Dankjewelquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Klokov het volgende:
Nee, zie het Bodybuildingtopic, het fitnesstopic of/en het kettlebelltopic in SPT over hoe je wel effectief je lichaam kan trainen.
Daar verschillen de meningen overquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:00 schreef Scarface150993 het volgende:
Of beter ga naar het Dutch Bodybuilding forum.
Buik kleiner maken is niet nodig, ik hoef ook geen sixpack.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:55 schreef piekartz87 het volgende:
Wat wil je er mee bereiken dan TS?
Buik kleiner maken gaat je er niet mee lukken iig.
Duidelijk, die ab trainer is een hulpmiddel om crunches uit te voeren (buikspier oefening) en doet dus niks voor je rug.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:26 schreef Zoev het volgende:
[..]
Buik kleiner maken is niet nodig, ik hoef ook geen sixpack.
Gaat mij erom dat de spieren in rug en buik en zij wat verstevigt worden.
Ik heb een zittend beroep en wil mijn rug en buikspieren niet teveel laten verzwakken.
Ik ben van mening dat er hier over het algemeen betere informatie wordt verspreid dan daar.quote:
Ja dit is niet specifiek genoeg voor mij om daar over te oordelen. Maar wat ik wel weet is dat er daar informatie veel beter gestructureerd en gecategoriseerd is in plaats van alles over spieropbouw in enkele topics...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat er hier over het algemeen betere informatie wordt verspreid dan daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |