CoD en UO waren absoluut de beste. Speelde ik ook nog op PC. (#1 in 3v3 en 5v5 s&D clanbase in die tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Spacey is wel baas ja. COD:AW is Titanfall in een Call of Duty jasje![]()
MW2 blijft beste
omfg die mapsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef Questular het volgende:
MW1 was echt geweldig en deze gast was 1 van de beste in die game. De kills die hij maakt....
S&D was wel vet ja. Vetste is juist een hele clan afmaken en daarna in een lobby uitgescholden te worden als faggotquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
CoD en UO waren absoluut de beste. Speelde ik ook nog op PC. (#1 in 3v3 en 5v5 s&D clanbase in die tijd) MW2 was van de nieuwere gen de beste idd.
Ik speel ze af en toe nog wel eens, heerlijkquote:
hnnnnngggquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.
Goed idee, mijn DM/PM box staat openquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hnnnnnggg![]()
Misschien kunnen een paar jongens van DEGYM een foto van zichzelf naar je sturen
quote:
Oh man de tijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef JaqenHghar het volgende:
SoF was voor plebs man.
Quake 3 Arena en Unreal Tournament voor de echte kerels.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon pken in de wildy deed ik altijd
UT '99 instagibquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef JaqenHghar het volgende:
SoF was voor plebs man.
Dima, dit is je kans!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:20 schreef IrCute het volgende:
Liefste een donkere of turkse jongen, die heb ik nog niet.
Zie DM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:20 schreef IrCute het volgende:
Dank voor de 4 heren die mij foto's hebben gestuurd. Zoek nog 1 foto voor mijn laatste muur![]()
Liefste een donkere of turkse jongen, die heb ik nog niet.
[ afbeelding ]
Van Jahr00n
[ afbeelding ]
Van Yuri
[ afbeelding ]
Van Etha
[ afbeelding ]
En van Panzertje
Unreal tournament echt grijs gespeeld, begonnen met NW Domination, CTF en 1vs1 DM en vervolgens overgestapt op ICTF. Alles via clanbase uiteraardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef JaqenHghar het volgende:
SoF was voor plebs man.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Zoev het volgende:
Is een ab trainer (http://www.fitnessdeliver(...)95/r/s/rsst019_1.jpg) een effectief middel om de buikspieren cq rugspieren wat te trainen?
Of is dit puur een reclame stunt iets wat eigenlijk niet werkt?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Klokov het volgende:
Nee, zie het Bodybuildingtopic, het fitnesstopic of/en het kettlebelltopic in SPT over hoe je wel effectief je lichaam kan trainen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:00 schreef Scarface150993 het volgende:
Of beter ga naar het Dutch Bodybuilding forum.
quote:
Kom er maar in boysquote:
Met of zonder spuug?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom er maar in boys
DBBquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom er maar in boys
Pijnlijk herkenbaar. Helaasquote:
Beter post je dit:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef Weissman het volgende:
Zit te denken om onderstaande link in de dieetclup te posten
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-superonzin-van-superfoods
doe danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef Weissman het volgende:
Zit te denken om onderstaande link in de dieetclup te posten
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-superonzin-van-superfoods
He geeft in de video toe dat hij weightgainers heeft gebruikt. Viese annerbole sjonnie dat ie is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |