Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mag ik die glazen bol van je een keer lenen? Dan hoef ik niet meer te kijken.
Speelt die aidsclub van je vanavond ook niet een potje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord gaat weer ouderwets geen punten pakken voor NL in Europa.
Mensen die de koploper zo denken te moeten aanspreken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt die aidsclub van je vanavond ook niet een potje?
Al win je de CL, blijft een aidsclub.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die de koploper zo denken te moeten aanspreken.
Liever Manutelli dan Ballotelli!quote:
PSV die altijd sterk aan de competitie beginnen en dan allemaal denken dat ze goed zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet eens wat ik zei...?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV die altijd sterk aan de competitie beginnen en dan allemaal denken dat ze goed zijn![]()
![]()
En dan uiteindelijk weer een heerlijke winterdip krijgen en weer geen kampioen worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord gaat weer ouderwets geen punten pakken voor NL in Europa.
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze gal spuwde je wel, vind je het gek dat er niemand op je in gaat... We hebben al Europese punten gepakt en je bent nou eenmaal supporter van een aids-club, ga daar maar weer gaaf doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet eens wat ik zei...?
Maar +1 voor de clowns. Die doen het immer goed op mijn lachspieren.
.....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Tegen Ajax waren we beter, standard luik gewonnen. Ik moet zeggen dat ik Rijeka beter vind dan die twee ploegen, maar het is niet dat we alleen tegen slechte ploegjes goed gespeeld hebben
twitter:Lunatic_News twitterde op donderdag 23-10-2014 om 11:26:53Voor de Feyenoorders zonder kaart: prima zicht op het veld. http://t.co/SMc8Os1iuj reageer retweet
EHV Hools.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV die altijd sterk aan de competitie beginnen en dan allemaal denken dat ze goed zijn![]()
![]()
En dan uiteindelijk weer een heerlijke winterdip krijgen en weer geen kampioen worden![]()
[ afbeelding ]
Europees zorgt Feyenoord er nu eenmaal voor dat NL nooit punten pakt. Dat moet van Ajax en PSV komen. Uiteindelijk valt het zelfs op als PSV een jaar tegen de rest zegt de tering te kunnen krijgen om alles op de competitie te gooien. Zonde alleen dat het geen kampioenschap opleveder, insert clowns. Dat was eigenlijk het punt wat ik maakte, in JipenJanneketaal voor jouquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze gal spuwde je wel, vind je het gek dat er niemand op je in gaat... We hebben al Europese punten gepakt en je bent nou eenmaal supporter van een aids-club, ga daar maar weer gaaf doen![]()
PS, repost anders die clowns nog ff, wie weet wordt het door je medesupporeters net zo gewaardeerd... Gaan wij het weer ff over voetbal hebben, OKTHANXBYE
je zal maar fan zijn van Psv, sfeerloze kutboeren ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Europees zorgt Feyenoord er nu eenmaal voor dat NL nooit punten pakt. Dat moet van Ajax en PSV komen. Uiteindelijk valt het zelfs op als PSV een jaar tegen de rest zegt de tering te kunnen krijgen om alles op de competitie te gooien. Zonde alleen dat het geen kampioenschap opleveder, insert clowns. Dat was eigenlijk het punt wat ik maakte, in JipenJanneketaal voor jou
Ok man, we hebben wat magere jaren achter de rug, goed hoor, was ik bijna vergeten...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Europees zorgt Feyenoord er nu eenmaal voor dat NL nooit punten pakt. Dat moet van Ajax en PSV komen.
Dat maakt jouw club dus bijvoorbeeld een aids-club, te arrogant om te beseffen dat de Europa League het hoogst haalbare podium is waar Nederlandse clubs een rol van betekenis kunnen spelen en waar je je spelers kunt laten ontwikkelenquote:Uiteindelijk valt het zelfs op als PSV een jaar tegen de rest zegt de tering te kunnen krijgen om alles op de competitie te gooien. Zonde alleen dat het geen kampioenschap opleveder, insert clowns.
Das wel liefquote:Dat was eigenlijk het punt wat ik maakte, in JipenJanneketaal voor jou
Het is ook zulk lekker weer daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:20 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]Beregezellig dat fanplein in Rijeka
Neuh, dat zullen ze niet doen, geen tijd om de wedstrijd in te halen. Alhoewel, als ze het wijten aan nalatigheid bij Rijeka zodat wij een reguliere 0-3 overwinning krijgen, dan kan ik er wel mee levenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook zulk lekker weer daar.
Straks wordt het afgelast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |