quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Accursius het volgende:
Ik weet niet meer van wie ik het heb uit dit topic. Maar wat is Moderat toch gave muziekLuister nu zijn eerste album.
Godver wat slordig van me. Vernietiging inderdaad. C wordt inderdaad niet beschermd door art 3:86 Bw omdat het diefstal betreft => lid 3 benadrukt dit ook nog (Buitenom 5:2 BW natuurlijk).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij vernietiging bedoel je
In casu gaat het erom dat A de fiets van B heeft meegenomen en heeft doorverkocht aan C. B heeft daarop de fiets teruggevorderd van C volgens 5:2 BW. Maar dan is het dus de vraag wat er gebeurt als C A aanspreekt op basis van 6:265 jo. 6:271 BW en de overeenkomst ontbindt. A kan C zijn geld wel teruggeven, maar C kan natuurlijk de fiets niet teruggeven aan B. Maar dat maakt geen reet uit dan neem ik aan, aangezien B überhaupt geen recht had op die fiets aangezien die gestolen was door hem.
Niet zo een serieus antwoord: door de lampen uit te doen en gordijnen dicht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag: hoe verduister je een onroerende zaak?
Pas maar op, als een bepaalde partij over veertig jaar 149 zetels heeft komen ze je halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet zo een serieus antwoord: door de lampen uit te doen en gordijnen dicht.
Portacabin jattenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
Nou, als huurder weigeren weg te gaan als de overeenkomst eindigt ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
Op zich geen slecht voorbeeld, maar ik ben met conservatoir beslag bezig uit 700 Rv en daar heeft een huurder niets mee te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, als huurder weigeren weg te gaan als de overeenkomst eindigt ofzo.
Hoezo? Doet toch niets af aan de bedoeling van de bouwer en zulks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zodra je bedenkt dat je hem wil jatten is het geen onroerende zaak meer.
Gewoon uit de crappy speakers van m'n computer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dikke subwoofers op je kantoor? Of gewoon oortjes in?
Dan is 'ie toch niet meer bedoeld duurzaam op dezelfde plaatst te blijven? Of moest dat naar uiterlijke kenmerken beoordeeld worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo? Doet toch niets af aan de bedoeling van de bouwer en zulks.
Nouwja, het doel van een huis blijft het op 1 plek staan. Of het nou los van de grond is of niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is 'ie toch niet meer bedoeld duurzaam op dezelfde plaatst te blijven? Of moest dat naar uiterlijke kenmerken beoordeeld worden?
Ach, geen idee. Hypotheekvoorbeeld van Yreal is goed.
Yquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, het doel van een huis blijft het op 1 plek staan. Of het nou los van de grond is of niet.
Uit m'n hoofd gaat het om de naar buiten toe kenbare bedoeling van de 'bouwer'. Het is niet per se nodig dat dat ding daadwerkelijk niet te verplaatsen is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is 'ie toch niet meer bedoeld duurzaam op dezelfde plaatst te blijven? Of moest dat naar uiterlijke kenmerken beoordeeld worden?
Ach, geen idee. Hypotheekvoorbeeld van Yreal is goed.
Waar zou je die voor nodig hebben dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
Y, jij hebt fiscaal bestuursrecht al een keer gemaakt toch? Moet ik de Faillissementswet meenemen? Hoop het niet want dan moeten er drie wettenbundels mee
Faillissementspauliana en regels over faillissementsverklaring door de Ontvanger.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar zou je die voor nodig hebben dan?
Ik laat hem lekker thuis.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Faillissementspauliana en regels over faillissementsverklaring door de Ontvanger.
I feel ya..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:26 schreef Yreal het volgende:
Ik voel me zo fucked up naar. Ik krijg echt helemaal niks voor elkaar. De enige reden dat ik volgens mij nog niet gecrasht ben is tentamenstress...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |