Ik ken één andere china-shopper bij me op school (Hij is ironisch genoeg een chinees) maar hij besteld alleen maar bij mini en dx. Heb hem zovaak gezegd banggood, ebay etc ook eens te proberen maar gek genoeg betaalt hij graag teveel aan zijn landgenotenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat als ze het zelf doen, dat ze er niet uit komen en dan alsnog proberen of jij het voor ze kan bestellen.
Ik ken er eigenlijk geen. Alleen m'n zwagertje aangestoken en soms m'n vriendin.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik ken één andere china-shopper bij me op school (Hij is ironisch genoeg een chinees) maar hij besteld alleen maar bij mini en dx. Heb hem zovaak gezegd banggood, ebay etc ook eens te proberen maar gek genoeg betaalt hij graag teveel aan zijn landgenoten
Die zijn voor vlakke stopcontacten gemaakt, of je moet er een US>EU verloop op zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef Chunees het volgende:
ik heb deze van mtb binnen, maar nu zijn de contacten te kort voor in de stop contact?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Goddelijker op 22-10-2014 15:27:20 ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Screenshot?![]()
Ik heb alweer een extra functionaliteit toegevoegd: geeft alleen een paypal-claim-datum aan wanneer de betaling met Paypal gedaan is.
En ook een overzichtsblad met de statistieken!
Zal binnenkort eens kijken of ik het voor meerdere gebruikers geschikt kan makenquote:
jaaaaaaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wilt evt. ook mijn Excel delen?
bij mij ook 5 pakketjesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef rene90 het volgende:
Nice, in mijn pakket is automatisch een pakket verschenen uit China, ik heb geen track en trace code of iets ingevoerd of gevraagd om te laten zetten. Zou mooi zijn als dit automatisch zo gekoppeld wordt. Is van miniinthebox, en via postnl uit China verzonden.
Had ik laatst ook met twee xxxxNL pakketen. Maar goed vervolgens blijven ze rustig staan en updaten ze nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef rene90 het volgende:
Nice, in mijn pakket is automatisch een pakket verschenen uit China, ik heb geen track en trace code of iets ingevoerd of gevraagd om te laten zetten. Zou mooi zijn als dit automatisch zo gekoppeld wordt. Is van miniinthebox, en via postnl uit China verzonden.
Dankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wilt evt. ook mijn Excel delen?
Doet het zo nu en dan even niet, nu weer wel!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
17track bestaat niet meer trouwens? Of ligt dat aan mij ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zijn voor vlakke stopcontacten gemaakt, of je moet er een US>EU verloop op zetten.de eu stekker past niet op de contacten van de laderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek een foto dan kunnen wij beter zien wat het probleem isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:10 schreef Chunees het volgende:
[..]
de eu stekker past niet op de contacten van de lader
David Chen is sinterklaas volgens mij bij mij bezorgen ze morgen ook een pakketjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef remcosw het volgende:
Afzender:
David Chen
Guanlan Town Shenzhen Guangdong Chi
China
Gewicht: 40 gram
Leuk, ook een pakketje in Mijn Pakket: verwachte leverdatum morgen.
Toch heb ik het gevoel dat dit niet gaat kloppen en het morgen weer "morgen" wordt
Klopt, die hebben EU warehouse. Stond er bij enkele producten bij: verzonden vanuit EU warehouse.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Heb mijn bestelling binnen van mtb, maar die kwam niet uit China, maar uit Polen?
de contacten van de lader passen niet in de gaten van de eu plugquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Trek een foto dan kunnen wij beter zien wat het probleem is
mijn zwaarste pakket van de 5 is 180 grquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef verbraakje het volgende:
[..]
David Chen is sinterklaas volgens mij bij mij bezorgen ze morgen ook een pakketje
Gewicht 70 gram
bij mij uit rotterdam of polenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Heb mijn bestelling binnen van mtb, maar die kwam niet uit China, maar uit Polen?
There, I fixed it.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef verbraakje het volgende:
[..]
David Chen is Sinoklaas volgens mij bij mij bezorgen ze morgen ook een pakketje
Gewicht 70 gram
Bij mij ook, was een opgesplitste bestelling... Een plat rolletje kapton tape in een groot doosje... Zulke bezorgingen x 17 x het aantal spitsingen, mijn buren zullen blij met me zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Zit er ook een Engelse variant op? Is voor mij misschien ook wel iets, tele2 modem is nou niet fantastischquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:32 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit wel een mooie vervanging van mijn klote Ziggo Ubee modem is
Volgens mij zit er gewoon Open-WRT op, en bij een beetje Googlewerk kwam ik al een hoop translation files tegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zit er ook een Engelse variant op? Is voor mij misschien ook wel iets, tele2 modem is nou niet fantastisch.
Dat denk ik niet:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:32 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit wel een mooie vervanging van mijn klote Ziggo Ubee modem is
Ja maar ik heb het gebruikelijke Ziggo modem nu ook al in bridge modem staan, die kan namelijk niet overweg met mijn MacBook. Maar dat van die 100Mbps poorten had ik niet gelezen. Dan toch maar een Europees alternatief.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Iemand91 het volgende:
Dat denk ik niet:
- Is geen modem, maar een router. Je zult altijd je Ziggo modem moeten gebruiken
(kan uiteraard wel in bridge; zoals wij ook hebben en dan een eigen router erachter zetten)
- Aansluitingen zijn 100Mbps, geen 1000Mbps; je poorten van je Ziggo modem/router zijn sneller.
- Er staat geen Open-WRT op; de chipset zou het wel mogelijk maken dat het er opgezet kan worden.
- Er was hier iemand die op het punt stond te bestellen; die is ook afgehaakt. Moet je even zoeken in dit topic op 'Xiaomi Mini Router'.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:25 schreef Chunees het volgende:
[..]
de contacten van de lader passen niet in de gaten van de eu plug
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik neem aan dat deze al bekend is hier?
Nee, maar met deze code is het verschil $11quote:- Zoals gezegd; m'n Awei ES800M zijn weer eens kapot (linker kanaal werkt niet meer).
Deze kost zo'n $7, Xiaomi Pistons zo'n $21. Heb geen remote of mic nodig, is dan qua geluidskwaliteit het de $14 meerprijs waard?
Dat is wel jammer inderdaad. Als het gigabit-poorten waren en makkelijk Open-WRT geflashed kon worden was het een erg interessant apparaat geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:55 schreef davedavy het volgende:
Ja maar ik heb het gebruikelijke Ziggo modem nu ook al in bridge modem staan, die kan namelijk niet overweg met mijn MacBook. Maar dat van die 100Mbps poorten had ik niet gelezen. Dan toch maar een Europees alternatief.
quote:Alhoewel het design prachtig is.
Ik bedoelde meer die Minix; die dingen zijn hier geloof ik vrij populair maar zijn allemaal op Android gebaseerd; dit wordt een heuse Intel gebaseerde box met Windows 8 mogelijkheid (of Linux, Android, OpenElec XBMC).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
Wat denk je zelf?![]()
Dat youtube kanaal van die gasten is echt geniaal![]()
Je beledigt nu een Tweaker hèquote:[ afbeelding ]
Dus zelfs als ik dus geen mic/remote wil zou je deze qua geluidkwaliteit aanraden boven de Awei's?quote:Nee, maar met deze code is het verschil $11![]()
Aanrader, zelfs zonder korting![]()
http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Niet specifiek dat model maar ik heb/had wel een vermoeden dat al dat soort kastjes/sticks in China gaan overstappen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad. Als het gigabit-poorten waren en makkelijk Open-WRT geflashed kon worden was het een erg interessant apparaat geweest.
Mag wel eens zo'n dirt-cheap router komen met grote fanbase.
[..]
[..]
Ik bedoelde meer die Minix; die dingen zijn hier geloof ik vrij populair maar zijn allemaal op Android gebaseerd; dit wordt een heuse Intel gebaseerde box met Windows 8 mogelijkheid (of Linux, Android, OpenElec XBMC).
Ik kan me niet herinneren dat beide Awei's mij ooit hebben kunnen verrassen. De Xiaomi's wel.quote:[..]
Dus zelfs als ik dus geen mic/remote wil zou je deze qua geluidkwaliteit aanraden boven de Awei's?
Ik snap alle hype niet over omkeerbare usb kabels. Dat heb ik al jaren terug bij Conrad in de winkel zien liggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Piston V2 is iets helderder/preciezer, maar wel met goede directe bass, overall altijd nog een nette allrounder. Ik mag echter zelf het net een tikje vollere/warmere/softere/rondere van de ES800M eigenlijk wel. En 't zal wel aan m'n oren liggen, maar ik vind de V2 niet comfortabel zitten. Verder kom ik zelf nog altijd uit bij de Xears XT3 Xtreme Pro als dé allrounder. Als die nu eens achterhaald kon worden waar die op gebaseerd is en voor AWEI prijzen weggaat...
Trouwens, over oordopjes gesproken... weer eens iets nieuws proberen... van SIDY, DM2 & DM3.
[ afbeelding ]
En deze kwamen vandaag ook binnen. Op 't eerste blikt lijkt het wel wat:
[ afbeelding ]
Iemand deze trouwens al eens gezien?https://www.kickstarter.c(...)ging-cords-iphone-an
Je lijkt mijn moeder wel. Die is ook dol op punten en zegeltjes en denkt daarmee rijk te wordenquote:Btw, hè. Kreeg mail van MP4Nation dat Brainwavz een nieuw ampje heeft en gratis Delta earphones bij krijgt... Ik natuurlijk meteen willen halen, dus ik inloggen, want veelbestellers krijgen korting, zie ik dat ik nog een zooitje punten mag gebruiken, doe ik ook nog... afrekenen bij PayPal... komen al deze random factoren samen uit op €13,37 EUR.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:06 schreef MarkBroflovski het volgende:
Waar kan je het best xiaomi pistons v2 kopen?
DX verkoopt oudere versie?
Ik wil de pret niet bederven, maar die gaat ondanks de optimistische TT alweer omlaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Grappig, wilde een Xiaomi Mi4 kopen maar wachtte tot de dollar weer wat ging stijgen. Nog even doorzetten die lijn en we kunnen binnenkort weer!
ga vlinders vangenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:12 schreef Miniem het volgende:
[..]_!
Lees gerust eens het topic voor je iets post.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Alsjeblieft hea.
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item4ad6108340
Zal ik maar even lief zijn: http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VEjXNPmsUoYquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:06 schreef MarkBroflovski het volgende:
Waar kan je het best xiaomi pistons v2 kopen?
DX verkoopt oudere versie?
Het staat toch echt 6 posts boven hemquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef igi0n het volgende:
[..]
Zal ik maar even lief zijn: http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VEjXNPmsUoY
Veel te lief.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef igi0n het volgende:
[..]
Zal ik maar even lief zijn: http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VEjXNPmsUoY
4 uur cup-a-soup enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
ik heb al 4 van die doosjes- gehadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
Heel doosje voor 2 Lightning-kabels
Maar ze geven geen melding met iOs 8.1
Met RC***NL codes?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Chunees het volgende:
[..]
ik heb al 4 van die doosjes- gehad
Bij mij zijn de BLVS-codes ook nog niet binnen. Vanmorgen bij de eerste pas een statuswijziging gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Met RC***NL codes?
Want ik heb nu alleen nog maar BLVS-codes die binnen moeten komen.
Hier staan de codes vooral op dat ze gearriveerd zijn op het vliegveld van het versturende land.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij mij zijn de BLVS-codes ook nog niet binnen. Vanmorgen bij de eerste pas een statuswijziging gehad.
Oke, verschillende met de mijne:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier staan de codes vooral op dat ze gearriveerd zijn op het vliegveld van het versturende land.
Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef remcosw het volgende:
Mi Band binnen, echter heeft m'n G4s geen android 4.4 dus kan ik er niets mee.
Ook twijfel ik aan de echtheid (al vroeg besteld maar er was nergens anders stock), mede doordat mijn handleiding vierkant is en geen geronde hoeken. Verder kan ik nergens iets vinden over de eventuele neppe.
Iemand die de band gebruikt met een andere app?
Ik ben voor de volgende gegaan. Denk dat ie wel moet passen. Is gemaakt voor de 1e generatie kindle 7" tablet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist m'n BIC tablet binnen gekregen, grappig dingetje voor die prijs.
Ik wil 'm voor de kids gaan gebruiken, paar simpele spelletjes erop etc. Maar dan zoek ik wel wat bescherming. Nu kan ik die tablet niet meer op BIC vinden, dus precieze bescherming (case, screenprotector) wordt lastiger.
Wie-o-wie kan me helpen?
't Gaat om de: 7.0" Quad Core Android 4.1 ATM7029B 1.3GHz Tablet PC RAM 1GB ROM 8GB HDMI
Gelukkig dan maar dat de zwarte FDD versie nog niet uit is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet bederven, maar die gaat ondanks de optimistische TT alweer omlaag.
Wat een fucking onzinquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
Vanmiddag vond ik weer een pakketje in mijn brievenbus...
In het pakketje zat :
[ afbeelding ]
• Standard International Shipping - Hong Kong Post
• ordered : 2014-10-01
• shipped : 2014-10-02
• arrived : 2014-10-23
Powered up via USB :
[ afbeelding ]
En omdat ik dit ding voor 'n projectje had besteld, gelijk maar beginnen knutselen met onderstaande als resultaat :
[ afbeelding ]
USB-powered licht in m'n fototas
Ik verdien deels mijn brood door in donkere plaatsen te gaan fotograferen, dan is 'n beetje licht in je tas wel handig, vind ikquote:
Prijs?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist m'n BIC tablet binnen gekregen, grappig dingetje voor die prijs.
Ik wil 'm voor de kids gaan gebruiken, paar simpele spelletjes erop etc. Maar dan zoek ik wel wat bescherming. Nu kan ik die tablet niet meer op BIC vinden, dus precieze bescherming (case, screenprotector) wordt lastiger.
Wie-o-wie kan me helpen?
't Gaat om de: 7.0" Quad Core Android 4.1 ATM7029B 1.3GHz Tablet PC RAM 1GB ROM 8GB HDMI
die van mij is op 10 oktober besteld en volgens de tracking al in Nederland (al 2 dagen) dus ik hoop hem morgen te ontvangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:39 schreef sattertje het volgende:
[..]
Ik ben voor de volgende gegaan. Denk dat ie wel moet passen. Is gemaakt voor de 1e generatie kindle 7" tablet.
http://goo.gl/DcW1ln
De tablet van bic is de eZee’Tab 7Q11-L
Mijn bicje is nog niet binnen. Wanneer had jij m besteld?
Heb ik ook naar gekeken, maar kloppen de afmetingen? Of valt er wel wat aan te passen? Ik ben benieuwd, hoor 't graag van je!. Ik heb 'm op 10/10 besteld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:39 schreef sattertje het volgende:
[..]
Ik ben voor de volgende gegaan. Denk dat ie wel moet passen. Is gemaakt voor de 1e generatie kindle 7" tablet.
http://goo.gl/DcW1ln
De tablet van bic is de eZee’Tab 7Q11-L
Mijn bicje is nog niet binnen. Wanneer had jij m besteld?
Van de tablet? €35.33quote:
Dan zal die ook wel de komende dagen binnenkomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:16 schreef Wielracer het volgende:
[..]
die van mij is op 10 oktober besteld en volgens de tracking al in Nederland (al 2 dagen) dus ik hoop hem morgen te ontvangen.
Via je CC geld terug halen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:28 schreef davedavy het volgende:
Juist.. Ik koop op Aliexpress een jas, en ik ontving een soort van vest/bodywarmer achtig iets. Het is wel de jas, maar zonder mouwenDispute aangemaakt en verloren, de seller zegt het vest niet te verkopen. Stja, heb een foto gestuurd en het uitgelegd maar blijkbaar niet genoeg 'bewijs' geleverd. Kun je zien hoe 'beschermd' je bent. Achja het was gelukkig maar 30 dollar
Zo, was een koopje dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekeken, maar kloppen de afmetingen? Of valt er wel wat aan te passen? Ik ben benieuwd, hoor 't graag van je!. Ik heb 'm op 10/10 besteld.
[..]
Van de tablet? €35.33
[..]
Dan zal die ook wel de komende dagen binnenkomen
Er is gewoon een officiele 4.4 kitkat rom voor de Jiayu G4s hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef remcosw het volgende:
Ook twijfel ik aan de echtheid (al vroeg besteld maar er was nergens anders stock), mede doordat mijn handleiding vierkant is en geen geronde hoeken. Verder kan ik nergens iets vinden over de eventuele neppe.
Iemand die de band gebruikt met een andere app?
Intel is goed aan het boeren met hun Bay Trails inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef monkeybrain het volgende:
Niet specifiek dat model maar ik heb/had wel een vermoeden dat al dat soort kastjes/sticks in China gaan overstappen.
quote:Ik kan me niet herinneren dat beide Awei's mij ooit hebben kunnen verrassen. De Xiaomi's wel.
De bouwkwaliteit is ook wat beter en hopelijk knakt de kabel niet zo snel. De v2 heeft ook een mooie lange kabel. Altijd handig voor langere mensen![]()
Direct Nederland shipping optie niet vergeten
Nou, de Pistons dan maar eens proberen dan. Kijken hoe dit zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Piston V2 is iets helderder/preciezer, maar wel met goede directe bass, overall altijd nog een nette allrounder. Ik mag echter zelf het net een tikje vollere/warmere/softere/rondere van de ES800M eigenlijk wel. En 't zal wel aan m'n oren liggen, maar ik vind de V2 niet comfortabel zitten. Verder kom ik zelf nog altijd uit bij de Xears XT3 Xtreme Pro als dé allrounder. Als die nu eens achterhaald kon worden waar die op gebaseerd is en voor AWEI prijzen weggaat...
Mag ik die inhoud van die tas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
En omdat ik dit ding voor 'n projectje had besteld, gelijk maar beginnen knutselen met onderstaande als resultaat :
[ afbeelding ]
USB-powered licht in m'n fototas
Juist handig!quote:
Wat is precies het probleem met de framerate op XBMC met een Minix X8?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Intel is goed aan het boeren met hun Bay Trails inderdaad.
Zo'n Minix wordt misschien wel de vervanger voor m'n Ouya.![]()
Zonder Android het je het framerate probleem niet meer, met zo'n SOC kun je mogelijk ook wel OpenElec XBMC erop zetten i.p.v Android XBMC app enz.
Alleen Android heeft natuurlijk wel weer het voordeel dat er veel apps voor zijn...
[..]
[..]
Nou, de Pistons dan maar eens proberen dan. Kijken hoe dit zijn.
Daar lijkt iedereen nu achteraan te rennen geloof ik...
[..]
Mag ik die inhoud van die tas.![]()
En waar voedt je die mee? Xiaomi Power Bank?
[..]
Juist handig!
Is dat nu voortaan niet bijna goedkoper dan een Raspberry PI setup met XBMC? Zo ja welke alternatieve kan je opnoemen ipv raspberry pi?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Intel is goed aan het boeren met hun Bay Trails inderdaad.
Zo'n Minix wordt misschien wel de vervanger voor m'n Ouya.![]()
Zonder Android het je het framerate probleem niet meer, met zo'n SOC kun je mogelijk ook wel OpenElec XBMC erop zetten i.p.v Android XBMC app enz.
Alleen Android heeft natuurlijk wel weer het voordeel dat er veel apps voor zijn...
De output van Android zit vast op 60 frames p/sec. Veel films en series zijn op 24fps.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:26 schreef Skiet het volgende:
Wat is precies het probleem met de framerate op XBMC met een Minix X8?
Heb zelf ook tijdelijk 2 RPI's gebruikt voor XBMC; een daarvan is vervangen door de Ouya.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
Is dat nu voortaan niet bijna goedkoper dan een Raspberry PI setup met XBMC? Zo ja welke alternatieve kan je opnoemen ipv raspberry pi?
Ook met kitkat geef ik je niet zo veel kans op een goede werking. Bluetooth 4.0 LE lijkt niet goed te werken met Mediatek SoC's. (getest met kitkat, bt4 en Vidonn bracelet en Tommy WeLoop watch)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef remcosw het volgende:
Ja, daar is ook een regeling voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hmm kan dat? Eens kijken hoe dat werkt..
Nou dat is duidelijk, Thanksquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Iemand91 het volgende:
Heb zelf ook tijdelijk 2 RPI's gebruikt voor XBMC; een daarvan is vervangen door de Ouya.
Met de Ouya heb je dus het framerate-probleem maar is op elk ander gebied wel superieur aan de RPI voor XBMC.
(veel sneller in menu's e.d.). Nou ja; de RPI is 100% stil; de Ouya wil je nog wel eens de fan van horen.![]()
Ik heb zo geen zin om op te zoeken wat een RPI + benodigde accessoires voor XBMC (SD-kaart, voeding etc.) kost,
maar het zal wel de Minix prijs naderen inderdaad.
Persoonlijk zou ik dan dus ook geen RPI meer gebruiken voor XBMC.
Daarom vindt ik persoonlijk nog de Minix X8-H nog het meest interessant vanwege die hack.
Plus daar zit ethernet op; IMHO ook een vereiste voor zoiets; ik wil zoiets niet via WIFI doen.
Oh, en bij die Minix zit ook nog een afstandsbediening.
Maar ik keek die ontwikkelingen even aan. Mocht er een interessant Intel X86 model komen dan kan het wel eens de opvolger van m'n Ouya worden. Windows 8 erop of gewoon OpenElec XBMC.
Alleen mis je dus (zoals m'n post eerder) wel de apps van Android; want ik heb begrepen dat dual boot (Android en Windows naast elkaar draaien) niet zomaar mogelijk is.
Dan wat anders; zijn deze autoladers te doen?
Je ziet 1000 verschillende soorten, maar deze claimen bijvoorbeeld een output van 3.1A; waar sommigen nog niet eens 1A leveren...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekeken, maar kloppen de afmetingen? Of valt er wel wat aan te passen? Ik ben benieuwd, hoor 't graag van je!. Ik heb 'm op 10/10 besteld.
[..]
190 x 116 x 9.5 bic (ezee)
190.5 x 119 x 10 kindle first gen.
Die paar mm verschil zal denk(hoop) ik niet veel uitmaken.
http://chinakorting.nl/quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef hafez1234 het volgende:
Heeft iemand tips om op banggood wat korting te krijgen?
Adverteer dan ook niet met een plaatje waarbij de hele voorkant bedekt is!quote:pls be professionale, can not cover the full screen for samsung phone, the side for the phone is curve ,if cover the full screen, the glass will be curve up !1
Gewoon zoals de topicpointer en eerste alinea van dit topic melden de openingspost doornemen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef hafez1234 het volgende:
Heeft iemand tips om op banggood wat korting te krijgen?
En... als het gaat om bepaalde items... kan zijn dat die al voorbijgekomen waren en een eigen speciale coupon hebben... zoals laatst opgemerkt door monkey bijvoorbeeld, dat is heel even teruglezen/dit topic volgen en/of zoeken zoals in de openingspost getipt staat...quote:snippit- Banggood | 5% | Coupon | ' b185f7 ' | Onbekend | Pas inloggen na checkout
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, maar met deze code is het verschil $11![]()
Aanrader, zelfs zonder korting![]()
http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
NewBG werkt nogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Sheepcidus het volgende:
die banggood code werkt niet meer
Daarnet nog wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Sheepcidus het volgende:
die banggood code werkt niet meer
Dit iets voor je?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:19 schreef Miniem het volgende:
Shiz, jij hebt toch verschillende fotografiefilters? Ik zoek een neutral density filter. Heb jij die?
Hangt af van soort shipping. Again: lees de openingspost.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:21 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe groot is de kans dat je BTW moet betalen als je iets koopt wat duurder is dan 21 euro?
Bij free shipping hoe groot is de kans als je moest schatten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarnet nog wel.
[..]
Dit iets voor je?
http://www.buyincoins.com/s/cokin.html
Tegenwoordig haal ik echter alles zoals variable ND filters ofzo van Fotga in lensdiameters en dat dan van eBay.
[..]
Hangt af van soort shipping. Again: lees de openingspost.
100%, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bij free shipping hoe groot is de kans als je moest schatten?
Linkje? Zoek er 1 voor mn ipadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
Heel doosje voor 2 Lightning-kabels
Maar ze geven geen melding met iOs 8.1
Betalen ze je niet genoeg om btw te betalen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bij free shipping hoe groot is de kans als je moest schatten?
Gelukkig hebben alle MITB coupon gebruikers deze nog niet (hihaho). Wel zeer goeie deal als je er echt 1 nodig hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef Iemand91 het volgende:
$0.01 deal van Tweakers: karabijnhaak met de code:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Iemand ervaring mee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Iemand91 het volgende:
Dan wat anders; zijn deze autoladers te doen?
Je ziet 1000 verschillende soorten, maar deze claimen bijvoorbeeld een output van 3.1A; waar sommigen nog niet eens 1A leveren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |