Eens. En dat vind ik dus in bedrijfsleven net zo. Ik heb een functie en als ik iets verkondig is dat uit hoofde van die functie omdat mijn werkgever mij daar blijkbaar capabel voor acht. En de meeste van mijn collega's zonder hbo zijn net zo capabel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Je rang zegt wat over je functie en dat is in een hiėrarchische organisatie met een 'lijn' van belang. Als kpl ga je naar de sgt en de sgt naar de sm etc. Je titel ( die vaak niets met je functie te maken heeft) zegt wat over een opleiding die je gedaan heeft maar dat heeft verder niks toe te voegen aan je boodschap.
Vanaf welke rang gaat b.d. Eigenlijk op?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben veteraan, ook een benaming/titel or whatever. Ik zeg ook nooit "Aangenaam, ik ben veteraan M.H."
Of Kpl b.d. M. H.
Al sla je me dood.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:02 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Vanaf welke rang gaat b.d. Eigenlijk op?
Soldaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:02 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Vanaf welke rang gaat b.d. Eigenlijk op?
Sld is stand, alles daarboven is rang.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmm. t/m kpl1 heb je een stand. Daarna een rang.
Dus vanaf sgt lijkt me.
Zal mijn acte straks ff nakijken wat er nu staat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sld is stand, alles daarboven is rang.
Dat is je rang ook. Onbewust kijken mensen in een gesprek toch echt even naar iemands schouder. Een titel, prima dat daarvoor gestudeerd heeft maar het dient geen praktisch nut om deze te voeren. Al helemaal niet als je een mailtje stuurt naar een collegaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:49 schreef hcwp het volgende:
Dan nog staat het argument dat je je titel verdiend hebt en het je recht is die te voeren. Ik zal nooit ergens mijn titel vermelden, dat is in Nederland veelal ongepast. Er zijn echter zat subculturen (veelal buitenlands) waarbij men naar je kaartje kijkt en -zoals NedKelly ook aangeeft- er van uit gaat dat indien je er een bezit, deze op je kaartje staat.
Tsja, als alles wat je doet een praktisch nut moet dienen dan kunnen we nog wel wat overhead schrappen hier en daar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is je rang ook. Onbewust kijken mensen in een gesprek toch echt even naar iemands schouder. Een titel, prima dat daarvoor gestudeerd heeft maar het dient geen praktisch nut om deze te voeren. Al helemaal niet als je een mailtje stuurt naar een collega
schrappen? Vind de organisatie al schraal genoeg zoals ie isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef hcwp het volgende:
[..]
Tsja, als alles wat je doet een praktisch nut moet dienen dan kunnen we nog wel wat overhead schrappen hier en daar...
Zou graag naar de bios willenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
"Fury" Leuk om in de bios te gaan kijken.
Zeker! Gisteren geweest met mn pel. Het "NEUK DA WIJF NOU" vloog wel door de zaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
"Fury" Leuk om in de bios te gaan kijken.
Gelukkig heb ik leren leven met mijn beperkingen Thaboelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeker! Gisteren geweest met mn pel. Het "NEUK DA WIJF NOU" vloog wel door de zaal
ER het lijkt me voor jou geen goed plan om die in de bios te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |