abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145827866
quote:
15s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:26 schreef Yreal het volgende:
Ik voel me zo fucked up naar. Ik krijg echt helemaal niks voor elkaar. De enige reden dat ik volgens mij nog niet gecrasht ben is tentamenstress...


Uitermate klote. Dat gevoel dat alles afhangt van 1 tentamen, teh horror.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_145827975
quote:
13s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uitermate klote. Dat gevoel dat alles afhangt van 1 tentamen, teh horror.
Hangt niet zo veel van af hoor, ook al lijkt het nu misschien anders.
Geen referral hier.
pi_145828039
Die dude bij dwdd moet moeilijk veel drugs gebruiken :')
pi_145828454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hangt niet zo veel van af hoor, ook al lijkt het nu misschien anders.
Nouja, ik voel er weinig voor om gelijk studiepunten te verliezen omdat ik een heel vak niet haal. Bovendien zit ik volgend jaar niet te wachten op inleiding privaatrecht nóg een keer.

Maar het komt wel goed, ik heb 6 vrije dagen om te leren voor beide tentamens (privaat en staats) dus moet lukken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_145828485
quote:
11s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:58 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, ik voel er weinig voor om gelijk studiepunten te verliezen omdat ik een heel vak niet haal. Bovendien zit ik volgend jaar niet te wachten op inleiding privaatrecht nóg een keer.

Maar het komt wel goed, ik heb 6 vrije dagen om te leren voor beide tentamens (privaat en staats) dus moet lukken.
Welk boek bij Staats?
pi_145828498
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Welk boek bij Staats?
BKVW, Beginselen v/d Democratische Rechtsstaat.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_145828753
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

BKVW, Beginselen v/d Democratische Rechtsstaat.
Me too.
Je haalt 't vast wel.
Mijn tentamen is pas in januari maar ben me al een beetje aan 't inlezen.
pi_145828843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:07 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Me too.
Je haalt 't vast wel.
Mijn tentamen is pas in januari maar ben me al een beetje aan 't inlezen.
Staats- en Bestuur maar ik me ook niet druk om inderdaad :) Vind het wel een boeiend boek ook overigens.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_145829060
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

Staats- en Bestuur maar ik me ook niet druk om inderdaad :) Vind het wel een boeiend boek ook overigens.
Privaat is lastig heb ik gehoord. Veel oefententamens maken en relevante wetsartikelen erbij houden. Achjoh komt wel goed

Btw, wat vinden jullie hiervan? Ik wil een studeerkamer maken.
pi_145829816
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

BKVW, Beginselen v/d Democratische Rechtsstaat.
Prima boek.
pi_145829822
Totaal geen zin in tentamen morgen. Bahbahbah.
pi_145830094
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Totaal geen zin in tentamen morgen. Bahbahbah.
Als je het niet meer weet is het altijd in strijd met algemene beginselen van behoorlijk bestuur
pi_145830097
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Totaal geen zin in tentamen morgen. Bahbahbah.
Komt wel goed schatje.
pi_145830279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Als je het niet meer weet is het altijd in strijd met algemene beginselen van behoorlijk bestuur
:D Die zijn sowieso belangrijk, maar volgens mij heb ik dat wel in de vingers. Vertrouwensbeginsel met vier vormen en gelijkheidsbeginsel met vier vormen zijn het belangrijkst.
pi_145830372
quote:
17s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Komt wel goed schatje.
En mijn kamer is een chaos en ik moet nog eten maar heb niets meer schoon. ;(
pi_145830524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

:D Die zijn sowieso belangrijk, maar volgens mij heb ik dat wel in de vingers. Vertrouwensbeginsel met vier vormen en gelijkheidsbeginsel met vier vormen zijn het belangrijkst.
En weet je alle antwoorden al uit je hoofd?
pi_145830627
quote:
12s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:49 schreef Mshauri het volgende:

[..]

En weet je alle antwoorden al uit je hoofd?
Heb geen oude tentamens :') Wel een opgavenboek met veel oude tentamenvragen er in, daar ben ik mee bezig.
pi_145830716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb geen oude tentamens :') Wel een opgavenboek met veel oude tentamenvragen er in, daar ben ik mee bezig.
Werkgroepopgaven zijn net zo belangrijk. Daar zijn de tentamens immers op gebaseerd
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:00:56 #219
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145831059
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:15 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Privaat is lastig heb ik gehoord. Veel oefententamens maken en relevante wetsartikelen erbij houden. Achjoh komt wel goed

Btw, wat vinden jullie hiervan? Ik wil een studeerkamer maken. [ afbeelding ]

Een studeerkamer?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145831314
Laat maar.
pi_145831329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef eriksd het volgende:

[..]

Een studeerkamer?
Ja
pi_145831396
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Laat maar.
Laat ons je uitlachen :(
pi_145831445
Wat een goal zeg. Fenomenaal
pi_145831461
Ronaldo #1!
pi_145831468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Laat ons je uitlachen :(
Iemand op Facebook kan blijkbaar niet typen en dat copypaste ik.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:09:45 #226
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145831478
Cristiano Ronaldo is een eindbaas.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:10:15 #227
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145831508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Ja
Is dat een soort term voor een bureau en laptop?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145831559
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is dat een soort term voor een bureau en laptop?
Ik dacht eigenlijk ook een 'before'-foto te zien
pi_145831650
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is dat een soort term voor een bureau en laptop?
Waar zie je mij zeggen dat dit een studeerkamer is, meneer eriksd?
Eerlijk, bureau is nice.

Ik wil winkeleeeeeeen.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:14:07 #230
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145831700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat dit een studeerkamer is, meneer eriksd?
Eerlijk, bureau is nice.

Ik wil winkeleeeeeeen.
Heel goed, gewoon mij terug in mijn hokje schoppen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145831744
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Heel goed, gewoon mij terug in mijn hokje schoppen.
Bij jouw formaat is het geen hokje denk ik. Dacht eerder garagebox?
pi_145831766
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Bij jouw formaat is het geen hokje denk ik. Dacht eerder garagebox?
_O_
pi_145831775
Garagebox op de Zuidas :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_145831875
Barça vernedert gister dan wel Ajax op halve kracht maar als je clubs als Liverpool, AS Roma of Galataseray ziet krijg ik steeds meer het idee dat het niet ligt aan de zwakte van de Eredivisie.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:17:12 #235
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145831896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Bij jouw formaat is het geen hokje denk ik. Dacht eerder garagebox?
Nounou.

Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145831931
Woei. Nog minder dan 12 uur.
pi_145832011
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef Tchock het volgende:
Woei. Nog minder dan 12 uur.
Voetbal op de avond voor je tentamen. Da's lastig.
pi_145832043
Liverpool wordt nu misschien weggespeeld, maar Engelse teams blijven altijd vol passie en strijd tot de laatste minuut. De meeste PL-wedstrijden zijn daarom zeer boeiend om te kijken terwijl ze kwalitatief misschien niet over naar huis te schrijven zijn. Dat gebeurt in de Eredivisie zelden.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:21:19 #239
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145832131
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Mshauri het volgende:
Liverpool wordt nu misschien weggespeeld, maar Engelse teams blijven altijd vol passie en strijd tot de laatste minuut. De meeste PL-wedstrijden zijn daarom zeer boeiend om te kijken terwijl ze kwalitatief misschien niet over naar huis te schrijven zijn. Dat gebeurt in de Eredivisie zelden.
Ok.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145832158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ok.
Dank
pi_145832198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Mshauri het volgende:
Liverpool wordt nu misschien weggespeeld, maar Engelse teams blijven altijd vol passie en strijd tot de laatste minuut. De meeste PL-wedstrijden zijn daarom zeer boeiend om te kijken terwijl ze kwalitatief misschien niet over naar huis te schrijven zijn. Dat gebeurt in de Eredivisie zelden.
Sorry, maar hier ben ik het echt absoluut niet mee eens. Ik kijk geregeld PL-wedstrijden en eigenlijk elke Eredivisiewedstrijd die ik kan zien. Dit weekend Eagles - PEC wat knokken tot de laatste seconde was. Cambuur dat puur op strijdlust zich naast Heerenveen werkt terwijl ze daar niet per se recht op hadden. ADO dat met tien man naast NAC komt. Anderzijds zijn er ook in de Premier League clubs die tot het gaatje gaan, maar ook zat die dat niet doen. United bijvoorbeeld speelt flets en passieloos. Sunderland durft volgens mij überhaupt niet meer te spelen de komende tijd.

Ajax speelt als een stel slappe zakken, ja. Maar dat is niet de hele Eredivisie.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:23:16 #242
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145832224
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sorry, maar hier ben ik het echt absoluut niet mee eens. Ik kijk geregeld PL-wedstrijden en eigenlijk elke Eredivisiewedstrijd die ik kan zien. Dit weekend Eagles - PEC wat knokken tot de laatste seconde was. Cambuur dat puur op strijdlust zich naast Heerenveen werkt terwijl ze daar niet per se recht op hadden. ADO dat met tien man naast NAC komt. Anderzijds zijn er ook in de Premier League clubs die tot het gaatje gaan, maar ook zat die dat niet doen. United bijvoorbeeld speelt flets en passieloos. Sunderland durft volgens mij überhaupt niet meer te spelen de komende tijd.

Ajax speelt als een stel slappe zakken, ja. Maar dat is niet de hele Eredivisie.
Sterk verwoord. Mshauri, wil je hierop reageren?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145832308
En wat nog het allergrappigste is: in Nederland zeggen ze "Wij hebben echt een flutcompetitie met bizarre uitslagen, dat zeggen ze in Engeland niet over de Premier League hoor" en als je dan commentaar van de BBC hoort bij QPR - Liverpool (vier goals in de laatste vijf minuten) of Southampton - Sunderland (een na grootste uitslag ooit in de PL): "Well, that's English football for ya. You don't see that anywhere else."
pi_145832316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Sterk verwoord. Mshauri, wil je hierop reageren?
Ik denk dat ik met elk denkbaar weerwoord laat blijken dat ik eigenlijk te weinig voetbal kijk. Dus nee, bedankt.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:26:03 #245
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145832342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Ik denk dat ik met elk denkbaar weerwoord laat blijken dat ik eigenlijk te weinig voetbal kijk. Dus nee, bedankt.
Dank.

Tchock, goed gedaan. We zijn je erkentelijk voor je bijdrage.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145832358
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dank.

Tchock, goed gedaan. We zijn je erkentelijk voor je bijdrage.
Sinds wanneer ben jij de arbiter. :{
pi_145832409
Oh wat een heerlijke wedstrijd.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:27:10 #248
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145832424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij de arbiter. :{
Sinds nu. Groetgroet.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145832512
Zo maar weer ff mijn vaste rondje joggen. Zal wel lekker rustig zijn gok ik zo
pi_145832517
Balotelli is ook echt een verschrikkelijke voetballer zeg. En vroeger was hij in elk geval nog heel goed maar daar is ook niets van over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')