Unreal tournament echt grijs gespeeld, begonnen met NW Domination, CTF en 1vs1 DM en vervolgens overgestapt op ICTF. Alles via clanbase uiteraardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef JaqenHghar het volgende:
SoF was voor plebs man.
Quake 3 Arena en Unreal Tournament voor de echte kerels.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Zoev het volgende:
Is een ab trainer (http://www.fitnessdeliver(...)95/r/s/rsst019_1.jpg) een effectief middel om de buikspieren cq rugspieren wat te trainen?
Of is dit puur een reclame stunt iets wat eigenlijk niet werkt?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Klokov het volgende:
Nee, zie het Bodybuildingtopic, het fitnesstopic of/en het kettlebelltopic in SPT over hoe je wel effectief je lichaam kan trainen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:00 schreef Scarface150993 het volgende:
Of beter ga naar het Dutch Bodybuilding forum.
quote:
Kom er maar in boysquote:
Met of zonder spuug?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom er maar in boys
DBBquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom er maar in boys
Pijnlijk herkenbaar. Helaasquote:
Beter post je dit:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef Weissman het volgende:
Zit te denken om onderstaande link in de dieetclup te posten
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-superonzin-van-superfoods
doe danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef Weissman het volgende:
Zit te denken om onderstaande link in de dieetclup te posten
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-superonzin-van-superfoods
He geeft in de video toe dat hij weightgainers heeft gebruikt. Viese annerbole sjonnie dat ie is.quote:
Ik geloof wel dat die natty is.quote:
Ja, had ik ook met de creatine, echt gevaarlijk spul man.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yozd het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst creatine gebruikt. Op de verpakking staat dat je 1 maatschepje (5 gram) met water 's ochtends moet innemen of na de training. Ik heb voor 's ochtends gekozen (op een nuchtere maag).
Na ongeveer 30 minuten kreeg ik een beetje last van m'n maag en toen ik naar de wc ging had ik diarree.
Kan dat door de creatine komen?
Volgens mij heb ik nu ook niks opgenomen van de creatine. Het lijkt wel of mijn lichaam alles er meteen uit wilde gooien?
-edit-
Een beetje Google'n levert sites op waarbij aanbevolen wordt om het met lauw/warm water in te nemen als je maagproblemen krijgt van creatine...
Dat is m'n oude gym mangquote:
Kan hier ook hoor, gewoon goede anabolen dealer vinden. En goedkope slagerij voor paar kilo vlees per dag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Hafþór Júlíus Björnsson is 25![]()
Brb emigreren naar Ijsland.
Hij heeft wel een vergelijkbare bouw als ray.quote:
Verder is weer eens duidelijk gemaakt dat er niets mis is met Technogym.quote:
In de tijd dat ik er trainde stond dat er allemaal nog niet. Veel veranderd daar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Verder is weer eens duidelijk gemaakt dat er niets mis is met Technogym.
Een gym die investeert: dat mag ook in de krant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er trainde stond dat er allemaal nog niet. Veel veranderd daar.
180 bench is wel sterk manquote:
Tx, chef.quote:
de omslagfoto:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:23 schreef Eleiko het volgende:
Blijft lekker:
https://m.facebook.com/GirlsWithMuscle
Anavar bitchesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de omslagfoto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de omslagfoto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M.a.w. je bent jaloers omdat ze een beter lichaam hebben dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U mad?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof ze echt op men vallendat type vrouwen valt eerder op gladde beachboy hommos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |