dit Feyenoord is om te huilen momenteel, zelfs tegen de belgen gaat het lastig worden....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus een ander systeem spelen vanwege de tegenstander? Ging tegen Sevilla ook wel goed![]()
Nog nooit zo'n slecht Feyenoord gezien sinds tijd Mario Been.
Jij bent 4 weken geleden gestopt met kijken ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit Feyenoord is om te huilen momenteel, zelfs tegen de belgen gaat het lastig worden....
Dat hangt ervan af waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Het hele Nederlandse voetbal is om te huilen. Maar in het Nederlandse voetbal is dit Feyenoord gewoon top 3.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit Feyenoord is om te huilen momenteel, zelfs tegen de belgen gaat het lastig worden....
Veldspel ziet er wel tien keer beter uit, maar het moet wel gezegd worden dat Heracles, FC Groningen en GAE wat matig in vorm steken/staken. Maar dat maakt niet uit want met die winsten ga je wel met wat meer vertrouwen de komende periode in. Die ploegen die nu komen gaan, schat ik wel wat hoger in.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij bent 4 weken geleden gestopt met kijken ofzo?
neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij bent 4 weken geleden gestopt met kijken ofzo?
eens welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Het hele Nederlandse voetbal is om te huilen. Maar in het Nederlandse voetbal is dit Feyenoord gewoon top 3.
Tegen twente en ajax ook al laten zien ook de betere clubs aan te kunnen mits de afronding wat beter begint te lopen, maar daarvoor is het juist wel lekker om beetje vertrouwen te tanken tegen de kleintjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldspel ziet er wel tien keer beter uit, maar het moet wel gezegd worden dat Heracles, FC Groningen en GAE wat matig in vorm steken/staken. Maar dat maakt niet uit want met die winsten ga je wel met wat meer vertrouwen de komende periode in. Die ploegen die nu komen gaan, schat ik wel wat hoger in.
Tegen Ajax waren ze inderdaad goed, maar Twente liep wel, treurig, 90 minuten met de kont tegen het doel aan te hangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen twente en ajax ook al laten zien ook de betere clubs aan te kunnen mits de afronding wat beter begint te lopen, maar daarvoor is het juist wel lekker om beetje vertrouwen te tanken tegen de kleintjes.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldspel ziet er wel tien keer beter uit, maar het moet wel gezegd worden dat Heracles, FC Groningen en GAE wat matig in vorm steken/staken. Maar dat maakt niet uit want met die winsten ga je wel met wat meer vertrouwen de komende periode in. Die ploegen die nu komen gaan, schat ik wel wat hoger in.
Tegen Ajax waren we beter, standard luik gewonnen. Ik moet zeggen dat ik Rijeka beter vind dan die twee ploegen, maar het is niet dat we alleen tegen slechte ploegjes goed gespeeld hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Tegen Ajax waren we beter, standard luik gewonnen. Ik moet zeggen dat ik Rijeka beter vind dan die twee ploegen, maar het is niet dat we alleen tegen slechte ploegjes goed gespeeld hebben
Waarom moet de UEFA daarmee instemmen? Trouwens wel leuk, heb je zo'n fanzone opgezet, regent het heel de dag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:05 schreef Luni het volgende:
UEFA stemt in met grote schermen Feyenoord fanzone in Rijeka
De Gemeente Rijeka heeft besloten om de Feyenoord fanzone donderdag om 10.00 uur te openen. In Rijeka zijn een paar duizend Feyenoord supporters bijeen gekomen om de wedstrijd van Feyenoord tegen de Kroatische club te bekijken.
De UEFA heeft ingestemd met het verzoek om op dat fanzone de wedstrijd live via grote schermen uit te zenden. De wedstrijd in de poulefase van de Europa League zal om 19.00 uur beginnen.
Ach het veldspel is in ieder geval beter dan die neuzen. Dat ziet er echt niet uit hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, jij volgt de kroatische competitie echtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Tegen Ajax waren we beter, standard luik gewonnen. Ik moet zeggen dat ik Rijeka beter vind dan die twee ploegen, maar het is niet dat we alleen tegen slechte ploegjes goed gespeeld hebben
Op wat ik hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, jij volgt de kroatische competitie echt
Aha.quote:
Mag ik die glazen bol van je een keer lenen? Dan hoef ik niet meer te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord gaat weer ouderwets geen punten pakken voor NL in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |