Preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef jgpeggeman het volgende:
Toto, jammer om te horen dat op dit moment je uitzicht 'leefbaar' is.... en toch nog mooi dat er iig een uitzicht is en dat je een toffe en reeele doktor hebt. Dat kan zoveel schelen!
Jazeker. Het wild vlees hopelijk weg krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is er ook nog nut voor dat aanstippen?
Bij de walking dead zijn ze gek op wild vlees, just sayin'.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies
[..]
Jazeker. Het wild vlees hopelijk weg krijgen.
De arts zei dat het altijd kon gebeuren dat er weer een stuk opensprong, ook na een eventuele operatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die gaten die spontaan in je verschijnen, is daar nog iets aan te doen?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij de walking dead zijn ze gek op wild vlees, just sayin'.
Grapje toto, hopelijk maken ze het leefbaar voor je
Geen idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:27 schreef d4v1d het volgende:
Waarom kan deze dokter nu opeens iets wat de afgelopen twee jaar niet kon?
Bedankt.quote:
Het had zeker wel anders kunnen zijn, daar ben ik van overtuigd. Dank jequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:10 schreef Geralt het volgende:
Toestand. Was het bij een betere/eerdere behandeling beter leefbaar geworden? Ik bedoel je loopt er al heel lang mee toch? Wat nou als? Of is dat totaal niet aan de orde en is het gewoon zo als je dit krijgt dat men het leefbaar kan maken?
Succes nogmaals en leefbaar is beter dan niks toch
Zeker coolquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat cool dat dit zo voor FOK!kers onder elkaar geregeld wordt! Geweldig!
Beterschap Toto!
Dank je!quote:
Sjongejonge .... het blijft maar aan de gang he .....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
Meteen even kort updaten, de pijn is nog altijd aanwezig, verergerd sinds vorige week het ziekenhuisbezoek. Volgende week vrijdag moet ik weer heen en ben ik heel benieuwd welk plan daar uit gaat rollen.
Dat is nog veel kloteriger eigenlijk, dat zou je er nog een beetje doorheen kunnen slepen anders ....quote:Overigens niet grappig, de afgelopen dagen echt al vijf mailtjes ontvangen van recruiters die me graag willen hebben voor een baan in de volgende steden: Barcelona, Madrid, Belfast, en Munster. Dan is het toch bijzonder klote om op al die mailtjes te moeten reageren met: "I am currently unavailable due to medical circumstances."
Dat is nog veel kloteriger eigenlijk, dat zou je er nog een beetje doorheen kunnen slepen anders ....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Overigens niet grappig, de afgelopen dagen echt al vijf mailtjes ontvangen van recruiters die me graag willen hebben voor een baan in de volgende steden: Barcelona, Madrid, Belfast, en Munster. Dan is het toch bijzonder klote om op al die mailtjes te moeten reageren met: "I am currently unavailable due to medical circumstances."
Goedzo!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[quote]
Ja, dat zou zéker welkom zijn. Ga volgende week ook eens overleggen of zoiets nog weer een mogelijkheid wordt. Met zo veel aanbiedingen kun je het toch lastig weerstaan
Een ziekenhuisrol?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Goedzo!Misschien hebben ze wel tijdelijk een "ziekenhuisrol" voor je?
Inderdaad niet grappig om dat terug te moeten mailenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
Overigens niet grappig, de afgelopen dagen echt al vijf mailtjes ontvangen van recruiters die me graag willen hebben voor een baan in de volgende steden: Barcelona, Madrid, Belfast, en Munster. Dan is het toch bijzonder klote om op al die mailtjes te moeten reageren met: "I am currently unavailable due to medical circumstances."
Ik hoop het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Inderdaad niet grappig om dat terug te moeten mailen![]()
Aan de andere kant is het wel een heel positief signaal op een ander vlak, ook al kan je met dat signaal nu weinig. Op het moment dat het beter wordt (en dat wordt het!) dan worden deze dingen ook weer mogelijk.
Ik heb in Lissabon technische klantenservice voor Philips gedaan, met die ervaring kom je al vrij snel binnen in de klantenservice wereld. Maar dat in Madrid is voor game tester bij EA, dus dat is wel een heel andere branche eigenlijk. Ben vrij goed met talen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat doe je eigenlijk Toto? Waarvoor willen ze je in het buitenland hebben?
Volgens mij is hij wel een soort Ludo ....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat doe je eigenlijk Toto? Waarvoor willen ze je in het buitenland hebben?
Ah, klinkt leuk!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
[..]
Ik heb in Lissabon technische klantenservice voor Philips gedaan, met die ervaring kom je al vrij snel binnen in de klantenservice wereld. Maar dat in Madrid is voor game tester bij EA, dus dat is wel een heel andere branche eigenlijk. Ben vrij goed met talen.
Klopt, heb ook acteer/figuratie dingen gedaan maar da's natuurlijk in NLquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel een soort Ludo ....
-- edit -- ik dacht dat je ook filmrollen deed?
Ludo Sanders van GTST ....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, klinkt leuk!
Maily, wat is een Ludo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |