dit Feyenoord is om te huilen momenteel, zelfs tegen de belgen gaat het lastig worden....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus een ander systeem spelen vanwege de tegenstander? Ging tegen Sevilla ook wel goed![]()
Nog nooit zo'n slecht Feyenoord gezien sinds tijd Mario Been.
Jij bent 4 weken geleden gestopt met kijken ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit Feyenoord is om te huilen momenteel, zelfs tegen de belgen gaat het lastig worden....
Dat hangt ervan af waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Het hele Nederlandse voetbal is om te huilen. Maar in het Nederlandse voetbal is dit Feyenoord gewoon top 3.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit Feyenoord is om te huilen momenteel, zelfs tegen de belgen gaat het lastig worden....
Veldspel ziet er wel tien keer beter uit, maar het moet wel gezegd worden dat Heracles, FC Groningen en GAE wat matig in vorm steken/staken. Maar dat maakt niet uit want met die winsten ga je wel met wat meer vertrouwen de komende periode in. Die ploegen die nu komen gaan, schat ik wel wat hoger in.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij bent 4 weken geleden gestopt met kijken ofzo?
neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij bent 4 weken geleden gestopt met kijken ofzo?
eens welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Het hele Nederlandse voetbal is om te huilen. Maar in het Nederlandse voetbal is dit Feyenoord gewoon top 3.
Tegen twente en ajax ook al laten zien ook de betere clubs aan te kunnen mits de afronding wat beter begint te lopen, maar daarvoor is het juist wel lekker om beetje vertrouwen te tanken tegen de kleintjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldspel ziet er wel tien keer beter uit, maar het moet wel gezegd worden dat Heracles, FC Groningen en GAE wat matig in vorm steken/staken. Maar dat maakt niet uit want met die winsten ga je wel met wat meer vertrouwen de komende periode in. Die ploegen die nu komen gaan, schat ik wel wat hoger in.
Tegen Ajax waren ze inderdaad goed, maar Twente liep wel, treurig, 90 minuten met de kont tegen het doel aan te hangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen twente en ajax ook al laten zien ook de betere clubs aan te kunnen mits de afronding wat beter begint te lopen, maar daarvoor is het juist wel lekker om beetje vertrouwen te tanken tegen de kleintjes.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldspel ziet er wel tien keer beter uit, maar het moet wel gezegd worden dat Heracles, FC Groningen en GAE wat matig in vorm steken/staken. Maar dat maakt niet uit want met die winsten ga je wel met wat meer vertrouwen de komende periode in. Die ploegen die nu komen gaan, schat ik wel wat hoger in.
Tegen Ajax waren we beter, standard luik gewonnen. Ik moet zeggen dat ik Rijeka beter vind dan die twee ploegen, maar het is niet dat we alleen tegen slechte ploegjes goed gespeeld hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Tegen Ajax waren we beter, standard luik gewonnen. Ik moet zeggen dat ik Rijeka beter vind dan die twee ploegen, maar het is niet dat we alleen tegen slechte ploegjes goed gespeeld hebben
Waarom moet de UEFA daarmee instemmen? Trouwens wel leuk, heb je zo'n fanzone opgezet, regent het heel de dag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:05 schreef Luni het volgende:
UEFA stemt in met grote schermen Feyenoord fanzone in Rijeka
De Gemeente Rijeka heeft besloten om de Feyenoord fanzone donderdag om 10.00 uur te openen. In Rijeka zijn een paar duizend Feyenoord supporters bijeen gekomen om de wedstrijd van Feyenoord tegen de Kroatische club te bekijken.
De UEFA heeft ingestemd met het verzoek om op dat fanzone de wedstrijd live via grote schermen uit te zenden. De wedstrijd in de poulefase van de Europa League zal om 19.00 uur beginnen.
Ach het veldspel is in ieder geval beter dan die neuzen. Dat ziet er echt niet uit hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, jij volgt de kroatische competitie echtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Tegen Ajax waren we beter, standard luik gewonnen. Ik moet zeggen dat ik Rijeka beter vind dan die twee ploegen, maar het is niet dat we alleen tegen slechte ploegjes goed gespeeld hebben
Op wat ik hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, jij volgt de kroatische competitie echt
Aha.quote:
Mag ik die glazen bol van je een keer lenen? Dan hoef ik niet meer te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord gaat weer ouderwets geen punten pakken voor NL in Europa.
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mag ik die glazen bol van je een keer lenen? Dan hoef ik niet meer te kijken.
Speelt die aidsclub van je vanavond ook niet een potje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Mensen die de koploper zo denken te moeten aanspreken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt die aidsclub van je vanavond ook niet een potje?
Al win je de CL, blijft een aidsclub.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die de koploper zo denken te moeten aanspreken.
Liever Manutelli dan Ballotelli!quote:
PSV die altijd sterk aan de competitie beginnen en dan allemaal denken dat ze goed zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet eens wat ik zei...?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV die altijd sterk aan de competitie beginnen en dan allemaal denken dat ze goed zijn![]()
![]()
En dan uiteindelijk weer een heerlijke winterdip krijgen en weer geen kampioen worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Buitendam het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze gal spuwde je wel, vind je het gek dat er niemand op je in gaat... We hebben al Europese punten gepakt en je bent nou eenmaal supporter van een aids-club, ga daar maar weer gaaf doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet eens wat ik zei...?
Maar +1 voor de clowns. Die doen het immer goed op mijn lachspieren.
.....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
twitter:Lunatic_News twitterde op donderdag 23-10-2014 om 11:26:53Voor de Feyenoorders zonder kaart: prima zicht op het veld. http://t.co/SMc8Os1iuj reageer retweet
EHV Hools.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV die altijd sterk aan de competitie beginnen en dan allemaal denken dat ze goed zijn![]()
![]()
En dan uiteindelijk weer een heerlijke winterdip krijgen en weer geen kampioen worden![]()
[ afbeelding ]
Europees zorgt Feyenoord er nu eenmaal voor dat NL nooit punten pakt. Dat moet van Ajax en PSV komen. Uiteindelijk valt het zelfs op als PSV een jaar tegen de rest zegt de tering te kunnen krijgen om alles op de competitie te gooien. Zonde alleen dat het geen kampioenschap opleveder, insert clowns. Dat was eigenlijk het punt wat ik maakte, in JipenJanneketaal voor jouquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze gal spuwde je wel, vind je het gek dat er niemand op je in gaat... We hebben al Europese punten gepakt en je bent nou eenmaal supporter van een aids-club, ga daar maar weer gaaf doen![]()
PS, repost anders die clowns nog ff, wie weet wordt het door je medesupporeters net zo gewaardeerd... Gaan wij het weer ff over voetbal hebben, OKTHANXBYE
je zal maar fan zijn van Psv, sfeerloze kutboeren ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Europees zorgt Feyenoord er nu eenmaal voor dat NL nooit punten pakt. Dat moet van Ajax en PSV komen. Uiteindelijk valt het zelfs op als PSV een jaar tegen de rest zegt de tering te kunnen krijgen om alles op de competitie te gooien. Zonde alleen dat het geen kampioenschap opleveder, insert clowns. Dat was eigenlijk het punt wat ik maakte, in JipenJanneketaal voor jou
Ok man, we hebben wat magere jaren achter de rug, goed hoor, was ik bijna vergeten...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Europees zorgt Feyenoord er nu eenmaal voor dat NL nooit punten pakt. Dat moet van Ajax en PSV komen.
Dat maakt jouw club dus bijvoorbeeld een aids-club, te arrogant om te beseffen dat de Europa League het hoogst haalbare podium is waar Nederlandse clubs een rol van betekenis kunnen spelen en waar je je spelers kunt laten ontwikkelenquote:Uiteindelijk valt het zelfs op als PSV een jaar tegen de rest zegt de tering te kunnen krijgen om alles op de competitie te gooien. Zonde alleen dat het geen kampioenschap opleveder, insert clowns.
Das wel liefquote:Dat was eigenlijk het punt wat ik maakte, in JipenJanneketaal voor jou
Het is ook zulk lekker weer daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:20 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]Beregezellig dat fanplein in Rijeka
Neuh, dat zullen ze niet doen, geen tijd om de wedstrijd in te halen. Alhoewel, als ze het wijten aan nalatigheid bij Rijeka zodat wij een reguliere 0-3 overwinning krijgen, dan kan ik er wel mee levenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook zulk lekker weer daar.
Straks wordt het afgelast
Het blijft ook voorlopig nog wel gewoon regenenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook zulk lekker weer daar.
Straks wordt het afgelast
Dat laatste zou fijn zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh, dat zullen ze niet doen, geen tijd om de wedstrijd in te halen. Alhoewel, als ze het wijten aan nalatigheid bij Rijeka zodat wij een reguliere 0-3 overwinning krijgen, dan kan ik er wel mee leven
Zeker. Moet wel eerst de wereld vergaan, maar het zou zeker fijn zijnquote:
Waarschijnlijk inderdaad. Ben benieuwd hoe we om kunnen gaan met die omstandigheden. We hebben op zich wel redelijk wat fysiek, maar nu moeten ze wel durven op tijd erin te knallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het blijft ook voorlopig nog wel gewoon regenen![]()
http://europa.buienradar.nl/radar-verwachting
Afgelasting verwacht ik echter niet. Zal wel gewoon een kutveld worden Ik weet dan ook echt niet wat ik nou moet verwachten vanavond, ik denk dat ons positiespel en combinatiespel juist beter zijn dan die van de Kroaten, maar ik vrees dat het daar wel niet op aan zal komen, zal wel fysiek ploeteren worden
Wat is deze?quote:Of hij nu het veld betreedt om te trainen of om een wedstrijd te spelen, Colin Kazim-Richards hinkelt steevast op één voet over de zijlijn. Als hij de grasmat verlaat, volgt hetzelfde ritueel. „Ik doe dat sinds ik Alex de Souza ontmoette”, verwijst de spits van Feyenoord naar de Braziliaan met wie hij bij Fenerbahce samenspeelde.
„Op die manier zegen ik het veld. Niet alleen voor mezelf en mijn teamgenoten, maar ook voor de tegenstander. Het is ons werk waarmee we onze gezinnen kunnen onderhouden, dus ik wil niet dat er ook maar iemand geblesseerd raakt. Hop, hop, god houd ons gezond. Alex deed het ook altijd en nadat ik er met hem over had gesproken, ging ik het ook doen. Voor mij is het belangrijk, omdat ik al zo veel mensen om mij heen ben verloren. Daarom raakte het mij in mijn hart. Als ik het veld op of af hinkel, denk ik aan hen en hoop ik dat iedereen gezond en wel weer naar zijn familie kan. Ik ben nog nooit vergeten te hinkelen, nooit!”
Ik stel voor Kazim een keer te laten kijken bij ajax-psv en hem dan gewoon over de zijlijn te laten lopenquote:
Prima plan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik stel voor Kazim een keer te laten kijken bij ajax-psv en hem dan gewoon over de zijlijn te laten lopen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef satecl het volgende:
http://www.vi.nl/premium-(...)-razende-rebel-2.htm
Leuk stuk over mijn held
.quote:In Allicante ontmoet hij Piet Velthuizen. De Arnhemse doelman kampt met heimwee en heeft elke dag Skype-contact met zijn honden
Mooi stuk inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef satecl het volgende:
http://www.vi.nl/premium-(...)-razende-rebel-2.htm
Leuk stuk over mijn held
leuk inderdaad die wedstrijden op maandagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:09 schreef RetRy32 het volgende:
Zou graag mijn voetbaltraining skippen voor Feyenoord, maar heb vorig jaar elke maandag tijdens CL overgeslagen
Ik bedoelde woensdagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuk inderdaad die wedstrijden op maandag

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Is de meest recente denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom ken ik die als enige van naam
Dat zal het zijn ja. Aan z'n voetbalkwaliteiten ligt het iig niet.quote:
Was dat nou Nelom als centraal, Wilkshire LB en Steenvoorden RB?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:50 schreef ace_eleven het volgende:
Wtf voor een weergave van de opstelling
Hoop van nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Was dat nou Nelom als centraal, Wilkshire LB en Steenvoorden RB?
Oud Feyenoord speler.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom ken ik die als enige van naam
Immers als Cvm ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Was dat nou Nelom als centraal, Wilkshire LB en Steenvoorden RB?
En met Toornstra zijn ze nogal verbeterd. Snap alleen niet dat Feyenoord altijd in het 3-metergebied gaat staan. Krijg je altijd een vrije trap tegen als je de keeper ook maar heel even licht hindert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |