wond rond.
Alleen is het bij mij nog 'maar' een wondje van pak en beet 1cm, niemand weet wat ze er precies mee moeten doen. Het word niet meer gezien als fistel, omdat het er uitziet als een schaafwond, ik er 'geen' last van heb en het zeer ondiep is. Toch wil het maar niet dicht gaan. Na 2,5 jaar aan middelen erop te hebben gesmeerd bleek bij de Dermatoloog dat ik ook nog een's huid irritatie had opgelopen.
De wond wisselt nog al van grote, de ene keer is ie 1cm, de andere keer 0,5. Ik zit er sterk aan te denken om voor een second opinion te gaan in een ander ziekenhuis.
Het ziekenhuis waar ik nu loop weet nog altijd niks, en ik heb het idee dat ze de wond weer steeds verder open trekken wanneer ik daar op controle kom. Tevens hebben ze 3 dagen na de operatie ( mijn eerste controle ), het voor elkaar weten te krijgen om een ader kapot te trekken waardoor ik behoorlijk wat bloed verloor.
Welkom, helaas. Is het bij jou wel leefbaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef raxious het volgende:
Kijk aan, nog meer mensen met dit probleem. Ikzelf ben in 2011 geopereerd aan hetzelfde en ook ik loop nog altijd met een open wond rond.
Alleen is het bij mij nog 'maar' een wondje van pak en beet 1cm, niemand weet wat ze er precies mee moeten doen. Het word niet meer gezien als fistel, omdat het er uitziet als een schaafwond, ik er 'geen' last van heb en het zeer ondiep is. Toch wil het maar niet dicht gaan. Na 2,5 jaar aan middelen erop te hebben gesmeerd bleek bij de Dermatoloog dat ik ook nog een's huid irritatie had opgelopen.
De wond wisselt nog al van grote, de ene keer is ie 1cm, de andere keer 0,5. Ik zit er sterk aan te denken om voor een second opinion te gaan in een ander ziekenhuis.
Het ziekenhuis waar ik nu loop weet nog altijd niks, en ik heb het idee dat ze de wond weer steeds verder open trekken wanneer ik daar op controle kom. Tevens hebben ze 3 dagen na de operatie ( mijn eerste controle ), het voor elkaar weten te krijgen om een ader kapot te trekken waardoor ik behoorlijk wat bloed verloor.
Tjah, ik ben 23 en krijg al die tijd thuiszorg. Het is in zo verre leefbaar dat ik er geen last van heb, maar het feit is en blijft dat bij alles wat ik doe, of het nu zitten of schijten is ik al in de stress raak als ik iets denk te voelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welkom, helaas. Is het bij jou wel leefbaar?
Oei. Pijnlijk herkenbaar ditquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:37 schreef raxious het volgende:
[..]
Tjah, ik ben 23 en krijg al die tijd thuiszorg. Het is in zo verre leefbaar dat ik er geen last van heb, maar het feit is en blijft dat bij alles wat ik doe, of het nu zitten of schijten is ik al in de stress raak als ik iets denk te voelen.
In de periodes dat het dicht is geweest, leek het telkens weer open te gaan met het toilet bezoek, doordat er stress op kwam te staan. Het ziekenhuis zegt dat het er niks mee te maken heeft, maar het feit dat ik er zo veel haar heb zitten. Daarom moet ik nu ook iedere dag een paar plukken haar eruit trekken.
Dank.quote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef houdjemond het volgende:
Liefdevolle ordinaire niet schattige TVPsterkte Toto
Hope so ....quote:Op maandag 3 november 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis in Oldenzaal, ik ga ervan uit dat ik dan na dat bezoekje weer wat meer weet aangezien de plastisch chirurg als het goed is de MRI-beelden heeft bekeken.
Het zou me compleet niets verbazen als ik voor niks ga hoorquote:
Nah, ik verwacht er allemaal niet zo veel meer van.quote:
Begrijpelijk na allesquote:Op maandag 3 november 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zou me compleet niets verbazen als ik voor niks ga hoorN
[..]
Nah, ik verwacht er allemaal niet zo veel meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |