Is dat een soort term voor een bureau en laptop?quote:
Ik dacht eigenlijk ook een 'before'-foto te zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat een soort term voor een bureau en laptop?
Waar zie je mij zeggen dat dit een studeerkamer is, meneer eriksd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat een soort term voor een bureau en laptop?
Heel goed, gewoon mij terug in mijn hokje schoppen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat dit een studeerkamer is, meneer eriksd?
Eerlijk, bureau is nice.
Ik wil winkeleeeeeeen.
Bij jouw formaat is het geen hokje denk ik. Dacht eerder garagebox?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel goed, gewoon mij terug in mijn hokje schoppen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Bij jouw formaat is het geen hokje denk ik. Dacht eerder garagebox?
Nounou.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Bij jouw formaat is het geen hokje denk ik. Dacht eerder garagebox?
Ok.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Mshauri het volgende:
Liverpool wordt nu misschien weggespeeld, maar Engelse teams blijven altijd vol passie en strijd tot de laatste minuut. De meeste PL-wedstrijden zijn daarom zeer boeiend om te kijken terwijl ze kwalitatief misschien niet over naar huis te schrijven zijn. Dat gebeurt in de Eredivisie zelden.
Sorry, maar hier ben ik het echt absoluut niet mee eens. Ik kijk geregeld PL-wedstrijden en eigenlijk elke Eredivisiewedstrijd die ik kan zien. Dit weekend Eagles - PEC wat knokken tot de laatste seconde was. Cambuur dat puur op strijdlust zich naast Heerenveen werkt terwijl ze daar niet per se recht op hadden. ADO dat met tien man naast NAC komt. Anderzijds zijn er ook in de Premier League clubs die tot het gaatje gaan, maar ook zat die dat niet doen. United bijvoorbeeld speelt flets en passieloos. Sunderland durft volgens mij überhaupt niet meer te spelen de komende tijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Mshauri het volgende:
Liverpool wordt nu misschien weggespeeld, maar Engelse teams blijven altijd vol passie en strijd tot de laatste minuut. De meeste PL-wedstrijden zijn daarom zeer boeiend om te kijken terwijl ze kwalitatief misschien niet over naar huis te schrijven zijn. Dat gebeurt in de Eredivisie zelden.
Sterk verwoord. Mshauri, wil je hierop reageren?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, maar hier ben ik het echt absoluut niet mee eens. Ik kijk geregeld PL-wedstrijden en eigenlijk elke Eredivisiewedstrijd die ik kan zien. Dit weekend Eagles - PEC wat knokken tot de laatste seconde was. Cambuur dat puur op strijdlust zich naast Heerenveen werkt terwijl ze daar niet per se recht op hadden. ADO dat met tien man naast NAC komt. Anderzijds zijn er ook in de Premier League clubs die tot het gaatje gaan, maar ook zat die dat niet doen. United bijvoorbeeld speelt flets en passieloos. Sunderland durft volgens mij überhaupt niet meer te spelen de komende tijd.
Ajax speelt als een stel slappe zakken, ja. Maar dat is niet de hele Eredivisie.
Ik denk dat ik met elk denkbaar weerwoord laat blijken dat ik eigenlijk te weinig voetbal kijk. Dus nee, bedankt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sterk verwoord. Mshauri, wil je hierop reageren?
Dank.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met elk denkbaar weerwoord laat blijken dat ik eigenlijk te weinig voetbal kijk. Dus nee, bedankt.
Sinds wanneer ben jij de arbiter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dank.
Tchock, goed gedaan. We zijn je erkentelijk voor je bijdrage.
Sinds nu. Groetgroet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |