quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:26 schreef Yreal het volgende:
Ik voel me zo fucked up naar. Ik krijg echt helemaal niks voor elkaar. De enige reden dat ik volgens mij nog niet gecrasht ben is tentamenstress...
Hangt niet zo veel van af hoor, ook al lijkt het nu misschien anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitermate klote. Dat gevoel dat alles afhangt van 1 tentamen, teh horror.
Nouja, ik voel er weinig voor om gelijk studiepunten te verliezen omdat ik een heel vak niet haal. Bovendien zit ik volgend jaar niet te wachten op inleiding privaatrecht nóg een keer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hangt niet zo veel van af hoor, ook al lijkt het nu misschien anders.
Welk boek bij Staats?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, ik voel er weinig voor om gelijk studiepunten te verliezen omdat ik een heel vak niet haal. Bovendien zit ik volgend jaar niet te wachten op inleiding privaatrecht nóg een keer.
Maar het komt wel goed, ik heb 6 vrije dagen om te leren voor beide tentamens (privaat en staats) dus moet lukken.
BKVW, Beginselen v/d Democratische Rechtsstaat.quote:
Me too.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
BKVW, Beginselen v/d Democratische Rechtsstaat.
Staats- en Bestuur maar ik me ook niet druk om inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:07 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Me too.
Je haalt 't vast wel.
Mijn tentamen is pas in januari maar ben me al een beetje aan 't inlezen.
Privaat is lastig heb ik gehoord. Veel oefententamens maken en relevante wetsartikelen erbij houden. Achjoh komt wel goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Staats- en Bestuur maar ik me ook niet druk om inderdaadVind het wel een boeiend boek ook overigens.
Prima boek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
BKVW, Beginselen v/d Democratische Rechtsstaat.
Als je het niet meer weet is het altijd in strijd met algemene beginselen van behoorlijk bestuurquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Totaal geen zin in tentamen morgen. Bahbahbah.
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Totaal geen zin in tentamen morgen. Bahbahbah.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet is het altijd in strijd met algemene beginselen van behoorlijk bestuur
En weet je alle antwoorden al uit je hoofd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]Die zijn sowieso belangrijk, maar volgens mij heb ik dat wel in de vingers. Vertrouwensbeginsel met vier vormen en gelijkheidsbeginsel met vier vormen zijn het belangrijkst.
Heb geen oude tentamensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:49 schreef Mshauri het volgende:
[..]
En weet je alle antwoorden al uit je hoofd?
Werkgroepopgaven zijn net zo belangrijk. Daar zijn de tentamens immers op gebaseerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb geen oude tentamensWel een opgavenboek met veel oude tentamenvragen er in, daar ben ik mee bezig.
Een studeerkamer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:15 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Privaat is lastig heb ik gehoord. Veel oefententamens maken en relevante wetsartikelen erbij houden. Achjoh komt wel goed
Btw, wat vinden jullie hiervan? Ik wil een studeerkamer maken. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |