Hier ook! Muismatje binnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef l0lownkill het volgende:
Eerste pakketjes van mitb zijn binnen. Onder andere een doos en 20cm aan bubbeltjesplastic voor 1 pen
Chinaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef l0lownkill het volgende:
Eerste pakketjes van mitb zijn binnen. Onder andere een doos en 20cm aan bubbeltjesplastic voor 1 pen
haha ja, inpakken kunnen ze daar echt als de beste.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef l0lownkill het volgende:
Als je er eentje vindt.. ..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:57 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand ook ergens waar ik een goede iPhone 5s usb kabel kan kopen?
heb er al eens wat op e-bay besteld maar die werken niet met ios 8.x
Ja ik wel, de MIJNMINI code van een paar dagen terug!quote:
De crisis is ook te voelen in China..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
Kreeg zojuist een envelop met een screen protector binnen. Op die envelop zat alleen een sticker met mijn naam en adres. Geen postzegels, geen 'Par avion', geen formulier voor de douane...
Het was ook wel mooi geweest als je alle bestelling met MIJNMINI op dezelfde dag binnenkreeg. Arme postbode dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:21 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ja ik wel, de MIJNMINI code van een paar dagen terug!
Moet wel zeggen dat de pakketjes die ik vandaag binnen kreeg waren verstuurd met PostNL (Dat kan blijkbaar :p) dus die waren vrij rap hier!
Ik vind het zieliger voor hem als hij elke dag 1 schraal pakketje moet brengen hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was ook wel mooi geweest als je alle bestelling met MIJNMINI op dezelfde dag binnenkreeg. Arme postbode dan.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef igi0n het volgende:
[..]
De crisis is ook te voelen in China..
Ik heb hard op zitten lachen, bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Blijkbaar.
En het vervelendste nog is, kan ook een dispute er voor aanmaken op AE:
Ik bestel:
[ afbeelding ]
En ik krijg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus daar zit qua vorm (en effectiviteit en uitstraling) nogal een verschil in.
Hier zijn ze alle 5 al onderweg, waarvan eentje met twee tracking#.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef G-NiLES het volgende:
Hmm ik krijg zojuist pas één van de verzendbevestigingen van MITB...
En dan is hij ook nog precies een maand onderweg geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:28 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik heb hard op zitten lachen, bedankt![]()
Het werkt, verder gebruik ik hem niet zo vaak, ook niet het snelste ding trouwensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef dj_ko het volgende:
Iemand ervaring met deze IDE dock? Of heeft iemand een beter alternatief?
Heb nog wat oude schijven met data erop liggen :-)
http://www.dx.com/p/2-5-3(...)utm_medium=affiliate
[ afbeelding ]
Volgende keer gewoon van tevoren zeggen: Je gaat niet zeuren over de levertijd, want anders betaal je hier maar het dubbele of bestel je het zelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zit inmiddels al snds 26 september te wachten op een paar pakketjes: zelf had het me niks kunnen schelen, maar ze zijn van een paar vrienden van me die nu elke dag zitten te zeuren of het ooit nog komt. De minix heb ik ovrigens ook nog niet binnen, volgens flytexpress nog niet op het vliegtuig geweest.
ik zeg; delen die hapquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:19 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens geen Excel sheet, maar een hendig sjieke website thingie gemaakt waarmee ik het kan bijhouden
100% waar, heb ik ze van tevoren ook gezegd. Ach ook weer wat geleerd; zo moeilijk is het nou ook niet om een pp account te openen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon van tevoren zeggen: Je gaat niet zeuren over de levertijd, want anders betaal je hier maar het dubbele of bestel je het zelf.
Het probleem is vaak dat als ze het zelf doen, dat ze er niet uit komen en dan alsnog proberen of jij het voor ze kan bestellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
100% waar, heb ik ze van tevoren ook gezegd. Ach ook weer wat geleerd; zo moeilijk is het nou ook niet om een pp account te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |